- Vezetékes FEJhallgatók
- 3D nyomtatás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen TV-t vegyek?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Killing Floor 3 - Nyúlfarknyi videón a folytatás
gp A franchise új része sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Csabroncka
addikt
-
Saccco
nagyúr
Értelmes döntést kellene hoznom.
Continental AllSeasonContact 205/55 R16
Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 205/55 R16
Michelin CrossClimate+ 205/55 R16 (a téli oldala kicsit gyengébb )A lényeg a legjobb száraz és nedves képesség mellé elfogadható téli tudás.
Túl sokat kérek?█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Kornel
veterán
válasz Csabroncka #36502 üzenetére
Szerinted hol?
Ott, hogy a mért hőmérsékleti adatok évről évre trendszerűen növekedtek.
Amit linkeltél egy tények nélküli feltételezés. -
Csabroncka
addikt
válasz Kornel #36505 üzenetére
Te tényleg nem olvastad el (mindegy.. béke)
A lényeg, egy bizonyos légköri anomália megszűnése miatt a jelenleg jellemző nyugatias óceáni áramlás leáll (hirtelen), emiatt életbe lép (ismét) a hűtőszekrényajtó effektus (mint már oly sokszor a klímaváltozás miatt) vagyis a Kelet európai síkságról gyorsan lezúdul a hideg ránk és szarrá fagyunk... mint azon a bizonyos márciusi napon amikor százak ragadtak az M1-es autópályán....[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
Saccco
nagyúr
válasz Csabroncka #36494 üzenetére
Azt hittem, hogy valamilyen katasztrofális valami lesz ebből. Leginkább csak a folyamat leírása.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Kornel
veterán
válasz Csabroncka #36508 üzenetére
Mesélj még, én párszor már linkeltem tényeket, napi és havi bontásban is a hőmérséklet és csapadék adatokról, szemben ezzel a szenzációhajhász bullshittel.
Egy a trendbe nem illő napi adatot hoz fel "bizonyítékként", egy nevetséges teóriára.
[ Szerkesztve ]
-
Saccco
nagyúr
válasz tboldi #36506 üzenetére
&& Dluinet:
A GY-re semmi vélemény?
Amit nem tudunk, hogy vajon a Conti és GY teljesítménye is annyit romlik 3 év alatt mint a CC-nek? Vagy az újabb CC+ ebben is javít? Talán a Conti a legújabb fejlesztés.Kicsit olyan érzésem van, hogy ez amolyan fingreszelés ezen a szinten*, ahogyan a Kopasz emlegette egy másik téma kapcsán.
*Úgy értem, hogy nincs akkora különbség köztük teljesítményben.
[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
athomi
veterán
Katona Mátyás totál alkalmatlan arra amit csinál. Nézzük az idei műgyantás teszteredményüket:
Vajon megnézte a saját teszteredményeit? Gondolom igen, mert ki is elemezte, de mégse tűnik fel neki, hogy valami nagyon nem oké a műgyantás tesztekkel.
Pár észrevétel:
- Nem esett le neki, hogy az új nyári abroncs sokkal, de sokkal rosszabbul teljesít, mint a használt nyári. Bepuhult a használt nyári?
- A téli Alpin 6 eredménye közelebb egy használt nyári eredményéhez, mint egy télihez vagy egy télies négyévszakoshoz.
- Az igen nyáris, téli körülmények között gyenge négyévszakos WeatherControl A005 jobban teljesít, mint a téli Alpin 6, a CC+-t meg egyenesen lealázza.
- A múltkor arra jutottak valódi téli körülmények között, hogy az új CC+ nem is teljesít rosszul, a használt, kopott CC+ viszont nagyon rossz. Most viszont ugyanúgy teljesített a használt és új.Nem véletlen mondom régóta hagyjuk az autónavigátort, mert feltűnően nincsenek rendben a tesztjeik, konklúzióik.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Saccco #36511 üzenetére
GY-re: azt írtad a legjobb száraz és nedves képesség
Teljesítmény romláshoz:
Ahogy növekszik a gumik újkori teljesítménye, úgy egyre látványosabb az öregedéssel a teljesítményük csökkenése.
2000-2008 között gyártott gumik (amikor még nem izgultak az emberek a tesztekre) lazán használtuk 10 éves korukig is, ha nem voltak elkopva, mert nem is változott sokat a teljesítményük.
Ezzel szemben a 2013-ban vásárolt téli gumim, ami akkori új fejlesztés volt, a harmadik szezonban már meglepetéseket okozott, annyira szar lett.
Mivel a teszteken nem tudják az öregedést vizsgálni, így a gumigyártók ennek a tulajdonság javítását elhanyagolják, sőt a többi tulajdonság rovására csak romlik."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Csabroncka
addikt
válasz Kornel #36510 üzenetére
"szenzációhajhász bullshittel": igen ez tényleg elgondolkodtató, úgy általában magáról az időképről és diplomázott meteorológusairól....
Saccco : "Azt hittem, hogy valamilyen katasztrofális valami lesz ebből" nem extra csak megint 2-3 nap alatt lesz évszakváltás
"in medias res"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Csabroncka #36517 üzenetére
Jó hogy 4évszakosom van, így fel vagyok készülve bármilyen időjárásra bármikor.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz Csabroncka #36519 üzenetére
Pedig de, ez a legnagyobb előnye, hogy sosem érhet meplepetés, hiszen minden körülményben ugyanolyan szar.
Saccco: A másik kettővel sajnos nincs saját tapasztalatom, így összehasonlítani sem tudom őket igazán. Csak azért írtam a CC+-t, mert nekem is a száraz és a nedves tapadás a legfontosabb, a havas-jeges már kevésbé, ahogy neked is, és úgy tűnik, jó választásnak bizonyult.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
TFSi
őstag
válasz Kornel #36510 üzenetére
Az időképes elemzés csupán modellszámítás. Kb. annyit jelent, hogy erősödni fog a szibériai anticiklon hatása. Magyarán lassan itt a tél. Ez klímaváltozás nélkül is megy. Amúgy ez a klímaváltozás önmagában bullshit, mert a klíma mindig változik.
Uszkve 10200 évvel ezelőtt még jégkorszaki hidegfazis volt. Jelenleg jégkorszaki melegfázis, interstadiális van. Nélkülünk is változik a klíma és még csak jól becsülni se lehet az ember szerepét benne. Az tuti, hogy befolyásoljuk, de a mérték az ismeretlen.
Csak annyit akarok kinyögni, hogy vegyen mindenki négyévszakost, amíg van. (Négy évszak).
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
7Sony7
addikt
Srácok, Debrecenben hova érdemes vinni az alufelnit görgőztetni?
-
-
KAMELOT
titán
Az időjárás magát alakítja. Az ember hatása a klímára 1-2%. Többi meg csak pénzcsinálás! Azelőtt is volt co2 kibocsátás, amikor még semmi élőlény nem volt. [link] amiket beszélnek az mind természetes folyamat. A linkben szereplő kép megtalálható egy alapiskolás természettan könyvben is.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Predator2
addikt
Helló
Döntésképtelen vagyok, segítsetek kérlek.
Melyiket? Az összeg amit szánnék egy gumira az olyan 13k egy centel sem több.
Clio2 1.5dci 2004-es 82Hp
175/65 R14 82TDebica
Barum
Hankook
Firestone
Kleber
Apolló
Kristall
Nexen1, Melyik a legjobb szerintetek?
2, Melyik ami még szóba jöhet?
3, Melyik amit kerüljek?THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Árukereső szerint (ebből nézelődtem) [link]
Elnézést kifutottam a szerkesztési időből.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Indokoljátok is meg kérlek, hogy miért.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
tboldi
nagyúr
válasz Predator2 #36527 üzenetére
Én is Hankookot vennék, esetleg Nexent.
Indoklás: mert csak.
A Hankookkal van tapasztalatom, ilyenekkel vettem a Jazz-t, illetve a WagonR-en most is ilyen van. Nem kiemelkedő semmiben, de nem is rossz egyáltalán, és nem okozott soha meglepetést, mindig kiszámíthatóan viselkedik/viselkedett. Illetve 2-3 év elteltével sem érzem, hogy drasztikusan romlottak volna a képességei.
[ Szerkesztve ]
-
Saccco
nagyúr
válasz Saccco #36529 üzenetére
Postás ismerős mesélte, hogy minden kocsin ilyen volt. Emiatt vett magának privátban is ilyet.
____________
Más
Most olvasgatom a tyrereviews oldalt, azon belül is a Hankook Kinergy 4S H740-et... Az ARBÖ teszten téli oldala nem volt extrém erős, a leírások alapján meg mindenki a téli oldalt magasztalja.█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
KAMELOT
titán
A gumikhoz írt besorolásoknak mennyire lehet hinni?
Pl. Tapadás esőben B, zajszint CV1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Qru
MODERÁTOR
-
TFSi
őstag
válasz Predator2 #36531 üzenetére
Hankook, tesztekben kiegyensúlyozott, kb. TOP 5 kategória. Elvileg hamar öregszik, keményedik, tehát kb. 3 tél fér bele jó tapadási képességekkel. Ha ennyi idő alatt 3-4mm-esre kopik a mintázat, akkor ennek nincs nagy jelentősége.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
Predator2
addikt
"Elvileg hamar öregszik"
Akkor nálam a Hankook kiesett. Keveset megyek, ezért nekem fontos, hogy a lehető legtovább bírja a gumi.
Ennek függvényében mi jöhet szóba?>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
TFSi
őstag
válasz Predator2 #36545 üzenetére
Esetleg négyévszakos? Az öregedés mértékét egyéni (fórumos) tapasztalatok alapján említettem. A Barum Polaris 3 kb. 5 évet bírt az egyik barátomnál kikeményedés nélkül, de ez is csak szubjektív tapasztalat. Én a Hankookot venném, ha a gumi megfelelően van tárolva idény után, de még akkor is, ha nem. Jó gumi.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
nagyúr
válasz Predator2 #36545 üzenetére
Korábban már volt szó róla, hogy az élvonalbéli gyártók saját márkás termékei (Michlein, Continental, Pirelli, stb.) azok, amik minden földi jót megkapnak. A B és C listások már kevesebbet kapnak meg, például az élettartamért felelős adalékokból, emiatt is olcsóbbak.
A listádon ilyen B és C listás gyártók termékei vannak, plusz két Koreai gyártó, a Hankook és a Nexen. Be kell látni, hogy olcsón minden téren jó gumit aligha fogsz kapni. Azokat célszerű tehát kerülni, amikkel nincs tapasztalat.
Itt a topicban többen ajánlották tapasztalatok alapján a Barum Polaris 5-öst, a teszteken is relatíve jól végzett, nincs nagy baj vele. Én most azt javasolnám...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Alpachino
veterán
válasz Predator2 #36545 üzenetére
Nem teljesen értem a Hankooknál ezt az öregedési mizériát nekem is rs2 452 van, igaz idei vásárlás, de unakaöcsémnek (ugyanazon méret 195/65 r15) már három szezon óta van fent, de még teljesen puha felületű és az idén kezte meg vele a 4. szezont teljes megelégedéssel.
Hozzáteszem mindig szakszerűen tárolta és kezelte.[ Szerkesztve ]
"Hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának!" ( Virág elvtárs)
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- 3D nyomtatás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Horgász topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- DIGI internet
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs