Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lompos48

    nagyúr

    válasz Batman2 #19439 üzenetére

    A vasúti kocsik elektromos fűtése Magyarországon tudtommal 1500V~...

    Valószínű. Nekem csak sejtéseim vannak.

    az egész hármas ugyanúgy párhuzamosan volt kötve, mint egy személyautó esetében ??

    Tudtommal igen.

    Visszatérve a NiFe akkukra...

    Tudtommal jóval drágábbak is az ólmosakkuknál, vaszín a nikkel miatt. Ami pedig a használt eletkrolitet illeti számomra kénsav vagy marószóda egyformán kegyetlen lötty.

    Akkuk:

    ...egy egyensúlyi állapotig...

    Eddig én is eljutottam, mint lehetőség, de leírni nem mertem, amíg sk. nem mértem. Azért se, mert tudom, hogy Li-ion telepeknél a párhuzamosan kötött akkucellák nagyon szigorúan vannak válogatva, feszültség szerint. Azonos kémia és geometria ide vagy oda pici különbség mindig van/lehet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák