Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #28894 üzenetére
Oké ennyire nem mélyedtem bele, egyszerűen ránézek és olyan mint a többi, erre gondoltam, viszont az fwd elég fájó pont még így is.
A vevőkhöz kell alkalmazkodni, ez így van, de vagyunk egy páran akinek a baltával lefaragott kocka formájú suv tetszik inkábbLógaGéza - pü
-
zolynet
addikt
kinéztem a ringre évadzáró talira, hát talán többet se
kimegy egy rakás ember és 1 hotdog árus van, 1 hely ahol chips-et lehet venni (500é + 600szósz), illetve van még egy hely hol 8db kolbászt sütnek, nyóóóócat....szervezés egyes aláalááááá, szánalmasDeathAdder: jövök egy képpel, avagy mennyire fékporosodik a fehér felni rövid távon (~170km)
ezt te már nem bírnád nézni napokig, abban biztos vagyok[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #28903 üzenetére
hasonlón vagyok én is, ezért is marad a mitsu, mire cserélném? sehogy sem látom magam egy crv-ben etc... az új xc90 még kicsit vaskos, a range meg még jobban.. úgyhogy inkább építem majd tovább a mitsut kis pénzből, de gyár alkatrészekkel továbbra is, leszámítva az atr üléseket, de azokat is megtuningolom, mert átrakom az ülésfűtést beléjük kárpitossal
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NoLF
addikt
válasz tboy93 #28902 üzenetére
Azert az ilyen jellegu verdakat nem joskapistak rakjak ossze bivalybasznadon, s ezt az esetleges leendo vevo is tudja. Amt bohocok raknak ossze az sosem lesz ilyen, persze sok olyan van, ketsegtelen - azok tuti nem megbizhatoak, mint ahogy arra sincs garancia, hogy ez pl nem durran el...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #28906 üzenetére
Te tuningolsz? Na ezt felírom
Megéri gyűjteni a range-re, batár egy jószág azzolynet - ahhoz képest hogy pályáztál még elég korrekt. Na ja, ha ilyet látok azonnal moshatnékom támad még melegében Másnál is van ilyen h valami annyira szúrja a szemét hogy nem bírja magát türtőztetni.. nálam a kosz és rumli váltja ezt ki
(#28900) tboy93 - egyszerűen nem értem mire jó ez
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #28908 üzenetére
nemnem, teljes félreértés
ezzel csak a pályáIG mentem el, nem pályáztam vele, arra ott van a 15" vti felni r888akkalLife is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #28908 üzenetére
azzz, üléscserében kimerül kb
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #28908 üzenetére
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
Integra
titán
válasz runner 125 #28912 üzenetére
kabaré az egész autó, pedig a toyota hibrid nagyon jó. de a körítés, az irdatlan mennyiségű parasztvakítás.. és az sem segít, hogy az egész dolgot valóban kilehet kapcsolni.
süti:
a kevesebb több, ezt a lexus nem tudja, ezért is a folyamatos identitás zavar, a forma keresés etc.. pedig a régi tiszta arculatuk mennyire jó volt... legalábbis szerintem. és ugyanez vonatkozik a hondára is jelenleg sok esetben, bár acura vonalon, intha az új tlx végre összeállna nagyjából, az rdx meg mdx eddig is fasza volt.
ezt a kevesebb többet szvsz a volvo és a range rover tudja egyedül igazán mesterien űzni, igazi understatement mindkét márka, de annyira erősek a tradícionális vonalaik, íveik, hogy nem lehet mással összetéveszteni. jelenleg számomra az új xc90 beltere még a range rovert is leveri hangulatra, otthonosságra.. rangeben már ültem, az új volvoban még nem, úgyhogy nem tudtam megtapizni, de sorra kerül[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #28915 üzenetére
nem érné meg, nekem legalábbis, mondom úgy hogy pályázok a géppel
annyira örülök h lebeszéltem magam hogy a fékbe is locsoljak még egy valag pénzt
megint promózom az ebc-t de ez van, kurvajó a cucc, és akkora féktávokat veszek mint aki integra fékekkel megy, ergo semmi hátrányom már, hovatovább a Slovakiaringen megnyertem a csatát, ha nem is sokkal, hamarosan megírom a drag totyikba
már konvertálódnak a dolgokLife is too short to stay stock!
-
tonyi
tag
Sziasztok!
Nekem egy 2005 fl Civic EU8 van. Az a kérdésem, hogy az én autóm hátsó lökösére fel lehet-e tenni az fl EP2 hátsó lökös toldatát? Esetleg kompletten az egész lökhárítót toldattal együtt kell átrakni?
Köszönöm!"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
A-l-i-e-N
aktív tag
Hali
Tudom, hogy nem adás-vétel, de hátha valakit érdeklne egy jó kis dob, ami eladóóóó
Egy mély, duruzsolós, bubogós Bosal Brospeed kipufogódobról lenne szó
Konkrétan az, ami a Coupen van
Ára: 18.ooo forintKépek privátban, emailben!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #28916 üzenetére
Neked csak sárga betétek vannak és ennyi? Elégedett vagy velük? Tárcsák, nyergek mifélék?
Azért kérdeztem az EP3 fékrendszert, mert nekem van felesleg, és a haverom gondolkozik 1.6 VTi -ben, amire odaadnám a gyári fékrendszeremet neki, ha van értelme... Legalábbis volt erről szó
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #28920 üzenetére
jajjmár, még mindig nem ismered a gépemet?!
elől: (gyári 262)
EBC Turbogroove + EBC Yellowstuffhátul: (gyári 242)
Blueprint + EBC Greenstuffegy tegiwa copy fékstopper került be, fém fékcsövek még nem....azt mondják az még igen hasznos dot5.1-es folyadékkal, na arra még lehet hogy rámegyek, de igazából ez is elég mindenre,
nem éreztem egyszer sem hogy felforrt volna a dot4-es gyári fékfolyadék, illetve hogy a gyári fékcsövek miatt hátrányom lenne
én leírhatatlanul elégedett vagyok velük, fussunk össze, próbáld ki és akkor tudod ajánlani a haverodnak, vagy nemSlovakiaring2014 beszámoló: katt
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz tboy93 #28922 üzenetére
a hungaroringen 400ft/perc (ha csak 1x20percet mész)
az nem drága ha figyelembe vesszük azt hogy egy sárga csekk 30eFt-tól indul, na én azt a pénzt pályázásra költöm ... koppkopp még nem kaptam sárga csekket, és a rendőr urak sem állítottak megaz ugye úgy jött ki ~10literes átlagfogyira hogy 2x160km-et igen finoman vezettünk országúton
továbbra is tartom, hogy a ~14-18litert benyeli, ha pályázunkeszméletlen jó nap volt, az év egyik legjobb napja
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
-
nagyúr
-
BlacKSouL
addikt
Most nézem, hogy elvileg már rég cserélni kellett volna fékfolyadékot, de eddig ez nem történt meg, tehát 2009 óta ugyanaz van benne(gyári). Fékerő csökkenést, vagy egyéb változást nem észleltem, ha nem volt bontva a rendszer, okozhat ez valamilyen gondot?
Kuplungfolyadék dettó. Azonban erre nem írja a kézikönyv a cserét, pedig ugyanolyan DOT 4 van benne.
Tavasszal benzinszűrőt, váltóolajat, meg a fenti kettőt cseréltetni fogom, kb. 115 000 km lesz a kocsiban.
Féktárcsára a szerelők azt mondták, hogy mintha új lenne, betéteket meg olyan 60%-osra tippelték. Ezek is mind gyáriak. Ha a fékbetét egyszerűen nem kopik, van valami más indoka, hogy cseréltessem őket?
Szelephézag ellenőrzést eddig csak szoftveresen néztek. Lehet annak hinni? Ha az nem jelez eltérést, érdemes megbontani a motort csak ezért, hogy fizikailag ellenőrizzék? (Bontani nem nagyon szeretik, de én se, ha nem muszáj)8G 4D
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
jozefgucci1
addikt
válasz BlacKSouL #28927 üzenetére
Szerintem persze ez az én magán véleményem fékfolyadékot amíg nem forrt fel egyszer addig nem kell cserélni . Tíz év alatt egyszer nem volt cserélve. Benzinszűrő is 100K-nál lett és a szelephézag beállítás azért nem egy igazi " bontás " ám . Betétet és tárcsát pedig ha már elérte a kopásjelzőt akkor kell cserélni . Tárcsát én anno cseréltettem nem szabályoztattam fel .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #28931 üzenetére
Szépek a számok, de egy vasat sem adnék érte.
Mondjuk én kompletten kivagyok a downsizing korszaktól. Finganak le egymás után a kis turbos motorok, papíron az 5 literes fogyasztás valójában a duplája, noh és rosszabb esetben turbocserénél eddig szükség volt egy újra 120k-ért, ezentúl már 3-mal lehet tervezni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #28921 üzenetére
Ha neked pályára elég akkor mindenre elég lesz, csak tudom, hogy a gyári (szerintem közútra is) eléggé gyengus, ahogyan a Hondáké úgy általában.
A sárga csekkes elméleted meg nagyon igaz, lehet én is így csinálnék, ha ott lennék mindenhez közel. Bár.. áhhhh nem bírnám ki, egy napik sem bírom ki, úgy hogy ne hallgassak vele az üvöltő vtec-be, és lekopogom még csekket sem kaptam soha Mondjuk lehet azért mert konstans gyorsan soha nem vezetek, csak amikor a helyzet úgy adja meghúzatom, majd szépen visszaállok a megengedett sebességre.
Sosem értettem akik abban lelik örömüket, hogy egyenesben non-stop 200-al száguldanak, meg az az első kérdésük, hogy "te oszt ugyan mennyivel mén ez?". Már kezdtem unni, ezért megnéztem YT-n egy stock videót, így mostmár arra is tudok választ adniJó lett a beszámoló, nagyon fasza ez az új kormány, nekem is meg kéne már csinálni
BlacKSouL - nekem se volt semmi gond a fékkel, de azért cseréltem (Motul RBF 660 factory line - DOT4), illetve előtte jól átmostuk a rendszert Semmi különbséget nem érzek (ahogyan a váltó esetében sem), de mindkét olaj (illetve folyadék) a leengedés után meglehetősen fáradtnak tűnt, főleg a fékfolyadék, szóval én egyáltalán nem bánom h lecseréltem
tboy93 - miért hagyná? 100e után már bőven van mit állítani ott szerintem. Szelepfedelet lekapni meg egyáltalán nem számít nagy megbontásnak, legalábbis én is azonnal megcsináltam minden autómon amit eddig vettem, és igencsak volt ott mit állítani, még apámék 8gen sedanjan is.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz runner 125 #28934 üzenetére
2 literes turbok amióta világ létezik, vannak, semmi új nincsen bennük, sosem volt downsizing része
a mitsubishi hülyére tuningolja a 2 literes blokkjait 15 éve, ahogy a honda is. itt annyi a különbség, hogy gyári állapotban igen izmos dögöt hoztak ki, vagyis hoznak ki, gyári jótállásal. a mitsubishi fq400 is már vagy 8 éve gyári garis 400 lovas blokk és sosem az 5 literes fogyasztásról szólt, ahogy ez sem
az európai gyártóknak új a 2 literes motorok turbósítása - már amennyire, na ők viszont a downsizing trend jegyében foglalkoznak ezzel annyit, a japánok meg mindig is.
aki ilyet vesz, nem a turbo cserétől fosik, az fosik a turbo cserétől, aki egy szutyok 1.4 tsi meg a többi ganét veszi - és sok esetben valszeg joggal. amúgy meg semmi baj a turboval, tudni kell használni. 99%-ban user error teszi tönkre. mármint a minőségi 2 literes és nagyobb turbo motorokat. a downsizing piszlicsáré turbo motoroknál már necces lehet, mert ugyanazért az árért, igényesebb, kényesebb technikát kell eladni. valahol a különbözet emiatt kifog ütközni.
olyan ma sincsen, hogy egy mai modern 1200-1500kg közötti 200-400 lovas egy autó és elmegy 7-8 literrel. ilyen nincsen, teljesen mindegy, hogy turbo vagy nagyobb vagy hegyes szívó, mindegyik fogyaszt. csodák nincsenek, a többi meg marketing bullshit.
aki kis fogyasztású autót akar, az vesz kis teljesítményű, kismotoros autót, ami könnyű.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #28936 üzenetére
Nem tudom, én nagyon félek a turbotól, de egyet értek nagy részben user error okozza azt a rengeteg korai meghibásodást.
meg nekem ez olyan csalásnak számít h turboval akarják elérni a kívánt teljesítményt, nem pedig a motor nyers erejével. Mint a dopping a sportolóknál
Viszont nem vetem meg, meg vannak a maga előnyei, de legyen inkább ez is a szomszédé....
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #28937 üzenetére
mindkettőt lehet szeretni, másért és másért.
számomra is az igazi sportautó, az élmény, az NA, egyértelmű ezért szeretem az intit mai napig, mert hamisítatlan nyers örömautó. egy nap úgyis meglesz az az nsx pont ezért
a turboban más jó. kényelmesebb, nyugodtabb. 130k van a mitsuban, újszerű a motor és a turbo is, hibátlan, nincsen olajfogyasztás mai napig. igazi utazó autó, gyönyörűen indul meg nyomatékból, tök más autózást ad, mint a szívó nyers vadulása....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Aladdin
senior tag
válasz DeathAdder #28937 üzenetére
Azért ilyenkor kerüljön szóba az is, h a szívó benzinmotor kurvaszar hatásfokán a turbó jócskán segít. Nem vagyok turbóellenes, mert fejlődni kell, csak ne eszement irányba...
-
BlacKSouL
addikt
Tehát akkor elvileg nem okozna túl nagy gondot, ha nem cseréltetném a fék/kuplungfolyadékot és váltóolajat, de ha már elő van írva, és a lelkemnek is jobb, hogy 100k-nél friss anyagok vannak benne, akkor jó ha megcsináltatom.
Hűtőfolyadékkal mi a helyzet? Könyv szerint lassan azt is cserélni kell. Eddig kb. egy litert töltögettem-után, ahogy fogyogatott, de ennél sem akarom, hogy be"üledékesedjen", vagy lerakódjon belőle valami anyag a hűtőn belül, vagy kikezdjen valamit ha elkezd bomlani, vagy ilyesmi.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Integra #28943 üzenetére
Régebben 1:1-ben keverve pótoltam, de mostanában már én is töményen töltök rá.
Méretni nem szoktam, minden november elején kiszívok pipettával kb. fél decit, azt be egy kis gyógyszeres üvegbe, majd be a fagyasztóba (-25°C) Másnap megnézem, de még sosem fagyott meg.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
Tegnap próbálgattam a 7g4d-ben a fényszóró magasságállítást, de hiába állítom át más fokozatba nem csinál semmit mitévő legyek?
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs