- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Apple asztali gépek
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Nyárköszöntő hardverszemle
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SlanKyng
tag
válasz !Overdose! #29702 üzenetére
Ja igen, de amúgy a japán belpiacos gépekben is van pohártartó. Csak azt nem a könyöklőbe lehet berakni, hanem a váltó előtti rekeszbe és p&p-ben be lehet rakni az angol civicbe is. Legalább is a német okosok szerint.
[ Szerkesztve ]
Képeim: https://www.flickr.com/photos/142359508@N04/
-
Snoop-y
veterán
válasz SlanKyng #29690 üzenetére
Hat ezzel lesz melo mire kocsi lesz belole
Oke hogy engine swap de mi lesz a futomuvel es a fekkel? Es futomu alatt nem azt ertem hogy sportgatlo meg porig ultetve mert attol max egyenesen lehet vele meg csak kozlekedni...Lengokarok stabrudak szilentek golyalab?
Mire ebbol kocsi lesz egy VTI arat ra fogod kolteni.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
válasz Geller72 #29705 üzenetére
Az autóépítés mindig szopacs.
Van aki épít, szenved majd eladja, és van aki megveszi szaréhúgyé és élvezi a gyümölcsöt.Amikor én vadásztam a CTR-eket kínáltak egy EG6-ot B18C6+váltó swap-al, jó gumikkal, fékkel, futóművel 800 ezerért, ő meg szerintem alsó hangon 2 millát belelocsolt..
Szvsz nem éri meg rákölteni több millát, inkább később azt az összeget hozzácsapom az autó árához és veszek egy gyári erősebbet, amit hozzáértő profi mérnökök terveztek meg. Persze én is sokat kacérkodtam a tuningolás gondolatával...
[ Szerkesztve ]
-
SlanKyng
tag
Az egyértelmű, hogy az autóépítés soha nem hozza vissza se a pénzt, se az időt. Ha kenyérre kéne a pénz és nem lenne olyan autó amivel járnék, amíg ez áll , akkor vettem volna egy vti-t és kalap-kabát. A szereléssel való pöcsölés és szívás szeretetét meg apai ágon örököltem. A BMW-nél is mondták, hogy barom vagyok, hogy nem egyből egy 323ti vettem vagy nem egy 6 hengereset, de egy percet és centet nem bántam meg amit beleöltem. Számomra ez a kikapcsolódás, hogy lemegyek a garázsba egyedül vagy haverokkal és semmi mással nem foglalkozok csak a kocsival. Nem akarok senkit sem megbántani, de épített VTi-ből 12 egy tucat. Amúgy VTi-t akartam venni, de abból csak Aerodecket és sajnos nem találtam.
Az M-s szériát annál kevesebben építgetik, így sokkal nagyobb hatást lehet elérni egy MB-vel mint egy VTi-vel.Képeim: https://www.flickr.com/photos/142359508@N04/
-
SlanKyng
tag
válasz EQMontoya #29706 üzenetére
A swap után értelemszerűen nem a gyári hűtés lesz benne. Műszeregységekben nem voltak eltérések a 6.gen-nél és csak ha turbósítok akkor lesz amúgy is értelme a plusz óráknak. A swap után szerintem a beltér már csak funkcionális szerepet tölt be majd, de szerintem itt is max az ülésekben volt nagyobb eltérés, ami ugyebár nekem megint csak tök mindegy. Futóművet sem a ta technix, ap és jom gewinde szaros háromszögéből fogom kiválasztani.
A BMW-nél sem spóroltam a futómű elemekkel, így itt se terveztem ezt. Talán ez a legfontosabb eleme a motor mellett a kocsinak és azt se szeretném ha autópályán 160-nál szakadjon ki alólam.
Amúgy az angoloknál van egy VTi-s nevezetű modell, amit ugyanebbe a karosszériába raktak be csak nagyobb fékekkel.
A hátsó futóművet is egy ilyen fogja adni.Képeim: https://www.flickr.com/photos/142359508@N04/
-
xcbiker
addikt
válasz DeathAdder #29708 üzenetére
En is ugye vettem egy jo alapot hogy EK9 replikat epitsek
Rakoltottem a kocsi arat megegyszer.
Most hogy majdnem kesz... mas kezdett fontos lenni.
Elegem lett a mokolasbol... hogy sokat volt szetszedve... hogy van egy halom alkatreszem amit kerulgethetek... all benne a penzem.
Mar a kenyelemre a komfortra vagyom b16a vagy nemileg afolotti teljesitmenyu motorral.
Igy most csak alapotmegorzes van 1-3evig aztan eladas es atulok egy kevesebb kilometeres fn2-be, esetleg egy 9gen 1.8 sportba vagy alami jo allapotu tetoablakos Accordba.[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
DeathAdder
veterán
válasz SlanKyng #29709 üzenetére
Sok sikert az építéshezxcbiker - ez valahol minden autóbuzit utolér szerintem, és aki megteheti bele is vág. Még mindig jobb, mint elzülleni illetve olyan közegbe keveredni ahova nem kellene..
Ezt teljesen megtudom érteni, illetve tisztelni a belelocsolt rengeteg időt és százezreket, nemkelllehet mindig racionálisan gondolkodni, akkor nagyon egyformák lennének az emberek[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz SlanKyng #29711 üzenetére
A VTI-S-en sincs nagyobb fék, mint a VTI-n. Ugyanúgy 282/260, már ha továbbra is MB/MC-ről beszélünk. Csonkállvány cserével p&p a non-VTI modellekre, csak arra kell figyelni, hogy 4x100-ről 4x114.3-ra változik az osztókör. A futóműben egyébként nincs túl sok különbség leszámítva a merevítőket.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Snoop-y
veterán
válasz xcbiker #29712 üzenetére
Na ja lattad en mit szivtam ossze vissza de hajthatatlan voltal es belevagtal pedig mondtam hogy ne csinald
En is eljutottam odaig hogy mar nem tuningolok ha valami cseres a kocsin akkor megkapja a legjobbat amit bele lehet rakni azt kalap kabat maradek meg ugyis benzinre kell
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
BlacKSouL
addikt
válasz SlanKyng #29709 üzenetére
Valószínűleg vagy 1) nem vagyok elég fanatikus, vagy 2) túl öreg vagyok már ehhez, esetleg 3) túl konzervatív vagyok, de ez a képen látható autó nekem nem tetszik. Mivel a többi része vállalható, alighanem ezekkel a kerekekkel, meg a közutakra használhatatlan ültetéssel van a bajom. Annak akié, és aki időt, pénzt öl bele, biztos nagyon szép, sőt, a legszebb, és annak is, akinek hasonló az ízlése, de én mikor egy ilyen mérsékelten és elfogadhatóan optikázott autó alatt látok egy ilyen szerintem nagyon nem odaillő kereket, akkor inkább csak csóválom a fejem. El nem tudom képzelni, hogy ezzel hogy lehet egy vidámat autózni mondjuk egy kevéssé autópálya minőségű, nem túl szűk, de kanyargós, ittott kereszt és hosszbordás úton, ahol normál autónál még meg sem pattan a kerék. Vagy ezt csak leemelik a trélerről, és leteszik a fűbe, aztán nap végén vissza?
Mondom, nem a fikázás a célom, csak leírom a véleményem. Másé biztos más.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Snoop-y
veterán
válasz BlacKSouL #29718 üzenetére
Megmondom en neked. Sehogy...
Ez igy egy all show no go plusz eleg nemetesre sikerult
Attol hogy mondjuk showa vagy kayaba gatlok lesznek benne vagy akar tein vagy bc meg ugyanugy fog kinezni mintha Airride lenne alattaPlusz amit en is mondtam futomu egy nulla ez alatt a kocsi alatt ( VTI-e sem nagy durranas arra is kell locsolni, hogy jol viselkedjen az uton )
SlanKyng
No offense csak nem latom mi lesz a kulonbseg a kozott hogy elotte volt egy BMW-d es most van egy Civiced.
Mindezt ugy, hogy lenne ra keret, hogy valami faszat alkossal mert nem 8 ev alatt epulne es nem kene sporolni, hogy ha kell ra egy Mugen toldat vagy egy Spoon anti roll bar.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #29718 üzenetére
Nekem speciál bejön az irreális mértékű (használhatatlan) ültetés, bár a saját autómat ennyire, nem ültetem porba Ha megtehetném, hogy hobbi célra tartsak egy második vasat akkor az tuti földhöz lenne vágva
Hiába mondják sajnos, hogy a porig ültetett autóval is lehet közlekedni, ami egyrészt igaz, mert tényleg lehet vele, csak jóval megfontoltabban és lassabban ami a hétköznapokon nem opció sokunknál.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz DeathAdder #29723 üzenetére
Van az a mértékű terpesztés ami még nekem tetszik, viszont az az ami abszolút 100% hogy nem lesz a kocsimon állítva.
Jobb felső képen a minimális terpesztés (néhány fok) még tetszik
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz tboy93 #29724 üzenetére
Mar egy ilyen is eszi a gumit meg pofozza a futomuvet rendesen. Kozutra halal felesleges ekkora terpesztest allitani ( de gondolom mindenki palyaautot epit aki ezen tori a fejet )
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
válasz Snoop-y #29725 üzenetére
Mint fentebb is írtam, napi használatban lévő autóra én se állítanék be ilyen setupot. Az más ha az embernek van egy hobbiautója
Mellesleg szerintem a pályaautóknak sincs ilyen terpesztése, ez inkább show car
Tudod el kell dönteni mit épít az ember: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz tboy93 #29726 üzenetére
Hat hjam...
Mocskos draga jo allapotban tartani egy autot. Enyemet nagyon finoman reszelgetem de az olyan muveletek mint, hogy vegyunk ra csak egy HKS racing suction kitet ( szerencsere talaltam egyet masodkezbol olyan aron amit nem lehetett ott hagyni ) is fajnak. Pedig ezek relative filleres dolgok ( £245 penz most HKS-nel )Kovetkezo nagy projektem a lampa lesz mert a gyari gyertyalang az kibaszas en meg amugy is vakeger vagyok neha asszony ramszol, hogy ne vasaljam ki a biciklist
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
SlanKyng
tag
válasz !Overdose! #29715 üzenetére
A nagyobb fékeknél nem a VTi-t vettem viszonyításnak, hanem az M-es szériát. Merevítőket meg ugye utána is be lehet rakni.
Képeim: https://www.flickr.com/photos/142359508@N04/
-
xcbiker
addikt
Tök jó... Most lett kész a fényezés erre egy szerencsétlen belém jön hátulról és meghúzta a lökös és a toldat jobb felét. A tököm kivan az ilyen bénákkal.
Remélem újrafényezik abból, amit kértem tőle.Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
SlanKyng
tag
válasz BlacKSouL #29718 üzenetére
Nem veszek semmit se fikázásnak se kötekedésnek, itt mind normális, egészséges véleménnyel ellátott hondások vagyunk.
Ezek a kocsik sem így közlekednek A-ból B-be és taliról talira. Ez még nem az az extrém trailerqueen kategória, mert ezeket feljebb csavarják vagy éppen fújjál "közlekedős' napokon. Ezek az autók nem kifejezetten a vezetési élményt hívatottak szolgálni, ezek más fajta élményt nyújtanak az arra fogékony személyeknek. Hidd el ha feljebb tekeri az állíthatót, rápattint egy nem extrém széles felnit máris használható bevásárlásra is, de egy Grossglockner-re biztos nem ilyen fajta kocsikkal fognak elmenni. Általában, akinek ilyen autója van rendelkezik vezetéses autóval. Ennek a srácnak épp egy s2000-rese van mellette. Vannak emberek, akiknek azért van csak terepjárójuk, hogy megforgassák a sárba és miután kiélték magukat hazamennek és beülnek a hibrid mindennapi autójukba ( szomszéd például priusszal jár hétköznap, hétvégén meg beül a land roverbe dagonyázni). Ezzel csak azt mondom ki min éli ki magát. Motor swapot se azért tervezem, mert a városban majd mutogatom ki a fasza gyerek, csak szerintem egy igényes átalakításban nem lehet egy 1.4-es motor.Képeim: https://www.flickr.com/photos/142359508@N04/
-
SlanKyng
tag
válasz Snoop-y #29719 üzenetére
Értem mire gondolsz, ezt is meg fogom unni. Mindent megun az ember egy idő után, de akkor majd eladom és lesz valami újabb agymenésem, hogy most akkor azt akarom. Az álomautóm egyértelműen az NSX (szerintem nem csak én vagyok így ezzel), de ott meg folyamat fosnék, hogy hova álljak vele. Sokat kirándulok asszonnyal és ilyenkor általában lerakom a kocsit egy parkolóban és tmk-val megyünk tovább, hogy minél többet lássunk. Bele se merek gondolni milyen paranoiás órákat élnék át a pár óra alatt.
Legszívesebben, amúgy minden szezonra másik kocsit csinálnék.Csak kíváncsiságból neked mi lenne a projekted?
Amúgy az ilyen extrém kerékdőlést is csak talikra nyomják, közúton közveszélyes.
Képeim: https://www.flickr.com/photos/142359508@N04/
-
SlanKyng
tag
Amúgy egy másik projektnek egy ilyen kisn kanjo civic mozgatja a fantáziám. Itt meg lenne a vezetési élmény az tuti.
Képeim: https://www.flickr.com/photos/142359508@N04/
-
nagyúr
Srácok ma a honda fb csoportban feladták a nap hirdetését
"haliho ugy döntötem eladom ezt a hondát is 170-000 ft !!!!!!!!!!!!
6g4d d14a4 csunya nagyon onindito kaka de jon a csere alkatrész holnapra ujékszij es 2 db javito ivet adok hoza amit fölkel rakatni kék szinu az auto de viszont nem szép a fényezése lelakták elég szépen nem sok pénzt kérek erte tiszta papir cégre van iratva 1 év vizsgával jokis autot lehet belöle csinalni mert motor valto futomu hibátlan! 1997 es ! képem nincsen rola"szerk.: khm a tulajt inkább mégse linkelem
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz SlanKyng #29733 üzenetére
Nekem egy NSX-R az alomprojekt mondjuk azon sok mindent nem kene fejlesztgetni. Viszont az annyira bazi draga, hogy nem hiszem hogy valaha is lesz ra keret.
Szoval maradok a talajon es jelenleg ezt fejlesztgetem :
Ime
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz xcbiker #29740 üzenetére
Felnik korben le vannak jardazva de majd tavasszal felujitas lesz.
Valami otlet milyen szinu legyen?Ezust
Gunmetal
STI pink
Feher
Kek fekete (Prodrive szine)
Matt feketeNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
wierra
senior tag
-
xcbiker
addikt
+1 a gunmetalra.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #29730 üzenetére
hinyebaze
sajnos a dinkákkal nem tudsz számolni#29739 Snoop-y: gyönyörű a gépezet
+1 savazat a gumetalra
egy kis történetet rittyenthetnél mellé, mióta van meg? a sokunkat érdekelt fenntarthatóság, az hogy mennyit eszik az nem érdekel mennyi km-t tettél bele, hogy vagy megelégedve, stb
305le/450nm amindenedet, mikor lehet bekéredzkedni a j1-be?
pályanapra is szoktál menni?[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen