- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
Hirdetés
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
ph A vállalat sok portékájának közös vonása, hogy a csatlakozóikat túlsó felükre száműző alaplapokat és az óriásira hízott VGA-kat is tárt karokkal várják.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #30100 üzenetére
Hopp, ezt autós topikba akartam, sry.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
BlacKSouL
addikt
válasz Winner_hun #30021 üzenetére
8G, R18A2, 108000 km, és most -5 fokban már sajnos nekem is megvolt a néhány perces kopogás. De 8-10 km kellett neki, míg helyrejött, és utána is még 10-12 km-en át nyers, merev, rideg volt a motor hangja, úgy mentem vele kifelé az Üllőin, mintha üvegből lenne.
Mondjuk 1 percig úgy kopogott, hogy kinyitottam az ajtót még állásban, és behallgattam alá, mert olyan hangja volt, mintha a kipufogó valahol elengedné a gázt még a katalizátor után. De nem.
(Sokadszor merül fel a fejemben egy állófűtés gondolata, és mióta a dízel céges mikrobuszban van is, egyre jobban foglalkoztat)Aláírás (nem kötelező megadni)
-
EQMontoya
veterán
válasz BlacKSouL #30102 üzenetére
Ha van garázsod, és nagyon fix napirended, vagy mondjuk felkelésnél be tudod valahogy kapcsolni, akkor jó lehet.
Nekem mondjuk az IS -6-ban is szépen indult ma, hidegen sem jár csúnyán, meg a garázsom sem a háznál van (veterán áll benne, nem az IS), így nem pálya.Same rules apply!
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #30088 üzenetére
én arra bazírozok
tegnap megjártuk Präbichl-t (odavissza ~540km...síeltünk egyet) ... nem gondoltam volna hogy ezt írom de iszonyat szarok az ogy egy ksztrák utak (is), többször megfordult a fejemben hoomfortosabb verda kéne
megvárom az fn2 árak (drasztikus) csökkenését ... bár a szlovákoknál már 2.2M-tól vannak (+400k bepapír, utazási kts)
Mindenkinek BÚÉK!
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
>>>W!nman*
tag
Hello!
Tegnap vettem egy 6. generációs, '96-os, sedan, 1.5i LS Civic-et. Ma már sajna több hibát is felfedeztem...
- AC gomb megnyomására nem villan a lámpa, nem változik a fordulatszám se
- álló helyzetben fékpedál felengedésekor a fordulat felugrik 2-300RPM-et, aztán visszaáll
(mitől lehet?)
- melegedő állapotban ~500körülre esett vissza a fordulat (mi az alapjárati fordulatszáma? 700-at tippelnék)
http://data.hu/get/8354059/WP_20141231_020.jpg
- kicsit ingadozik az alapjárat (mitől lehet?) (koszos pillangószelep?)
- mankó keréktartó fülecske 2 gyári hegesztése/szegecse felszakadt (2kicsi csavarral megoldható, nem félek tőle)
- ablakmosó tartály betöltő nyílása mellett találtam 1 bekötetlen, leszigszalagozott kábelt, az mi lehet?
http://data.hu/get/8354067/WP_20141231_008.jpg
- gázpedálnak van kis holtjátéka... Ez is természetes?
- fékerőből többet várnék, de láttam a féktárcsák állapotát, nem csodálkozom... (nincs nagy "válluk", viszont teljes felületük érdes, sokat állt állítólag...) (tuti cserélni fogom a tavasz folyamán, folyadékkal együtt)
http://data.hu/get/8354052/WP_20141231_026.jpgKérdések:
- hidegen(ilyen (-8) - (-12)°C-ban) mi az elvárt alapjárati RPM? 1500körüli?
- nincs benne fejegység, de ahogy néztem a csatlakozót, nem ISO szabványos... Hogyan oldható meg? Létezik átalakító? (Illetve hol van a koax antenna kábel? Nem találtam elsőre...)
http://data.hu/get/8354066/WP_20141231_004.jpg
- klímahűtő? gyári, belevaló? gyanús a tetején az a szivacs darab...
http://data.hu/get/8354061/WP_20141231_012.jpg
- váltón az a kis bizbasz mi? túlfolyó lenne? (légszűrő/gyújtáselosztó között,e gy vízcső(?) mellett)
http://data.hu/get/8354060/WP_20141231_013.jpg
- csomagtartóban találtam 2 ovális műanyagot, ez mi lehet?
http://data.hu/get/8354057/WP_20141231_014.jpgTovábbi képek:
http://data.hu/get/8354068/WP_20141231_001.jpg
http://data.hu/get/8354069/WP_20141231_002.jpg
http://data.hu/get/8354065/WP_20141231_009.jpg
http://data.hu/get/8354063/WP_20141231_010.jpg
http://data.hu/get/8354062/WP_20141231_011.jpg
http://data.hu/get/8354054/WP_20141231_022.jpg
http://data.hu/get/8354056/WP_20141231_024.jpg
http://data.hu/get/8354055/WP_20141231_025.jpg
http://data.hu/get/8354053/WP_20141231_027.jpg
http://data.hu/get/8354050/WP_20141231_028.jpgEzen felül bármi kritika/észrevétel jöhet! Szeretném rendbe rakni és rendben tartva használni a paripát!
Szerk.:
Á! Rosszak a linkek, de itt van egyben, zipben:
http://data.hu/get/8354118/2014.12.31_-_elso_kepek.zip[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz >>>W!nman* #30106 üzenetére
Minden képedre Access Denied - data.hu nem engedi a hotlinkelést. Told fel ide őket, vagy a PH képmegosztójára.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
>>>W!nman*
tag
válasz LógaGéza #30107 üzenetére
Ez itt már okés elvileg:
http://data.hu/get/8354118/2014.12.31_-_elso_kepek.zip -
demars
addikt
válasz BlacKSouL #30110 üzenetére
Saját macska....
Viszont már nem mennek fel! 4db 2L-es flakon, töltve vízzel, elhelyezve elöl hátul...
Azóta nem mennek fel! Sőt most már nincsenek kirakva kb 2 hónapja, és így sem...
Osztrákoknál láttam a technikát, illetve a szomszédunk csinálta a mi macskáink miatt... (Faterom mániája... )Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #30112 üzenetére
A flakonokra gondolsz...?
A bennük lévő folyadék ( víz) megtöri a fényt, emiatt nem mennek fel a kocsira... állítólag ezen elven működik a dolog. Először nem nagyon hittem benne, de tényleg nem mentek fel!
A lököstől kb 30cm-re kell tenni, előre is és hátra is... 2-2 flakont...
A sétafikálók is nézegették, mikor benéztek a kapun...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #30106 üzenetére
"- AC gomb megnyomására nem villan a lámpa, nem változik a fordulatszám se"
Fagypont alatt nem kapcsol a klíma. Melegebb időben próbáld ki, hogy működik-e.
"álló helyzetben fékpedál felengedésekor a fordulat felugrik 2-300RPM-et, aztán visszaáll
(mitől lehet?)"Természetes jelenség.
"- melegedő állapotban ~500körülre esett vissza a fordulat (mi az alapjárati fordulatszáma? 700-at tippelnék)"
Nincs előttem a service manual, de valahol 700 körül van az ideális alapjárat.
"- kicsit ingadozik az alapjárat (mitől lehet?) (koszos pillangószelep?)"
Nem jellemző ezekre a motorokra a TB elkoszolódása, inkább a testpontokon néznék szét. Mindenek előtt egy ECU reset-tel kezdenék.
"- ablakmosó tartály betöltő nyílása mellett találtam 1 bekötetlen, leszigszalagozott kábelt, az mi lehet?"
Ezekbe az autókba általában a legtöbb rendelhető extrára be vannak vezetékelve. Talán a ködfényszóróé lehet. 6gen tulajok biztosan többet tudnak segíteni.
"- gázpedálnak van kis holtjátéka... Ez is természetes?"
Igen.
"Kérdések:
- hidegen(ilyen (-8) - (-12)°C-ban) mi az elvárt alapjárati RPM? 1500körüli?"Ott körül, de ezt is írja a service manual. Feltétlenül szerezz be egyet!
"- nincs benne fejegység, de ahogy néztem a csatlakozót, nem ISO szabványos... Hogyan oldható meg? Létezik átalakító? (Illetve hol van a koax antenna kábel? Nem találtam elsőre...)"
Lézetik átalakító. Nekem van is egy fölösleges, szívesen odaadom. Az antenna kábelt neked kell megkeresned. Ha beesett valahova, akkor nem lesz egyszerű. Én inkább alulról állnék neki.
"- klímahűtő? gyári, belevaló? gyanús a tetején az a szivacs darab..."
A szivacs és a matrica is gyanús. Elképzelhető, hogy utángyártott.
"- váltón az a kis bizbasz mi? túlfolyó lenne? (légszűrő/gyújtáselosztó között,e gy vízcső(?) mellett)"
Fogalmam sincs.
"- csomagtartóban találtam 2 ovális műanyagot, ez mi lehet?"
Nem tudom. Talán a hátsó hangszórók takarója?
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #30117 üzenetére
Az AC gomb megnyomása önmagában mit sem ér, ha nincs legalább 1-esre kapcsolva a ventilátor, ha jól tudom?
Más, régóta foglalkoztat már a kérdés, mit lehet tenni az ellen, hogy az üvegek ne párásodjanak?
Nagyon idegesítő jelenség, főleg amikor ráfagy, és érdekes hogy egyik autó párásodik, másik meg nem...EQMontoya - Miért butus?
Amúgy .de-n úgy látom egyre jobban érnek össze az ep3 és fn2 árak[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz DeathAdder #30118 üzenetére
Ez engem is érdekelne mert nekem is rohadtul be tud párásodni.
Més que un club!
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #30118 üzenetére
Nos.. F astrám volt a honda előtt. Annak a pollen szűrője kint volt a vízelvezető műanyag elem alatt, ha eltelítődött, akor párás levegőt fújt a ventillátor! Cserélni szoktam, utána meg szokott szűnni!
Nálam normális a párásodás mértéke... de ennél is cseréltem már pollen szűrőt... illetve évente 3x tuti cserélek is, épp a párásodás miatt!
Valahol olvastam, hogy lehet kapni olyan pollenszűrőt, ami megköti a párát... ennek utána kell még járnom..
Illetve ha valami oknál fogva jelentős a párásodás... ott valami gáz lesz.
Astránál egy gumi csövön folyt le a víz, de ha eldugult ( bogarak, levelek, por, sár.... ) nedvesebb levegőt fújt be az utastérbe...Egy totalcaros cikk:
Kedves Érdeklődő!
A következőket ajánlom figyelmébe:
- A párásodás okozója lehet a fűtés- és/vagy klímabox kondenzvíz-kivezető csövének dugulása. Ilyenkor a doboz aljában megáll a levegő páratartalmából lecsapódó víz, ezt pedig a meleg légáramlat párologtatni kezdi. Ettől a befúvott levegő nedvességtartalma magas lesz, ezért csapódik le pára az ablakokon.
- Ha az autóban van klímaberendezés, ezt bekapcsolva a keringetett levegő páratartalmának jelentős része lecsapódik, így jóval szárazabb levegő kerül az utastérbe. A modern autók szellőztetőberendezése az ablakpárátlanító funkció bekapcsolásakor ezt önmagától megteszi.
- A legtöbb autó a szélvédő előttti esőcsatornából szívja a friss levegőt. Ha ennek vízleeresztő nyílásai eldugulnak, itt megállhat a nedvesség, ilyenkor igen magas nedvességtartalmú levegőt szív a ventillátor, amely szintén az utastérben fog lecsapódni. Ráadásul a pollenszűrő ilyenkor tisztességesen átnedvesedik, ami hosszabb időre is biztosítja a párás üveget.
- A párátlanítás szinte hatástalan, ha azt belső keringetésre kapcsolva használjuk. Ilyenkor a rendszer a lábtérből szívja a levegőt, ahol nedves szőnyeget, havas-vizes-sáros cipőket talál. Érdemes ilyenkor inkább a külső levegő beszívását választani, annak páratartalma hidegben jóval alacsonyabb.[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
DeathAdder
veterán
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #30118 üzenetére
Igen, jól tudod.
A túlzott párásodás minden esetben több-kevesebb vizet jelent az utastérben.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #30121 üzenetére
huuu az nem most volt... nem drága tétel... érdemes évente 2x cserélni!!!
Most ősszel csináltam klíma tisztítást... utána cseréltem!Ha extrém módon párásodik... picit "kóstold" meg a párát... vagy legalább szaglászd meg!
Ha pl ereszt valamelyik fűtés csöved, hűtőfolyadék is bejuthat a rendszeredbe, akkor nyálkás lesz az üveg belülről...
De azt már úgy is érezted volna...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
EQMontoya
veterán
-
DeathAdder
veterán
válasz demars #30123 üzenetére
Ilyen higedekben, ha 1 órát kint hagyom valahol, akkor máris párás, és fagy rá ráadásul
Hűtőfolyadék nem fogy, illetve nem érzem a szagát sem, de csak valami víz bejuthat a rendszerbe, ha így párásodik.Elsőnek kiveszem a pollenszűrőket, és azt cserélem.
Te milyet veszel bele? Érdemes gyárit?
EQMontoya - ez sajnos igaz, kivéve a CW, ami gyárilag sperres
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #30126 üzenetére
unixtól... utángyártott! Mann Filter Mind papír... nincs különbség!
Van aktív szénszűrős... rohadt drágáért, méretre gyártja valami cég... de nem foglalkoztam vele, mert az csak a kellemetlen szagok ellen lenne jó!
A helyedben és is pollenszűrővel kezdeném... sztem jó lesz!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
CB
senior tag
válasz runner 125 #30124 üzenetére
Arra a svéd tesztre gondolsz? Ami után a zsidex feltett egy pár mondatból álló, minden tényt nélkülöző cikket a netre?
Az engem eléggé felháborított.
Számtalan youtube filmet tudnék mutatni az ellenkezőjéről.
Egyébként ha szoftver probléma lenne, szerintem majd visszahívnak. Nem igaz?
Remélem, hogy nincs gond, mert akkor kérem vissza a pénzemet.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #30118 üzenetére
FD2-t vennek inkabb igaz az mo-n nem praktikus viszont gyonyoru
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
EQMontoya
veterán
válasz DeathAdder #30126 üzenetére
Jah, csak a CW-k 15k eur körül vannak még. És abban is "csak" sperr van, a futóművön tudtommal nem javítottak. Azért a pénzért pedig már erősen az s2k vásárlásán gondolkodnék, hiába régebbi.
Same rules apply!
-
zolynet
addikt
válasz EQMontoya #30125 üzenetére
150k a sperr bele, nevetséges ár ... már ahhoz képest hogy egy evo-ba a difi felújítás 400-500k
nem lesz probléma ha nem sperr-est veszek, mert tetetek bele
szóval ha nem CW, akkor majd lehet hogy az lesz
a hátsó futómű után még nem jártam de bizonyára azt is lehet okosítani, meglássuk mit hoz a jövő,
de ha csak erre a két dologra mondtad hogy butus akkor ezt igen könnyedén lehet orvosolniLife is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #30132 üzenetére
Sperrt igen, a futóművet már kevsébé, de szard is le szerintem. Ha nem tudsz élni vele legfeljebb eladod, de úgysem fogod csak az miatt
EQMontoya - s2k -ra azt mondják (ugye az még a sima dohc vtec), hogy nem valami durranás CTR után.
Az fn2-es ex haverom arra akart váltani, de amikor meghajtotta azt mondta szerinte semmivel sem ment jobban mint az övé, és a fórumon is valaki mondott már ilyet.
Oké teljesen más világ a kettő ezt nem vitatom én egyszer ültem benne, hát alig fértem el -
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #30133 üzenetére
a mostani 6gen vti-nek is mozog a segge a ringen, látványosan, mégsem veszek rá asr + nagyobb stabrudat, nem pont, jó így
Life is too short to stay stock!
-
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #30118 üzenetére
Nem tudom hol olvastam de a fb-on is megy ez a téma, állítólag a szilikonos macskaalomtól megszűnik.
Egyesek csak az ülés alá tesznek egy duplán zokniba csomagolt adagot és meg is van oldva, mások még az ablakba is, úgy a tuti. Nekem most nem párásodik, prevenet-es tisztítóval körbekaptam az ablakokat kívülbelül ~1hónapja, azóta is rendben van minden.szerk: simán együttélős, csak sperr legyen elől és készen is vagyunk
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #30137 üzenetére
megvan, itt olvastam: katt
majd számolj be, h bevált-eLife is too short to stay stock!
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #30137 üzenetére
Ja igen... ezt én is olvastam... :-)
Mondjuk nálunk kinti macskák vannak... Nincs alom...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #30133 üzenetére
S2000 -et a halalba kell forgatni hogy erezd a kulonbseget. Maskepp kell tolni mint egy CTR-t.
Van kulonbseg hidd elNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
demars
addikt
Boldog Új Évet!!!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Winner_hun
félisten
-
zolynet
addikt
válasz Tele von Zsinór #30144 üzenetére
ep3 ctr az 2.0 liter, sose vót 1.4
az 1.4 az ep2 ... melyből van 1.6 sport amit inkább ajánlani szoktunk (1.4 90ló vs 1.6 110ló)
200ekm egy ilyen autónál valós, nem kell megijedni tőle ha rendesen szervizelték (olajcserék, stb)
én simán vennék egy 300ekm+ accord type-s , ha tudnám az előéletétLife is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz Tele von Zsinór #30144 üzenetére
EP3 az a K20A2-es CivicTypeR (ezért CTR) alvázszáma, ami neked kell az amit Zoli mondott
Zoli - én is vennék minden gond nélkül
-
Land
veterán
-
Tele von Zsinór
őstag
válasz DeathAdder #30146 üzenetére
Köszi srácok, akkor megyek utána a kocsinak.
-
nagyúr
válasz Tele von Zsinór #30149 üzenetére
1.4 sem rossz, varosban/orszaguton dinamikusan lehet vele kozlekedni, palyan mar sokat porog. Most igy telen sok budapesti uttal, foleg varosban autokazva 6.78-at eszij szazon. Valtora illetve elol a futomure kell figyelni vasarlaskor.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Test Drive Unlimited 2
- E-roller topik
- Gaming notebook topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen