- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
7600 GS
addikt
Jurid tárcsákkal és betéttel van valakinek tapasztalata? Még egyelőre nem aktuális a dolog, de a nyáron még szeretném lecserélni a mostani szettet.
-
-
>>>W!nman*
tag
6. generációs Civic gyertyacsere:
Tanácsaitok szerint NGK-t tervezek már én is, ellentétben az eddig használt DENSO-kkal.
Fékmester oldalán nézem és ezeket ajánlja a D15Z6-omhoz:BKR6E-11; - ha jól sejtem, ez a katalógus szerinti gyertyatípus
BPR6EY-11;
ZFR6F-11;
ZFR6J-11;Ki mit ajánl/melyikkel van tapasztalata?
Van jobb hely, ahonnan érdemes vásárolni?
Hány km-enként cseréltek? Nekem most van benne kb ~20ezer km.(Közben olvasom a topikot "NGK" szűrésre is, de eddig kevés sikerrel.)
[ Szerkesztve ]
-
czirok000
csendes tag
Sziasztok, 2004-es 7 gen accord gyári központi zárjához lehet csatlakoztatni a neten is árult saccper kb 6 ezer ft os ablak felhúzó modult? Használt már valaki esetleg ilyen utólagos kütyüt accordon?
Gondoltam megspórolok egy felesleges kérdezősködést a villanyász ismerősömnél,.
Előre is köszi, pacsi -
Peter.70
őstag
válasz z123456789 #39710 üzenetére
-
nagyúr
Na elhoztam Imitől a kocsit. Reggel még tök rugalmas is volt, oda tudtuk adni neki külön a kulcsot, így nem kellett késni a munkából, és délután 5-re kész is lett a melóval. A szelephézag állítás óta (placebo?) szerintem halkabb a kocsi, simábban jár a motor. A fogyasztás majd kiderül, de lehet csökken (csoda lenne ).
Alakul ez a tragacs
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BlacKSouL
addikt
Valaki írt nemrég 8 gen fékmunkahenger beragadásról és tisztítás utáni instant javulásról, de már nem találom. Ha megtenné, hogy itt vagy privátban leírja nekem, hogy szétszereléskor-összerakáskor kb. mire számítsunk, akkor pár ismerőssel mi is megnéznénk mekkora a baj. Mondjuk ha nem enged könnyen, akkor nem csesszük szét, inkább akkor elviszem szerelőhöz.
Ha házilag kitisztítható, akkor megcsinálnánk, ugyanis a jobb hátsó most úgy tűnik megmelegedve beragad. Hazaérve észleltem, hogy a garázs előtt a gödrökben nem hintázott be a kocsi mint szokott. Kiszálltam, meglökdöstem, előre ment, hátra nem engedte gurulni. A féktárcsa meg messziről sütött, míg a többi egyformán kézmeleg volt. Kb. 3-4 perc után lökdösve ismét engedte hintázni, tehát szétengedett a betét, de ilyen állapotban nem akarok közlekedni vele, talán vasárnap meg tudjuk csinálni.
A buktatókat, meg az esetleges speckó szerszámokat jó néven venném.Köszi előre is.
(Azért ettől függetlenül lélekben már készülök az új garnitúra EBC szettre...)
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Kornel
veterán
válasz BlacKSouL #39713 üzenetére
Nekem Imi vette észre.
Típus hiba.
A jobb hatsom ragadt, félre is kopott a betét.
betetcsere lett, meg szetkapta az egészet,elvileg most jó.
Azt mondta, végleges megoldás nincs, csak az, hogy minden olajcserekekor szétszedni,meg osszerakja a hatsokat.
Többet nem tudok, Imit kéne kérdezni.Tsebacsi: 2000 rpm-nel lévő rezgesrol mondott-e valamit?😂
-
Kornel
veterán
válasz z123456789 #39715 üzenetére
Venni kell egy VAG-ot.
Pl. egy superb-t simán el tudnék viselni 😂 -
Kornel
veterán
válasz z123456789 #39717 üzenetére
Passzolom.
De ha két kocsi kell majd, akkor simán veszek egy superB kombit
Ha le is rohad, semmi baj se lesz, a Honda mindig megy majd 😂 -
Kornel
veterán
válasz Tsebacsi #39727 üzenetére
Hagyjuk már
Egyébként kajak nem kéne több ennél.
Eger belapatfalva kanyargós hegyi út, 6-osba tolom neki, el lehet képzelni mekkora erő tartalék van ilyenkor, és így is feszt utolerem a sok majmot, akik 50-el setakocsikaznak unalmukban.
Na hova kell ide 200+ LE, 500 Nm-el?!?! Azzal se előzöd meg őket,mert biztonsaggal előzni nagyjából lehetetlen arra pl.
Pályán 150 sima ügy, már az is épp hogy nem fotó gyanús,szinten hova több? 😉 -
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #39717 üzenetére
Nekünk volt (mk2) és az egyetlen autó amit nem szerettem. Annyira silány volt belső anyagok minősége, hogy hányingerem volt kb akárhányszor beleültem. Pedig ilyen téren nem túl magasak az elvárásaim.
Javítófesték a porondon, remélem most hétvégén lesz időm lejavítani a gépet.
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
Emlékeim szerint nagyon vékony karc volt a logón belül, ennek pedig elég vastag az ecsete. Tipp, szerezz be egy pici, vékony rajzecsetet és első körben próbáld azzal, mert ez 99% h baromi sok festéket fog felvinni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #39713 üzenetére
Tavaly én is kipucoltam mind a négyet. Semmi extra szerszám nem kell. Kerék le, betétek ki, nyereg le (csavar rögzíti, simán levehető). A lényeg: a betéteket picit megcsiszoltam, illetve az élükből köszörűn vettünk le, majd össze szereléskor a csúszkákat be kell zsírozni!! (van erre való zsír, vagy pedig réz paszta)
Ami még kellhet, de nem fontos: a hátsóknál a dugattyúkat vissza kell nyomni. Öcsiéknek van erre egy cél szerszámuk, amolyan szorító szerű valami, de egy sima vízpumpa fogó is jó erre.
Utána mehet minden vissza, persze picit meg kell vasalni először.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
honda23
aktív tag
válasz BlacKSouL #39713 üzenetére
Én írtam 7 gen accordnál, ezt egy honda márkaszervizes szaki két hátsót két gyári felújítóval darabonként 1-1 óra alatt egyedül megcsinálta, polírozással együtt.
Mármint a féknyeregben a dugattyúk megszorulását. A balosom azóta hibátlan, a jobbosom is az lenne, de csak 6 hetet bírt, mert a kézifék része a dugattyú mögött van, ami javíthatatlan, nem lehet a gyűrűt a rugós taggal kiszedni, préselve van, úgyhogy a kézifék hiba miatt a komplett jobb hátsó féknyerget cserélem minden csavarral újra sajnos...
Kéziféked nem fog feljebb, nem lett alul holtjátékos? Nekem a végén 6 felhúzás helyett 12 lett a vége, derékszögben állt a kézifékkar.
A betéted a tárcsával lehet kuka lett, nekem is kuka sajnos.
Felújító szett gyári oldalanként 5e ft, felújítással 15e-ben állt meg oldalanként, sőt a beragadó dugattyú miatt erőlködik a bovden is, lehet azon is állítani kell, a kesztyűtartó alatt van az állító csavar.
Nekem az volt a problémám, hogy ha behúztam a kéziféket, nem engedett ki a dugattyú jobb oldalt, de mindkét oldal szorult. Ezért kézzel engedtem ki a kalapács részét a nyereg alján, rosszabb esetben kalapáccsal ütöttem ki, ha nagyon felmelegedett.
Ha kézifék része is rossz lesz, akkor kuka az egész, gyári 80e darabonként, de én tudok gyárit cseredarab leadással accordba 24-ért. Ha a kézifék része jó, akkor sima dugattyú felújítás kb 15-ért és megint jó lesz pár évig.
Speckó szerszám dugattyú visszatoló kell, plusz légteleníteni kell majd a nyerget is, mert levegős lesz.(levegős leszívó pisztollyal csinálják szervizben)
Buktató, ha nagyon rozsdás, lehet, menthetetlen, mondjuk az nagyon nagyon ritka. Az már extrém szorulásnál van. Polírozni, csiszolni szokták, két gumi cseréje és kész is.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Kornel
veterán
válasz Tsebacsi #39741 üzenetére
Az nem az autó hibája, ha nem tudsz, vagy nem akarsz váltani.
Ahelyett, hogy elmennel egy palyanapra, és megtanulnad vezetni az autód, helyette veszel egy lutrit, mert a mostanid biztos jó autó, amit veszel meg vagy jó lesz vagy nem.
Persze ha 1500 rpm-rol akarsz kigyorsitani, akkor jó hogy nem fog semmi történni, de ha elkapod azt a fordulatszám ablakot, ahová felvaltaskor érkezned kell, hogy ugyanúgy toljon tovább, akkor mint a linkelt példákból is láthatod,nem feltétlen kell ide csiga. Az meg már megint egyéni szoc prob, ha 1300 kg-hoz szerinted kis ccm az 1,8 liter 😂
Persze nem egy 3 literes v6, na de azokba általában nincs is vtec, és egyéb okosság.
Én is szenvedek néha,amikor csak úgy autokazok, és 2000 körül van az rpm, és hirtelen kéne tolni egy padlót,es nem váltok vissza, mert mire eléri a 3500+ rpm-et, ahol már megy is, addigra tényleg otthagy egy 1.6 tdci is.
De ha ezt tudomásul veszed, és megszokod, akkor már szúrod is vissza 1-2-vel, aztán parketta, és hidd el, elég kevesen tudnak veled menni(normál utcai autók közül, nem versenygépek, stb.), csak merd kipróbálni. Ha már üzemmeleg a motor, semmi baja se lesz, ha szépen leforgatod,sot, arra van kitalálva 😂Ja és nehogy azt hidd, hogy egy dízel 6 litert fog neked enni a városban, főleg dpf-el meg minden csilivilivel, még hegyre fel, stb., mert ez a korszak már elmúlt az 1.5D-vel meg az 1.9 sdi-vel.
Alapból állandóan regenerálni fog a dfp-ed a városi üzemnek köszönhetően, ami önmagában mérhető fogyasztás növekedést okoz.
Példának okáért egy 1T körüli nemo eszik 1.4 hdi-vel 6,5 litert vegyesben, de inkább városban járva, kb. 70-30 arányban. Csak városban simán 7 felett van.
És ez nem egy 1,5T közeli kombi, ami ugye hozza még a plusz deciket.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Kornel #39742 üzenetére
Utoljára akkor
5 éve vezetem ezt a csodát Kornél, ismerem, és unom Unom, hogy bőg a motor, hangos (nekem), és taposni kell. Pontosan tudom, honnan húz (3000+ de inkább 3500) és azt is, mennyit fogyaszt egy 1.6 tdci városban (7,5 hisz van a cégnek!!!). A vtec nekem nem vásárlócsalogató fícsör, már rég nem. Az 1.4TSI 250nm-e és DSG-je, na az már igen! Meg a közel vibrációmentes halk működés.
Ne magadhoz hasonlíts, Te még élvezed a motor nyers hangját és a taposás élvezetét, a váltást. Én ezzel az autóval utáltam meg végleg
Tudom, hogy egy 2000-es dízel nem fog csak 1-2 literrel kevesebbet enni, de cserébe MEGY! Nem kell kitaposni a lelkét (érzésre) hogy jobban haladjak, mint a tömeg.
Reálisan nézve vagy Focus/Mondeo kombi lesz ebből, vagy Octavia szedán/kombi. Ez utóbbi lenne jó azért, mert itt meg merem venni a DSG-t az 1.4-1.8tsi vagy 2.0 crtdi motorhoz is. A Fordnál kicsit még félek az automatától. De nagyon automatát szeretnék.
Várok, igyekszem spórolni.
Tegnapihoz: Halkabb a kocsi, de mintha alul minimálisan erőtlenebb lenne. A fogyasztás majd kiderül.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
válasz Tsebacsi #39744 üzenetére
Nalad bármi +1 litert enne 😂😂😂
Értem amit mondasz, azaz mégse, mert az "üvöltő" kipufogón kívül a többi csak érzés, ahogy a számok a mutatják, az meg itt nem hiba, hanem fícsör, ahogy mondanád 😉
Hisz a nevében is ott van, hogy sport 😉Na jó kiszálltam ebből, kívánom, hogy ha belevagsz valamibe, ne ülj fel vele a rollerre. (Befecskendezés, turbó, kettőstömegű/automata, etc.)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #39737 üzenetére
Thx, majd akkor előtúrom az áltis rajzfelszerelésem. Kavicsfelverődést már javítottam vele, arra pont jó volt ez az ecset méret.
z123456789: Az újban is ültem már (sajnos nem vezettem), az minőségibb valóban de azért az ülés abban is tejfölöspohár műanyagból van. Persze ez a fapad, gondolom rendelhető jobb minőségű huzat is, meg a L&K-ba se ezt teszik.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #39747 üzenetére
Igen, az közelebb volt minőségben sokkal a Passathoz szerintem.
z123456789: Heggesztünk rá egy sport dobot meg kicsit felfúrjuk, mint a Mugen CTR-t, kap új szoftot az ECU és akkor már maguktól tolják le a bugyit.
mod:
Amúgy az új Superb bitang jól néz ki, tiszta Audi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Politika
- Milyen autót vegyek?
- Autós topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Futás, futópályák
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen