- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kompakt vízhűtés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Remi1234
aktív tag
A 2003-asban még nincs BC.. Szóval mindig fullra tankoltam, mielőtt kiemntem városból hosszabb útra. És próbáltam általában ugyanannál a kútnál.
@z123456789: áhh én nem megyek ekkor távokat.. Minden etap után teletoltam, hogy valóban az adott szakaszra és átlagsebességre tudjam mérni a fogyasztást. 700 km lol... De lehet egyszer majd megnézem, hogy nyugger tempónál mennyire tudom leszorítani
Viszont sokszor úgy tűnik hogy fél tank alatt mintha gyorsabban menne lefe a mutató mint előtte.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: RemiFungus
-
>>>W!nman*
tag
-
>>>W!nman*
tag
válasz z123456789 #39892 üzenetére
Betét spolás lehet a betétben lévő nagyobb fémdarab miatt, vagy akár nem lekerekített oldalú betét miatt is szerintem.
Néha EBCmnek is van némi csikorgó hangja.
-
>>>W!nman*
tag
válasz runner 125 #39898 üzenetére
...és a berakódott sár miatt. Illetve a kerék által felhordott víz miatt. De ha egy autó áll, nem, vagy nem úgy fog elrohadni az íve, mint azt láthatjuk sok autón...
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Remi1234 #39901 üzenetére
(#39901) Remi1234
Nekem a 700-nál gyullad ki a lámpa kb. Onnan még elvileg minimum 150 km-t elmegy. A múltkor számoltam egyet, és ha jól emlékszem, az jött ki, hogy a 80/90 és 120/130-as tempóval elkarikázik majd 900 km-t egy teli tankkal.
Majdnem minden kordénál így működik a mérő. Fele után mindig gyorsabban megy lefele.(#39906) >>>W!nman*
Szerelőm tanácsolta, hogy érdemes legalább évenként szétszedni a jobb minőségű betéteket, és kitisztítani, a sok dzsuva miatt. Ekkor meglátszik ez is amit mondasz. Meglátjuk, holnap üregvédelem, és heteken belül nagyszerviz. -
Remi1234
aktív tag
válasz z123456789 #39910 üzenetére
Jezusom... Mi motorkódod?
@Qru: igen, lehet meglépem azt a szonda cserét.PSN ID: RemiFungus
-
LógaGéza
addikt
válasz z123456789 #39915 üzenetére
Forgalmiban is benne van pl.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
BlacKSouL
addikt
Újabb érdekes kérdés:
Nagyon sok helyen olvasom, hogy fék alkatrészeknél nem szabad réz-pasztát, réz-spray-t használni. Maszekban meg mindenkitől azt hallom, hogy mindenki rézzel keni. Mivel kb. annyian mondják utóbbit, ahány helyen olvasom hogy ne, jelenleg nem tudom miaf.szvan.
Ötletek?Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Sátán44 #39914 üzenetére
Olaszka: Ezt a kecsói neppert "ismerem", fórumtárs is tőle vette az Jazz-ét. Korrekt palinak tűnt, azt is kintről hozta be, minden rendben volt. Így képről ok, megkéne nézni élőben is meg kicsit megkapargatni.
A pano. tető nagy fun amúgy. Olaszoknál jellemző a parkolási sérülés, rétegvastagság mérővel nézd át. Nem érdemi hiba ha fő tartóelem nem sérült egyszerűen csak jó alkualap.Németes: Kívülről ok így kép alapján de nagyon nézd meg az alját. Ott sóznak rendesen. Kicsit kopogtasd meg mert ha a rozsdára rátaknyoltak az nem megoldás csak hibaelkendőzés. De ha abbó indulunk ki hogy oxidálódott a leömlője... Nézd meg az általad linkelt 1,2-es leömlőjét mennyivel fémtisztább. És ez nem csak egy motormosás, mert az oxidréteget róla csak ledörzsölni vagy lemaratni tudod. Szóval óvatosan, nehogy egy rozsdaboglyába fuss bele.
1,2i: Ok kevés km(-re van visszatekerve ) de ez semmit nem jelent. Az 1,2-es elég harmatos, ha autópályán is mennél vele akkor inkább engedd el. Fogyiban világbajnok de kicsit
nyomatékvérszegény az a motor komolyabb előzésekhez. Még egy normál országúti előzést is 3-as padlóval kell indítanod majd vele, hogy belátható időn belül végezz a művelettel.
Ezt leszámítva oknak tűnik ez is innen nézve de tuti nem vennék 1,2-es Jazz-t. Ez mondom úgy, hogy nekem is 1,2-es van és vezettem haver 1,4-esét. Városban is élhetőbb sokkal és országúton is.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Sátán44
addikt
Az első lökhárító biztosan fújva volt, a színét nem sikerült eltalálniuk. A vonóhorog kupakja és az autó színe egyezik. A bal első lökhárító illesztése sem stimmel. Szóval az elejét érte valami.
A német tetszene, de az eladó korrekt módon elmondta, hogy az alján felszínes rozsda található. Ha már 7 évesen ilyen, akkor mi lesz később.
1,2-es elengedve.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #39917 üzenetére
Nézd, egyes betétekhez gyárilag csomagolnak pasztát, ha jól tudom az nem réz. Tesómék használnak rézpasztát, kb mindenhez ( fék, generátor). Ha lenne vele valami gond biztosan tudnának róla (lassan 10 éve szervizben dolgoznak) és szóltak volna nekem, hogy inkább vegyek jobb anyagot (tudják, hogy háklis vagyok ezekre).
Szóval szerintem használj nyugodtan!
Ami viszont igaz, hogy időnként érdemes lekapni és kipucolni, újra pasztázni a csúszkákat így tuti nem fog megszorulni, nyikorogni és egyformán kopnak a betétek.Hol olvastad, hogy nem szabad réz spray-t használni?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
runner 125
nagyúr
válasz Sátán44 #39914 üzenetére
Az elsőre rárepülnék. Baromi jól felszerelt, a panoráma tető tényleg óriási élmény, emellett látszólag egyben van és ha Dél-Olaszországból származik, még sót sem látott.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Sátán44
addikt
válasz runner 125 #39921 üzenetére
Bologna-ból hozták be. Akkor az első lökös nem érdekes? 15e km-ként cserélték az olajat. 80 e km-nél volt utoljára szervizelve.
[ Szerkesztve ]
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #39920 üzenetére
ebc oldalán pl.
mondjuk most nézem, ott konkrétan csak az agy-tárcsa felfekvéshez írják, hogy ne... de hogy őszinte legyek, máshova meg hova kéne réz?
A csúszósínre, és a nyeregcsapokra viszont szerintem hőálló zsír kéne, és ha van erre kifejlesztett zsír, akkor én inkább azt teszem oda. A rézpasztának amúgy mi előnye van pontosan? Mert ahova zsír kell vagyis súrlódást csökkentő kenőanyag, ott a réz mint fém, nem biztos, hogy hasznos. Még a féktárcsa-felni felfekvőhöz se tennék, bár ott már a kerék maga kevésbé, de nem teljesen érzéketlen az egyenetlen felfekvésből adódó ütés miatti vibrációra.
Ha nagyon utánaolvasok, azt látom, hogy a dinamikus mozgó, folyamatosan súrlódó, forgó felületek kenésére alkalmatlan, inkább egyszeri összeszereléshez, vagy szerelt egység utólagos kezeléséhez megfelelő. Azaz nem kifejezett kenőanyag, hanem inkább kezelő.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Sátán44 #39927 üzenetére
Nem, ott nem szokták mert ott valóban büntetnek érte, itthon csak elméletben. Persze ha kiderül itthon azt mondja úgyis a nepper, hogy ő már így vette... Szóval nem szentírás ami az órában van tehát továbbra is él, hogy nem km óra állást veszünk hanem állapotot.
Nézzétek meg, mert tényleg elég jónak tűnik így első blikkre. Csak ne szöszöljetek sokat, ha tényleg jó hamar elviszik.
#nincsbennetarcsi
-
Sátán44
addikt
Na megnézték az autót élőben és elől hátul kapott. Mindkét lökhárítót festették. Ismerősöm ismerte az eladót és neki elárulta, törve volt. Nekem telefonban meg makulátlan állapotot mondott! Asszem befejeztem a kereskedő ágat!
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
NoLF
addikt
válasz Sátán44 #39933 üzenetére
Azert nem art figyelembe venni, hogy hasznaltautot veszel. Mindegyik serulve lesz, amelyik nem, azt nem fizeted meg. Ha hasznalni akarod az autot es nem nezegetni, akkor le kell tojni a seruleseket (termeszetesen szerkezetileg ha rendben van)
Szvsz.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Hosszú üregvédős sztorim, ha valaki még nem olvasta volna az autós topicban. Nem untatni akarok, de van akit nem látok ott soha, hátha tanulságos lesz neki is. Már bánom, hogy nem Tboy által ajánlott céghez vittem. -
>>>W!nman*
tag
válasz z123456789 #39936 üzenetére
Hi!
Amatőr hibák, bocs. :/
Ha az én autómat szereltetem, csak olyan helyen, ahol ott lehetek.
Ilyen kényes műveleteket meg csak magamnak...Üregeket meg tudod nézni alliexpresses endoszkóppal. Pár ezer ft...
A bibi az, hogy az üreveket egy használt autónál illik kimosni. Azt követően pedig ki kell szárítani, ami nem kevés idő... Ha mosást követően folyadékra kerül az üregvédő az a lehető legrosszabb. Nagyon-nagyon sok idő után szárad ki a bezárt víz, ha egyáltalán...
-
Sátán44
addikt
Lehet régimódi vagyok, de az őszinteséget mindennél többre értékelem. Előfordulhat, hogy meglökték elölről hátulról, de akkor mondja meg őszintén. 300 km oda-vissza, idő, pénz kidobás, meg egy felesleges elbeszélgetés az eladóval. Szerencsés vagyok, hogy ismerős megnézte.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
z123456789
addikt
válasz >>>W!nman* #39937 üzenetére
Világos, nem is tagadom. Tanulópénz.
Akkor nagy valószínűséggel nem lett üregvédőzve...
Eztuán ha valamit nem tudok a szerelőmmel megoldani, akkor nálam sem lesz másképp.
Ezt sajnos én nem hiszem hogy meg tudtam volna csinálni. Annyira nem érzem a spirituszt magamban.
Illetve az ilyet én szeretem rábízni olyanra, aki már 100x megcsinálta. Bízom a szakértelemben, ha bármi nyoma is van. Inkább dolgozok kicsit többet azért a pénzért, de profi munka legyen!Autós topicban Runner írta is, hogy valami nyomnak kell lennie a vízkifolyóknál. Hát...semmi.
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #39939 üzenetére
Bár még sohasem jártam náluk, de az eseted alapján ezután sem fogok, még ha hozzám is csak 3 km-re vannak.
szerk.: Az autós topikba akartam írni, de tulajdonképpen itt is jó.
[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
válasz z123456789 #39939 üzenetére
Tanulopenz a nagy fszt. Vissza kell menni es meg kell szepen mondani, h ha mar ilyen barbarul dolgoznak, es el sem vegzik azt a melot amiert fizettel!!! Mert 50egy sima alvazvedoert nemkeves. Foleg szamla nelkul.. Tehat tessek visszaadni az uregvedozest, vagy mutassa meg hun van. Meg aztan ha a szep szo nem segit, johetnek sunyiba a NAV-osok. Legalabb nekik is tanulopenz ha szamla nelkuliznek
[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
-cobra-
aktív tag
válasz bbubby00 #39941 üzenetére
+1, én sem hagynám annyiban, fizettél valamiért, amit ők nem végeztek el, plusz a trehányságukból Neked még károd is lett.
Amúgy egy ideje már én is olyan vagyok, hogy amit csak tudok megcsinálok magam, mert a "szakemberekben" majdnem mindig csalódok. Ez lehet az én hibám is, mert elég maximalista vagyok, de ha már az ember fizet, akkor tökéletes munkát vár el, nem? Nagyon off: most kapunyitót akarok feltenni a kapura, a szett szerelési anyagokkal, mindennel együtt megvan kb 100-ból... kijön az ember, ránéz a kapura, mér kettőt a colostokkal: megoldható, 50k+áfa a felszerelés. Mivan? Egy pár órás munkáért 64k, amihez igazából nem kell semmi szakszerszám? Le lehet tölteni a szett gyári leírását, hülyegyerek módjára le van írva benne minden, szóval úgy döntöttem megpróbálkozom vele magam, és akkor tudom hogy igényesen meg lesz csinálva, nem pedig gányolás lesz az egész, ami általában szokott lenni.
-
nagyúr
válasz z123456789 #39939 üzenetére
Uregvedelem utan ilyen barna trutyi kene kifollyon a vizkivezetokbol ->
Nekem eleg sokaig eresztette a trutyit es kurva budos volt
+1 bubbynak, 50 penz az nagyon nem keves, foleg ilyen munkaert
[ Szerkesztve ]
-
sunny84
senior tag
tboy93 nekem a barna büdös viaszos trutyi ott volt ...
z123456789 amit neked csináltak az egy kontár barbár munka és még kárt is okoztak , reklamációra megérett visszamenös dolog ha szép szó nem akkor hatóság .. , mikor én odamentem ajánlatot kérni mondták álljak be aknára alámentem a főnökükkel és végignéztem mindent így adták az ajánltatott. Nem tudom melyik csinálta neked mert vannak ott sokan lehet valami amatőr , meg mi az hogy egyik embernek normálisan megcsinálják az egész folyamatot ? a másikat meg átvágják gányolják lehúzzák . De viszont én jót akartam , ez lett belőle szarul érzem magam , sajnálom , nem ajánlom soha senkinek ezt a céget ...
bbubby00 én mikor mentem az autóért , körbenéztem , aláfeküdtem félig úgy mentem be az irodába , ami nem tetszett a féknyergeket is lekenték az alvázvédővel ... a főnökükkel 1 órát beszéltem az egész folyamatot elmondta , képeket mutatott amit nem is beszéltünk meg hogy folyamatot fotózzák ...
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
z123456789
addikt
válasz tboldi #39940 üzenetére
(#39940) tboldi
Én tényleg hittem bennük...(#39941) bbubby00
Megpróbálok minden követ megmozgatni. Az alvázvédelmet mondjuk pont a fényezőmmel akartam csináltatni, mert benne megbízom, és nem kért volna érte 50e-t. De ugye csak egyben csinálják. Erre megcsinálták csak az alvázvédelmet, meg most még akkor futkozhatok porfestő után is, ami nem kis macera lesz. Kérdés nekem mennyi bajom lehet abból, hogy számla nélkül fizettem?(#39942) -cobra-
Egyet értek veled teljesen, a kapus témában is, de én tényleg nem érzem magamban azt az erőt, hogy patent és csavarok tönkretétele nélkül megoldjam magamnak.(#39943) tboy93
Ezért is akartam lefórumozni hétvégén, hogy hétfőre felfújjam magam eléggé. Nem kell sok hogy most felrobbanjak...
50k egy vagyon ezért, ezt elismerem.(#39944) sunny84
Na tessék! És amúgy neked az ajtókat is, meg a mocitetőt, csomagtartót is kifújták?
Ezt nem értem, neki kajak jól megcsinálták, ha jól tudom olcsóbban is (ez most lényegtelen is), te sem kaptál számlát egyébként?
Én a hölggyel mentem az akna alá, meg 2 szerelő sráccal. És direkt rá is kérdeztem, hogy külön nem lehetne csak az üregvédelmet? Nem, ez így egyben van. OK, mondom legyen!
Ugyan már! Ha te nem ajánlasz valakit, akkor még most is azon szarakodnék, hogy kivel csináltassam? Ezért aztán tényleg ne érezd szarul magad! Nem azért írom ezeket le. Meg ahogy írtad, neked full jól megcsinálták. Nem is értem tényleg... Eszem ágába nem jutott volna, hogy azt sem értik mit akarok?[ Szerkesztve ]
-
-
bbubby00
őstag
válasz z123456789 #39948 üzenetére
Ha jol tudom a motorban volt kaka vlmi, az lett megcsinalva.
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
yodamester10
őstag
Sziasztok.
Használ valaki itt ilyen típust?2 hét múlva ilyet szeretnék venni.
Egyik kiszemelt áldozat.
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs