- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Videós, mozgóképes topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Terítette a friss Cortex magokat az ARM
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
penge111
addikt
válasz tboldi #48059 üzenetére
Szia! Ha nem indiszkrét a kérdés mennyiért sikerült megvenni a Jazzt? Magánszemélytől vagy kereskedésből? Én 1.2-1.3 millát szántam rá, de akárhogy nézem a 2005-2006 évjáratú autók, amik értelmesek 1.5 milla környékén vannak.
Nincs túlkínálat Jazzban. Gondolom sokan nehezen válnak meg az autótól, mert a kategória legjobbja.
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
JoolsNOS
veterán
válasz penge111 #48153 üzenetére
Van amúgy sok Jazz, csak drágák. Nekem is az 1.200K volt belőve. De ezen az áron nem találtam olyat ami megfelelt a kritériumoknak. 1.6 körül voltak nagyon jók. Végül 1.4 lett az ár. Ma már úgy vagyok inkább kiadtam volna az 1.6ot ha tudom azt amit ma: Jó lenne az üveg színezve. Hátsó ablakemelő, alufelni stb. Sok apróság. Amúgy semmi bajom vele.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
penge111
addikt
Az a baj nagyon nincs a Jazz-nek alternatívája, talán Opel Meriva, de nagyon nem tetszik, meg nem egy minőségi és felszereltségi kategória. Ford Fiesta és Ford Fusion amiket még nézegetek, de ezek se az igaziak, főleg csomagtérben, fogyasztásban, fenntartásban (2005-2007 közöttiek).
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
BlacKSouL
addikt
válasz BigBlackDog #48149 üzenetére
Nem, hullaszállítót nem veszünk. Hasonló okokból a beltérnél se favorizálom a sötétet.
Ismerős is fekete autót vett, mert az jól mutat. Ami igaz, csak melegszik, a klíma jobban és többet küzd, és ha naponta kétszer mossa, akkor is meglátszik rajta azonnal minden.Amúgy fura a színválasztás. A fehér szép, de azon is minden meglátszik, viszont annyira legalább nem melegszik. A fekete lásd fent. Az ezüst (szürke) az olyan egyensnassz szín, minde autó kapható ezüstben (szürkében). A piros meg a sárga túl feltűnő, a zöld fura, a kék nem mindennek áll jól, a bézs/homok az kosz-színű, és akkor az alapszínek letudva
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
demars
addikt
válasz yodamester10 #48151 üzenetére
Nagyon észre venni R16A2 motornál is, sokat fog rajta a klíma. Ha látom előre, hogy komolyabban ki kell lépnem egy előzés miatt, inkább kikapcsolom ( amúgy sem szerencsés, ha 6-7 ezernél kapcsolgat a kompresszor )
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Ispy
veterán
válasz BlacKSouL #48161 üzenetére
Szóval a jó választás az ezüst, azért is van minden márkában belőle. Ja, nem mellesleg nekem is az van. Az előző padlizsán lila volt, soha többet sötét autót, pedig ezek a black edition civic-ek nagyon vagányul tudnak kinézni.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
serfozotibi
csendes tag
Sziasztok srácok.
Már egy ideje tagja vagyok a fórumnak, de mindezidáig csak olvasóként voltam jelen. Most azonban lenne egy-két kérdésem. 8gen-es Accord tourerem van, 2.2-es i-dtec, 2009-ből. Két gondom akadt vele amire keresem a megoldást...
Az egyik hogy mostanra annyira ráz a fék, hogy már nem szeretek vele menni. Ez azonban nem új keletű dolog. Tavaly nyáron cseréltem le rajta a két első féktárcsát (betétekkel együtt persze), mert már szitált a kezemben a kormány amikor ráléptem a fékre. Most viszont nagyon úgy tűnik hogy a két hátsó tárcsa üt, de igazából egy pici remegést akkor is éreztem amikor előre új tárcsák kerültek, tehát soha nem szűnt meg teljesen a jelenség, noha a hátsó tárcsák is le lettek cserélve az elsők cseréje előtt egy fél évvel. Informálódtam a témában, és az ebc fékek magyar honlapján találtam erről leírást, hogy miket kell vizsgálni ha üt a fékünk. Vettem is egy indikátor órát hozzávaló állvánnyal, és a hétvégén le is mértem minden tárcsát illetve a kerékagyat is alattuk. A hátsó tárcsáknak nagyobb az oldalirányú ütése, de még az is bőven az ebc által jelölt határértékek alatt van. A kerékagyak imbolygása szintén bőven belefér a határértékbe. Most nemtudom mit tegyek, szerintem a két hátsó tárcsa tuti hogy üt, és le kellene cserélni, de félek hogy 6-8ezer km után ugyanilyen rázós lesz és őszintén már nagyon unom. Kérdeztem szerelő ismerősöket is, a válasz mindig az, hogy jó minőségű tárcsát kell venni nem valami olcsó szutykot. Neeem hiszem el, sosem a legolcsóbbat veszem meg, más autókon jó a fék akármilyen szar tárcsával, az enyémen meg sosem.
Egy jó barátomnak egy D4-D Avensis-e van, aki hasonló problémával küzdött a féket illetően. 4-5 havonta cserélte az első tárcsákat, mígnem elvitte egy szerelőhöz, aki megmérte neki a kerékagyakat, és kiderült hogy a baloldalit cserélni kell, ez már 2 és fél éve volt, azóta nem kellett tárcsát cserélnie, de nem is üt a fék. Ez a szerelő azonban nagyon messze van, nem hiszem el hogy nincs valami megoldás.Másik dolog:
Van valakinek olyan gondja, hogy az Accord nyalja a hátsó gumik belső szélét? Amikor az autót megvettem (2 éve), garanciában lecserélték rajta a - szemre alighasznált - Michelin hátsó gumikat, mert olyan hangjuk volt mint ha csapágyas lenne valamelyik hátsó kerékagy. Tettek rá helyette Bridgestone Turanzát, amit a szemem előtt bontottak ki, biztos hogy újak voltak. Azóta nem is volt gond, most azonban újra hallom azt a hangot a a hátuljából, de valami őrület idegesítő. Érdekessége hogy a téli gumikkal nincs semmi hang pedig nagyjából ugyanannyit használom azokat is. Miután elvittem a most felrakott nyárikat centíroztatni, mutatták, hogy a gumik belső éle eléggé meg van kopva, valószínűleg az adja a hangot. Ezért gondolom, hogy akkor valami a futóművel lehet, gondoltam megkérdem, tapasztalt-e valaki hasonlót, esetleg futóműállításra érdemes-e elvinni, ha egyáltalán állítható a hátulja.Elnézést a terjedelemért, de annyi düh van bennem, ki kellett írjam magamból....
Mesterurak, ha van ötlet, előre is köszönöm!
-
BigBlackDog
veterán
válasz serfozotibi #48166 üzenetére
Futómű állításon mikor volt utoljára a gépezet? Milyen minőségű utakon használtad/használta az előző tulaj?
[ Szerkesztve ]
-
serfozotibi
csendes tag
válasz BigBlackDog #48167 üzenetére
Nemtudom mikor volt futómű állításon, de az a helyzet hogy dániában lakom, és itt vásároltam az autót, ami talán önmagában nem sokat mond, de esküszöm neked, ha netán valahol látok egy kátyút az másnapra nincs ott.
-
BigBlackDog
veterán
válasz serfozotibi #48168 üzenetére
Igen, mintha rémlett is volna, hogy Dániában használod, akkor nem az itthoni útburkolat minőségből indulok ki. Mindenesetre biztosan elvinném egy futómű állításra, szerintem nem nagy tétel (relatív), de sok probléma megelőzhető vele (a furcsa gumikopás miatt sem árthat). De lehetséges, hogy előtte meglátogatnék egy szerelőt is, hogy a futóműben nem öregedett-e el valami, nem kell-e valamit cserélni. Kerekek ki vannak centírozva? Téli és nyári garnitúrával is megvoltak a jelenségek? Fékezés közben más problémát nem észleltél?
De remélhetőleg jön majd valaki, aki megszakérti. Esetleg dobd be ide is, többen olvassák azt a topikot.
[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
válasz serfozotibi #48166 üzenetére
Esetleg nezd meg, hogy nincs e berohadva a feknyereg.
Igaz nekem 6genen, de a hatso nyergeknel a csuszka be volt rohadva. Kidobtuk a fenebe, es lass csodat, megszunt a remeges. Enis csereltem elso tarcsat/betetet biztos az a ludas, de nem szunt meg attol.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
serfozotibi
csendes tag
Köszi srácok, el fogom vinni futóműállításra, de majd inkább otthon. Úgyis nemsokára megyünk haza. Itt egyrészt drága az ilyesmi (kb 10szer annyiba kerül), másrészt meg a saját szememmel láttam hogy az egyik neves nagyszervízben, egy Octavia futóművét egy széttolható rúddal állítgatták. Tudom, azzal is be lehet, ha nagyjából be akarod lőni, de 35-40ezer Ft-nak megfelelő összegért nekem ne Teddynyéllel állítgassák már a futóművemet.
Egyébként most centíroztattam a kerekeimet, és a téliek is ki voltak, de azoknak semmi hangja nincs.Azt téényleg el is felejtettem írni, hogy a féknyergeim rendben vannak, a hétvégén alvázvédőztem, és ezzel együtt fékfestés is volt, amit minden nyárikerék felrakáskor el szoktam végezni(mármint a fékfestést). Ez nálam úgy zajlik, hogy felcsiszolom, drótkefézem a tárcsákat meg a nyergeket is, aztán a megfelelő festékkel, egy pici művészecsettel ott a helyükön kipingálom őket. A tárcsák széle és közepe ezüst, a mögöttük lévő lemez fekete, a nyergek pedig most először pirosak lettek, én már rég olyanra akartam, dee az asszony azt mondta meg ne próbáljam, most viszont a napokban látott egy Porsche Cayenne-t amin piros nyergek voltak és mondta hogy az nagyon tetszett neki....nekem sem kellett több. Bár azt hiszem hogy a Cayenne nyergeit nem a földön ülve kisecsettel kenegették le pirosra.
Egyébként nem vagyok az a nagy tuning fan, de szerintem ez a pici fondorlat nagyon jól áll az autónak, arról nem is beszélve amikor semennyire sincs foglalkozva a fékekkel, és a ritka küllős alufelnin keresztül egy nagy leváló rozsdás féktárcsát látok..... -
Kobe
veterán
nem tudjátok, ki csapatja újfajta accord type-S-el a mester utca / márton u környékén (9ker)?
csontfehér type s, fekete karbonmintás tető....szép autó, honda landen szívesen megnézném[ Szerkesztve ]
-
Ispy
veterán
válasz serfozotibi #48171 üzenetére
Nekem a 6 gen accord is csinálta ezt, aztán volt először féktárcsa szabályozáson, aztán első, majd később hátsó tárcsa csere, aztán megint szabályozás. De egy-két hónap után megint szar lett, végül az is szóba került, hogy esetleg a kerékagyban van egy kis játék és azért megy galyra mindig. Vagy az utángyártott tárcsák voltak ilyen sz@rok, végül nem derült ki, mert közben eladtam.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
Jaffa75
őstag
válasz yodamester10 #48174 üzenetére
választottam volna én is a Civicből ilyen kékben, de szinte nincs is...
-
hdanesz
senior tag
Sziasztok,
Ti milyen benzint tankoltok? Érdemes valami prémiummal (Vpower és társai ) táplálni a kocsit...vagy elég a 'normál'?
Tényleg tisztítanak ezek valamit? Vagy csak marketing blabla? Mivel még nem sok km van a kocsiban és minden 'tiszta'...ezért érdekelne.Dani
-
Jaffa75
őstag
válasz hdanesz #48182 üzenetére
Mi az ajánlott hozzá? (Neked X gened van ha jól emlékszem )
8-asnál a 98-ast ki lehet hagyni, mert 95-höz van minden programozva... Egyes vélemények szerint a prémiumok 100+... tartalmaznak némi extra adalékot, ami mindenképpen jót tesz! Hogy a 10 gennél ez hogy van - ha hosszú útra mennék a helyedben 1x-1x simán beledobnám a drága naftát!
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #48188 üzenetére
2006-os 1,4-es.
Mindjárt lemegyek és lefotózom, mert ez már volt egyszer téma.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz BigBlackDog #48188 üzenetére
OMV MM fasza! Ha lenne a közelben azt tennék bele én is. Marad a shell vpóver 95 vagy 100
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
gerner1
veterán
Én úgy tudom, hogy a kutakon forgalmazott motorbenzin, és diesel üzemanyagok több mint 80% -a, a MOL százhalombattai, illetve a tulajdonukban lévő Slovnaft pozsonyi finomítójából származik. Eltérés az egyes brand -ek által meghatározott adalékolásban van. Import a Shell -nél a V-Power, és az ÖMW -nél forgalmazott csúcs-üzemanyagok, amelyek a Schwechat -i finomítóból származnak.
[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
Fiuk. Ma vittek egy 911 turbo S-el ami megvolt még piszkálva.
Mondta a srác, h kapaszkodjak... mit ne mondjak, nem viccelt. 0-120 3,1s. ÜBERBRUTÁL
Nem ültem még ilyen erős gépezetben, de 10percig remegett kezemlábam
Ide már tényleg kell az automata váltó. Nincs az az ember aki tudná ezt követni[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest