- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Azonnali fotós kérdések órája
Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lazac_
tag
válasz JoolsNOS #53401 üzenetére
Jelen! Nálunk ellepték a mosókat az autók, sorállás volt mindenhol, én csak az üvegeket mostam le egy benzinkútnál, hogy kilássak hazafelé menet. Inkább ez a homok, mint az őszi gyűlöletes pára... bár a City ezerszer jobb, mint a Twingo-m volt, pláne most, hogy 12év után először fel lett töltve a klímája. Itthon a tetőablak már jobban zavar...
Nálam a hátsó kerekek rohadtak fel, amíg nem kapott lehelletvékony zsírréteget.[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
A váltógombom nagyon kopottas. A gyűrű megtette a hatását.
Mennyire bonyolult a cseréje? Illetve a szoknya kb 1-2cm lentebb van mint a gomb ez így jó? Szerintem rögtön a gomb után kellene kezdődjön a szoknya.Erre a váltógombra gondoltam mint csere darab:
54102SAA013ZA
Valakinek tapasztalata/képe ?Novum Forum Siculorum
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #53385 üzenetére
Én szintén megkenem picit. Az agy végződésénél körbe picit, ott tud egybe rohadni. Cserekor csiszoló papírral adok neki, a rozsdát kicsit leszedem. Majd ujj heggyel teszek rá zsírt, ahogy írtad nagyon vékonyan. A felniket meg szilikonnal szoktam lekenni ott ahol a tárcsával érintkezik. Ott is csak keveset adok neki, ráadásul akkor mikor elteszem őket pihenni, szóval nem fognak berozsdálni és minimális kenésük lesz.
A kerék csavarokat (tőcsavarok) is szoktam zsírozni, de azt mondják a szakik, hogy azt nem szabad. Manual tiltja, visszalazulás miatt. Most kihagytam.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #53406 üzenetére
Nekem egyszer valaki megzsírozta a csavart, persze azóta nem, de ami rajta volt, maradt vékonyan, azóta már megkopott, megszáradt nagyjából. Nem hinném hogy valaha lelazult, bár az tény, sosem mértem nyomatékot leszedéskor. Haveromnak csontszáraz a csavar is, meg a csavar felfekvő kúpja is, és neki 140 Nm-re kell húzni, hát letekeréskor odabasz az ember kezének mikor nagy reccsenve megindul. Nekem simán csak elindul lefelé. Viszont idén lehet, hogy kézzel túlhúztam a csavarokat, ugyanis nyomatékkulcs nélkül raktam fel, és mikor később pártíz km után már nyomatékkulccsal ránéztünk, egyetlen csavarnál sem húzott már rajta. Vagyis lehet, hogy inkább le fgom lazítani mind, úgyis a fékekre muszáj ránéznünk, és akkor már csak nyomatékra húzom vissza.
A csavart zsírozni azért sem jó, mert túlhúzhatod. Húzod nyomatékra, de csak nem szorul, még mindig megy, még mindig megy, és addig húzod, hogy elszakítja a menetet.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
Tovább szűkült a keresési listám. Ki szeretném kérni a ti véleményeteket is. Két árkategóriában nézelődök:
4000-6000 euró környékén Honda Accord 7 2.0i vagy 2.4i benzinessel vs. Volvo S60 2.4i (170) soröt benzinnel
8000-10000 euró környékén Honda Accord 8 2.4i benzinessel vs. Lexus IS 250 V6
Meglátjuk meddig bírom még az F Astrával, de ha nagyon nem, akkor az alacsonyabb ársávból választok. Mit gondoltok, miben jobb/rosszabb a 7. Accord a Volvo ellenében? Heti 3-4 városi út, illetve kb. kéthavonta 800+ km-es német autópályázásra használnám.
Vagy legyek több türelemmel és válasszak a másik árkategóriából? A 2.4-es Honda motorjáról hallottam rosszakat, ugyanaz van mindkét generációba csomagolva? Honda és Lexus közül melyiket preferálnátok? (Hülye kérdés, ez egy Honda csoport, tudom... )
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
tboldi
nagyúr
válasz Johnny_vT #53408 üzenetére
Hali!
Annyira nem ismerem egyik típust sem (bezzeg ha GD Jazz-t keresnél... ), de pár gondolatot megosztanék:
- A Volvo sorötöse nagyon jó motor és a hangja is különleges, de ne szűkítsd a keresést kizárólag a 170 lovasra, mert minden porcikájában megegyezik a 140 lovassal, egyedül csak a szoftver különbözik, amit simán át lehet írni az egyikről a másikra.
- A 8. generációs Accordban nem ugyanaz a 2.4-es van, mint az elődben, és vannak is vele bajok (erről olvastál is ugye). A 7-est még nyugodtan megveheted a nagyobb motorral, azzal nincs gond.
- A Lexus pedig prémium márka prémium alkatrészárakkal. Egy Hondát azért könnyebb fenntartani.[ Szerkesztve ]
-
-
demars
addikt
válasz tboldi #53413 üzenetére
Már nem is tudom enyémhez mennyi az előirt érték. Azt mondta öcsi, hogy ők is 120 vagy 130 al húzzák meg (nem mindegy, hogy csavar, vagy anya).
Az biztos, hogy a 130 az bőven elég...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
flegga92
senior tag
válasz demars #53406 üzenetére
Téli szett felrakásakor én is zsíroztam a tőcsavarokat, majd nyomatékkulcsal meghúztam 110-re (gyári érték 7g-nél 108). Mentem vele kb 40 km-t, hogy ráellenőrizzek az összes le volt lazulva 3 csavar elég szépen, majdnem egy egész fordulat kellett neki. Utána nem volt gond, tartotta egész télen.
Most a nyárit zsír nélkül tettem fel, kb 100 km-t mentem vele, nem lazult le.Soha többet nem fogok zsírozni, mert nagyobb baj is lehetett volna belőle, ha nem állok meg és húzok utána.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz tboldi #53422 üzenetére
Baja nincs, sőt! A kis egykettest úgy hajtja mintha 500 lóerős Mustang lenne. És úgy is vélekedik róla. Sportkipufogó üvölti a levegőbe mind a 78 gyári lóerőt, "vagány" felnik, matricázás, elállított futómű, lógó kárpit, régóta cserés fékek, még régebb óta törött lökhárító és repedt szélvédő. Az igénytelenség netovábbja, de persze "éjszaka az elkerülőn megfutotta a 180-at", amivel nem lehet vitatkozni.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
tboldi
nagyúr
válasz Johnny_vT #53424 üzenetére
Még az 1.4-es sem tud 170-nél többet, de 140 fölé is már elég nyögvenyelősen megy a légellenállás miatt, a 180 lehetetlen.
Mondjuk vagány felni, és "elállított" futómű (-3 centis progresszív rugók, semmi más) nálam is megvannak. Esetleg még a fóliát vehetjük matricának.
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz tboldi #53425 üzenetére
Ő tipikusan az a srác, aki utánajárás nélkül azért rajong vakon, amit elsőként a keze ügyébe kap. Szülei levedlették a Jazz-t, hát megkapta és azóta a szó legrosszabb értelmében Honda-b*zi. 180-al nyilván nem ment, ezt csak mondja, meg még sok mást is (legendás gyorsulások, terepezés ültetve, stb ). És te vagy a hülye, ha mondod neki, hogy blődségeket beszél
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #53428 üzenetére
Te legalább megnézed... Én megkérdezek valakit, aki tuti rávágja, hogy 120 vagy 130... izé legyen 130 akkor tuti jó lesz!
Viccet félre téve, szervizben nem szarakodnak, ezer a dolguk, annyi melójuk van mint a sár. Mindenféle vacakkal beállítanak, nem nézegetik a manualokat, a két érték közül az egyikkel lehúzzák aztán csókolom.
Ha viszont sikerül tárcsát is cserélnem, lehet kap új csavarokat és anyákat is. Az anyák elég viseletesek, csupa rozsda körbe mind ( egy szettem van, téli kerekekhez is azt használom). Mivel gyárilag krómosak nem akarom otthon fújkálni, úgy sem maradna meg rajta semmilyen festék.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Andre90
tag
Sziasztok!
Használ közületek valaki Pajzs Technológiájú védelmet az autójában? A tapasztalatok érdekelnének, hogy mennyire tud jól együttműködni a Civiccel, mennyi kompromisszumot kíván a hétköznapok során. Esetleg más megbízható védelmi rendszert tudtok ajánlani? Egyelőre erősen hajlok a Pajzs felé. -
őstag
válasz Andre90 #53434 üzenetére
Nekem toyota iq-ban volt. Nem volt vele gond és nem lopták el Az scross-ban is lett volna, de éppen átvételkor hoztak be egy scrosst aminek a pajzs hazavágta a központi rendszerét. Ezért én akkor nem szereltettem be. Viszont a sztorihoz hozzá tartozik hogy tudomásom szerinte egyedi beépítési hiba volt és a pajzsosok vállalták a felelősséget. Szóval lehet hogy kapnak majd még egy esélyt (bár néhány megoldásukat joggal köpködik, lásd vacak nem vízhatlan dobozban elektronika), vagy a már említett blue16.
-
flegga92
senior tag
válasz Andre90 #53434 üzenetére
Szia!
Nálunk a céges kocsikba van (Opel, VW). Opelekben rendszeresen beriaszt indokolatlanul, ha nincs GPS jel, felhős idő, vagy magas épületek közelében állsz elég sokat kell szórakozni mire beindítod. Nálunk van kártyás azonosítás is.
VW-vel tök jól működik az Opellal kevésbé. -
kand Úr!
csendes tag
Sziasztok!
A kozeljovoben autovasarlast tervezek, tobb marka, tipus tetszik, de a topiknal maradva itt a 7gen civicrol erdeklodnek. Bocs ha hulyesegeket kerdezek, de erdekelne pl a vezethetosege, gondolok itt: a manoverezokepessegre/fordulokorre, fekek mennyire hatekonyak(ezekrol felemas velemenyeket olastam), mennyire lehet kilatni belole, hetkoznapi hasznalatra mennyire praktikus? Gyerekulest hatra beoperalni mennyire maceras? Csomagtarto merete megfelel-e egy 3 tagu csaladnak? Nem koltoztetesre gondolok de a havi bevasarlasok esetleg kirandulasokhoz 3 nagyobb sportaska belefer-e kenyelmesen?
Es meg egy olyan, h vezetesi elmenyt talalok-e benne? Nem boyracerkedni szeretnek, csak amolyan neha ha apanak telelesz anyaval es kicsit csapatna maganyosan
Elso korben ezekre lennek kivancsi. Halas lennek ha tudnatok segiteni mert hamarosan eljon a vasarlas ideje es meg tanacstalan vagyok. -
flegga92
senior tag
válasz kand Úr! #53444 üzenetére
Szia!
Nekem 3 ajtós Sport van ez egy kicsit másabb, mint az 5 ajtós, így erről tudok mesélni neked. Ennek keményebb a futóműve és gyárilag 3 cm-el alacsonyabb. Kanyarokban stabil, elég szépen lehet vele venni a kanyarokat. A fordulókör nem az erőssége, kb a céges terepjáró, megszokást igenyel, elég hamar belejöttem.
Hátul hatalmas hely van benne, eddig mindenki aki ott ült, ezt hozta fel először. Csomagtartó nem túl nagy, de 3 táska bőven befér.
Fékkel én sem voltam megelégedve, de a topic kedvence a Zimmermann fékbetét megoldotta.
Ha néha csapatni is akarsz akkor 1.6 vagy a 2.0 VSA (ritkább mint a Type-r). Előbbi sem egy erőgép, de abban legalább van V-tec picit segít rajta.
Típushibak: nyelestengely csapágy (felengedett kuplungnál hallod) jobbos féltengely törik ha gyári még és rajta van a rezgés csillapító gumi (FB csoportban 25e az erősített féltengely), manuális klímás hőmérséklet állító eltörik és drága pótolni (automata klímásnál nincs ilyen gond). Ha Facelifteset veszel a hátsó szövet dob betét mögé nézz be ott rohad, FL előtt nincs ilyen gond. -
lazac_
tag
Hogyan lehet City-t "ültetni"? Nyomd ki a fékpedált a motortérbe 50km/h-ról...
[link]
BTW jó móka volt a tréning, de baromi rövid/kevés az egy alkalom, cserébe nem olcsó (bár a Totalcaros ár jóval a listaár alatt volt), itthon a belső kamerás felvételeim visszanézéséből meg annyit megint megerősítettem magamban, hogy éles helyzetben továbbra is 99-100% között a közlekedésre kell figyelnem, különben esély nincs a korrekcióra...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs