Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nemzetközi bemutatókra készül az Oppo
ma A következő Find X csúcsmodell már biztosan nem csak Kínában lesz kapható, a Reno12 széria pedig júniusban evez nemzetközi vizekre.
-
Computex 2024: a CEO az új rocksztár
ph A nagy technológiai cégek vezetőit film- és rocksztárokat idéző rajongással veszik körül itt.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kobe
veterán
Na, fel van adva a lecke
Allva maradt az accord...
Vadiuj rocket akksi, megyek a garazsba, mar az ajtonyito / riaszto sem pittyen
Gyujtast adnam ra ha lenne, semmi. Full halott az auto.Akksi kiszerel, lakasba felvisz, toltore rarak, 100% / 13-13.5V kozotti ertek ingadozik
Toltes 2 perc alatt megall, hogy teli az akksi
De akkor mi a raktol nincs gyujtas sem? -
nandow
aktív tag
válasz Tom1939 #62448 üzenetére
Csütörtökön voltam légzsák patron cserén az Élesben. Amíg cserélték, beszélgettem egy értékesítővel.
Kérdeztem ezt az olajhígulás dolgot, itthon volt-e erre példa, mert hogy Amerikában, Kanadában előfordult. Azt mondta, nem igazán fordult elő. Aztán hogy igazat mondott-e, jó kérdés. Azt azért hozzátette, ha lenne, megvan rá az utasítás, hogy mit kell csinálni. Gondolom kb ugyanazt, mint Amerikában, ECU szoftver módosítás. Másik fórumon olvastam az 1.5T motorral jobban képben lévő embertől, hogy állítólag hatásos ez a beavatkozás.De amúgy sem kell nagyon aggódnod emiatt, az új Jazz mellett a CRV is csak hibrid hajtással lesz elérhető az értékesítő szerint. Mondjuk azt nem kérdeztem, mikortól.
Kérdeztem, van-e infója a Honda jövőjéről (meddig lesznek tisztán benzin motorok, CO2 norma stb.), ennek kapcsán mondta ezt. Nem volt túl optimista, szerinte az idei évük nem lesz túl fényes. Mármint az Élesnek, és az egész Hondának is itthon.A Honda nem szeretne fizetni a szigorított CO2 norma után, így nem fognak tartani készletet, csak talán a Civic 1.0-ból. Minden más autót csak rendelésre lehet venni, és figyelembe véve, hogy kb 6 hónap a szállítási idő, szerinte ez sok lehetséges vásárlót fog más márkához vinni.
Kevesebb eladás, kevesebb büntetőadót kell fizetni (ezért sem készleteznek). És ez egy ilyen öngerjesztő folyamat lesz, a kevesebb eladás még inkább azt fogja eredményezni, hogy Európa nem túl jó piac a Honda számára. Más piacon (pl Amerika) pedig sokkal sikeresebb a márka.
Nem saját szavaim, ezeket mind az értékesítő mondta. És közben nem vágott túl vidám képet... -
Qru
MODERÁTOR
-
őstag
válasz nandow #62455 üzenetére
Köszi az infót. Hát ja, nem lennék Honda értékesítő itthon. Hibridekbe szerintem még sehol nincsenek a toyotához képest, és ha csak azt árulnak akkor prémium árban lesznek. Ki fogja a mire jól felszerelt 6-7 millás jazzeket venni? És nem vagyok ettől én sem happy mert ugye másfél éves feleségem jazze, nem örülnék egy alig lesz Honda szalon valahol végkifejlettnek.
-
Kobe
veterán
válasz sugarforce #62454 üzenetére
Sztem az akksi halott
Zarlatos, hibasKomolyabb toltore rakva is eleg erdekesen viselkedik
Multimeter hol 6, hol 7.5 voltot miert rajta, a tolto meg 0.0-t es nem tudott csatlakozni ra, viszont "Charged" nak mutatja....
Nagynehezen sikerult toltenem, raolvasassal es esotanccal talaltam egy pontot a sarunk ahol a toltovel is kimertem a 7.5et, viszint ugyanugy teljesen toltottnek jelezte... -
Manitou
addikt
válasz gxcman #62423 üzenetére
Nekem is ez volt, csak én magamtól véletlen ellenőriztem le még most október vége fele, és kidobta hogy cserélni kell. Nekem is volt cserélve benne pár éve, talán pont 2016-ban. De mondták hogy újra ki kell cserélni. Plusz azt is mondták, hogy lehet a vezetőoldalira is fog jönni visszahívás majd. Levelet is kaptam, de abban benne van, ha pár héten belül cseréltettem, akkor vegyem tárgytalannak. Pont kb. a csere után egy héttel jött a BM levél.
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
Valszeg zarlatos ez a xar
Este feltoltottem, 12.1V volt benne toltes utan
Reggelre - nem volt kocsiban - 11.8
Akksi beszerel, fenyek felvillannak, jol indul a dolog, muszerfal vilagit
Adnam ra a gyujtast, csak teker mintha a szenkefe erolkodne, kovetkezore gyujtasnal mar villodzik az egesz muszerfal, mintha ingadozna az aramerosseg, akksi meg 1-2 proba utan lemegy 10.7V re....Biztositektablaban nem lattam semmit h leegett volna
-
tboldi
nagyúr
Nálunk Rocket van a Jazz-ben, és Exide a WagonR-ben. Az utóbbi már 7 éve bírja, az előbbi viszont csak 1 éves - egyelőre egyik sem mutatja semmi jelét, hogy döglődni akarna.
-
Kobe
veterán
Hat igen.... Csak eppen eleg nagy szopast tud okozni, igy felek azoktol a markaktol amik allva hagyjak az autot
Teremgarazsban allok vele, egyiranyu, szukitett utcaban, a garazs bejarataval szemben egy jardasziget / viragagyas, en is forgolodok mire raallok.. .. trailer a garazsba beallni nem tud (kimenni az emelkedon plane nem), rafordulni nem tud hogy horoggal kihuzza, szoval ha egy zarlatos akksi vosz valamit az elektronikabol es epp a garazsban van a kocsi amikor megmakkan akkor a 20ezres alkatresz csak a specko mentessel / trailerezessel okoz egy laza 60-70K-s extra dijat.....
Ha autovillanyost hazhoz hivok javitani, az sem olcsobb :) -
King Charles
tag
Sziasztok
Van valaki itt aki csináltatott már alváz és üreg védelmet egy 8 genes civicen?
Vagy egyáltalán bármilyen hondan. Szerintetek megéri? Kaptam egy 180+áfás ajánlatot. De őszintén, kicsit sokallom.
Megköszönném ha megosztanátok a tapasztalatokat és véleményetek.
Köszi
Kares -
tboldi
nagyúr
válasz King Charles #62474 üzenetére
Én megcsináltattam egy 2006-os Jazzen, a legegyszerűbb fekete, rücsis sprével fújták be kissé "leszarom" módon. Bár szerencsére nem nagyon jutott olyan helyre, ahova nem kellett volna, inkább fordítva, olyan helyeket hagytak ki, ahova kellett volna.
Vettem én is egy ugyanilyen sprét, aztán otthon apummal bepingáltuk a maradékot.90k-et fizettem számla nélkül, polírozással és a két hátsó sárvédőív rozsdamentesítésével együtt, de ebből nem tudom, mennyi volt az alvázvédelem.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #62475 üzenetére
Ez a Honda is azt hiszi PéJeMvÉé, that parkin skill.
Köszi a válaszokat, úgy néz ki az egyik hátsó trafó amivel játszogatunk... "gyújtás kimaradás"
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Shade45
senior tag
válasz King Charles #62474 üzenetére
Akartam, kaptam is egy 100+ÁFA ajánlatot (Budapest - Üregúr, állítólag ő ajánlott), végül visszamondtam. 5 évre tervezek az autóval, addig meg hót-mindegy.
-
aktív tag
Sziasztok!
Van egy Honda Civic 2000-es évjáratú, 1.4-es benzin.
Problémám az lenne, hogy ingadozik a fordulat és amikor ki kuplungolok a fordulat kb 0-ra esik és utána szépen lassan vissza áll.
Folytószelepházra gyanakodtam nem régen lett takarítva, de nem oldotta meg.
Valaki, valami ötlet? -
lancy
tag
Sziasztok,
2007 Honda Accord:
VSA lámpa folyamatosan világít
Esetleg tudtok egy szerelőt aki rá tudna nézni? A hivatalos szervizben 500e Ft+ költségről kezdtek beszélgetni, amikor rákérdeztem.
Köszi a Segítséget! -
BlacKSouL
addikt
[link]
Több szempontból is érdekes cikk, de az utolsó mondat miatt kapcsolódik a hondához.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz delta1017 #62482 üzenetére
Amikor nekem tisztították a fojtószelep környékét, pont utána csinált hasonlót pár hétig. Aztán abbamaradt. Én gyanakodtam fojtószelep szorulásra, de a helyedben mindenképp hibakódot olvastatnék, MAF szenzort ellenőriztetném, ha van benne, illetve reseteltetném a motorvezérlőt. Esetleg benzinpumpát és szűrőt nézetném még meg, ha nem mostanában volt cserélve. Plusz hasonlóképp gyertya, trafóellenőrzés, ha nem mostanában volt csere.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
bazsby
újonc
válasz bazsby #62379 üzenetére
Kicseréltük a főtengely holtponti (tehát az alsó) jeladót (7gen Civic)
A probléma ugyanaz! Sőt már a csere előtt romlott is helyzet, hidegen indul, aztán meleg motornál van hogy 10x nem indul. Aztán van hogy indul...kiismerhetetlen az egész
Most kicseréljük a vezérműtengely jeladót, aztán passz, nincs mit kicserélni
gyertyák esetleg? nem túl régi Bosch gyertyák vannak benne (bár sok a negatív tapasztalatot hallottam a Bosch gyertyákról) NGK a javallt ugy tudom
Most is olyan mintha rosszkor adna szikrát és "üt" a motor indításkor - lehet gyertya vagy mi?
indítózáskor akksi 8 V, önindító 7,2 V --> ki lett takarítva, lezsírozva a bendix, tip top állapotban van a villszerelő szerint (bár lehet valami szakadás a tekercsben??)
Kezdünk kifogyni az ötletekből
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz bazsby #62491 üzenetére
Mióta is áll fent ez a probléma? Mit tankolsz a kocsiba? Pont ma beszéltük pár ismerőssel, hogy szívás az új E10 95-ös benzin, ketten is mondták, hogy alapjárat leesett, hidegen szar hangja lett, sőt egyiknél le is áll elég sűrűn mikor konyomja a kuplungot... Legközelebb 100-ast tesznek bele, kíváncsi leszek rá. Én már 2 éve 100-ast tankolok, de előtte is prémium 95 ment bele.
-
bazsby
újonc
válasz flegga92 #62494 üzenetére
kb november vége óta, akkor még a normál 95ös benzin volt tankolva
ma ki lettek cserélve a gyertyák NGKra, de a hiba ugyanaz, holnap jön meg a vezérműtengely jeladó, holnap lesz is cserélve
mikor kivettük a Bosch gyertyákat azok benzinesek voltak, egyszerűen nem akkor ad szikrát mikor kell és beköpi a gyertyát -> de csak indításkor. utána szépen ketyeg
főtengely holtponti jeladó csere nem hozta meg az eredményt...talán holnap a vezérmműtengely jeladó csere...
azek a jeladók egymásnak adják a jelet vagy egymástól függetlenek? Ha holnap se lesz jó akkor kifogytunk az ötletekből...
Mi lehet ez???
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen