Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
csubuka
addikt
Az nekem is tetszett benne. Poénból még lehet visszacsörgök az eladóra, hogy megkerült-e a szervízkönyv... Ha igen, akkor még egy esélyt és egy autópályás teszt-meghajtást lehet adnék neki. A többi felhozatallal szemben ez még kevésbé "hasznavehetetlen". Sok régebbi Jazz-t duplaannyiért hirdetnek, mint a lila csúnyát, amit néztem és a helyiek jó olajcsere szokásaival ott sem garantált semmi. Kis olajcsipegetés ficcenhet ott is
[ Szerkesztve ]
-
ilyen_85
senior tag
Sziasztok!
Autót szeretnék vásárolni, a Suzuki topicban már érdeklődtem. De a jobb pakolhatóság miatt felmerült az ötlet, hogy egy 2012-2015 körüli Jazz-t kéne venni.
Eddig biztos egy kő alatt éltem, de nemrég ismertem meg a "Magic Seat"-et és ez térített el egy kicsit a Suzukitól... Nagyon király cucc!
Mindenképp igénybe fogom venni egy hozzáértő szerelő segítségét és átvizsgáltatom az autót, de ettől eltekintve lenne pár kérdésem.
Mire érdemes figyelni egy ilyen idős Jazz-nél? Mivel öreg és lusta vagyok, elgondolkoztam az automata váltós változatokon is. Kell tartani az automata váltótól?
Illetve... régen nagyon tetszettek, a 2014-es Civik kombik, az ami pl az összefoglaló szerint Axisbold kollégának is van. (bár nem biztos, hogy ugyan az a motor van a kinézett autóban). 8 éves korában végre meg is tudnám venni De vajon érdemes, főleg automata váltóval?
Persze tudom hogy az autótól függ, de ha azt mondjátok hogy nem is érdemes megnézni, mert sok hibája lehet, elfogadom. Esetleg ha van javasolt típus, akkor nézek olyat. Köszönöm a segítséget!
-
domojko
senior tag
Üdv srácok!
8gen civic type s-t szeretnék venni.
Mik a gyenge pontok? Mire figyeljek az általános dolgokon kívül?
Vannak típusra jellemző hibák? -
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
A 2008 -as Jazz-ek láncos vezérlésűek?
Köszi előre is. -
tboldi
nagyúr
válasz sesomaru1989 #70110 üzenetére
Nincs olyan Jazz, ami ne lenne az.
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz domojko #70109 üzenetére
Szia!
- A külföldi példányoknál érdemes a rozsdát megfigyelni a hátsó híd környékén. El tud hajolni, meg repedni, ha annyira el van rohadva. Máshol nem nagyon rohad szerintem, ha nem volt törve.
- 2.2 dízelnek nem erőssége a kuplung, kissé alul van méretezve gyárilag is. Érdemes 4.-5.-6.-ban lepadlózni és figyelni, hogy nem-e csúszik meg.
- 2.2 dízelen hajlamos a leömlő repedni, ezáltal bejön a kipufogógáz az utastérbe, nem is megy úgy, meg a fogyasztás is több. Külső keringtetésen egy helyben állva érdemes szaglászni bent, hamar lehet érezni.
- Az 1.8 szereti csipegetni az olajat, főleg ha nem a belevalót töltötték folyamatosan, olajcserekor. Ha van hozzá szervizkönyv, abból talán megtudod, mit raktak bele.
- A visszapillantó tükör kihajtásnál nem áll meg a pozíciójában, túlfordul. Javítható.
- Az info kijelző össze-vissza mutat mindent, pixelhibás lesz. Javítható.
- A rádió hajlamos elromlani, kikapcsol, stb. Javítható.
- A kormánymű szeret kopogni, érdemes megtekergetni holtjátékon belül a kormányt, nincs-e kopogása. Elvileg fel lehet újíttatni.
- A kilincs burkolat hajlamos leesni, vissza lehet ragasztani.Első körben ennyi jutott most eszembe, de hátha a kollégák kiegészítik még valamivel.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Qru
MODERÁTOR
-
domojko
senior tag
Világos. De akkor ez így milyen már….
Az 1.8-as motor 2005-2009-i ugyanaz a motor mint 2009-2011-ig, csak 2005-2009-ig még nem volt euro 5 szabvány.
Na most ugye ha pl ha szmogriadó van, és azt mondjàk hogy az euro 4-es motorral rendelkező autók nem mehetnek, csak euro 5-től felfelè, akkor a 2005-2009-ig gyártott ufók otthon csücsülnek, még a 2009-2011-ig gyártottak vígan szaladgálnak.Vagy nem jol értem a dolgot?
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz domojko #70119 üzenetére
Nem kenyes, a katalizator, kimondottan tartos ha nem eszi tulsagosan az olajat (viszonylag kenyes az olaj minosegere es a csereperiodusra a motor). Egr pucolas nem art azert 150-200k km kornyeken meg ha mar pucolas akkor a pillangoszelepet is.
Szivosorral nincs gond, mert nem kozvetlen befecskendezeses.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tibor.sz
tag
Sziasztok!
7. generációs (2005-ös) 1.6-os benzines Civichez melyik Motul motorolajat ajánlanátok:
- Motul 8100 Eco-Clean,
- Motul 8100 Eco_Nergy,
- Motul 8100 Eco-Lite.A Motul olajválasztója bármelyiket ajánlja az autóhoz, ami már csak azért is érdekes, mert az Eco-Clean ACEA C2, az Eco_Nergy meg ACEA A5/B5, tehát inkább ez utóbbi lenne a Civicbe való, mert abba ACEA A3/B4 kell.
És ha már megvan, hogy melyik Motul típus, akkor 0W30 vagy 5W30? Mert mindkettőből van.
-
domojko
senior tag
Hálás köszönet az infókért
Ha esetleg olyan példányt fognék ki aminek huncutkodik az infó kijelzője, és vagy a tükrök végállása rossz, van bevált hozzáértő szerelő aki ezt orvosolja? Illetve ezeknek a javításoknak nagyságrendileg milyen anyagi vonzata van?
[ Szerkesztve ]
-
Kommy
veterán
Sziasztok!
Nem közvetlenül a topikhoz kapcsolódik, de mégis honda.
Valak meg tudná nekem mérni , hogy a Honda Civic gen 8-ban az ülés, ülő része hány fokos szögben áll? 3 részre van osztva az ülőlap, a tövénél nehéz szerintem lemérni, de a másik kettőre simán odafér a telefon, minegy melyik van lemérve, csak tudjam melyik az.
Szimulátort építek és szeretném a megfelelő szögben berakni az ülést, jelneleg úgy van, hogy eleje 15fok, közele 11 fok, töve pedig 0 fok, de nem fér oda teljesen a telefon.Válaszokat előre is köszönöm.
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz domojko #70124 üzenetére
A facebookos 8 gen csoportban van ezekre a problémákra szaki, több is. Egyiküknek van oldala is, árakkal.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz domojko #70131 üzenetére
Felszereltségi szint tudtommal. De Type S csak 3 ajtós lehet, Sport lehet 5 ajtós is. Nekem a 2.2 dízel Sport felszereltség.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
King Charles
tag
Sziasztok,
Kulfoldre koltozes miatt sajnos el kellett adnom az 1.8 as ufo civicemet es most kellene valmit vennem. Foleg hosszabb utakra (1600km) es neha varosi utakra hasznalnam. Az 1.8 as 9 gen tourert neztem es az accordokat de aztan rapillantottam a 10 generacios civicre es nagyon nem megy ki a fejembol. Egyszeruen nekem nagyon bejon az eleje. Van barmi olyan ismert problemaja az 1.5 turbos motornak illetve a 10 generacionak ami miatt erdemesebb lenne a korabbi generaciot valasztani?
koszi a segitseget
(illetve valaki el tudna nekem kuldeni privatban Toth Imre szamat akinek a Gizella utcaban van a muhelye? Sajnos elfelejtettem lementeni telefonvaltasnal)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz King Charles #70133 üzenetére
Nehezen melegszik be (elvileg erre van sw-es megoldas), keveredik az olaj a benzinnel amitol a kenese nem lesz jo. Kokszosodik a szivosor (ki kell pucolni idonkent), illetve a gyujtogyertyak hajlamosak ido elott elfaradni.
#nincsbennetarcsi
-
-
tibor.sz
tag
Ma voltam az olajshopban motorolajért és elbeszélgettem az eladóval, aki nagyon kedves és segítőkész volt. Nyilván megkérdeztem az ő véleményét is arról, hogy milyen olaj kell a 7. gen Civicembe, és azt mondta, hogy a mi éghajlatunkon, 2015 előtti autóba nem szabad 0w olajat rakni, 0w20-ast pedig pláne nem. Enni fogják. Szerinte az is kizárt, hogy annak idején (2005-ös az autóm) az európai gyártású autók 0w20-as olajjal jöttek volna ki a gyárból, így nem is lehet az a gyári olajuk. Talán akkoriban még nem is volt ez a viszkozitás.
Szóval ő a Motul Eco-Lite 5w30-at ajánlotta.
Nem vitának szánom, csak érdekességképpen írom meg, aztán persze lehet kommentelni is.
-
nagyúr
válasz tibor.sz #70136 üzenetére
Fu bazd+
Ne ilyen emberektol tajekozodj plz, ez egy barom. 2000 decembereben gurult le a gyartosorrol a 7gen civic sedanom, d14z5 oskovulet euro 4 motorral, gyárilag 0w20-at hasznalt a Honda. Ezen az eghajlaton, itt. Enni fogja, istenem Biztos okosabb Kis Pista unix bolti eladó mint a Honda mérnökök. 2003 Accord is 0w20-at kapott gyárilag. Én is azt töltöttem bele, érdekes módon nem eszi 15 évesen 170e km-el sem.
Azt is kifejthetne amugy, hogy a hideg oldali viszkozitas csokkentesetol hogyan fogja elkezdeni enni az olajat. Nem zsiguli ez fél centis illesztesi hezagokkal.
[ Szerkesztve ]
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Egy Honda Jazz 2008 GD Tulajdonosa lettem.
98.000 valós kilométer, 1246ccm. Csak úgy repül
Lennének kérdéseim nem is egy, hátha itt tudtok segíteni benne:
1. Az üzemanyag betöltő cső természetesen rozsdás.. Cserélni kell majd idővel ez biztos.
Van után gyártottban műanyag ebből? Ki hogyan oldja meg ennek a cseréjét?
2. Légszűrő házat kell majd cserélnem, ugyanis a szűrő előtti műanyagot letörték róla. Tudtok ajánlani megbízható jó bontót Budapest és környékén?
3.Fejegység okosítás. Ugye ebbe a szériába csak a CD-s fejegység van, amit kompletten tudsz cserélni. Ki hogyan oldotta meg, hogy vagy bluetooth vagy egy aux bemenet legalább legyen rajta?4.Féktárcsa és betét csere. Nem gondolom, hogy nagy kihívás lenne, de mintha rémlene, hogy a hátsó fék egyben dob fék is. Jól tudom én ezt? Van valami amire figyelni kell a cserénél?
Bocsi, hogy hosszú lett. Köszi előre is. -
Pfiucska
aktív tag
válasz sesomaru1989 #70142 üzenetére
2. Csepeli bonto vagy kabai honda bonto
3. nekem 2007-es accordban “dension” van, az accord csoportokban ezt ajanljak. Bt-n keresztul tudok igy a gyari cd-s fejegysegre csatlakozni es SEMMI nem latszik belole. Nem olcso (50k?) de ezekbol a cuccokbol ez a legjobb.
de ugyis mindjart jon tboldi es mindent megmondiPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
nagyúr
válasz sesomaru1989 #70142 üzenetére
fekdobot ritkan kell cserélni, civicen 240e km-nel meg gyari volt
fekbetetet lehet benne cserelni kulon ha elkopott, filleres tetel
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sesomaru1989 #70142 üzenetére
Fl-es GD-e nem dobfekes, sima tarcsa csak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz sesomaru1989 #70142 üzenetére
1. Passz, ez inkább a GE-kre jellemző, a GD-knél van némi burkolat, ami valamennyire védi, ergo ritka, hogy cserélni kelljen.
2. Hogyan? Tudsz képet beszúrni? Kíváncsi lennék. Amúgy a fent említett bontókon kívül ott a FB csoport is.
3. Én vettem egy bontott gyári AUX csatit Litvániából, és ez alapján egy régi PC ház alaplapi csatlakozóiból és vezetékeiből készítettem hozzá vezetéket. Aztán ment bele egy BT adapter, egy Tunai Firefly, mert a Densionnal vagy a Yatourral ellentétben nem ezeréves BT verziót használ és ismeri az AAC kodeket is, nekem mint iPhone usernek ez fontos volt. Távirányítónak meg egy Tunai Button van a kormányon, de az Apple Watch is kiváló erre a feladatra.
4. Csak tárcsa van, semmi dob. Amire figyelni kell, hogy a hátsó nyereg dugattyúja csavarva megy vissza, nem pedig benyomva, mint az első. A kézifék miatt van így megoldva, mert ugye az nem hidraulikus működtetésű. És a körülötte a gumi ne legyen gyűrött!
[ Szerkesztve ]
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz tboldi #70147 üzenetére
Szia,
Köszi az infókat.
1.Sajna nem tudom mennyire jellemző ez a GD-re de ennél sajnos cserés. Műanyag ebből nincs újonnan ami nem rohad?
2.Pirossal jelölt rész letörve. Hogy hogyan és miért fogalmam sincs -.-
3 Köszi, a lényeg h vagy aux, vagy usb-t tudjon fogadni. FM transmitteren gondolkodtam még de szerintem annak a hangzása nagyon gagyi.
4.Köszi, akkor ez olyan mint a francia autóknál Akkor ez sima csere. Levesz, megtakart, rézpaszta,összerak.
Márkában van vmi javvalot? Brembo-t is láttam, Japanparts-ot is. TRV-t viszont nem találtam sehol pedig azzal meg vagyok elégedve a másik autón.5. Ami lemaradt. Fékcső csere.. Az is megvan rohadva szokás szerint. Volt már aki cserélte a sajátján? Az egész rendszert kell cserélni vagy van lehetőség arra, hogy megbontsam valahol? Van ennek vhol mi oldható kötése esetleg?
.
Köszi előre is. -
Qru
MODERÁTOR
válasz sesomaru1989 #70148 üzenetére
Az csak a szivaszajt csokkenti mas szerepe nincs. Nem tudod megragasztani? Bar egyszerubb a bontott. Csepeli bonto vagy bajai pl.
Muanyag nem lesz betoltobol, en legalabbis nem lattam meg.
Amugy egyaltalan nem jellemzo, en meg sosem lattam ilyen problemat.Fekbol Ate, Zimmermann ajanlott ami nem draga.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
sesomaru1989
aktív tag
Köszi, a zimmerman tenyleg jó lehet.
megragasztani nem tudom nincs meg sajnos a daragbja, még a tulajnak se tűnt fel h hianyzik.
Annyi a gondom, hogy onnan csak meleg levegőt fog szívni, nem pedig a frissebb kintit. Keresek majd bontóba sztem.
Csepeli bontó milyen néven fut?
v tudsz esetleg cimet adni?
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs