Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz szatocs #973 üzenetére

    nem nagyon tudok mondani semmit sem.
    ja de, a 6geneknél menü, hogy szétrohad a kipuff, én 130ezernél cseréltem le, addíg kétszeri hegesztés volt, de mostanra rongyá rohadt:D
    mondom, szilentek is 80%-os bp-i használat mellett 135ezer km-t bírtak, most lettek cserélve, elöl még kifogástalanok, most cseréltem stabilizátor pálcikákat.
    hátsó csapágyakat 65ezernél kellett cserélni. a kayaba gátlók 70ezernél adták meg magukat, most valami fos monroe van benne, mert nem volt időm utána járni, de ez is megteszi. nincsen ültetve, felesleges.
    motor, váltó, futómű, elpusztíthatatlan, csak minden 10ezer km után full szinti felsőkategóriás olaj kell bele. soha semmi nem ment tönkre rajta, ahogy a másikon sem, de a nissanunk se ment soha tönkre. ezek nem német vagy francia taligák. :)
    ha angol 6gen 5 ajtós érdekel, akkor sanszos hogy a hátsó doblemezek az ajtó ívnél elkezdhetnek rozsdásodni, ezt lekell kezelni, csiszolni, alapozni és újrafényezni, sajnos ez fater gépén is van, mindkét oldalt egy-egy 5-10 forintos méretű pöttyben. de mechanikailag kifogástalan, 120e km után is gyári érték minden, fogyasztás 6-7 lityó 116 lovas motortól.
    én most veszek pár hónapon belül egy intit, az se érdekel ha 100ezer km-rel, ha a tulaj cserélt benne olajat, nem fosok, ezek nem mennek tönkre.
    egyre figyelj, hogy lehetőleg az alváz ne legyen rapityára törve, illetve ha már törött volt az autó, legalább szakszerűen minőségi munkát végezzenek rajta!

    [Szerkesztve]

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák