Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz amargo #36999 üzenetére
Köszi, de nekem nem ér meg annyit, amennyivel drágább, mert a többlet árból már 2 db 14650 jön ki.
Amúgy is 900 mAh a 14650, 500mA töltőárammal tölt, ami azt jelenti, hogy kevesebb, mint 2 óra alatt feltölt egyet, ami villám gyors a 8-10 óra Ni-Mh aksikhoz viszonyítva.
Nagyon kíváncsi leszek valójában mit is tud az S10, mert nagyon szépeket írtak róla, meg jó összehasonlító tesztek vannak képpel.
A működési időre vagyok kíváncsi.
Csak 2 db aksit vettem hozzá.Szerinted, ha nekem elegendő volt lassabb tempónál a Te kölcsön lámpád high mód alatti fokozat, akkor ez az S10 ugyan ezen mennyit fog bírni?
A Te lámpádban milyen aksik voltak, hány mah-osak?
Még szét szedni se mertem, megmondom őszintén.undefined
-
amargo
addikt
válasz ludsimon #37001 üzenetére
Nem is azt írtam, hogy ilyet kell venned, hanem hogy tudja ez is külön kezelni az akkukat.
2500,2600 om van.
Nem tudom majd meglátjuk milyen fénye van, de ha ugyan az a led akkor nagy meglepetés nincs.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz ludsimon #37001 üzenetére
Ha beválik az S10 amit linkeltél, mármint hogy nagyjából látni is lehet vele, szerintem benevezek én is egyre. Elég baráti áron van. Igaz nekem minden "kiegészítőt" is meg kell vennem hozzá.
MmDorian: Egyenes kormánnyal nekem jobban bejönne, de tetszik sok kilométert bele.
(#36987) Nordik: A fogsor-hajtómú-lánc trióból pont a hajtóművet szokás legkésőbb cserélni, szóval ha az csere érett, valószínűleg a többi is.
-
Nordik
őstag
Nem az, hogy csere érett, legalábbis nincs vele gondom, vagyis csak kicsit.
Inkább szeretnék egy jobb biciklit kihozni belőle. Ahogy nézegettem a hajtómű és a monoblokk lenne a drága, a többi(váltó, fékek stb.) már annyira nem. A shimano alivio hajtűművek tűnnek árban a legjobbnak és talán minőségben, megbízhatóságban is jók. Monoblokkokből is az 5ezres szinteket néztem, itt is vannak shimanok, truvativek. Talán ezek se annyira alap cuccok. Ha már itt tartunk akkor az első váltóból a 4-5ezer forintosokat nézegettem, ezek Deoreok, esetleg olcsóbban vannak aliviok, lehet az is megtenné első váltónak. De mivel a hátsó váltó gondolom fontosabb, ezért oda kellene a Deore, előre pedig megteszi az alivio is. Pedálból valami minőségibb, illetve lánc kellene 3ezer forint értékben már vannak talán viszonylag jók. Első körben talán ezeket kellene felújítani, viszont ez is bennevan úgy 30ezer forintba biztosan. Érdemes ennyit rákölteni erre a biciklire?
Később nemlenne rossz új agyak, talán felni és fékek.
-
Ariadne
őstag
Most olvasok csak fórumot, nem jutott időm most egy ideje.
Barátnődet mindenképpen vidd el rendes terepes túrára többre, mielőtt biztosra mondja, hogy jön, és ne murvás útra meg földútra, hanem rendes turistaösvényre, kisebb-nagyobb kövekkel meg gyökerekkel fel és le. Könnyűnek tűnik, de azért _annyira_ nem az. Ha bátor csaj, tehát pl. nekivág szó nélkül egy kövesebb lejtőnek nyeregben első látásra, akkor alapvetően nem lesz gondja, de azért látni kell ezt előtte.
Egyrészt nem aszfaltról van szó, hanem rendes ösvényről, egy-egy hirtelen emelkedő gyökeres és szintén meredeken lejtő gyökeres, köves rész is van mindig, balesetveszélyes dolog szerintem úgy nekivágni, ha nem ment sosem ilyeneken valaki. Sokszor keskeny az ösvény, ahol menni lehet és ezerrel húznak el az ember mellett a profik, le kell húzódni úgy, hogy azért ne menjen a susnyásba az ember. Plusz éjjel lámpától függően korlátozott látási viszonyok között kell menni, ha meg por van, ahogy általában, akkor még annál is korlátozottabb, kvázi az orrodig látsz, és még mindig terepről van szó. Ehhez jön még a fokozódó fáradtság és az éjjeli 6-7 fokos hőmérséklet, amikor lemerevednek az izmaid. Ha nincs vagy négy-öt váltás bringás mezed, akkor bizony hajnali háromkor felvenni a jéghideg vizes mezt és kimászni a hideg sötétbe, merev izmokkal bringára ülni és nekiindulni, hát az azért próbára teszi az ember elszántságát. Sátorban aludni sem valami happy dolog ilyen hidegben, én legalábbis iszonyúan szenvedek a hidegben alvástól (aludni próbálástól) minden évben, viszont szobát csak a puhányok bérelnek. Ha ilyen rossz, fene érti, miért leszünk ott mégis most negyedik éve. Igaz én főleg kísérő voltam, mert nem tartottam elég erősnek magam, és csak egyszer versenyeztem. Eddig.
Lehet összejön egy lánycsapat is egyébként. Ha addig felerősödöm (megvalósulás alatt álló terv), akkor a kelly's klubos lányokkal biztos nekiállunk szervezkedni, két lányt kapásból tudok, akik biztosan jönnek, sőt lehet hármat is, ha én is tudok menni az már négy, és nem teljesítményre hajtó lányokat szívesen fogadunk mindig.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hát, csak víztartó zsákot nem vennék. Ha már zsákot cipelek a hátamon, akkor férjen bele az útravaló szenyó-müzli-pótbelső-pumpa-folt, szóval a cucc, és ezekbe nem fér bele. A másik, hogy nekem is 2 literes a hátizsákba betehető ivótasakom, de a plusz súly miatt szinte sosem töltöm felénél tovább. Sőt, mióta megvan a jó kis derékövem, nem is annyira kedvelem a hátizsákot, és az övet is inkább a cuccoknak használom a belevaló literes tasak nélkül, és literes kulacsot viszek. Szóval én alapvetően deréköv + literes kulacsra szavazok, ha pedig sok víz kell, mert szomjas fajta az ember/40 fok van/kútmentes helyre megy a túra, akkor kisebb ivótasaktartós hátizsák max 1,5 literes zacsival. Szerintem.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
fidig
tag
válasz Ariadne #37012 üzenetére
Köszönöm a választ. Azt néztem, hogy 8L-es a táska. Abba azért egy-két apróság fér...sztem, de majd megnézem alaposabban. 2l vizet meg csak elbírok...de majd még átgondolom, mert tényleg vannak mellette is és ellene is érv...
[ Szerkesztve ]
A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
-
MmDorian
őstag
használ valaki velo 8-at ?
nem lehet valahogy csak az időt nullázni ?
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
Bármilyen tatyó megfelel szerintem. Egyedül a szellőzés lehet gond, de mivel én anélkül is ugyanúgy izzadok, semmi probléma vele Legközelebb 4l vizet viszek hosszabb útra. (2-en vagyunk)
Nordic: Én is gondolkodok egy deore hátsó váltóval, az gondolom gond nélkül felmenne a mostani tourney helyére (vagy nem?). Elég rossz hallani ezt a lánc csattogást. Jobb váltó biztos enyhítené.
-
ludsimon
veterán
válasz amargo #37004 üzenetére
Kicsit nézelődtem.
Ilyen van neked:
1200mA current output (manufacturer rated)
1 hour estimated total runtime (manufacturer rated)S10:
Digital Regulated 1000mA Current Output
50 Minutes (manufactuer rated)Várjunk csak?
Ha kevesebbet fogyaszt, akkor nem világít esetleg gyengébben?Ezek alapján kiderül, hogy az S10 kevesebbet fogyaszt, viszont az AA méretű aksiból a legnagyobb 900 mAh, így elvileg 10 perccel kevesebb ideig bírja.
Ha Te a 2600 mAh-os aksikat használod, akkor az elvileg max fényerőn 130 perc (2 óra 10 perc) üzemidőnek kell lennie.
Az S10, 900 mAh-aksik, 1000mA áramfelvétel mellett 54 perc üzemidőnek kell lennie max fényerőn.
Ezek alapján érdemes egy 4-es pakk rendelése az S10-hez.
Úgyhogy én berendelek még melléjük 2 db-ot.[ Szerkesztve ]
undefined
-
greenmukk
tag
Nem értek a teleszkópokhoz viszont érdekelnek olajos vagy levegős a jobb? levegősnél hogy történik a pumpálás ,mit jelent ha leereszt mi történik olyankor milyen időközönként kell pumpálni? valaki elmondaná hogy,hogy működik ha nagyon buta dolgokat kérdezek akkor bocsi,csak gondoltam itt előbb kapok értékelhető választ mint google barátomtól
-
KrAt
veterán
válasz #56474624 #36998 üzenetére
Igen, én is így vagyok, féltem, de kerülök mindent, akkor nagy baj nem lehet
4 bar van benne, úgy kis hibákon már érzem, de nem zavar
Viszont amit próbálok, de fosok, az a bedőlés Tök fless, csak 130 kilóval nagyon nem akarok perecelni
Viszont ha már bringa:
Fürdött a keró, még a lánc kenését meg kell oldanom, nem tudom, mi legyen, majd visszaolvasok, mi a tuti
-
dqdb
nagyúr
válasz fpeter07 #37016 üzenetére
Vigyázz, a Deore hátsó váltó 9 sebességes. Ha a mostanid nem annyi, akkor cserélhetsz mindent le (lánc, hátsó fogassor, váltókar, lánctányérok, ...).
KrenAtesz: végre fényképes bizonyíték a kádban fürdetésről az esetleg kétkedőknek
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
rétisün
veterán
"cserélhetsz mindent le"
miért is? az én (elvileg 10-es rendszerhez való) 105-ös hátsóváltóm pöpecül működik 8-as fékváltókarral...a deore-nél miért kéne mindent lecserélnie?
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Nordik
őstag
Most nézem, hogy tényleg a Deore nekem se lenne jó. Viszont ha mégis azt venném, akkor cserélhetnék fogaskoszorút is, ahogy mondtadt és akkor lehet a gyári tengely se lenne már jó. Akkor meg már azt is kéne venni meg felnit is... Hmmm legjobb ha minden amit cserélni akarunk egyszerre tesszük és szépen összeválogatva.
-
dqdb
nagyúr
válasz rétisün #37022 üzenetére
Öööö, most látom egy bringa összeállításánál, hogy nagy hülyeséget írtam
Deore hátsó váltó + Alivio első váltó + 8 sebességes Alivio váltókar + 8-as hátsó lánctányér + sorozaton kívüli hajtómű
És végiggondolva a régi bringámon Alivio váltórendszer volt Deore hajtóművel ...
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Nordik #37010 üzenetére
Azt csak Te tudod, hogy neked érdemes-e rákölteni. Egy alivio szett már nem rossz, följebb viszont nem biztos, hogy mennék. Meg oda kell figyelni, mert pl a hátsó fogsorod szerintem 7 sebességes, a deore hátsó váltó pedig 9-es. Hajtőműhöz is megfelelő monoblokkot stb...
így hirtelen pl.:
Váltókarok 6800
Elsó v. 2790
Hátsó v. 5590
Sor 2390
Lánc 1750
Hajtómű 9490
Monoblokk 2564(#37019) greenmukk: levegős könnyebb, szerintem lényegében ennyi az igazi előnye, a mozgásba nem mennék bele. Ja meg persze a levegőnyomással elég jól személyre lehet szabni. Az meg egyébként elég komoly probléma, ha leereszt. Jó esetben egyáltalán nem szabad engednie a levegőt. A pumpálással "csak beállítod", kaphatók hozzá spéci nyomásmérős pumpák.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Nordik #37023 üzenetére
hogy függ össze a váltó cseréje a fogaskoszorúval? ha marad a mostani váltókar, akkor tehetsz a bicajra akármilyen hátsóváltót, mert egyforma bovdenhúzásal működnek, tehát egy alivio váltót ugyanúgy működtet a váltókarod, mint egy xt-t...vagy akár egy outi váltót.
én elég rendesen kevertem a bicajaimon a váltókat, (fék)váltókarokat, de egy nyolcas váltókarral ugyanúgy működött egy deore lx hátsóváltó, mint egy sora (outi!) vagy egy 105-ös[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
venember83
nagyúr
válasz Thulcandra #36982 üzenetére
Csillebérc, 24 óra?
-
Ariadne
őstag
8 literesbe szerintem kb. semmi nem fér be az ivózsákon kívül. A Deuter Race Exp Air zsákom 12 literes és még 3 literrel bővíthető - túra elején így is van, hogy ki kell engednem (az ugye 15 liter), már ha a kötelező defektmentesítő cuccokon túl egy-két zsömit meg egy hosszúujjú mezt/szélkabátot is bele akarok tenni... A 2 liter meg elég sok tud lenni, ha sok tíz kilométeren át cipeli az ember. Szóval nézd meg alaposan, esetleg próbálj meg egy túrát kétliteres ásványvízzel a hátadon, hogy biztos így akarod-e.
mindenki: Fú le vagyok döbbenve, hogy mi van a Cuha-völggyel meg a gázlókkal most... A Bakony maratont le is fújták, mert tényleges járhatatlan és életveszélyes a környék. Összehasonlításul: a mostani helyzetről egy videó meg ittegymásik, és néhány fotó is itt - na ha jól azonosítottam, ez a hidacska békeidőben ilyen... Összehasonlításul még egy normál gázló, a könnyű kikövezett fajtából tavaly nyárról. A különbség nagyon durva...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rétisün
veterán
válasz Ariadne #37028 üzenetére
ilyen helyeken, mint ahol a "normál gázló" galéria képei készültek, talán még én is montiznék....
csak ilyenek nincsenek erre mifelénk vagy csak gyalogosan még nem fedeztük felwar...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Nordik
őstag
A váltókarok egyenlőre nemis kellenének, az most 7 sebességes. Működne az Alivio hátsó váltóval gondolom.
Ezeket amiket összeválogattál egész jók lennének. Még a monoblokkon gondolkodom, hogy abból talán érdemes egy felsőbb kategóriát választani, viszont nemtudom az mennyire fontos a hajtásban. De ha átgondolom akkor fontos tényező.
Hátul az agyra megy rá a fogaskoszorú egyébként? Vagy ott hogyan van ez megoldva? Kellene oda még vennem valami külön alkatrészt?
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Nordik #37031 üzenetére
Őszintén szólva nem vagyok képben ezekkel a monoblokkokkal, hogy melyik mennyire jó... Az igazi egy integrált középcsapágyas hajtőmű lenne, csak hát az 20e-nél kezdődik (viszont akkor nem kell ugye monoblokkot venni).
Amúgy szerintem még azt fontold meg, hogy nem elég-e elvinned egy jó szervizbe ahol beállítanák, rendbe tennék (és csak azt cserélnék amit muszáj). Mert nem feltétlenül lesz ettől sokkal jobb a géped, és nem is olyan kis beruházás.
-
ludsimon
veterán
Utolsó lámpás téma, és most már tényleg végeztem, csak szeretnék másoknak segíteni, mert szerintem sok segítség.
sima alkaline aksikkal
ni-mh
14650Jelzem, meggyőzött!
undefined
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #37030 üzenetére
Gyere el a Gázló tt-re, addig csak összeszedik magukat a gázlók! új gázló tt, régi gázló tt, R.I.P..
Cross-szal már járható, szóval szerintem tudsz olyan külsőket szerezni, amivel megy a dolog. A zöm montival megy, egyes részek miatt úgy könnyebb talán, de bevállalható vékonyabb gumikkal is, aszfalt is van benne elég. Egy kis kedvcsináló klubos videó, ez nem a cuha-patak völgye, hanem valamelyik másik patakvölgy a gázló tt-ből, talán hódos-ér klikk. Vagy ötödjére nézem végig, ááá, bringázni akarok, most azonnal, erdőben."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
dqdb
nagyúr
Amúgy szerintem még azt fontold meg, hogy nem elég-e elvinned egy jó szervizbe ahol beállítanák, rendbe tennék (és csak azt cserélnék amit muszáj).
Ezzel egyetértek, első kézből egy tapasztalat: Meméék pöccre beállítottak egy olyan hátsó váltót, amiről a tulajdonosa azt hitte, hogy menthetetlen és cserélni kell.tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
-
rétisün
veterán
szegények...nem indulhatnak a tour-on, mert az UCI súlylimit (6.8 kg, ha jól tudom) alatt vannak. jóval.
ez mondjuk sztem már több, mint 6.8 kg, de azért nagyon pofás darab, nagyon jó a geometriája (bár nekem a trek valahogy nem bejövős)[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rekid
addikt
válasz Ariadne #37011 üzenetére
Köszi,a tanácsokat és a részletes info-t. mindenképp megfogadjuk. Az elszántsággal nincs gond -tavaly olyat mutatott a párom hogy a pofám leszakadt..nevezetesen gyalog a 10 fokos békás patakban több kilométeren át hol bokáig érő vízben hol nyakig... majd még dombra fel dombról le..- viszont kerékpáros -itt a durvább terepeket értem- rutinunk elég kicsi így mindenképp kipróbáljuk mire vagyunk képesek mert balesetet egyáltalán nem szeretnénk. Első a biztonság.
Ha megyünk akkor alvás kocsiban megoldott szvsz. ott tudok kreálni meleget.
Ha megyünk és valaki vonattal jön pestig (nyugati pu), esetleg bringát csomagot -telítettségtől függően- belehet dobni a kocsiba ezzel segitve a ki és vissza érkezést.Gyáva népnek nincs hazája!
-
Tamoo
MODERÁTOR
6.1kg fully Nem nagyon mernék ráülni se
-
rekid
addikt
Remek jön a jo idő én meg taknyos lettem meg köhögök.....meg sem lepődök...
Gyáva népnek nincs hazája!
-
rétisün
veterán
jó idő? ahogy ma reggel kinéztem az ablakon, megint arra jutottam, hogy sose lesz jó idő
úgyhogy folytatom a need for speedet, bár amilyen gagyi fizika van benne, úgyse bírom sokáig.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen