Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #21939 üzenetére
Nehogy azt hidd, a 17-es méretet csak saccra írta. M a mérete, nekem pl. 173 centi magasságommal kicsit nagy, szóval 180 centiig szerintem egész biztosan elmegy, lehet annál feljebb is. Hasonló méretű az én bicóm, próbakörre jelentkezés lehetősége nálam. Személyi és lakáskulcs letétele ellenében. Na jó nem.
Mondjuk neked tényleg kicsi lenne szerintem.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #21950 üzenetére
Ehh, látom csak a karbonra buksz. Valahogy én "műanyag bicikliért" nem adnék ennyit, még mindig nem tudok bízni benne, hogy egyben marad öt év múlva is... Majd öt év múlva meglátjuk, mennyire jön be a dolog, és akkor elgondolkodom rajta.
Viszont dual control van rajta, wow, azt szeressük. Az emberek zöme viszont utálja, pedig király dolog.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #21953 üzenetére
Hááát van egy crossom is dual controllal, szintén kipróbálható. Teljesen tökéletes, erőfeszítés nélkül lehet vele váltani. Bár igaz én ezzel kezdtem, ezért folyamatosan gyűlölöm azóta is a hagyományos váltót, féket... Egyetlen baja, hogy Avid fékekhez pl. nem lehet használni (úgy tudom), mert shimano a dolog, a fékeimet viszont nem cserélném le, ha már egyszer olyan jók. Meg a tárcsafékes dc (dual control) nagyon nagy bumszli, mókásan néz ki.
mod: Valami bikemag tesztben szidta egy tesztelő, hogy nem lehet vele egyszerre váltani meg fékezni. Hát biztos én vagyok gyík, de még sosem olyan, hogy a váltás fél pillanatára ne tudjam elengedni a féket lejtőn mondjuk, vagy ha _tényleg_ nem tudom elengedni, akkor meg normál fékkel meg váltóval se nagyon menne a dolog... Még egyszerűbb is egyébként kis időre elengedett fék után gyorsan váltani, mert ugyanaz a kar, csak kienged, lefele nyom, és már lehet is húzni újra... Na meg ugye Cedric Gracia híres mondása alapján amúgy sem kellene fékeznem.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #21955 üzenetére
Tipp: régi és szétgyilkolt? De legalábbis régi, saccra van vagy 5 éves, RS Duke már nincs, keresgélve olyan 2004-2005 körülig lehetett talán. Meg nem tudom, mire utalhat az a kopás a láncvillán, fura, hogy oldalt jött le róla a festék...
mod: Az Ex meg igen, hát nem is valami sufnigép az, van neki DC-je. Most megyek pont, veszek neki - ha sikerül - szép új slick cipőket, mert megérdemli.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Thulcandra #21964 üzenetére
Ezen de jót nevettem. Őzpöri rulez.
Na meg az Open Season I-II (=Vadászidény, magyarul Nagyon vadon) jutott eszembe, ahol az állatok fellázadnak a vadászok ellen, az egyik főszereplő egy fél agancsú őzfiú, jó kis rajzfilm volt.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Thulcandra #21972 üzenetére
Nem, tényleg szarvas, igazad van. Beugrott, hogy milyen nagy széles agancsa van (Így egyes számban ), az őzé meg nem ilyen, az kis hegyes. Ja, az abszolút kedvenc akkor is Haver, a tarajos sül (haveeeeer...).
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Jofi81 #21986 üzenetére
Csatlakozom az előttem szólókhoz, kár pénzt kiadni érte... Tényleg kb. az RS Torától kezdődik, ami már használható is valamire terepen, nem terepre meg annyira mindegy. Nekem is valami gagyi elasztomeres RST van a városiban, de már tényleg elkezdtem gondolkodni azon, h azért a semmi mozgásért felesleges ennyi súlyt cipelnem a bringán, lehet merevvilla lesz belőle egyszer...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #21988 üzenetére
Király, király, és még gyönyörű is hozzá. Pyxisről meg kérdezd tr00p3r kollégát, egy gyönyörű piros-fekete Pyxis Teamet hajt, minden jóval felszerelve.
Egyetlen gond, hogy hallottam (rém?)híreket, hogy rosszul áll a gyártó szénája (magyar a márka ugye, keleten gyártott vázakkal), de ebből nem tudom, mennyi igaz. Ez max a garanciát befolyásolhatja, de szerintem ettől még simán jók, múltja legalábbis szép van a márkának, rosszat még nem hallottam róluk.
Tavaly Buruczki egy narancs-fehér magellannal nyerte meg a magyar bajnokságot, és talán idén is az van neki (most nem emlékszem pontosan 24h-ról, az arany színű mezes öntelt hólyag csávó volt az, elöl arany színű aggyal a bringában). Bikemagon fent volt valahol a felszereltsége is a bicójának, sőt az egyik bringaüzletben is látható volt néha a bringa, meg a gazdája is (ott dolgozott a csóka egy ideig, de állítólag elég béna volt ).
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz kingabo #22000 üzenetére
Ja és lakatos kérdéseknél a kötelező tájékoztatás: BME-n eszedbe se jusson lelakatolni a bringádat, mert iszonyúan lopják őket, folyamatosan és mindig, hiába őr és kamera. Innen a fórumról is többen jártak már pórul, azért írom le, inkább ne legyen aktuális a dolog, mint hogy ne tudj róla és ellopják. Ott még U-lakattal sem mernék bicót lekötni, mert ha ennyire folyamatos a meló, akkor már célszerszámuk is biztos van...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #22011 üzenetére
Hú tegnap mennyit írtatok, most olvashatok ezerrel...
No csak FYI, már csak gyorszáras konzol létezik, a régi jó kis csavarosat nem árulják sehol, nem is lehet beszerezni. Vigyázok is az enyémre nagyon...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz kingabo #22045 üzenetére
Értem, olvastam, tudom, csak jótanács volt, hogy tudj róla. Elvileg köztudott, aztán jöttek már ide vissza, hogy ellopták a bme elől brühühü, hát nem tudtam, hogy az nem biztonságos...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hohohó, xt dual control tárcsafékes fékváltókar - az álmom! A 2004-2007 pontosan mit jelent? Na majd privátban folytatom a kérdezősködést, de jelentkeznék érdeklődőnek...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hát ha rendszeresen kiköti valahol, akkor szerintem használtban kellene gondolkodni, és inkább onnan megközelíteni a dolgot, hogy mi a legolcsóbb megoldás, ami még jó, mert nagyon lopják a bringákat, erre számítani kell. Plusz egy jó U-lakatot is érdemes beleszámítani, hogy kisebb legyen az esély...
Montit nem érdemes, cross bringát kellene keresni, tehát vékonyabb kerekű bringát, az utcán tökéletes, de elbírja a földutakon mászkálást is.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Narancs #22096 üzenetére
Ennél több a különbség. Tkp egy hibrid a monti és a városi bringa között, kicsit ez, kicsit az. Emiatt persze nem tökéletes egyik célra sem, de hétköznap városban járós, hétvégén földutakon, egyszerűbb erdei utakon tekerésre, ha nem akar két bringát venni az ember, tökéletes.
A váz geometriája a montihoz képest egyenesebb hátú, ami városban kényelmesebb, nem kell a fejed csavargatni, hogy lásd a jelzőlámpákat, de azért nem is olyan ülve tekerős, mint a városi cirkálók. A kerék nagyobb (28") és keskenyebb külsők járnak rá, amivel sokkal gyorsabban lehet menni, mint montival. Az enyémre épp most tettem keskenyebb (37-622) külsőket, és csúcs érzés, milyen gyors lett. Ráadásul legtöbbjüknek a hajtóműve is olyan, hogy a montihoz képest minden tányéron kicsivel több fog van, vagyis gyorsabban tudsz haladni vele (48-38-28), viszont cserébe meredek emelkedőkön valamivel nehezebb lesz a dolgod, de hát akik városban montival mennek, azok úgysem használják sosem az ottani leggyengébb fokozatokat, szóval ez nem veszteség.
Kb. ennyi azt hiszem. A cross jó. Sőt arra is jó, ha még nem tudja az ember, hogy hegyen vagy városban menne, ezzel el lehet dönteni, szóval első stapabíróbb bringának kifejezetten jó szerintem. (Nekem is így volt.)
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Narancs #22098 üzenetére
Persze, bringás üzletekben a jelszó: slick, vagy semi-slick. A slick extrém esetben ilyen, ez a Schwalbe Kojak , de azért ha szeretne kicsit rücsköket az ember, mert mégiscsak, akkor van átmenet bőven. A lényeg csak az, hogy 559-es, vagy más néven 26"-os külsőt vegyél (ez a kerülete), és jó lesz, a szélességét (keskenységét) pedig a másik szám mutatja, ami pl. 1.75, az már keskeny viszonylag, vagy a másik számozásnál 42 vagy 37. Hú a pontos határokat most nem tudom, montin meddig lehet lemenni keskenységben...
Slickek montira pl. ezek itt, semi slick vagy félterep pedig ezek. Választék mint a tenger.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Narancs #22100 üzenetére
Ja eddig legtutibb slick külső városba az egyáltalán nem keskeny, sőt kifejezetten duci ("ballonos") Big Apple volt, ezt úgy fejlesztették, hogy külön rugalmas, és tompítja az úthibákat a ducisága miatt, élmény használni, csak kicsit drága. A fehér vagy piros változata viszont külön állat szerintem. (Ezeket a színeseket egyébként az ún. cruiser bringákra találták ki, néha látni a városban nagyon nagy, chopper motorszerű bicókat, kényelmes hajlított széles kormánnyal, teleszkóp nélkül, amin szépen terpeszkedve lehet szinte teljesen ülve bringázni, "krúzolni" a "bícsen" pl. )
KaraDani: Jesszus, lehet ezt egyáltalán a felni felütése nélkül használni? Nehezen tudom elképzelni. Mondjuk nekem már a crosson ez a 37-es is penge érzés, pedig hol van ez az outitól.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #22103 üzenetére
Valamelyik nap nem szervezünk egy éjjeli lámpapróbálós túrát valamerre? Ötletet tudok mondani aszfaltosra és enyhén terepesre is szerintem. Összegyűlnénk és lámpáznánk, csak jó lenne bemenni erdőbe, ahol nincs városi fény, és ott megnézni, mit tudnak. Amúgy is van most egy hozé aksim, amit ki kellene próbálnom, jó-e, mert betegeskedett a 24h-n, szóval valamikor mindenképp mennék...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #22106 üzenetére
Na úgy látom, én leszek a hátvéd a csapatban. Nem baj, hozéval nem félek az erdőben. Még lehet tudok én is további érdeklődőket. Nekem is péntek-szombat jó, vasárnap éjjel a hétfői munkanap miatt azért már nem szívesen mennék.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Narancs #22107 üzenetére
Ha az apró repedésekben látszanak a varratok, akkor azt tényleg sürgősen le kell cserélni. Hasonló súlyban nálam nem laposodik el (mármint valamennyire mindenképp, de teljesen normális), igaz a nyomást mutató műhelypumpával fújom. Kézzel sokszor nem igazán lehet érezni a különbséget, csak ha már nagyon puha.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Narancs #22110 üzenetére
Hű, mikor merre. Budai-hegység (ritkábban), Pilis, Visegrádi, Börzsöny (ez a legszebb talán). Mindezt amikor idő van rá, vagyis idén csak pár száz km-t mentem sajna...
Érdemes még teljesítménytúrákra menni, azok ugyan főleg aszfaltosak, de mindig van társaság, jó a hangulatuk, és mindig vannak kisebb távok is. teljesítménytúrák"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #22117 üzenetére
Egy szavazat a böjtölésre, ha az árkülönbség kevesebb, mint külön megvásárolva a különbözet alkatrészek ára, és valszeg így van. Ismerem a helyzetet, mi is böjtöltünk anno a montim miatt, de megérte...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #22144 üzenetére
A hajtómű, amit linkeltél, trekking, 48-38-28-as, szóval az nem lesz jó, keress inkább ilyet mondjuk.
Viszont - javítsatok ki, ha tévedek - de valszeg fogaskoszorút és láncot is kell cserélned majd, ha hajtóművet cserélsz.
Ja, és azt viszont nem nagyon értem, miért akarsz slicket a montidra, amikor gyors outi közlekedésre ott van a szép új bicód. A két bringában épp az a poén, hogy két különböző célra is azonnal előkapható bringád lehet. De persze lehet ez csak az én álláspontom.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #22150 üzenetére
Jaaaa, ez eszembe se jutott. Na hát ennyire montis a gondolkodásom, el se tudom képzelni, hogy valaki direkt aszfaltosítson egy montit, és ne legyen igazi terepes gépe. Persze, akkor jó, naná, bocsi. Bár a sebességrekordodat már nem a montival fogod megdönteni.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #22158 üzenetére
Jaj, valóban. Rámjött a dögrovás mára megint, pedig már a bicót is felkészítettem, hogy azzal jövök dolgozni - kellett nekem tegnap este kint ücsörögnöm későig egy vendéglátóipari egységben...
Komolyan azért kell most már visszaállnom a bringás munkábajárásra, mert annyi a tüsszögő, köhögő ember a buszon, aki a zsebkendőt sem ismeri, hogy ez így nem fog menni, bármilyen korán is kell kelni, csak a bringával tudom elhárítani, hogy mindig elkapjam... Ma is annyit tüsszögött meg köhögött egy bácsi mellettem, hogy legszívesebben kiugrottan volna az ablakon és gyalog mentem volna tovább. Csak 20 km-es távnál ez már nem játszik ugye.Szóval sorry, ez most mégsem megy ma. Jövő hétvégére igyekszem meggyógyulni, de most inkább maradnék teázni ezerrel, vasárnapra hátha jó lesz megint és tudok kicsit tekerészni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz spartan1 #22162 üzenetére
Bizony, tényleg leszállítanak...
Hmm, hmm, honnan indulsz? Ha a Keletiből Délibe kell átmenned, hátha valaki tud valami frappánsan gyors útvonalat, mondjuk az Erzsébet híddal...
Mennyi időd van átszállni, és hétközben-hétvégén-reggel-este?[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Mármint annyira sok vagy kevés?
spartan1: Mit szólsz egy Rottenbiller-Király utca-Lánchíd-alagút-Krisztina krt. megoldáshoz? Nem elegáns, nem is teljesen szabályos (lásd Lánchíd és alagút), de működhet. Vagy egyszerűen végig a Rákóczin (én inkább a Wesselényin mennék lehet), és Erzsébet híd járdája, azon lehet is bringázni most (valamelyik oldalán), aztán a Krisztina körúton fel a Déliig. De nem vagyok rutinos belvárosban tekerő, szóval biztos van jobb is...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz spartan1 #22170 üzenetére
Remélem jól látszik a térkép, jobbra a piros körben van a Keleti, végcél eggyel balra mozgatva a térképet a piros metró vége, már ha a Déliről van szó, de gondolom igen. A keresőbe beírva megtalálod az utcákat, ha nem, szólj. Esetleg guglimapon is be lehetne rajzolni az útvonalat pontosan, csak ez nekem most nem megy...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #22169 üzenetére
Bár gyanítom a te lábaid nem olyan vékonykák, mint a kollégáké, ez azért ad némi helyzeti előnyt.
venember83: Jesszus, mennyi szint van az egyes távokon összesen?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz dragonfx #22190 üzenetére
Kérdés, melyik része. Nem túl közel, de az Árkádban este kilencig nyitva van a Ridebike, a Récsei Centerben (hetes busz útvonala) meg a másik, hatig. Ezeknél közelebbit sajna nem tudok. Előre érdemes rákérdezni, van-e náluk épp, de mindkettőben esélyes, főleg a Récseisben.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Narancs #22198 üzenetére
Decathlonban is lehet kapni, van ilyen jó kis szett, ragasztó, kicsi és nagy foltok, csiszolópapír, még olyan is van, amiben a gumileszedő is benne van. Én is meg szoktam ragasztani magam (bár nagyon ritkán kell, lekopogom), túrára is mindig viszek egy pótbelsőt, plusz ragasztócuccot is, mert hát elég egy akácerdő, és nem elég a pótbelső. És akkor a végeredmény ez lesz - vidám volt, ahogy emlékszem, kilencünknek öt defektje volt azon a részen a Gerecsében.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Narancs #22201 üzenetére
A kék túra egy nagyon ritkán járt, és akkor szinte teljesen benőtt része volt, nyilván régóta mi voltunk az elsők, akik arra jártak. Valszeg mindannyiunk jó barátja, a királydinnye lehetett az elkövető, esetleg akác, erre nem emlékszem... De a Land Cruiserem túlélte, nekem nem kellett szerelni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Van többféle ilyen defektgátló folyadék, pl. Schwalbe Doc Blue, Joe's No Flat, ezekkel tényleg nem kapsz defektet, viszont nehezek, de ha ez az ár megéri a teljes defektmentességért, akkor jó. Szinte örökélet.
Nem tudom, én sosem kaptam annyi defektet, hogy úgy éreztem volna, szükség van rá. Tubeless, tehát belső nélküli rendszerekhez viszont nélkülözhetetlen egy ilyen tejszerű cucc, de ennek nem hiszem, hogy megint lenne gyakorlati értelme hétköznapi bringásnál. Meg vannak még mindenféle variációk belső nélkül normál felnivel és külsővel, de ezekről én is csak olvastam, nem ismerem.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz dragonfx #22213 üzenetére
Simán belsős gumihoz is jó és használható teljesen a "szmötyi", azzal nem kapsz defektet soha. Nem csak belső nélküli rendszerhez, pl. van aki túrára visz magával, hogy ha defektet kap, belenyomja, és nem kell belsőt cserélni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Xantomas #22220 üzenetére
Valahol olvastam, hogy "vékony guminál" nem működik a dolog, gondolom a nagyobb nyomás miatt, nincs ideje megszilárdulni a folyadéknak. Mondjuk nekem sincs szükségem erre, de a szöggel döfködés sem reális, elég, ha a tüskéket kibírja.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #22224 üzenetére
Viszont a schwalbe oldala nem írja, hogy ne lenne jó outira... Nem tudom, nem ismerek olyat, aki outi vagy más keskeny gumihoz használná, de hátha majd valaki még.
mod: Az viszont ott van, hogy Doc Blue is not intended to seal large holes caused by cuts or bursts., szóval szöges kezelést nem is kellene bírnia ez alapján, bár azt a bizonyos videót én is láttam.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz fpeter07 #22234 üzenetére
Hát mindenesetre látom lelkesek vagytok, de ennek ellenére nem ajánlanám, hogy városban menjetek 50-60 km/h-val, sebességi rekordokat, mert hiába van elsőbbséged egy adott szakaszon, ha nem adják meg, mert nem számítanak ilyen gyorsan érkező bringásra, akkor abból nagy baj lehet...
Tudom viszont ajánlani a némi erőfeszítéssel elérhető erdészeti utat Dobogókő alatt, Szentendréről fel kell tekerni a lőtér mellett Dömörkapuig, majd tovább fel, amíg csak lejteni nem kezd, onnan visszafordulva szinte Szentendréig lehet gurulni, és hacsak nem téved be egy erdészeti jármű vagy ritkán autó, forgalom nem veszélyeztet.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
És folytatva az előzőt, épp vagy egy hónapja is meghalt egy bringás, lefele a HHH-ról, a Szépvölgyi út kereszteződésénél. Beleszaladt egy furgonba, ott csomagolták be a fekete zsákba a helyszínen. Nagyon vonzza az embert az a lejtő, de a kereszteződések előtt muszáj lassítani, abban a kereszteződésben pl. úgy tudom nem is láthat az autós, ha 50-60-nal mész le, és simán elédhajt.
Szóval vigyázzatok magatokra, ne gyorsuljatok a városban, veszélyes...
to all: Ehh, viszont írok pozitívat is. 54 km-t mentünk ma, jórészt aszfalton, meglátogattuk a budaörsi Kő-hegyet, ahonnan még mindig gyönyörű a kilátás, meg kanyarogtunk kicsit a kis utcákon. Nem volt sok táv, szint meg alig, de mivel rég bringáztam, azért elfáradtam... Ja és egy kisebb dicshimnusz az 520-as pedálnak, az 505-ösömmel még mindig paráztam, igazából nagyon sokszor nem léptem bele, az új 520-asomat viszont végre élvezem az spd-t, sokkal puhábbra lehet állítani, mint az 505-öst bármikor. Plusz a multi release stopli ugye, szuper.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #22273 üzenetére
Mekkora távot teszel meg melóba és -ból naponta? És nagy mínuszokban mit veszel fel, különösen a lábaidra, hogy ne fagyjanak le a lábujjaid?
És a sünök nem alszanak téli álomot?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #22278 üzenetére
Jó dundi lehetsz bennük, de tetszik a megoldás, és ezek szerint működik télen hóban fagyban sárban is. Kopó alkatrészek cseréje, no igen, hát azok a fránya alkatrészek olyan gyorsan kopnak, hogy csak na.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #22292 üzenetére
Meglepődnél. Reggel térdnaciban és lábtyűkkel meg rövid és hosszú mezben indultam, mert hogy biztos hideg lesz, de 10-11 körül már mindent levedlettem, amit az illendőség megenged, kifejezetten nagyon meleg volt, huszonfokok, sőt. A karom le is pirult rendesen. Szóval napközben simán lehet még bringázni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #22305 üzenetére
No mesélj, milyen volt? Hogy szuperáltak az új kerekek?
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #22309 üzenetére
Na jó, de éjjel télen erdőbe menni bringával, azért az már tényleg súlyos függőséget jelent. Persze, egyébként most is csak napközben van jó idő, de legalább napközben jó idő van. Még...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Kíváncsi leszek arra a cikkre az erdőben bringázásról a természetvédelmi őrökkel... Mindenesetre más érzés így indulni túrázni, hogy tudja az ember, hogy potenciálisan 10k- csekkel jöhet haza bármikor a túráról, nincs ez jól így...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Az Extreme Channelen volt ma este egy riport egy egészen elképesztő versenyről, azóta ez után kutatok. Azt hittem, hogy a Cape Epic lehet a legdurvább extrém maraton (maraton ez még egyáltalán?), de lehet mégsem. Van egy verseny Costa Ricán, a La Ruta de los Conquistadores: 4 nap, 360 km, 11.500 méter szint (!!!), szinte végig a dzsungelben, működő tűzhányó, mérgeskígyók, kávéültetvényeken és térdig érő (!) sáron át... Az első napi szakasz 100 km és 4400 m szint, az kb. egy Beac Maxi, és aztán még van három nap. A Csendes-óceántól indulnak, és a Karibi-tenger a végállomás. Ez valami egészen elképesztő, és évente több száz ember végigtekeri, igaz csak az indulók fele ér célba...
itt egy kupac fotó
egy lány beszámolója, a 100km/4400m 6,5 óra alatt megvolt neki, jézusom...
ez a srác kevésbé volt szerencsés, viszont van humora
egy videó összefoglaló egy résztvevőtől.
Állat jó lehet... Azóta azon gondolkodom, vajon hol lehet a teljesítőképesség határa montin, ha ezt is ennyien képesek teljesíteni. Bár valszeg az edzettség itt csak alapfeltétel, agyban kell ott lenni, hogy végig tudjanak menni. Nem semmi...[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #22356 üzenetére
Eddig sosem volt semmi bajom, egyáltalán nem szoktam beteg lenni. Tegnap jöttem rá, mitől vagyok ilyen az utóbbi pár hétben. Új irodaházba költözött a munkahelyem, és azt a grrnemmondommilyen légkondit nem lehet kikapcsolni. Egyszerűen nincs ilyen funkciója. Van akinek a háta, válla fáj tőle, nekem a torkom, rendes megfázásszerűen, de az influenzaszezon miatt azt hittem, hogy biztos elkaptam valamit már megint... Hát nem.
Egyébként nem oltatom be magam. Normál esetben évekig tesztelnek egy ilyen vakcinát, hát itt most gyakorlatilag emberteszt lesz élesben... Ráadásul ez a H1N1 sem súlyosabb, mint bármely más influenza (azokban is halnak meg emberek, ebben nincs semmi új, csak többet írnak róla), szóval nem, semmiképp sem, felesleges szerintem.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
- Játszós PC , R5 5500 , RX 5700 XT , 16GB 3200MHz , 512GB NVME
- Új 2K Gamer PC Ryzen 9 5900X/RTX 3070 8Gb/Asus Tuf lap/M2 500Gb NVME/2x16Gb DDR4/750W 2Év gari
- ASUS VivoBook Pro 14 OLED Ryzen laptop RTX VGA-val
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen