Hirdetés
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Ami eddig történt
gp Napokon belül érkezik a folytatás, érdemes lehet megnézni a korábbi rész összefoglalóját.
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Azért kíváncsi lennék, milyen célcsoport jár a marketingesek fejében az ilyen árszintű cross bicók megalkotásánál. Mert ugye aki versenyez, az nem szokott cross-t venni, hanem outit és/vagy montit. Hobbisták közül meg kevés olyan van, aki ennyit költene egy alapvetően hibrid bringára önmagában, szóval aki nem sajnálja rá, az megintcsak vesz inkább külön outit és montit is.
Jó, két magasabb kategóriájú cross Kelly's-zel megy két montival a lakásban párommal pont azok az őrültek vagyunk, akik akár vennének is ilyet. Csak nem tapasztaltam azt, hogy olyan sokan lennének így, a montis ismerősök zöme inkább valami szuper outit vesz aszfaltra."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #16822 üzenetére
Nálam ez a kérdés fel sem merült. Outit hamar elvetettem, mert 1. a magyar aszfaltviszonyok mellett kösz, nem, 2. nincs kedvem kamionok mellett tekerészni a benzingőzben, nem az én világom. Viszont imádom az erdőt meg az ösvényeket, szóval a fő bicaj a montim, a cross pedig tökéletes akkor, ha főleg aszfalt és sok cuccot kell vinni (mármint vonaton odafelé a szállásig, mert a montira nem lehet csomagtartót tenni). Mondjuk kerótáskás szállásról szállásra teljes cuccal vándorlós dolgokat megint nem kedvelem, de pl. Balatonhoz a crossokat vittük, aszfaltos tt-re, környéket bejárni és alkalomadtán terepe is felmenni tökéletes.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Akkor azért örömmel látom, hogy talán van esély arra, hogy pár év alatt kikopnak a városban most általánosan használt rücskösgumis montik - lehet észre tértek az emberek?
Viszont nem régóta van ez a kategória, ugye? Amikor 2006-ban megvettem az Exquisite-et, még nem volt olyan sok márkából cross, mint most, az utcán alig lehetett látni, és a legtöbb ember nem is tudta, hogy létezik ilyen kategória. Úgy kellett javítgatnom, hogy nem, ez nem trekking, ez cross.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Most ütöttek el egy kerékpárost a házunk előtt. Hallottam a fékezést, az autós tényleg nem ment gyorsan, normálisan ment volna át a kereszteződésen, bringás meg keresztbe, és puff. A félhomályos utcában az egy szál pislákoló lámpával elöl nem sokat ért, és sisak sem volt rajta, most ott fekszik a földön, várják a mentőt. Mindig védem a kerékpárosokat, de itt sajnos nem csak az autóson múlott...
Vigyázzatok magatokra nagyon, és MINDIG legyetek kivilágítva rendesen, és MINDIG hordjatok sisakot!
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #16835 üzenetére
Ez nem a hőmérsékleten múlik. Múlik az autóson, aki nem figyelt eléggé, és múlik a kerékpároson, aki nem volt kivilágítva eléggé. Ennyi.
De legalább tudom, hogy közel van mentőállomás, tíz perc alatt kiértek. Soha többet nem indulok el rendes lámpa nélkül, az már biztos."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
Ariadne
őstag
Hát azért a jó küllők csak nem törnek el olyan gyakran. Másrészt a gyáriban is lehet cserélni biztosan, csak már persze nem lesz olyan tökéletes, mint előtte.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #16872 üzenetére
Nekem is ez volt a gondom a hirdetéssel, keresgéltem tegnap a Steiger honlapján, de pont ilyen paraméterű bringát nem találtam, sőt van Sport line meg Trekking line meg ilyesmi kategória több is, de Cross line kategóriát sem találtam. Pedig gugliilag gyakorlottnak számítom magam... Szóval valami tényleg fura a dologban. Az egy dolog, ha kamionról leesett, de ilyen olcsón, gyáriba nem stimmelő alkatrészekkel, és hogy nem írta ki a márkát pontosan, pedig nagy betűkkel ott a vázon, ez azért ébreszt némi kétséget.
Hirdetőnek kellene még utánanyomozni egy kicsit, van-e másik hirdetése fenn a bikemagon, vagy esetleg ugyanilyen nickkel regelve a fórumban, de meglepődnék, ha fórumozna.
De hátha meg tudod nézni, és akkor kiderül valami...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Éljen, öröm, bódogság! Eddig egy elhagyatott hátsó lépcsőházban kötöttem le a bicómat melóhelyen, és erősen aggódtam, mi lesz év végén, mert új helyre költözünk. Az eredeti tervek ugyanis arról szóltak, hogy nincs zuhanyzó, sem kerékpártároló. Viszont most kaptam a hírt, hogy mégis lesz mind2, tisztára boldog lettem! Azt hiszem, a főnököm szólhatott az érdekemben, hogy legyen már mégis mindkettő, és lett! (boldog kerékpáros smiley) Most már csak a munkatársakat kellene megpróbálni kitépni tespedt autós létükből, dolgozom az ügyön.
Merre érdemes munkatársakat elvinni bringázni, van ezzel tapasztalatotok? Erősen gondolkodtam, hogy mondjuk az Apáthy-sziklát vagy az Árpád-kilátót, vitorlázórepteret megmutatni az embereknek, az azért érdekes lehet. Viszont tartok tőle, hogy egy átlag irodai dolgozó meggyűlölne, ha terepen felvinném mondjuk Hűvösvölgyből a vitorlázóig, aztán a Guckleren HHH-ra... Montis lelkem viszont nem engedi, hogy valami egyszerűen aszfaltos helyre menjünk, épp azt lenne jó megmutatni, hogy a terep sem a világ vége és nem kell félni tőle.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #16878 üzenetére
Továbbra is Budaörs, sajnos/hálistennek. Tkp bringával dolgozni járáshoz kifejezetten jó, hogy ilyen messze van. Viszont ugye a tárolót azt látni kell, mielőtt teljesen elégedett lennék, de ha más nem, lépcsőház lesz ott is, én már a zuhanyzót is nagyon értékelem.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Jancsi #16895 üzenetére
Épp ma szúrtam ki, hogy milyen jó lenne. Mesélték, hogy tökéletes a szervezés, a környék gyönyörű, szóval igazán jó tt, csak hát el is kell jutni oda. És a vasútállomástól 14 km-re van az indulási hely, éppen csak hogy oda lehet érni vonattal... Plusz meló is van hétvégére. De hátha erre a Börzsönyösre eljutok, kb. ugyanez a kör volt, csak visszafelé pár hónapja egy másik tt-n, az tetszett.
Te jártál már ezen a Bükk tt-n?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #16909 üzenetére
Igen, outi, emlékeim szerint végig jó aszfalttal. Még nem 100%, hogy megyek, megyünk, attól függ, hogy haladok a munkával addig, de szeretnék menni. A 65 km/662 szint pont jó, kb. ennyire vagyok most hitelesítve. De a 3,5 óra azért lehet kevés lesz, 18-as átlaggal hegyre fel, hááát...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Nagy-nagy hálám Jorusnak, aki megismertette velem a Thule szuper bringatartó találmányát, amivel ennyi bringát lehet kis helyen tárolni.
Én meglőttem, párom hazahozta és felszerelte, és most nagy a boldogság, mivel két egymásnak támasztott bringa helyén éppen négy fér el, lett egy kis hely a lakásban. Már csak a falra kellene találnunk valami tisztítható dolgot, ami megvédi a bicóktól, és tökéletes lesz.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #16942 üzenetére
Pedig nem volt szándékos egyáltalán. Először volt az én Kelly's-em, amit tényleg választottam, aztán jött a Specim, azért ez, mert ez volt akkor akciós fully a méretemben. Aztán különböző szenvedések után jött a párom Specije, akkor is kb. csak ez volt kapható, aztán meg a másik Kelly's, mert jó bringa. Így visszagondolva éheztünk párszor miattuk, míg összejöttek.
De iszonyat sok helyet foglaltak eddig... Egy isten, aki kitalálta azt a tartót, komolyan.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Hasaggymeg #16944 üzenetére
1 munkába járni meg aszfaltra, 1 meg terepre. Próbáltam cross-szal montizni, hát azért messze nem az igazi, alapvetően nem arra van tervezve, a monti meg utcán szintén nem praktikus, nagyon lomha.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Hasaggymeg #16947 üzenetére
Ha ilyen iszonyat dzsuvás a lánc: Brigéciol megvesz, kisebb műanyag palackba pár decit beleönt, láncot utánadob, rázrázráz, palack szétvágással kivesz, vízzel alaposan lemos, megszárít, újraolajoz - kész.
De kettővel foglalkozni tényleg sok idő... Tisztogatni pl. felváltva tudom csak, éppen amelyik koszosabb...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Kész, megfertőződtél... A helyzet innentől menthetetlen, a lehetőségektől függően leghamarabb hegyikerékpár beszerzése várható.
Anno amikor még tanultam, emlékszem nagyon akartam bringát, de 40.000-nél többet nem költhettem rá. Buta mód nem tudtam akkor még a bikemag apróról, ezért újakat néztem, majd a minőséget látva fájó szívvel lemondtam a bringavásárlásról. Aztán mihelyst megkaptam az első felnőtt munkámat, gyűjteni kezdtem, talán egy év sem telt el, és megvettem a cross bicót. Akkor azt hittem, hogy városban fogok szeretni menni, de az első terepes túra után elvesztem, muszáj volt montit szerezni... Szóval ismerem ezt a kórt.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Hasaggymeg #16954 üzenetére
Érdemes a láncba patentszemet tenni, ez egy kb. 300 forintos nagyságrendű láncszem, aminél utána bármikor oldható lesz a lánc. Ha koszos, csak szétkapcsolod, leveszed, és meg lehet tisztogatni mindent. Ez a kis görgők és a lánc tisztítását is nagyban megkönnyíti. Bár azt most így nem tudom, hogy biztosan minden láncba lehet-e tenni, ezt majd a szagértők megmondják...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #16999 üzenetére
Nem jutottam el sajnos, még csak a Budai-hegységbe sem egy icipici tekergésre, mert vasárnap késő délután lettem kész a hétvégi munkámmal. Marad a hétközbeni bringázás, de mivel az aszfalt és városban, az ugye nem az igazi... Szegény montim nem szagolt hegyet gyakorlatilag tavaly óta.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Hasaggymeg #17002 üzenetére
Nálam a Cateye Velo 8 tökéletes most már három éve, meg van még egy a közelben, ami szintén. Valszeg ez is lutri valamennyire...
mod: No és igen, elfelejtettem gratulálni Jancsinak, szép teljesítmény. Meg venember83-nak is, ő is tt-zett most.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz amargo #17008 üzenetére
A lábadnak nem kell leérnie, sőt normális esetben nem is érhet le! A lényeg, hogy ha lenti állásban van a pedál, akkor a nyeregben ülve a lábad a pedálon ki legyen nyújtva, de ne teljesen, egy picit lazán legyen a térded, de semmiképp sem behajlítva.
Aztán a nyereg előre-hátra állását pedig úgy lehet beállítani, hogy ha a pedál 90 fokban előre áll, akkor felülről nézve kb. a térded alatt kell legyen a lábfejed, amivel a pedálon vagy.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
A nem ér le úgy értendő nálam, hogy a nyeregben ülve mindkettő nem érhet le, az nagyon alacsony. Nyilván ha piros van, nem egyensúlyozok, hanem megdöntöm kicsit, és akkor leér az egyik, vagy pedig a másik. De egyszerre csak egy.
Ha meg sokáig van piros, leszállok, a váz felett nem gond állni.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #17017 üzenetére
A második képpel csak az a gond, hogy ha a korábbi bicó merevvázas volt és fullyd lesz, ott magasabban van a középcsapágy, vagyis nem fog stimmelni... Legalábbis a földtől való távolság nem.
Ezt viszont kipróbálom, hogy leér-e lábujjheggyel mindkét lábam. Mivel az elmúlt három évben sosem volt szükségem erre a pozícióra, még nem próbáltam.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Írja, csak nem veszi külön:
Alapvetően ha a helyes vízszintes nyeregpozíciót jól beállítottuk, akkor a kormánynak - lepillantva - ki kell takarnia az első tengelyt. Ha a kormány mögött látjuk a tengelyt akkor hosszú, ha előtte akkor pedig rövid a kormányszárunk.
Na ezt se próbáltam még..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Hasaggymeg #17026 üzenetére
Hűha, akkor igazán jól karbantartott bicóval kell menned, mert ha a madarak nyikorgást hallanak, menekülőre fogják, nem? Nagyon érdekes lehet. Ha megkérdezhetem, hogy találod meg, hogy mi a jó leshely?
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz picur220 #17043 üzenetére
Juicy 3 király, jól fog, pedig nehéz vagyok... Viszont csatlakozom az előttem szólókhoz, nem létszükséglet a hidrós fék, sőt még egyáltalán a tárcsafék se, mindenesetre jóval olcsóbban kijössz egy jó bovdenessel.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hoppá, hegesztett stucni. Most jövök rá, hogy a cross bicómon is ilyen van, a két befogónál rendes hegesztési varratok vannak rajta. Mi a baj az ilyenekkel, tudja valaki? Kevésbé stabil, eltörhet, vagy csak nehéz esetleg?
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Kérdés az is, mennyi pénzt szánsz az egészre. Szerintem alkatrészekből építeni teljes bringát jóval drágább, mint egyben venni, akár még akkor is, ha cserélsz rajta pár dolgot azonnal.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ha valakinek fáj a csuklója, vagy teló nélküli, gyenge telós városi bringára kellene egy kis rugalmasság, szerintem találtam megoldást a problémára.
Alapításom évfordulójára kaptam egy igen érdekes jószágot, egy ilyen ergonomikus markolatot szarvval. Faramucin néz ki, súlya is van rendesen, de valami hihetetlenül kényelmes! Kifejezetten érezhető, hogy kevésbé megy át a városi döccenők hatása az ember karjára, kevésbé fárad. Pont ott szélesebb a markolat, ahol az ember támaszkodik a kormányra. Némileg kétkedően fogadtam, olyan fura szerzet, de az első használatnál meggyőzött (pedig nem fizetnek érte...). A szarv kevésbé tetszik, a hagyományos jobban bejön (legtutibb a Kelly's sajátmárkás Kbix szarva, tökéletes ), de lehet ez már csak szokás kérdése. Tudok olyanról, aki montin használja, biztos arra is jó, de nekem az nem bejövős (nehéz, széles, nem fér el a kormányon, szarvból meg jó "kapaszkodható" kell oda). Városba viszont tökéletes, tipikusan az a dolog, amiről nem is tudtam, mennyire hiányzott, amíg nem volt.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #17086 üzenetére
Saint DH-ra meg egyéb durvulásra van (Jorusnak biztosan van pár alkatrésze a sorozatból ). Az SLX meg idén új, montinál az LX helyébe lépett, LX pedig cross-trekking kategória lett.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #17088 üzenetére
Ja hogy az sramhoz képest nem tudod hova tenni (homlokracsapós smiley). Már csodálkoztam is magamban, hogy te ne tudnád, melyik mire való. Bocsi.
Jó tekergészést. Irigyellek... A hegyek miatt meg még annál is inkább.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz hakos1987 #17065 üzenetére
Hopp, tényleg. Az avatar miatt azt hittem, én vagyok...
1-re tipp: Ezek a cross telók úgy általánosságban nem csillapítanak szinte semmit, ez van, ilyenek (szintén rst telóm van cross bicóban). Ami lockot ismerek, annak van határozott végállása, szóval ha korábban jobban csillapított, de amióta "végtelenítetted", azóta nem, akkor egy szervizbe elvinném megmutatni a helyedben.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz hakos1987 #17105 üzenetére
No ha már jótállási kérdés merült fel: ha 1 év nem telt el a vásárlás óta, akkor ha nem bizonyítható, ki rontotta el, kötelesek megjavítani/kicserélni! Ha letelt az egy év, akkor már tényleg bebukható a dolog, ha nem egyértelmű. Ha kell, a jogszabályokat is tudom mutatni hozzá...
mod: Bár szerintem túltekerni egyébként sem lehet, és lehet, hogy kamuznak, de a technikai részéhez nem értek igazán. Az enyémet legalábbis tuti nem lehet túltekerni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz looser #17108 üzenetére
Az 50-60 átlagembernek tényleg csak lejtőn játszik, a 20 körüli átlagsebesség, ha mész távot is azért, az teljesen normális. Tartósan 50-60 km/h-val nem tudom, outival lehet-e menni, de más géppel biztos nem. A bringázás azért alapvetően arról szól, hogy eljusson az ember valahonnan valahová, ott pedig az átlagsebesség jobb mutató, mint a maximális.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #17114 üzenetére
Nekem is Land Cruiserem van, most aszfalton használom, de szerintem nagyon rossz erre. Amire választottam, tehát cross bicóhoz képest a lehető legrücskösebb, montis túrákra, arra megfelelt. Persze nyomába sem ér egy normál bütykös montis külső tapadásának, de cross bringákhoz nincs nagy választék terepgumikban, mert hát ugye nem arra találták ki őket. Viszont most mihelyst lehet, le kell cserélnem valami slickre, mert állandóan aszfalton lassúnak érzem nagyon.
Igaz defektem nekem sem volt vele sosem, pedig már vagy két éve biztos fenn van.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #17122 üzenetére
Félre ne érts, egyébként jó kis külső az, ha vegyes használatban van, végülis semi-slick kategória (szerintem), erdőben nagyon jól megvoltam vele pl.. De csak aszfalton használva nem tartom igazán jónak. Persze szólok, ha kitaláltam, mire cserélném, és meg is van. 500 g körüli vagy alatti, jó defektállóságú cuccnak kell lennie, de az olcsó másodosztályú Contiktól fázom egy kicsit...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #17121 üzenetére
Hát nem tudom, nem tudnék elrugaszkodni attól a begyöpösödött meglátástól, hogy a bicikli az aluból van, műanyagból a gyereknek veszünk. Persze biztos csodás élmény egy ilyen könnyű bicó, de milliókat egy olyan bringáért, ami messze nem olyan tartós, mint egy aluvázas, ahhoz nagyon sokszor meg kellene hogy legyen az ára a bankban, hogy megvegyem. Persze ha dobják, elkapnám azért.
mod: Bár 29"-essel asszem elég sok emelkedőn tolni kellene. Amikor élőben láttam néhány srácot 29"-esekkel, igen megdöbbentően hatalmasnak tűntek azok a kerekek, és mondták is, hogy megindítani azért nem egyszerű, de persze utána szépen "simítja" az utat.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Jancsi #17127 üzenetére
Haha, valóban, nálunk aztán tuti válóok lenne - ha a párom nem kapna egy másikat.
Jól értem, amit írsz, hogy 28-as keréken slickkel kevésbé csúszik el az ember, mint montin slickkel? Valahogy nem áll össze a kép. Vagy bütykös, de keskeny külső kell a gyorsasághoz? Egy Schwalbe Kojaktől azért tartanék, de egy ilyen vízelvezetős slick is, mint a linkelt annyira csúszna crosson is?
tr00p3r: Az árakat elnézve szerintem én is kipróbálom, próba szerencse. 3-4k-t nincs kedvem adni darabonként egy mindennapos használatú külsőre...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #17136 üzenetére
Félve mondom, Specialized Avatar Gel. Sokan használják körülöttem nagy megelégedéssel, egy baja van - mocskosul drága. Használtan kifogva viszont megéri, de általában nagyon hamar el is viszik, ha valaki meghirdet egyet. Létezik kétféle méretben, 130 és 143 mm széles.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #17146 üzenetére
Még egy ellene. Az egy montis villa, ráadásul nehéz, mivel a Dartok nem levegősek - megnéztem, ez a villa 2263g súlyú a gyári adatok szerint, és az egész bicó 11 most... Egy merevvillával jobban járnál, irtó könnyű kis gép lenne, aztán legfeljebb később kapna valami korrektebb cross-trekking telót.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #17149 üzenetére
No kikerestem, nekem mit ajánlott olyan ember, akiben nagyon bízok, hogy ismeri a dolgot. Ez a Suntour egész korrekt jószág, csak állítólag drágáért adják, meg kevés helyen.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #17152 üzenetére
A srácot ismerve ez valszeg a csúcs cross-trekking villájuk lehet. Lefele lépkedve azért csak van valamelyikből elérhető példány... Igazán nem tudom, hogy a suntour-on kívül más gyártónak is vannak-e kifejezetten szériában ilyen típusú villái, az a gyanúm, hogy nem, szóval érdemes lehet körülnézni, milyen különbségek vannak köztük.
Azt tudom, hogy az alap villák elasztomeresek, az enyém is ilyen, az elég pocsékul mozog, gyakorlatilag rugó meg gumibakok adják a rugózást, hidegben kb. semmit. Ez viszont levegős és rugós, könnyebb és jobban mozog elvileg. De telóilag nem vagyok nagyon a topon, bonyolult egy téma, mindig újra ki kell keresnem, milyen típusok vannak, ha szóba kerül. De hátha jár erre Jancsi vagy más alaposan hozzáértő ember...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz No-kia #17164 üzenetére
Ez nem valami házi gyártmány váz? A matrica 100%, hogy csak egy ráragasztott izé, mivel a Campa nem gyárt ilyen vázakat, de a váz is szemlátomást házi készítésű. A teló meg valami ezeréves cucc lehet.
Ja persze ettől még lehet, hogy valami extra ritkaság, amit nem ismerek...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz No-kia #17164 üzenetére
Próbáltam megkeresni, milyen szöveggel hirdeti az ember, az mennyire tűnik kamunak, erre mit találok véletlenül? ez a baloldali hmm elég hasonló, csak itt Sbike a neve. A nevet beírva gugliba pedig sok érdekes találatot kiad, de svájci gyártót egyet sem... Ez valami nagyon kamu dolog lehet.
mod.: Lehet valami nagyon ritka, pl. a Drössinger mint bringamárka nekem korábban semmit sem mondott, míg nem vett ilyet egy ismerős, de gugliban akkor is azonnal kiadja, hogy bringamárkáról van szó. Erre viszont gyanúsan semmit, a hirdetéseken kívül.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz No-kia #17178 üzenetére
Gugliban nyomozni érdekes. Találtam egy pirosat is, de a kulacs benne ugyanaz, mint a fémszínű Sbike-ban, és a helyesírás is külön figyelmet érdemel. És hoppá, még bikemagon is adtak el ilyet. Több, mint érdekes, sőt rejtélyes.
mod: És egy kék is van, illetve csak így látszik, mert régi hirdetés, azt írja: "Egy darab bringa történelem, már nem létező svájci gyártó terméke. Az egyik első cég amelyik újra merte gondolni a mtb - ok vázgeometriáját. Az első sorozatok egyike, elég ritka." Most akkor kamu vagy csak régi és ritka? A "Campagnolos" pedig egy ellopott Sbike, átépítve? (gugli kihozott az alleycaten egy lopott sbike-ját kereső emberkét is...) Most már nagyon kíváncsi vagyok.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Most figyeljetek! Mégsem kamu, csak annyiban, hogy lemosták a festést róla, ami hát ugye nem szerencsés ómen a bringa eredetét illetően, viszont ideklikk - tényleg volt ilyen svájci gyártó! Németül alig tudok, ha valaki érti, leírhatná, mi a lényege.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz No-kia #17183 üzenetére
Nyilván egyáltalán nem ér annyit, az ár teljesen kamu, és az a lemosott festék, háát, meg a Campával felszerelés (létezett esetleg akkoriban nem outi alkatrészük? nem tűnik valószínűnek) meg a matricázás miatt eléggé elbarmolt bringának tűnik, még ha az eredeti esetleg tényleg bírhatott muzeális értékkel... Ha egyáltalán, nem tudom. Talán Jorus vagy valaki, aki ismeri a régi és ritka bicókat, tud rá mondani valamit, most már tényleg nagyon kíváncsi vagyok.
hakos1987: Mondasz valamit... Ha tényleg csak 8 van, akkor véletlenül megtaláltam ebből vagy négyet hirdetésben? Nem nagyon valószínű.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motoros topic
- Xbox Series X|S
- Gyúrósok ide!
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mobil flották
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Apple MacBook Air 13.3 M2 Chip 8GB 256GB Space Grey magyar (47 ciklus)
- ASUS TUF GAMING F17 FX706HF -17,3"FHD 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - RTX 2050 -Win10 -2,5 év Gari
- Xiaomi Mi 9 kék / Xiaomi Mi 9T Pro kék / Xiaomi Mi 9T vörös
- GOPRO Hero 11 BLACK Creator Edition - 5.3k akciókamera - vadonatúj, bontatlan
- Bomba ár! Asus VivoBook X412F - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs