Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
Aktív témák
-
-
becuszabi
aktív tag
válasz raczger #4624 üzenetére
szép összeg
én már annak örülnék ha végre meglenne a váz...baromi nehéz olyan vázat találni, ami férfi szemmel nézve műszakilag, női szemmel nézve pedig esztétikailag is megfelel
(...bár egy kanárisárga Kona Kula Supreme-re azt mondta, hogy tetszik neki...szerencsére nem bonyolódtunk bele, mert az ára: )[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
válasz raczger #4626 üzenetére
Húú...na látod azt el is felejtettem neki mutatni.
Nekem tetszene a helyében
Próbálom egy ilyenre rábeszélni [Magellan Pyxis], de eddig még nem nyilatkozott...pedig ennél nehezebb vázat nem nagyon akarok alá tenni, bármilyen szinű is...és ez szerintem elég "dögös""Aki szívből él, az élből szív"
-
Zewa
senior tag
válasz raczger #4732 üzenetére
Most igy a "nagy télben" tutti nem járok arra de majd lehet csinálunk egy túrát a haverokkal
ez lemaradt:
Voca: Nyugottan vedd meg ha nem törött /nicns megrepedve mert frankó váz egyik cimbinek is volt iene.[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Ariadne
őstag
válasz raczger #4732 üzenetére
Bár akikkel én szoktam menni onnan mindenki le mer ott menni, sőt versenyezni szoktunk azon az útszakaszon
Respect... Hozzátartozik a dologhoz, hogy a klub kezdő társaságával voltunk arrafelé, és én vagyok a leggyengébb (hmm, láncszem? á, patentszem, úgyis az a leggyengébb ). Nálam sokkal erősebbekkel nem szoktam együtt menni, csak ritkán, mert nagyon nem szeretem, ha miattam kell várakoznia valakinek egy emelkedő tetején mondjuk.
A négyes kereszteződésnél múltkor (szeptember felé) el volt terelve a jelzés, és egyenesen vezetett az új, úgy rémlik, elég rossz, kijáratlan ösvény volt. Bár ugye aki ügyes, annak ez nem gond. Cross bringával azért nem volt egy leányálom.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
nagyúr
válasz raczger #4747 üzenetére
Nem a hátsó sor a lényeg, hanem, hogy elöl mekkora a fogszám-különbség a nagy- és kistányér között, mert ezt a különbséget kell felvennie a hátsó váltónak. 44-32-22-es hajtóművel szerelt rendszernél mindenképpen javallot a hosszúkanalas váltó, mert a rövid, lánchossz függvényében vagy nem veszi fel a különbséget, és lógni fog a lánc, vagy a felsőbb tartományokban nagyon meg lesz feszülve, és hamar elfárad a rugó.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz raczger #4750 üzenetére
Ők nyilván profik, és sosem váltanak véletlenül keresztbe, mert akkor valszeg leszakadt volna a váltójuk. Rövidkanalassal, optimális lánchosszal 44-es tányéron jó, ha az alsó 2 fogaskereket tudod használni, annál följebb inkább ne nézd meg a váltódat oldalról.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Zewa
senior tag
válasz raczger #4758 üzenetére
Megesik, bár nekem nicsn ideje leugorni. Ha cipőzők akkor rohadt gyorsan váltok gangokat ha mg csak tekerek akkor beállok pl 2/8-ba.
ui.: Nekem votl hosszúkanas váltom és nem sierült fel akarnom sehol. Vagy lehet hoyg csak túlságosan is finom voltam.?Sztem vmi frankó 2 kompónensű gyanta a legjobab célra. Bár elég nehéz leoperálni de ha fel raasztod nem jön be a víz & tartos.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
nagyúr
válasz raczger #4758 üzenetére
Na igen. Egyébként merev vázaknál kevésbé jelentkezik a probléma, de telós vázaknál (kivéve ugye a Demok, I-Drive rendszerek, stb. ahol nincs lánchossz-változás berugózás közben) 3 tányér esetén csakis hosszúkanalas váltó jön szóba.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
becuszabi
aktív tag
válasz raczger #4765 üzenetére
Elsőre elég furin néz ki ez a shadow rendszerű hátsó váltó...mintha a kovácsprés mellé csapott volna ...de aztán közelebbről megnézve igen ötletes szerkezetnek tűnik. A láncvilla síkjából pedig éppen csak hangyányit ha kiemelkedik. A cimborám azután szerelte fel a gépsárkányára, hogy egy faág letépte a zsírúj XTR váltóját (mondjuk az a shadow-t is leszedte volna, mert nem oldalról, hanem alulról akadt bele).
"Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
válasz raczger #4779 üzenetére
Talán az első sárvédőnél ez valóban így van, a hátsónál viszont nem. Az rendben van, hogy ugyanúgy a mosógépben végzi a ruha, de ha csak azt akadályozza meg a sárvédő, hogy 5 perc múlva nem ázik az ember se..e a trutyilétől, az már nagyon sokat számít.
A mindenes bringámon nekem sincs és jó párszor eláztattam a hátsómat már ez miatt."Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
válasz raczger #4825 üzenetére
...és hosszú túrára elég ha viszel magaddal egy bowdent: full szervíz
én is max. kiváncsiságból próbálnék ki egyszer mondjuk egy Avid Juicy 7-est...biztos erősebb fék, de ha egy bb7-es is megállítja a paripámat és mázsányi lovasát, akkor ennél több nem kell...itthon és cc-re"Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
válasz raczger #4827 üzenetére
...ja igen, elfelejtettem hozzátenni, hogy én is 185-ös pizzákat használok
Pár m-en és síkon már próbáltam hidr. tárcsát, terepen még nem, de az igaz, hogy azonnal fogott
...furcsa, mert régebben pont a bowdenes Avidról olvastam, hogy túl "digitális" fékhatása van és nem lehet adagolni (mondjuk ezt nem tudom honnan vették, mert még a jó minőségű, csekély nyúlású bowdenrendszerrel is lehet úgymond csúsztatni).[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Ariadne
őstag
válasz raczger #4857 üzenetére
Na elfelejtettem gratulálni, ezennel pótolom.
Érdekes, hogy kedveled a fékváltókart, a legtöbben ódzkodnak tőle. Pedig milyen kellemes is az, amikor a szarvon van az ember keze, és egy ujjbillentéssel tud egy kicsit könnyebbre váltani...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
becuszabi
aktív tag
válasz raczger #4869 üzenetére
pontosan, lsd. #4826
elég egy komolyabb esés, megtörik, kiszakad a fékcső és hajtogathatjuk magunknak egész hazaúton, hogy "a fék csak a b..knak való"
...a bowdenes ember meg megy tovább, vagy előszedi a zsebéből az imbuszkulcsot és egy bowdent
Szóval igen, a hidrós drágább, erősebb, meg nagyon cool, de ha valakinek a pozitív értelemben véve vett igénytelenség a fontos, akkor bizony a bowdenes mellett fog dönteni"Aki szívből él, az élből szív"
-
nagyúr
válasz raczger #4877 üzenetére
Köszönöm! Egyébként sanyixXx jól mondja, a tárcsaátmérő számít, nem a fék ereje. Ha végiggondolod, hogy a BB7-essel is állóra tudod fékezni a kerekeket, annál jobban egy erősebb fék sem tudja fékezni. Ergo nem tud kifejteni nagyobb fékerőt, legfeljebb abban lehet különbség, hogy kisebb fékkar-elmozdulással, a fékkarra kifejtett kisebb húzóerővel tudod elérni ugyanazt a fékhatást, de az erősebb fék nem csavarja jobban a villát. Gond a nagyobb tárcsánál lehet, főleg hogy azt egy 160 mm-es tárcsához tervezett konzolnál csak adapterezéssel tudod felrakni, és így a fékezéskor ébredő erők nem csak a konzolra hatnak, hanem feljebb a villa lábaira is, ami jobban csavarja a fékhidat, ráadásul csak az egyik oldalon ugye. Ez egyrészt fékerő-vesztést jelent, hiszen csavarodik a villa, másrészt előbb-utóbb elfárad a fékhíd vagy a papucs, és az rossz.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
becuszabi
aktív tag
válasz raczger #5022 üzenetére
Nos, ma mi is tekertünk egy 30-35-ös távot, terepen. Elég kellemes volt...de tényleg
Mig elértem a találkozási pontig, ill. a terepig (kb. 10 km) addig fáztak a nyúlványaim (kéz- és lábfej), de ez az erdőben már elmúlt. A többi rész a Thermo, Super Roubaix, C-TEX, No Wind, stb feliratú cucc miatt határozottan kellemes hőmérsékleten volt.
-5-6°C volt és kb. 2-3 cm megfagyott hó (v. zúzmara).
Az egyébként dögnehéz Panaracer Smoke külső most kiválóan teljesített, hegymenetben iszonyat módon harapta a jeges havat, egyszer sem pörgött ki és lefelé is jól lehetett fékezni (mondjuk ahol normál viszonyok mellett ki szoktam farolni, ott most sem volt másképp ).
Egész jó szórakozás a havas-jeges avarban való bringázást és szerintem ez mellett még a kerékpárkezelést is fejleszti.Remélem ilyen marad az idő szilveszterig, mivel a társaság hagyományai szerint a havas hegyoldalon, egy pohárka 5 puttonyos aszuval a kézben búcsúztatjuk az évet
"Aki szívből él, az élből szív"
Aktív témák
- Androidos tablet topic
- Kés topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Assetto Corsa Competizione
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen