Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
Manitou
addikt
Nem rossz, csak az ára. Nem biztos, hogy megéri.
Néztem az agyakat amivel kompatibilis, ott van, hogy XT, ez most melyik széria lehet?
Van egy 94-es XT-m, ahoz vajon jóDe ha már átalakítókról beszélünk, eszembe jutott egy kérdés. Van egy ismerősömnek egy régebbi Manitou telója amihez vett BB7-es Trcsaféket előre, igen ám, csak a telón lévő PM felfogatásnál a furatok tengelye nem annyi egymástól, mint amennyi az avidhoz kéne. Lehet ez valami korai PM szabvány volt még? Vlami 4-5 mm-el kevesebb a két csavar közötti távolság, mint kéne.
Ehhez nem létezik valami gyári átalakító. Egy 99-es évjáratú SX telóról van szó. -
Jancsi
aktív tag
Esetleg tapasztalatod nincs eszközzel, mennyire megbízható és mennyivel csökken a fékerő a gyári konzolhoz képest.
40k-t az egész váz nem ér, így mindenbizonnyal le lesz gyártva valami hasonló szerkezet, a jelenlegi agyamhoz tervezve.Manitou
Elvileg nem kellene nagyon tekernie a vázat, a féktüske tájékán 20x30mm-es elipszis formájú a cső.
venember83
Nem nyert, a sörösdoboz csak erősítés rajta Mivel más nem is próbálkozott kitalálni, elárulom, ez egy Magellan Gary Fisher hibrid, az eleje Crater, a vége valami Gary Fisher, a kettő között egy DNM AO-1 rugóstaggal.
-
Ariadne
őstag
Azért kíváncsi lennék, milyen célcsoport jár a marketingesek fejében az ilyen árszintű cross bicók megalkotásánál. Mert ugye aki versenyez, az nem szokott cross-t venni, hanem outit és/vagy montit. Hobbisták közül meg kevés olyan van, aki ennyit költene egy alapvetően hibrid bringára önmagában, szóval aki nem sajnálja rá, az megintcsak vesz inkább külön outit és montit is.
Jó, két magasabb kategóriájú cross Kelly's-zel megy két montival a lakásban párommal pont azok az őrültek vagyunk, akik akár vennének is ilyet. Csak nem tapasztaltam azt, hogy olyan sokan lennének így, a montis ismerősök zöme inkább valami szuper outit vesz aszfaltra."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Akkor azért örömmel látom, hogy talán van esély arra, hogy pár év alatt kikopnak a városban most általánosan használt rücskösgumis montik - lehet észre tértek az emberek?
Viszont nem régóta van ez a kategória, ugye? Amikor 2006-ban megvettem az Exquisite-et, még nem volt olyan sok márkából cross, mint most, az utcán alig lehetett látni, és a legtöbb ember nem is tudta, hogy létezik ilyen kategória. Úgy kellett javítgatnom, hogy nem, ez nem trekking, ez cross.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
venember83
nagyúr
-
tr00p3r
őstag
-
tr00p3r
őstag
Így biztos van benne igazság és érthető is. Szépek és jók a Crossmax SL-ek, de tényleg marha drágák és nem hasonlítható össze Syncros-al. Így is sajnálom a bringám a városban "nyúzni", de sajnos nincs pénzem egy másik, gyengébb városi, bringára. Meg ahogy magamat ismerem, azt is elkezdeném idővel alakítgatni és akkor már 2 drága bringám volna....
-
Noddy
senior tag
-
Noddy
senior tag
Értem. Akkor nem teljesen ugyan arról beszéltünk
Mert tudtommal vannak olyan kerékszettek is (ezek biztos speciálisak), amiket, szinte nem lehet szétszedni se olyan speciális alkatrészekből vannak. De te nem ilyenekről beszéltél.Volt itt szó a pörgetve tekerésről, és mostanában próbálom magam rászoktatni, mert hogy jobb, nem terheli annyira a térdet, és a teljesítmény is jobb. Eddig csak kényelmesen tekertem, elől 46-os nagykerékkel, hátul pedig a 3. legkissebbel (ez nem tudom hanyas), ezzel kb 24 km/h-ás átlaggal. Most elől középen, hátul ugyanott tekerek ugyan ekkora sebességgel. De úgy érzem, hogy gyengülök, mert ha nehezebb fokozatba kapcsolok, akkor sokkal nehezebbnek érződik mint korábban.
Hogyan előzhetném meg a visszafejlődést, erősödni szeretnék, nem gyengülni?Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
Noddy
senior tag
Ok, igazad van. Csak amit én nem tudok otthon szétszedni és szerelni, hanem műhelybe kell vinni az számomra a szerelhetetlen kategória. Tény hogy ha van az embernek elég pénze, nyelvtudása akkor bármit meg tud szerezni, csak idő kérdése.
Meggyőztél.Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
rétisün
veterán
a fékhatással alapból nincs bajom, a v-fékkel talán jobban tudtam satuzni, de elsőféknél ez lehet, nem is baj
bb7 road tárcsafék, aluvillában, gyorszáras aggyal. lehet, hogy pont kifogtam egy olyan öszeállítást, aminél jobban hallatszik a surlódás? mindegy, a bicajozások nagy részében ugyis zenét hallgatok, viszont a kikerülendő gyalogosok legalább hallhatják, hogy jövök, azaz csengő helyett azért megvan a hangjelzés
azért egy másik betétet meg kéne próbálnom, hátha jobb lesz valamivel.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Kickass
őstag
köszi a gyors választ, akkor azt a pár száz forintos szervizköltséget nem spórolom meg inkább, a teleszkóp behelyezés meg nem hiszem h gondot fog okozni. Igaz nem voltam előre látó egy már levágott telót vettem aminek 19cm a nyakhossza, de ha jól tudom a Mali Cobra fejcsöve se hosszabb 12-13cm-nél.
-
Hasaggymeg
veterán
Kézenfekvő lenne de a nejem Scoot-ján noha(gyárilag!)17,5 inch-et ír,ha megmérem 41 cm,ami elosztva 2,54-el=16.141732283464567 hüvelyk.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Xantomas
őstag
+1 fő, aki nem szereti az S-bendet. Ráadásul nagyon sok mai bicajnál el is gyengíti a támvillát, és így a V fék simán szét tudja feszíteni, és szintén "nyúlós" lesz a fék.
Ez a legnagyobb előnye a caliper, vagy outi féknek, hogy nem a villára van rögzítve, hanem saját konzolra, amit nem tud szétfeszíteni a fék.
OK, tudom, ott a tárcsa, dob, és görgős fék is.(#17484) Majonéz
Imádom, mikor a WD-40-et istenítik, és úgy használja az ember mint a városi legendékban a görögök a windexet. A WD-40, brigéciol alapanyaga szinte ugyan az, csak plusz anyagok vannak benne. Úgy is kell kezelni. A WD-40 korrozió gátlónak, rozsda, zsír, koszos olaj oldónak és csavarlazítónak, tökéletes, másra butaság, és felelötenség.
Kedvencem a döglődő potiba nyomott wd-40, ami a benne levő ellenállást is lemossa"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
szatocs
őstag
No, egyszerre válaszolok.
Autós szelepem van, így a nagyobbat használtam. Nincs leereszte túlságosan a gumim, teljesen jó most, csak ki akartam próbálni a szerzeményem.De nem tudtam még rendesen vele fújtatni, majd még megkínlasztom. De ahhoz, hogy fújni tudjon bele, a tűt be kellene nyomnia, nem?
Ha a tetején lévő kallantyűt lenyomo, akkor kéne látnom mozgást a fújtató fejében?
=== Szatocs ===
-
CyB0RG
csendes tag
Ariadne: Ha figyelembe vesszük a haza útviszonyokat és felújítási sebességet, pár éven belül hazánban hódítani fognak a rúgóstaggal ellátott outik. vagy inkább
Jorus: Gondoltam hogy a mászás nem a legkényelmesebb vele... Mindenesetre szerintem 100-ból 97 ember simán DH-s kerónak mondaná karakterisztika ide vagy oda. Amúgy versenyeken szoktam látni, hogy az ottani bicókon a hátsó rugóstag szinte függőlegesen áll. Ott ez a kialakítás előny?
-
rétisün
veterán
igen, azokkal a csavarokkal szereltem fel, amit kaptam hozzá (még mindig avid bb7 road) nem is volt gond vele, kb. egy hónap után kezdett hozzáérni, de csak akkor, ha jobbra döntve kiállva tekertem.
más: van a tektro-nak magyarországi forgalmazója? vagy olyan cégnek, amelyik (még) gyárt mini v-féket?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Bikeman
aktív tag
A kivétel erősíti a "szabályt"...
Csak azt nem értem, hogy akkor miért nincs minden út lezárva, és tábla kirakva, csak ott, ahol leírtam?
Azt meg csak halkan mondom, hogy a póráz nélküli kutyásokat persze egyáltalán nem izélgetik pedig annak lenne értelme... Úgyhogy ez rám marad...
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
Köszi, rád vártam emlékeztem, hogy neked ilyen van. Nekem spec 700*35 ös gumim van az volt benne, gondolom nagyon nagy difi nem lehet, de logikus a dolog tényleg hogy lehet laposab magasabb a gumi, majd lemérem pontosan.
Magasságra akkor elég az, hogy kikerestem, térképen a koordinátákat ahol voltam, azt betoltam abba a "magasságkalkulátorba", amit Ludsimon régebben linkelt, kaptam 43,78m -t, és ezt bepötyögtam akt alt hoz, meg a homehoz is. A home nál gondoltam, hogy az a lényeg hogy ahonnan ált indulni szoktál, de mi ennek a funkciója? Az amúgy előfordulhat, hogy pár métert téved a magasságmérés? Reggel beugrottam valahová, majd visszafelé ismét a lakás előtt jöttem el és 3 meter difi volt szintben óra szerint Amit még furcsállok, hogy elég lassú a sebességmérés a velo 8 után, volt hogy 4 ről 24 re ugrottam intenzív startnál, ez normális? -
Ariadne
őstag
Ez a házi barkács viszont nem legális megoldás, mert iszonyú balesetveszélyes...
Nem értem, miért nem lobbizik a kerékpárosklub és társai azért, hogy életszerű legyen végre az erdőtörvény, mert ez így nevetséges.
A Grenoble környéki hegyeken lévő DH pályákról pl. külön online térkép van, nehézségi szintenként színekkel - ott engedélyezett lemenni, és részben a bringások is foglalkoznak a karbantartásával, mert tudják, hogy ha megmarad az állapota, akkor továbbra is használhatják. Persze nekünk kevés ehhez a hegyünk, de ettől még ez így nem jó senkinek sem.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
KaraDani
addikt
Rájöttem a Home Alt funkciójára. Nyomva tartod egy darabig a jobb oldali két gombot, és reseteli az actual alt ot, a home altra, gyak így otthon gyorsan lehet kaibrálni, nem kell settingsben szórakozni. Gondoltam, hogy ez lesz az értelme, kis használati nyálazás után megtaláltam, hogy hogyan.
-
Xantomas
őstag
Azért a párszor 10K, az inkább "jópárszor" 10K.
Egy komolyabb masina mindennapi használatra, nagyon drága. Alkatrészenként számolva ha az ember pályaalkatrészekből építkezik akkor elég húzós összegek jöhetnek ki. Ha a legtöbbet használt Miche Pistard szettet nézzük, ami e+h agy, hajtómű, középcsapágy, lánckerék, lánc, nyeregcső, kormánycsapágy, pedál akkor az 105K most a Schwinn Csepelnél. Ehhez kell még egy váz, villa kormány, felni, küllők, gumi. Szóval egy jó 160-170E ft. Plusz az elhagyhatatlan futárwannabee hülyegyerek sapka, meg a bagaboo messenger bag.El tudnék viselni a fenekem alatt egy nyers, titán vázas, egysebit, szép fehér nyereggel, polir alu fékekkel, hófehér bandázzsal, és fékkarokkal
Bár érdemes megvárni a Schwinn csepel Fixi-SS-ét. Már több helyen bemutatták a prototípust, és nagyon úgy néz ki, hogy olcsóbb lesz mintha az ember külön venné meg szettben.
Szeretem a Charge bicajokat, pláne azért, mert az eddigi legbetegebb fixi-SS-t amit próbáltam, egy Charge Mixer volt. Egysebességes, országúti, tárcsafékes váz. Igazi városba való futároknak való munkagép.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Aktív témák
- LG OLED55C37LA GYÁRI GARANCIA 3 ÉV
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Apple Ipad Mini 6 - 64 GB - ezüst - karcmentes
- Iphone 12 PRO 128 GB KÉK Független GARANCIA!
- Bontatlan Samsung S27A600UUU QHD Monitor
- BRUTÁL ERŐS SZÖRNYETEG GAMER PC AMD Ryzen Threadripper 1950X 16 mag, 11GB VGA, ASUS ROG STRIX X399
- EVGA RTX 3060 Ti 8GB GDDR6X FTW3 ULTRA GAMING - Új, gariban cserélt - Eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen