Hirdetés

Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    válasz Jorus #18311 üzenetére

    Azért a párszor 10K, az inkább "jópárszor" 10K.
    Egy komolyabb masina mindennapi használatra, nagyon drága. Alkatrészenként számolva ha az ember pályaalkatrészekből építkezik akkor elég húzós összegek jöhetnek ki. Ha a legtöbbet használt Miche Pistard szettet nézzük, ami e+h agy, hajtómű, középcsapágy, lánckerék, lánc, nyeregcső, kormánycsapágy, pedál akkor az 105K most a Schwinn Csepelnél. Ehhez kell még egy váz, villa kormány, felni, küllők, gumi. Szóval egy jó 160-170E ft. Plusz az elhagyhatatlan futárwannabee hülyegyerek sapka, meg a bagaboo messenger bag.

    El tudnék viselni a fenekem alatt egy nyers, titán vázas, egysebit, szép fehér nyereggel, polir alu fékekkel, hófehér bandázzsal, és fékkarokkal :)

    Bár érdemes megvárni a Schwinn csepel Fixi-SS-ét. Már több helyen bemutatták a prototípust, és nagyon úgy néz ki, hogy olcsóbb lesz mintha az ember külön venné meg szettben.

    Szeretem a Charge bicajokat, pláne azért, mert az eddigi legbetegebb fixi-SS-t amit próbáltam, egy Charge Mixer volt. Egysebességes, országúti, tárcsafékes váz. Igazi városba való futároknak való munkagép.

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Aktív témák