Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Jorus

    nagyúr

    válasz rudi #2900 üzenetére

    1.: Nem lehet beállítani, és értelme sincs a 24 sebességnek ien szempontból, mivel egy 42-24 nagyjából ugyanaz az áttételi arány, mint mondjuk a 32-18. Alapvetően az első nagytányérral használjuk az alsó 4 fogaskereket, a középsővel mondjuk a középső 6-ot, a kicsivel pedig a fölső 4-et kb.
    2.: outis sorokon kisebbek a különbségek pl.
    3.: ezt igazából hallani kellene egy hozzáértőnek vmi szervízben. Ha a hajtómű felől jön akkor lehet a váz-monoblokk csésze kapcsolat, tengely-hajtókar kapcsolat, monoblokk, hajtókar-pedál kapcsolat.
    4.: apró helyekre, ahol nincs kenés gyárilag, mehet a WD40
    5.: nem érdemes velük foglalkozni, lesz még elég. Megelőzni meg lehet átlátszó fóliával pl.
    6.: szilikonspray-vel meg lehet előzni
    7.: a spacereket a kormány alól fel tudod pakolni a kormány fölé, ha nem akarsz levágni a teló nyakából. Ezen kívül kisebb szögben emelkedő stucni és kormány jelenthet megoldást.

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

Aktív témák