Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz zenik #159152 üzenetére
Ha a fékbetét olajat kap, azzal semmit nem tudsz kezdeni, csak kicserélni, mert magába szívja az olajat és azért visít meg azért nem fog. Olyan is előfordulhat, hogy kiereszt egy kis olajat, eláztatja a betéted, de egy légtelenítés után megjavul és a következő betéttel már jó lesz. Érdemes a féknyerget megtisztítani féktisztítóval vagy alkohollal. Közé teszel egy bleed blockert és úgy nyomkodod a fékkart, ha ereszt a féknyeregnél, látni fogod néhány pumpálás után. Ebben az esetben kuka a féknyereg. A promax egy rendkívül silány fék amúgy, legjobban akkor jársz ha lecseréled az egész rendszert egy Shimano-ra, akár egy belépő szintűre pl egy BR-M355-re. Azzal nem lesz gondod.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen