- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Steam Deck
- Hangkártya probléma
- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- Nyomtató topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
Miben segít Kevin O'Buckley az Intelnek?
it Igazi veteránnak számít a chipgyártó üzletágban Kevin O'Buckley, aki innentől kezdve az Intel Foundry Services részlegét vezeti.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
ma A Telekom saját márkás modelljeinek új generációja jelentős előrelépés az első T Phone-okhoz képest.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
senior tag
válasz Thunderzolee #26247 üzenetére
Simán lehet, a hirdetésben nem szerepelt a termék neve (talán nem véletlenül), csakhogy Ninebot másolat.
Mostanában előforduló Xiaomik klónok közül elég sok Aovo fantázianevű. Főleg mert a győri hirdetéseket szoktam nézni, és van aki helyben ezekkel a remekművekkel telíti a piacot.Gondolom az Aovo is csak egy gyűjtőnév.
Ami kicsit még zavarosabbá teszi a képet, hogy aovo.hu oldalon a Aovo és KuKirin rollereket árulnak. Egy kis nyomozást megéri majd folytatni milyen összefonódás van közöttük.
Közben megtaláltam, és tényleg ez lesz az:
https://www.aovo.hu/products/aovo-esmax-elektromos-roller
Majd összegyűjtöm, miben ígérnek többet, mint amit a bénácska Ninebot tud.
Például: terhelhetőségben: Aovo: 130 kg, Ninebot 100 kg.
Szerintem lesznek még érdekességek.
Ez a jellemzés is nagyon tetszik: "Kompakt Méret".[ Szerkesztve ]
-
enginev3.0
félisten
válasz Thunderzolee #26250 üzenetére
Bontott volt
Alzánál van bontott, használt, újszerű, meg persze az új
A bontott elvileg csak kibontott, de nem használt, ezért rendeltem megMég ha 5-10km van benne, azt mondom oké, de így már elég sok, a használati útmutató csak bele volt hányva a dobozba stb... igénytelen ember(eknél) lehetett
Megy vissza, rendelek máshonnan újonnan, csak azt már nem tudom személyesen átvenni
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
addikt
-
PociAti
senior tag
válasz Thunderzolee #26253 üzenetére
Miközben azt a helyi céget kerestem, találtam egy tucatnyi vállalkozást, ahol nagyon hasonló a kínálat és az árazás is meglepő módon egybe esik. Még akkor is, ha a számlázási adatoknál ez szerepel: "IČO: 54110556, A társaság nem ÁFA fizető." (Arra gondolhattak, hogy ők nem ÁFA kötelesek, mivel a cégük adóoptimalizálási célzattal a magyar-szlovák határ északi oldalán tevékenykedik.) Ettől még nem lettek olcsóbbak.
Amúgy a helyi cégnél nem is az Aovo, hanem a Mankeel márkát árulják. Első látásra nehéz megkülönböztetni ezt a sok új céget. Az iScooter-t látni kifejezetten sokszor, de leginkább a Kukirin a közös pont. És ezek a "főbb márkák" közé keverednek a kevésbé ismertek: OOK-Tek, Maxwheel, Zwheel, Kixin, stb.
Mégis kinek van alkatrésze ezekhez? Sajnos elég szomorú sors vár rájuk, elektronikai hulladék lesz belük. És csak remélni lehet, hogy 1-2 szezont kihúznak!
Azt hittem már írtam róla, de a rendeljkínait oldalon a Roll-Base szerviztapasztalata rendkívül őszinte kritika.
Az AOVOPRO ES80 M365 termékhez írták 2023-ban:
"SzerviztapasztalatokNyitottam egy új fejezetet az elektromos járművek tesztjében, a Roll-Base szerviz tapasztalatai alapján. Azt gondolom, hogy ennek jelentős hozzáadott értéke van számotokra, főleg a hosszabb távú üzemeltetés szempontjából. Az AOVOPRO ES80-nal a fő gond, hogy a Xiaomi rollereknél gyengébb minőségű alkatrészekből áll, és nincs is hozzá utánpótlás, például vezérlőből. A szervizben 3 darab rollert láttam, amit csak úgy ott hagytak a tulajdonosaik. Erre mondanánk autók esetében azt, hogy gazdasági totálkár: egyszerűen nem érdemes őket megjavítani a költségek miatt."
De megéri még 2 részt idézni a cikkből (mielőtt eltűnne):
"Szerepel egy vicces mondat a sajtóanyagban: „full body waterproof”,
de ez nyilvánvalóan nem igaz, még akkor sem ha IP65 szabvány szerint áll ellen a behatásoknak. Több tucat rollerrel mentem már, de nincsenek vízálló modellek, és nem is javaslom az esőben gurulást, még akkor sem, ha pár könnyed záport jó eséllyel túlél."
...
"Mint ahogy a 30 fokos dombmászó képesség is költői túlzás, szerintem a 10-nek is örülni kell, ha egyáltalán tud annyit."Ígéretekből nincs hiány.
-
polo493
tag
válasz enginev3.0 #26248 üzenetére
azért olcsóbb mert újracsomagolt vannak rajta külsérelmi hibák,nem értem mit vártál ,bontott olcsó patika?
fel kell pumpálni és menni vele ha jó akkor ,nem értelek,minden rolleren lehetnek festék hibák gyárilag,laza csavarok stb.. ez nem Mercédesz
am én inkább kihagyom az ilyen bontott,újracsomagolt akciókat pár ezerrel olcsóbb meg sem éri az ilyen téma.[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
Na erre kíváncsi leszek., hogy mi sül ki belőle. Július 16 mindjárt itt van.
Ui: klasszikus káosz várható, hogy az üzemben tartóra próbálják rátolni az
összes felelősséget, miközben hitelesen a gyártó tud ilyenről nyilatkozni...[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz DigitXT #26257 üzenetére
????
Nem értem a gondolatmenetedet.
"az üzemben tartóra próbálják rátolni az összes felelősséget, miközben hitelesen a gyártó tud ilyenről nyilatkozni..."Részlet a cikkből:
"A szervezet jelezte: az április 30-án kihirdetett új rendelkezések szerint egyes mikromobilitási eszközökre, egyebek mellett bizonyos elektromos rollerekre is kiterjed majd a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb). A jármű nettó tömege, illetve tervezési sebessége dönti el, hogy szükséges-e felelősségbiztosítást kötni az adott járműre.Minden üzemben tartó saját felelőssége, hogy ellenőrizze gépjárműve nettó tömegét, illetve tervezési sebességét."
Az üzemben tartó ez utóbbi mondat esetén lett megemlítve.
Értelmezésem szerint ez annyit takar, hogy a üzemben tartó (pl. magánszemélynek) kell utána járni, hogy az ő rollerének alábbi paraméterei
- nettó tömeg,
- illetve tervezési sebessége
alapján kell-e KGFB-t fizetni.
Mégis mit vártál? A (kínai) gyártó majd felhívja a tulajdonosokat, hogy KGFB-t kellene fizetni? Főleg akkor hogyan érné el, ha már harmadik tulajdonosnál jár a roller? -
alphamooncam
őstag
válasz DigitXT #26257 üzenetére
Hatály: 2024.V.17. - 2024.XII.31. Váltás a jogszabály mai napon hatályos állapotára
2009. évi LXII. törvény a kötelező gépjármű-felelősségbiztosításról *
10. * gépjármű:
minden olyan, szárazföldön, de nem sínen közlekedő, kizárólag mechanikus (tehát nem emberi vagy állati) erővel működtetett, hatósági nyilvántartásba vett vagy hatósági nyilvántartásba nem vett jármű – a kizárólag mozgáskorlátozott személyek általi használatra szánt kerekesszékes járművek, az elektromos rásegítéssel működő (pedelec) kerékpárok, valamint a mozgáskorlátozott személy által vezetett e-moped járművek kivételével –, amelynek legnagyobb tervezési sebessége meghaladja a 25 km/h-t, vagy legnagyobb sajáttömege meghaladja a 25 kg-t és legnagyobb tervezési sebessége a 14 km/h-t, továbbá...Az összes olyan e-roller..., (ami aláhúzott), kivéve a felsoroltak ( szürke ).
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
alphamooncam
őstag
válasz PociAti #26258 üzenetére
Olyan esetben amikor nincs a hatóságnál bejegyezve hogy ki az üzembentartó, így egy huszárvágással úgy döntöttek, hogy az aktuális használó ( vagy szülője, gondviselője*) is üzembentartónak minősül.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
PociAti
senior tag
válasz alphamooncam #26259 üzenetére
"... kizárólag mechanikus (tehát nem emberi vagy állati) erővel működtetett, ..."
A roller működtetéséhez szükség van emberi erőre. Álló helyzetből a többségük el sem indul*. Ezért mondhatni, nem kizárólag mechanikus meghajtású.
A pedelec sem véletlenül került ki a hatály alól.Valamint ha egy törvény rossz, mert mondjuk hiányos, rosszul definiált, elévült, akkor nem is szokás azt szó szerint venni, hacsak nem adnak rá okot, hogy fogást találjanak az illetőn. Rollerek esetében is valószínűleg erről van szó. Különben léptem nyomon a rolleresek 99%-a büntethető lenne. Mégsem ez a gyakorlat.
* Ennek szerintem biztonságtechnikai okai vannak, hogy a gázkar véletlen megpöccintésére ne szaladjon ki a kezünkből, amikor bekapcsolt állapotban állunk mellette. De ettől még így működik. Kezdetben emberi erővel.
-
alphamooncam
őstag
válasz PociAti #26261 üzenetére
Jól mondod. E-rolleresek 99% büntethető, jogszabálysértő.
Megjegyzem, ez eddig is így volt.
10. * gépjármű:
minden olyan kizárólag mechanikus erővel működtetett jármű kivételével amelynek legnagyobb tervezési sebessége meghaladja a 25 km/h-t, vagy legnagyobb sajáttömege meghaladja a 25 kg-t és legnagyobb tervezési sebessége a 14 km/h-t...Jobb érthetőség érdekében kivettem a sallangot.
Tehát amiben van motor, az már nem kizárólag mechanikus erővel, lábbal hajtott, és az összes e-roller ilyen, kivéve a fenti kivételek.
Ne rám haragudjatok, én csak lefordítom, hogy érthető legyen.
Az nem feltétel, hogy elektromos módban kizárólag elektromos hajtással, akármivel elindul-e vagy sem.Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
elmunkas
csendes tag
válasz Silentfrog #26212 üzenetére
Az enyémben 500 km van jelenleg, ezalatt az ég világon semmi problémám nem volt vele. 300 km-nél raktam bele egy global vezérlőt így 35-öt megy, van tempomat meg 0-ról indulás és teljesen máshogy adja le a nyomatékot is, szerintem sokkal jobb roller lett. Minimális oldalirányú mozgás van az első teleszkópban de új korában is volt ennyi. Sajnos nem szerencsés a megoldás nem értem mit gondoltak a mérnökök amikor ezt kitalálták, ettől függetlenül nekem egy álom ez a roller. Amióta megvan mentem Kukirin G2 Masterrel és G4-el is és mindegyik után azt mondtam, hogy nagyon-nagyon örülök, hogy a Ninebot Max G2 -t választottam.
Hatótáv nekem 35-40 km körül lehet, csak sport módban használom dombos környéken, felöltözve táskával 75 kg körül lehetek.
Én ajánlom. -
addikt
https://telex.hu/gazdasag/2024/05/13/Nyártól kötelező biztosítás kell egyes elektromos rollerekre
Ja, látom volt már.
Ez jó dolog, de kicsit félmegoldásnak tartom.
Ha nem lesz regisztrációs számhoz kötve, most emiatt rendszeresen állítgatják majd az embert a rendőrök? Mármint ellenőrizgetni?
Egyszerűbb lenne hátul egy rendszám, azt amelyiken nincs, azon nincs regisztráció. Feleslegesen nem állítanának meg. Azt tudják autóból is lekérni ha mögénk ér egy yard.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
elmunkas
csendes tag
válasz Peaceliker #26265 üzenetére
Igen, értem mire gondolsz.
Csak azért hasonlítottam mert a jelenlegi magyar "rolleres médiában" mindenhonnét az folyik, hogy a Kukirin G4 mekkora egy isten roller.... -
alphamooncam
őstag
válasz Thunderzolee #26266 üzenetére
Lesz itt még káosz ...
KGFB-hez a biztosítónak tudnia kell, hogy mi alapján biztosítson, tehát kell egy alvázszám/gyári szám stb.
Azt tudom, hogy az enyémnek van, és az alapján tudtam szerződést kötni, de vajon az összes most kötelezettnek van ilyenje?
Mert ha nincs, nem fog tudni KGFB-t kötni, még akkor sem ha csak évi 5k mint nekem...
Meg kap egy hangszórót az aki megmondja, hogy a KRESZ alapján lehet-e gépjárművel lakott területen belül járdán, kerékpárúton, és kerékpár sávban közlekedni.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz alphamooncam #26259 üzenetére
Tehát ami 25kg alatti és max 25-tel megy arra nem kell, ez a lényeg.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
enginev3.0
félisten
válasz polo493 #26255 üzenetére
Nem volt olcsóbb
Azért választottam ezt mert át tudtam venni személyesen
De az alza szerint ami bontott az nem használt vagy csak nagyon kicsit
Ez inkább már a használt kategória náluk
Nagyon nem mindegyA sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
bzolika10
aktív tag
Sziasztok!
Sikerült otthon kicserélni a csapágyat a D38e-ben. Nem valami bonyolult művelet, bár szerszámozottság és némi műszaki érzék kell hozzá. A csapágy nem 6203 2rsh, mint azt egy német oldalon árulják, hanem 6002 2rs. A gyári RUWH csapágyakat koyo csapágyra cseréltem ki. A régi csapágyakat könnyen el lehet távolítani egy 14-es dugókulcs és egy kalapács segítségével, az új csapágyak behelyezésénél pedig érdemes a csapágyakat fagyasztóba tenni, míg a dekniket hőlégfúvóval érdemes felmelegíteni és így a csapágy "beesik" a helyére, nem kell ütögetni. Egyetlen problémára nem találtam megoldást, az pedig a motorhoz menő kábel vízhatlanítására a külvilág és a vezérlő tokozása között. gyárilag egy olyan gumibetét van bent, amit roncsolás nélkül szerintem nem lehet szétszedni, bár lehet, hogy csak én vagyok béna. Ami viszont teljesen a saját hibám volt, hogy elveszett egy deknicsavar valahol. Ilyet lehet valahol kapni nem horror áron?
-
Peaceliker
őstag
válasz elmunkas #26267 üzenetére
Az a csoport siralmas. Gondolom valamelyik forgalmazó kezdte el ennyire tolni, aztán a sok majomra meg ráragadt, aztán veszik, azt a veszélyes szörnyet.... Ugyan ez volt gboosterrel is, mert olcsó volt. Az hogy életveszélyes (törik a kormány, vicc fék, stb) az ugye mindegy...
És akkor láttam kugoo még valami dual gépre is azt a 3ft os féket teszi még mindig"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
Ja, ez is volt már.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
pescara
aktív tag
válasz alphamooncam #26262 üzenetére
Szerintem kar ezen parazni, valojaban semmi nem valtozott az eun belul mar evek ota 25km/h a rollerek max sebessege, aki meg annal gyorsabbat akar, az motorra, autoba, repulogepre ul. Nagyon kis reteg az, aki a rollerrel akar tavolsagi kozlekedni.
-
DigitXT
félisten
válasz pescara #26276 üzenetére
Minden nagyobb roller bőven 25 km/h fölött tud, és még a pálcikákat is
átszoftverezik sokan, hogy többet menjen, és mennek is 30-35-öt. Lehet
rétegigény, ám valahogy rolleres csoportokban mindig ez a téma. (Jó az
a 25 km/h, akkora tempónál is meg lehet halni... meg a 25 kg limit, az is
nagyot üt, tiszta sor. Viszont egy 130 kilós ember 25-nél "veszélyesebb",
mint egy 80 kilós 30-nál. Lásd még mozgási energia, amivel elgázolhat.)Ui: volt olyan "tankroller" gyártó, most meg nem mondom melyik, aki ezt
a 25-ös limitet kipróbálta egyik modelljében. Mennyire hiszi el a rendőr?
(Inkább legyen "felesleges" biztosítás, mint ilyenekkel kelljen szórakozni:
az egy jó kérdés, hogy minden rollernek van-e értelmezhető gyári száma,
amire meg lehet kötni a biztosítást: nekem csak egy matrica volt rajta...)Ui2: sokkal érdekesebb kérdés, hogy hol közlekedhet majd, ezek után az
ember, pl. lakott területen belül kerékpárúton kizárt, hacsak nem pálcika,
miközben egy pedelec simán mehet ott, pedig azok sem olyan könnyűek
(bőven van, ami túllépi a 25 kg-ot, de ugye az nem roller = nem számít).[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz pescara #26278 üzenetére
semmi nem valtozik
Mondjuk nálatok akkor sem változik semmi, ha itt a pálcikákra is jön a biztosítás.
Ami amúgy nem lenne hülyeség! Ahogy a bringások beazonosíthatósága sem...
(De mit várunk ott, ahol a "valódi" SMKP rendszámozása sem sikerül, 50+ éve?)Ui: egy kerékpáros is tud többszázezres kárt csinálni egy autóban, csupán azzal
ha végighúzza durván a fényezést, simán el tud kerekezni, aztán találd meg...
Ugye volt kolléga, aki SMKP-s futárral keveredett összetűzésbe, na az is eltűnt...
Pedig több kamera látta, de mivel rendszám nincs rajta = bármit meg lehet úszni.
Összességében a közlekedési kultúrára is jó hatással lenne ezek kiszűrése.[ Szerkesztve ]
-
Silentfrog
veterán
-
Peaceliker
őstag
-
Silentfrog
veterán
válasz Peaceliker #26281 üzenetére
Listázta az árukereső is, kb 5 darab volt készleten ahogy néztem.
-
A214
aktív tag
Sajnos hátsó defektes lett a Himo L2 max.
Javított már ilyet valaki?
Mennyire macerás?
Nem tudom tömör gumit érdemes rátenni ha már szét kapjuk. Erre való tömör gumit látott vagy szerelt már valaki?
-
alphamooncam
őstag
Minden járműre költeni kell, a rollerre is.
Járművek mindegyikének van fogyó, kopó alkatrésze.
Kikerülhetetlen költség, amivel a jármű beszerzése előtt számolni kell, és számítani kell fenntartási költségekre is. ( 40+ éve tapasztalat )
Amikor eljön az ideje, nem az a megoldás, hogy egy gyengébb minőségű alkatrészt teszünk bele, hanem olyat, ami legalább olyan, vagy jobb minőségű mint a gyári.
Pneumatikusról, tömör gumira váltás, egyértelmű visszalépés, és ezt bárki beláthatja, aki csak egy kicsit is visszaolvas a topikban, vagy otthonos a jármű történelemben.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Peaceliker
őstag
Tömör gumi pro :
Nincs több defektContra:
Nehéz felrakni
Szarul tapad
Gyorsan fogy
Kirázza a beled
Tönkre vágja a gépet (akkut első sorban, de minden mást is)Nem tenném fel.
Javítás ha tömlő nem macera, belső csere. ha tubeless akkor vagy csere vagy spécibb szerszám vagy gumis megcsinálja"Oh my Goa'uld!"
-
PociAti
senior tag
Tömör gumi előnye:
- nem igényel törődés,
- nincs többet defekt.Tömör gumi hátránya:
- sokat romlik a csillapítás, szétrázza a rollerest, elmegy a rollerezéstől a kedve,
- szétrázza a rollert (elsősorban az akkumulátort veszélyezteti),
- sokkal jobban kopik (gyakrabban kell cserélni),
- csökken a hatótáv és csökken a végsebesség,
- és talán egy kicsit rosszabbul irányítható a roller.A Himo rolleren lehet eleve egy olcsó gumi volt, ami hozzájárult a defekthez. Meg hogy nem volt rendesen felpumpálva. Én nem csak nem tennék fel magamnak tömör gumit, de ha lenne tömör gumis rollerem, akkor nem is nagyon lennék hajlandó használni. A gyerekek még jobban tolerálják azt a rázkódást, ami egy tömör gumis roller felől jön, felnőttek kevésbé.
-
alphamooncam
őstag
44x44x66-os "kocka", a tengely 165mm hosszú.Első piros, hátsó fekete elasztomeres patronnal van szerelve.
Hmmm. Érdekes !Kompatibilitás más rolikkal még kérdéses, de bízom benne, hogy volt annyi eszük, hogy uniformizáltak. Még dolgozom az ügyön...
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
setup
tag
válasz wwenigma #26270 üzenetére
Csak annyit írnék a KGFB margójára, hogy én motorozom. Robogó. Megállítottak ok nélkül és kaptam egy csekket, mert a "B" jogsim egészségügyi érvényessége le volt járva. Írtam egy panaszt "ennek mi köze a motorvezetéshez" jeligére. A határozatban, (amit egy ezredestől kaptam meg levélben) ugyan szerepelt, hogy nem kell befizetnem a csekket, de az "elnézést" szó nem volt benne. Pedig kékruhás útonállók jogellenesen kiraboltak, ill. megkárosítani próbáltak.
Csak, hogy mire számítsatok ebben az országban. Szerintem a halálba lesztek vegzálva. Tömegesen lesztek "kikényszerítve" a járdáról az úttestre, ami folyamatos életveszély, harc a hülyébb autósokkal és állandó igazoltatás lesz. Lámpa, mellény, bizti, a gumi kopott vagy akármi, de valamit kitalálnak majd és kapod a csekket. A példám mutatja, hogy adnak csekket jogellenesen is. Nem probléma. -
setup
tag
válasz Peaceliker #26289 üzenetére
lakott területen kívül, olyan mint a lámpa az autónál
-
h1mpi
nagyúr
Pont valamelyik nap írtam az egyik FB csoportban, hogy minek a GFB rollerre. Eddig ez volt a véleményem, de sokan írták, hogy egy szerencsétlen ütközés egy autóval vagy egy gyalogossal igen komoly költséggel/perrel járhat. Én ezért úgy döntöttem, hogy évi 4000 Ft-ot megér.
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 9999 Ft
-
donchicco
tag
válasz PociAti #26201 üzenetére
Köszönöm a választ!
Egy Bp.-i rollerszervíz ajánlotta a ScooterHackingUtility-t. De sajnos az sem látja a rollert.
Nemtom ezt kik gyártották és hol, milyen technológiával, de az fura hogy semmi nem látja (3 különböző app sem)
Semmi egyebet nem akarok, csak az a nyomorult tempomatot bekapcsolni...Gigabyte B650 Gaming X AX (AM5), AMD Ryzen 5 7600X, KINGSTON FURY BEAST DDR5 16GB 5600MHz CL40, MSI 3080 Gaming X Trio, EVGA 750W, Kingston M.2. 500GB SSD, Asus TUF VG27AQ1A, (+1TB SSD-k,+5TB HDD-k)
-
Silentfrog
veterán
válasz Peaceliker #26281 üzenetére
Ne sajnáld, nem küldik ki a rollert, mind hibás darab volt ami kiállítási, összetört stb.
Beszéltem a győri áruházzal aki hozta volna nekem azt mondták nem fogják elküldeni mert nullára szét van esve.
Jött nemsoka a mail hogy nem jön a G2 ,rendelés törölve.[ Szerkesztve ]
-
donbig
tag
Üdv! Teljesen új vagyok ebben a világban, érdeklődöm, hogy erről van-e valakinek tapasztalata? [link] Bogist M1 Elite
"Ember, most jövök ki a templomból!"
-
Peaceliker
őstag
-
ivógéptanács
tag
válasz Thunderzolee #25157 üzenetére
"Navee rendszeresen van kint Napidroidon olcsóbban kuponokkal, ill. az egyik újpesti rolleres szervizben tudnak rajta szoftveres módosítást (sebességnövelést) csinálni egy tizesért. "
- ez mellik bolt, nem az volt hogy navee s65 nem módosítható szoftveresen ? -
Silentfrog
veterán
Szerintetek ez lopott?
[link]
Rengeteg ilyennel van tele a marketplace.[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz donbig #26295 üzenetére
A kevésbé visszafogott véleményem az, hogy ezekre a noname szarokra nem szabad pénzt kiadni.
Nem csak azért, mert ha valami apróbb hibája van, akkor is javíthatatlan (gazdasági totálkár), hanem mert balesetveszélyesek is lehetnek. Ezekkel mindig sokkal több a probléma, mint a normál gyártó által készített rollereknél. Egy kormányrúdtörésnél az legyen a legkisebb probléma, hogy nem éri megjavítani, hanem inkább attól kell félni mekkorát esel vele.
Vegyél normális márkát. Még a használtak is sokkal jobbak ennél. És még csak nem is számítanak olcsónak. Mert az "ígéreteket" árazzák be, hogy elvileg mit tudnak. Rafinált üzlet. Valóságban mit tudnak, azt nehéz rajtuk számon kérni (mert nincs is kin). És nem véletlenül nem látni ezekből 2-3 éves példányokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Asztalos klub
- Gaming notebook topik
- Mobil flották
- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Spórolós topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- DJI Mavic Mini Fly More Combo
- Eladó új, bontatlan Braun All-in-one Trimmer 5 többfunkciós trimmelő + Gillette Fusion5 ProGlide
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen