Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bzolika10

    aktív tag

    Sziasztok!

    Sikerült otthon kicserélni a csapágyat a D38e-ben. Nem valami bonyolult művelet, bár szerszámozottság és némi műszaki érzék kell hozzá. A csapágy nem 6203 2rsh, mint azt egy német oldalon árulják, hanem 6002 2rs. A gyári RUWH csapágyakat koyo csapágyra cseréltem ki. A régi csapágyakat könnyen el lehet távolítani egy 14-es dugókulcs és egy kalapács segítségével, az új csapágyak behelyezésénél pedig érdemes a csapágyakat fagyasztóba tenni, míg a dekniket hőlégfúvóval érdemes felmelegíteni és így a csapágy "beesik" a helyére, nem kell ütögetni. Egyetlen problémára nem találtam megoldást, az pedig a motorhoz menő kábel vízhatlanítására a külvilág és a vezérlő tokozása között. gyárilag egy olyan gumibetét van bent, amit roncsolás nélkül szerintem nem lehet szétszedni, bár lehet, hogy csak én vagyok béna. Ami viszont teljesen a saját hibám volt, hogy elveszett egy deknicsavar valahol. Ilyet lehet valahol kapni nem horror áron?

Új hozzászólás Aktív témák