- Milyen asztali médialejátszót?
- Memóriakártya topic
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen egeret válasszak?
- Mini-ITX
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
Új hozzászólás Aktív témák
-
morbi04
csendes tag
Sziasztok, segítséget kérnék. A mai nap ügyetlen voltam és a kormány szétszedése közben elnyírta a csavar a benne lévő tápkábel. Ha minden igaz akkor a képen látható szürke kábel lenne az. Létezik, hogy ezt külön nem lehet megvásárolni ? Hosszas keresgélés után is csak az ellenkező oldalt találtam a neten. Esetleg nincs valakinek eladó bontott kábele / hibás dashboardja amiről leszedhető? (Xiaomi M365 Pro 2)
Köszi -
-
Revolit
senior tag
válasz Peaceliker #20102 üzenetére
"Bárki, aki fogott már pákát a kezében meg tudja neked forrasztani "
Nope, én forrasztottam már párszor, és olyan durum forrasztásokat csinálok minden alkalommal, hogy az már gömb szinte
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #20102 üzenetére
Azért az nem kevés kakaó
Kíváncsi leszek, mekkora része fog mozgási energiává konvertálódni. -
gergo5991
őstag
[Rekordár 1646 €! Kaabo A Mantis King GT]
ma jön szembe velem a hirdetés, közben már egy másfél hete megjelent. azóta persze már nem érvényes és lengyel raktáron sincs..ennyiért jó deal lett volna, bár lehet paráztam volna a rolleren mert állitólag problémás a vezérlő..nami klima 2k ojró ez is elég kecsegtető deal, ha lengyel raktáros lenne szerintem venném is, kár hogy nem 11 inches a kerék..
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz Peaceliker #20106 üzenetére
vám+áfa..itt még a 2 eurós aliexpresszes szirszarokat is megfogják a vámon mióta az új uniós szabály van hogy 0 eurótól vám és áfa van.. na meg a várakozási idő, meg azzal való spekuláció, neten olvasgattam hogy van akinek 2 hét alatt megjön, van aki fél évet is vár ár..
nem 1-2 ember irta nálunk sk-ban neten felháborodva, hogy az adó is benne volt már az árban és annak ellenére ujból be akarták fizettetni velük.. szóval emiatt nem akarok kinából, csak lengyel vagy francia raktárbol rendelnék
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz Peaceliker #20108 üzenetére
itt nagyon zsidók, még 9 eurós vámkezelési költség is van.. 1 eurós kacatok igy már ott kezdődnek hogy 1+9+20% adó meg valami 10-11% vám asszem
-
Peaceliker
őstag
válasz gergo5991 #20109 üzenetére
Az erős. Nálunk ha posta hozza akkor 400/900/csomag. Nyilván 1dolcsis cuccon ez is fáj. De legtöbbször már össze van csomagolva több rendelés egybe és futár hozzá extra díj nélkül. Így "csak" a 27% áfa lett pluszba a vételi díjon,de azt már ali vitte is. Vám meg 150 eur fölött 4%, de azt még sosem vették le rólam vagy ali azt is intézte és benne volt az árban, azt nem is tudom
És akkor azt hittem még nálunk kemény az élet, de akkor felétek rosszabb"Oh my Goa'uld!"
-
gergo5991
őstag
válasz Peaceliker #20110 üzenetére
ahogy látom a tranzakcióknál a nami klimát már magyarországról Tom meg is rendelte, innen valaki volt?
-
Peaceliker
őstag
válasz gergo5991 #20111 üzenetére
Ráolvastam most erre a gépre. Ilyen faja futóművet (hátul) élnék. Mondjuk esg n arról nem írtak hogy nagyobb tempón mennyire hajlamos szitálásra. Volt c futóműves gépem, több szerintem nem lesz. Burn e is kéri a stabilizátort meg összes dualtron is. Tudom az sokat segít, de nekem akkor sem tűnik biztonságosnak. Stabilizátor is kényes cucc, nem tudom. Illetve nekem gáz érzés hogy egy külön szerkezet kell hogy tuti egyenesen menjen.
Warrior kegyetlen hogy mennyire erős egyenes futásban. Bármit, tényleg bármit csinál vele az ember, bármennyivel ez csak megy egyenesen. Kis tempón már majdnem zavaró mennyire steril amit művel.
Cserébe a hátsó futómű az egy fos... Mármint kő kemény. Ez tök jó fasza úton és nagy tempó mellett. Cserébe nem túl komfortos emberi tempóban nem annyira jó úton. Én most hátulját fogom is piszkálni rugó /csavar stb ügyben, legalább picit kéne puhítani. V1 puhább volt az meg bele vert sárvédőbe
Vissza a klimahoz. Nagyon megnéznék egyet. Taposó hossz még lehet para, pl warrior x hez képest 10cm el rövidebb ami lehet kevés lenne. Még etwow gt től is rövidebb 3cm el a nami
"Oh my Goa'uld!"
-
gergo5991
őstag
válasz Peaceliker #20112 üzenetére
gondolom C futóműnél a szél tolja a kerék mögött / oldalt a lengőkarokat, addig wolfon becsúszó nyaku lengéscsillapitója van ott nincs mit tereljen a szél nagy sebességnél, nincs ami ki akarna törni bármelyik irányba, úgytudom wolfon nem igen lehet állitani a rugózáson, na meg a becsúszó nyak jobban alulról jövö ütéseket bir csillapitani kialakitása miatt mint pld kátyuba be hajtás, mig a C szemböl jövő erőráhatásokkal szemben is effektivebb..
kiváncsi lennék valamilyen aerodinamikai kivitelezéssel nem-e lehetne megoldani a C tipusu rollerek beszitálását valamilyen 3d nyomtatott légterelővel a kerék elé, vagy a lengőkarok oldalára stb stb
a kormány szitálás gátló szerintem jól működik, eggyetlen amibe igy belegondolok annyi baja lehet, hogy ahol a legkisebb a forgáspont pont oda kell rögziteni, szóval ott a legkisebb az erőkar hatása ezáltal nagyon erősre kell állitani a szitálásgátlót ami pld kisseb sebességeknél lehet hátrány[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz gergo5991 #20113 üzenetére
Nem hinném, hogy (csak) aerodinamikailag különböznek... Amennyire
tudom, a változó villaszög okozza a szitálási hajlamot, bár tévedhetek.FB-on találtam egy jónak tűnő leírást, nem akarom az egészet idézni...
"A "C" futó szinte minden esetben ki akar valamilyen irányba törni. Ennek oka, hogy az utánfutása nagyon kevés, vagy szinte nincs is. Ezt a kormánnyal tartod egyensúlyban, amibe a damper besegít. Másrészt a geometriájából adódóan az első kerék mindig "toló" módban van nem pedig "húzó" módban.
Ezért van az, hogy a nagysebességű Weped gépeken "forditott C" elrendezést alkalmaznak, illetve már a Nami is megjelent ezzel a fordított "C" futóval, ami ugyan nem szép, de roppant stabil lett, mert megnőtt az utánfutás mértéke, és húzásirányba került a kerék."[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz gergo5991 #20113 üzenetére
Nem aerodinamikai okai vannak a szitálásnak. Hanem, hogy változik a kormányszög (vagy az utánfutás a neve?) rugózásnál. Emiatt tud belekezdeni a szitálásba ami mocskos para. Gbooster is csinálta picit, bár annyira nem gyors gép, de zero amikor laza volt a kormány csapágy előfeszítése az ordenáré volt, szívem majd kiesett... Ott segített hogy feszítettem rajta. De bármi picit kormánymozdulatra zero és mantis is ki ki tudott lengeni hacsak 1-2 mozdulatig akkor is para. És ez fel sem tűnik míg nem mész egy wolf stílusú futóműves géppel. Tetszett mantis, mondom de stabil. Wolf al mentem 6km t azután mantis brutal labilisnak tűnt. Tényleg szürreális volt azt érezni, hogy gáz az a gép, ami előtte marhára bejött... De kb van ez meg vsett 11+ (laotie al nem hiszem hogy fogok mókázni) és ennyi. Legalábbis ami elérhető. Ja gt2 de az mocskos nehéz és marha hosszú, be sem férne a kocsiba
"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #20115 üzenetére
vagy az utánfutás a neve
Igen, ez a pontos szakkifejezés (ami a villaszög változásának következménye).*
"Az utánfutás mm-ben megadott távolság (n), mely a függőcsap irányának útfelülettel alkotott döféspontja és a kerék felfekvő felületének középpontja között oldalnézetben mérhető. Hozzájárul a kerekek egyenes meneti helyzetbe történő visszaállításához, befolyásolja az elkormányzáshoz szükséges nyomatékot, valamint stabilizálja az egyenes meneti kerékhelyzetet. Nem csak mm-ben hanem szöghelyzetként fokban is megadható (τ). Oldalnézetben a függőcsap középvonala és a függőleges között bezárt szög. Értéke általában 1-5º közötti tartományba esik."*: mármint úgy, hogy eleve kicsi, és még tovább csökken berúgózásra...
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz DigitXT #20116 üzenetére
közben én is rákerestem az utánfutásra, rollernél az 1-5% bőven több, gondolok itt arra hogy videókban ahogy láttam a naminak elég puha a rugózása, tippre azt mondanám berugózáskor a rugóút akár 30-40% ával is nőhet a roller tengelytávja, fokokban nem tudom megmondani mennyi az de több mint elég
laikusan mondva mig a wolfnak a rugóútja le és fel mozog, a C tipusu rollereknél a rugóút előre hátra (mozgatja a kereket mondhatni).. igy már eléggé nyilvánvaló hogy be fog szitálni..amugy a weped megoldása jobban bejön esztétikailag is mint a nami blast-é
amúgy megnézném egy mérnök a rolls royce-tól mit tudna kihozni egy roller futómű tervezésekor..régóta izgat a gondolat hogy rolleren akár kettő lengéscsillapitó is lehetne először egy puha és ha mittudom én 50% ra összeülne a rugó akkor az egy kallantyút elmozditana vagy a "felütés helyén" lenne egy kallantyú amit elforgatna és akkor lenne aktiv a második egy keményebb rugó (vagy akár forditva is).. olyasm mint a rolls roycekban hogy a lengéscsillapitónak is van egy lengéscsillapitója
-
Peaceliker
őstag
válasz gergo5991 #20117 üzenetére
Pont árulnak egy bluetran lightning ot. Nézd meg első futóművét. Nem az amit mondasz, de jó bonyolult, cserébe állítólag tud törni ahol nem kéne
Szóval azért nem egyszerű kérdés, hogy meddig érdemes túlbonyolítani. Illetve ugye itt súly is fontos, szóval ezt is figyelni kell meg asszem rugózatlan tömeg sem mindegy. Autónál legalábbis sokat számít.
Vsett 11+ ilyen szempontból faja gép... Ára nem anyjára az wolfba lenne hátul egy normális csillapítás, egy szavam nem lenne rá (ár érték arányban nézve).Amúgy mi a legrövidebb telo, aminek értelme is van? Ez a szokásos 120mm?
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
őstag
válasz Peaceliker #20118 üzenetére
esetleg még egy blastot kipróbálnék, de drágább mint egy vsett 11
arra ha láttok valami durva kupont szóljatok"Oh my Goa'uld!"
-
gergo5991
őstag
válasz Peaceliker #20119 üzenetére
hátha az is lesz alin 2k ojróért
-
Peaceliker
őstag
-
phoenix1989
őstag
Kis segítséget kérnék. Ismerősöm vett egy rollert (xiaomi mi 3 liter.) és az érdekelné mennyibe kerül a feltöltése, ezt hogy lehet kiszámolni?
-
veterán
válasz phoenix1989 #20122 üzenetére
Egy köbméter víz egy ezres kb. (csatorna díjjal együtt) Ez ha jó látom a 3 literes verzió. Egy köbméter az ezer liter. Szóval egy liter az egy forint. A három literes, akkor 3 forint.
-
Peaceliker
őstag
válasz phoenix1989 #20122 üzenetére
Ha jól számolom akkor 80ft max (40ft/kWh val számolva).
"Oh my Goa'uld!"
-
kcsa
veterán
válasz phoenix1989 #20122 üzenetére
Hagyományos roller zsíroskenyérrel hajtva kicsit drágább szerintem.
-
phoenix1989
őstag
Értelmes válaszokra számítottam. A liter meg a teló kijavította és szerkeszteni nem tudtam már. Egy feltöltés és lemerites ára érdekelne. Pl 100km megtétele nagyjából mekkora költség.
[ Szerkesztve ]
-
pescara
aktív tag
válasz phoenix1989 #20126 üzenetére
Hat irtak, 80 ft egy toltes. Nekem volt, azzal kb 14-15 km- t tud. Akkor kb 7 toltes kell a 100 km-hez, ami 540 ft.
-
phoenix1989
őstag
válasz pescara #20127 üzenetére
De hogyan kell kiszámolni? Mert találtam egy oldalt de ott egész más.
Áram átlagára: 35 Ft/kWh
Motor teljesítménye: 250 watt
Roller hatótáv egy töltéssel: 15-20 Km
Munkanapok száma 2018-ban: 250
Számoljunk! A példa kedvéért a munkahelyünk legyen 10 kilométerre. Ez városon belül elég nagy távolság, de merjünk nagyok lenni! Ez napi 20 kilométeres utat jelent. A roller maximum sebessége 25 Km/h, de legyünk pesszimisták, mondjuk, hogy 20 kilométer per órás sebességre képes, vagyis így kereken 1 óra alatt tesszük meg. A roller fogyasztása egy óra alatt 0,25 kWh, aminek az ára 8,75 forint. Tehát mondhatjuk, hogy naponta 8,75 forintba kerül az elfogyasztott áram. -
Peaceliker
őstag
válasz phoenix1989 #20128 üzenetére
Itt nagyon sok tényezőt nem vettek számításba. Vagyis a veszteséget nagyon sokszor nem
Töltő elvileg lead 42v 1,8At vegyük 2A nek. Egy optimális világban (veszteségek nélkül) ez 240v on 0,35A ba kerülne (persze nem ennyibe fog). A 7,8Ah akkut 2A el mondjuk 4 óra feltölteni (ez sem igaz mert nem 2A fog menni végig így már a mennyit vesz fel a hálózatból rész is bukik). 240x0.35x4 az 0.33kWh jön ki, ami rezsicsökkentett áron nincs 15ft... Plusz veszteség, ami azért jelentős lehet, vegyük szerintem 20ft ra.
Elvileg leadott teljesítmény alapján.
De felvételi oldalon 240V max 2A t ír, ami azt jelentené hogy 480W/óra szóval 4 óra alatt kb 2kWh,ami szintén fenti áron 80 Ft.Tehát 20-80 ft között jön ki a matek. Pontos mennyiség meg egy 3e Ft is fogyasztás mérővel számolható ki.
"Oh my Goa'uld!"
-
phoenix1989
őstag
válasz Peaceliker #20129 üzenetére
Köszi
-
IMIIKE1998
őstag
Helló!
Szerintetek használtan érdemes venni Xiaomi Essential/M365-öt? Illetve mennyi ezeknek használtan a reális ára?
-
Somatom
veterán
válasz phoenix1989 #20128 üzenetére
Fogsz egy fogasztásmérős konnektort, oszt abba dugod a töltőt. Ennyi.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
pescara
aktív tag
válasz phoenix1989 #20128 üzenetére
Ezzel a rollerrel nem fogod megjarni oda vissza, az biztos. Ha munkahelyeden van toltesi lehetoseg akkor ok. De ha napi szinten akarsz ekkora tavosagot, akkor valami nagyobb kene. Ezzel a kis akksival kb egy evet fog birni, aztan mar a munkahelyedre sem ersz el vele. Arrol nem is beszelve, ha kozben meg mashol is hasznalnad.
-
pescara
aktív tag
Ma nezegettem, a berrollereken, Lime, Tier, csak elol van lengescsillapitas?
-
DigitXT
félisten
válasz phoenix1989 #20128 üzenetére
És egész pontosan hol van az az oldal, ami ennyire kretén módon számol?
Eleve mi köze van a motor névleges teljesítményének a valós fogyasztáshoz?Ami a számítás ALAPJA kellene, hogy legyen, nevezetesen, hogy hány Wh az
akku, így mekkora a roller valós fogyasztása az adott felhasználó cipelésével,
az adott útvonalon, meg sem jelenik. De már az éves költséget extrapolálná?Általánosságban csak tippelni lehet... az se mindegy, milyen töltőt használsz.
(Én konkrétan mértem 420W teljesítmény felvételt, amiből az akku 357W-ot
kapott meg, az adott pillanatban. Tehát 85% volt a töltő hatásfoka. Viszont a
teljesítmény nem állandó, hiszen az akkufeszültség folyamatosan emelkedik,
a CC szakaszban, ahol ugye az áram állandó. Ezt követi a töltő fogyasztása...
Ellenben amikor a CV szakaszba vált, akkor az áram folyamatosan csökken...)Ui: sajnos a felhasználó fizikai méretei jelentősen befolyásolják a fogyasztást
még egy patika mérlegen kimért teszt útvonalon is. A tömege a gyorsításnál,
illetve emelkedőn brutálisan, a légellenállása meg a tempós haladásnál.Ha megvan, hogy mennyit megy egy töltéssel valójában (pl. 10 vagy 20 km),
és tudod az akku paramétereit (5.2Ah medve anyám, 36V: 187Wh, ezzel tuti
nem mész el 20 km-t), utána lehet kiszámolni egy töltés árát és a 100 km-re
vetített költséget. Ha ezt elég pontosan tudod, úgy lehet 1 évre becsülni, de
szerintem sok értelme nincs, relatíve elhanyagolható üzemeltetési költség.
(Sokkal nagyobb probléma, ha defektet kapsz, és szervizbe kell vinni miatta.)[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz phoenix1989 #20128 üzenetére
Nem kell túlbonyolítani a számításokat. Legfontosabb, hogy valós, azaz mért alapon nyugodjanak, ne pedig elméleti értékeken.
Nekem a közepes hatótávú Xiaomi rollerem van, elvi hatótáv 30 km, hétköznapi használat mellett 23 km-t sikerült kihozni belőle, de számoljuk inkább a 20 km hatótávval.
Töltéséhez 4 órára van szükség, és tényleg nagyjából ennyi ideig tart a töltés.
Mértem a töltő fogyasztását. Egyszer egy fogyasztásmérővel, majd később egy okos konnektorral, mindkét esetben 70 W környékén volt annak fogyasztása, ami megegyezik a töltőn szereplő értékkel. (A tényleges fogyasztáson lehetne finomítani, elképzelhető hogy a töltési ciklus végén már 70 W alá esett a fogyasztás, de nagy tévedést nem hordoz magában. A töltőn szereplő névleges érték, azaz "Rated output": 41 V, 1,7 A, ami összeszorozva 69,7 W.)
Teljes töltési ciklus energiaszükséglete: 70 W × 4 óra = 280 Wh.
Az áram díja kb. 36 Ft/KWh.
Ebből következik, hogy egy töltés = 0,28 kWh × 36 Ft/kWh = 10,08 Ft.
És mivel egy ilyen töltéssel ebből az akkumulátorból gyakorlatban kb. 20 km hatótávot lehet kihozni, így
1 km megtétele kb. 50 fillérbe kerül.Ha ezt tovább szeretnéd bonyolítani a 250 munkanappal (amiből csak 220 ledolgozandó), és vegyünk csak napi 10 km távolságot, az éves szinten 2.200 km. Ez 1.100 Ft költséget jelent, míg ilyen felhasználás mellett 2 évente elkoptatod a gumikat. Egy készlet (külső + belső, első + hátsó) kb. 20.000 Ft körül lehet, és akkor még magadnak kell szerelni.
Tehát 2 évente 2.200 Ft az áram díja, és 20.000 a gumik cseréje.A roller amortizációja pedig még ennél is komolyabb tétel. Ha igazán precíz akarsz lenni, azt is beleszámolod. Nehéz megjósolni, de átlagos felhasználás mellett én azt 10 és 20.000 km közé tenném. Ami annyit jelentene, hogy 5-10 évente 150.000 Ft-ért vehetnél új rollert.
És ez mind ideális eset. Nincs extra defekt, nincs baleset, váztörés, beázás. Az áram a legkisebb tétel.
-
addikt
Szombathelyi Lime statisztika, mennyien használták a rollereket az első fél év alatt:
nyugat.hu/cikk/tobb_mint_60_ezerszer_gordultek_elektromosanJavíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz IMIIKE1998 #20131 üzenetére
Én nem vennék ma már 250W-os motorral rollert, (Essentialt meg főleg nem), akármire is akarnám használni.
100ezer körül, 70-ezertől indulnak kb.
Nézz körül a Facebookos rolleres csoportokban, sokszor látok kint belőlük.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz phoenix1989 #20128 üzenetére
Sztem egyszerűbb a töltési időt mérni egy konnektorba dugható fogyasztásmérővel.
Némelyiknél még a Ft/KW költséget is bele lehet írni, így kapásból az elhasznált áram díját írja ki.De itt feljebb ahogy elnéztem, többen is kiszámolták, h az áramdíj a legkevesebb egy roller üzemeltetése során.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
PociAti
senior tag
válasz Thunderzolee #20138 üzenetére
"60.181 megtett útra, és
111,3 ezer utazott kilométerre került sor"111.000 km / 60.181 alkalom = 1,8494 km az átlagos távolság. (Ez elég rövid táv, 4-5 buszmegállónyi távolság.)
"Az átlagos utazási idő 8 perc."
Amiből az jön ki, hogy a tényleges sebesség: 13,87 km/h. Ez egész reális érték.Nem tudom mennyire helytálló ez a forrás, de állítólag:
"A rollerek feloldási díja jelenleg 250 forint. Ezt követően percenként 60 forintot kell fizetni a bérlésért."
Tehát akkor egy átlagos kör: 250 + 8 × 60 = 730 Ft.(Ha a kedvezményeket nem számolnánk, akkor 44 millió Ft-ról lenne amúgy szó.)
Győr, és TIER kapcsán átlagosan 11,5 percet írnak.
Ebben a 2022. októberi cikkben a feloldási díj 295 Ft, percdíj 55 Ft.Miközben tavasszal több városban is nyitottak, Gödöllőn, Győrben, utóbbi helyen a feloldási díj 350 Ft, percdíj 100 Ft.
Ha a szombathelyi közlekedési szokást vetítjük ki Győrre, akkor a 730 Ft áll szemben az 1.150 Ft díjjal. Bő másfélszerese.
-
dzsidzsas
aktív tag
Tegnap este egy emeleti kocsmaablakból volt szerencsém az Urániánál végignézni, hogy mit művelnek a bérelt rollerrel a külföldiek. Ugye ez négysávos út, buszsáv, nagy forgalom. A kereszteződésben össze vissza mentek, egyik a táblának is neki ment (gondolom nem voltak szomjasak), záróvonalon átlépés, megfordulás, piroslámpán át, ketten egy rolleren, buszsávban szerencsétlenkedés, voltak vagy 10-en, természetesen ordítozva, mint a majok az őserdőben, estek-kelltek. Az autósok összevissza fékeztek, csoda hogy nem lett baleset. Legalábbis még ott voltunk. Ezek után nem csodálkoznék, ha Bp-n is betiltanák a bérrollert. Mert szabályt hiába hoztak, ezek be se tartják a bérroller felhasználásának szabályait, meg úgy semmit.
Van fent egy videó, esegwey 500 hulladék roller full feltöltése, nulláról. 38Ft.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
addikt
válasz PociAti #20141 üzenetére
Drága a bér rollerezés, én is csak akkor használom, ha nagyon muszáj; pedig nekem bőven tellne rá - de valamiért nem esik jól, ha egy párszáz Ft-os BKK jegy árával vetem össze, mindig elkomorodok, francnak költöttem megint erre ennyit, csak sajna néha muszáj, mert pl ahová bérrollerrel mentem, oda nem vezet tömegközlekedés, vagy sietnem kellett, és nem értem rá 10-15 percet gyalog menni.
Igazából nem sok pénz ez, 1000-1500Ft-os utak, és nem is vagyok spórolós fajta, de ésszerűbben szeretem a pénz elkölteni, nem így, h elrollerezem.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Reggie0
félisten
válasz Thunderzolee #20143 üzenetére
Attol fugg mire hasznalod. Ha pl. csak arra kell, hogy a villamos utan felkaptass a hegyre vagy ejjel amikor kb. nemjar semmi tomegkozlekedes akkor olcsobb, mint barmilyen alternativa amihez nem kell cipelned magaddal egy rollert.
-
Sirtaky
csendes tag
válasz phoenix1989 #20122 üzenetére
1 km kb 0,5 Ft.
De számold 1 km =1 Ft az könnyű megjegyezni és annál csak kevesebb ennél a járműnél. (Pici akku, pici motor.) -
gergo5991
őstag
mantis king gt
925 euró postázással, 24ah-s verzió.. már csak az a kérdés hol van a kutya elásva -
addikt
-
Peaceliker
őstag
válasz gergo5991 #20146 üzenetére
Néztem már ezt az eladót. Minden roller cucca konkrétan fél áron van kint. Semmire nem jött review csak volt 1-2 vétel. Ha jól tudtam megnézni akkor amire review jött neki azok filléres cuccok. Amik voltak korábban rollerek és vettek, azokat már törlésre kerültek. Engem nem győzött meg, nem mertem rendelni, dhgate et sem ismerem milyen a vita rendezés. Alin lenne ilyen deal azt tuti merném venni.
Ott volt gyanús 60v zero 10x 450 körül. Írtam eladónak, kiderült hogy 52v verzió... Szóval én olyat még nem láttam hogy valami ami nem kamu az ennyire olcsó lenne"Oh my Goa'uld!"
-
gergo5991
őstag
válasz Peaceliker #20148 üzenetére
utánaolvastam én is dh meg alis scammeléseknek.. általában ugy van hogy megveszed tegyük fel fél áron a mantis king gt-t és "véletlenül" leküldenek egy 100 eurós xiaomi copy szar rollert.. majd amikor cashback-elsz akkor a dhgate/ali megmondja hisz kaptál egy terméket. Küld vissza ha nem tetszik, vagy ha megtartod a pénzed felét adjuk csak vissza. Ha vissza akarod küldeni, akkor meg fizessed a 300 eurós postaköltséget vissza kinában, de a másik baj az hogy a vámon ilyenkor megáll a termék és a cimzett (az üzlet ahova visszaküldöd) nem fogja kifizetni a vámot és nem fogja átvenni. Szóval ebből végül sehogy nem jössz ki jól..redditen ilyen storykat irnak
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen asztali médialejátszót?
- Spórolós topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Memóriakártya topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen