- Asztrofotózás
- Milyen széket vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen monitort vegyek?
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
Új hozzászólás Aktív témák
-
polo493
tag
válasz Thunderzolee #22600 üzenetére
51cm meg 61cm a kickstandell de még 7cm lehetne hosszabb nekem a g2 max a g3-nak jobb a nyak megoldása több hely van rajta kb.
-
Peaceliker
őstag
válasz polo493 #22598 üzenetére
Nagy gépeken muszáj támaszkodni hátul a lábtartón gyorsulásnál, hogy ne tépd le a kormányt
Emiatt a térdem rottyon is van 3 hónapja, fáj leülni - felkelni székből. Erre most úgy fest ez megoldást nyújt. Tegnap letoltem 2x35km t Dunavarsány - Budapest vonalon forgalomban, autók között (autók tempójában) és menet közben ezzel nem is fájt a térdem. Örülök neki, mert már bennem volt, hogy tehetem le a rollert"Oh my Goa'uld!"
-
bkiky01
senior tag
válasz Peaceliker #22602 üzenetére
Én a térdvédőnel is érzem, hogy tartja a térdem.
-
polo493
tag
válasz Peaceliker #22602 üzenetére
lehet nyomtatók rá valami hosszítót a sárvédő felé L alakban lenne akkor már jó lenne kb, vagy utána nézek vannak-e hosszító megoldások
[ Szerkesztve ]
-
fatalista22
tag
Én már nyugdíjas korú vagyok, soha nem volt rollerem, csak kerékpárom, így semmiféle tapasztalatom nincs. Félek az elektromos rollertől, de be kell látnom, néha használnom kell. Mit javasoltok, milyen rollerrel tudnék a legbiztonságosabban menni a tördezett aszfaltú járdákon? Nem szeretnék orra esni. Ha nincs elöl lengéscsillapító, akkor biztos az elesés 20 km-es sebességnél? Nem akarok gyorsabban menni. Egy olcsóbb modellt vennék tanulni. BEDLEM PRO 2+-re gondoltam.
-
fradi81
veterán
válasz fatalista22 #22605 üzenetére
Attól hogy töredezett a beton még nincs elesés csak nem tesz jót a vasnak, meg az embernek sem. Nem teljesen síma úton maximum 15-el megyek a 10" kerekekkel. Visszább fel vannak sorolva az ajánlott rollerek és tulajdonságaik.
moto g72, Ninebot d28e
-
redjam
csendes tag
Próbálta már valaki, hogy egy rezgéscsillapító réteget tesz a trepnire, pl polifoam vagy hasomló?
Többen is írtátok, hogy egy idő után a rezgések, ütések miatt a térd fáj, zsibbad.
Nekem is ez a tapasztalatom és elgondolkodtam a fenti megoldáson.redjam
-
Peaceliker
őstag
válasz bkiky01 #22603 üzenetére
Nekem ez a térdkalácsot és a sípcsontot tolja szét, maxra húzva segít. Nekem vagy a ciszta a baj, amit találtak a térdemben vagy sípcsont inszalag bekötésnél van gáz (ugró térd szindróma?), még nem tudom, majd megyek vissza kontrollra. Szóval nem a térdkalács akar kimozdulni, más irány segítség kell. Vagyis azt gondolom, hogy térdvédő más bajon segít inkább. De lehet rosszul gondolom
redjam
Szerintem ahhoz nagyon vastag kéne, hogy terhelés alatt is maradjon még húsa. Ha meg annyival magasabb a trepni, akkor a másik térded megy majd szét amit még jobban terhel a felállás leszállas, mert magasabbra kell emelnie. Vagyis én így képzelem el, hogy mi lenne ha
"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
válasz fatalista22 #22605 üzenetére
Szinte mindenki lengéscsillapító nélkül használja a pálcikarollerét rossz utakon is, és nem esnek el vele.
Járdán viszont inkább ne akard használni, ott úgyis csak 10-el lehet menni.
Lengéscsillapító amúgy nem sok pálcikarolleren van, F2 Pro, G2 kb a választék.
Amit kinéztél azt Jófogáson nézted? Ott láttam belőle első lengéscsillapítóval szereltet.
Ez egy Xiaomi másolat amúgy.Rossz utakra inkább 10"-os kerekekkel keresnék rollert.
Milyen magas vagy?
Hány kiló?
Mekkora hatótáv kellene?
Emelkedőkön is fogod használni, vagy szinte csak teljesen sík terepen?
Mennyit akarsz rákölteni?Melyik város ez, h rosszak az utak?
Bicikliutak nincsenek?Ezt a listát már biztos láttad.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
PociAti
senior tag
válasz fradi81 #22606 üzenetére
Töredezett betonnal nekem is meggyűlt a bajom. Van egy rövid szakasz, egy háztömbnyi távolság amit kénytelen voltam kikerülni. Alap Xiaomi rolleren 20 km/h sebességnél majd szétesett, nagyon kellemetlen érzés volt. Kipróbáltam 15, majd 9 km/h sebességgel is, de úgy se működik, inkább kerülőúton közlekedtem.
Az Okai Neon Lite kb. 15 km/h tempónál olyan simán átmegy azokon a sűrű 2-3 centis úthibákon, hogy csak pislogtam. Azt hittem felújították az utat, nem akartam hinni a szememnek!Majd készítek róla videót, mert döbbenetes a különbség. A kerékátmérő elvileg azonos, 8,5", de szélesebb, ballonosabb a kerék és a váz is más, sokkal-sokkal kényelmesebb az Okai.
Hátrányai is vannak, a kormányszög nem azonos, nagyobb ívben lehet csak vele fordulni. Előbb eléri az ütközési pontot a kormány. Ez menet közben kevésbé hiba, de szűk helyen forgolódáskor, pl. amikor tolni kell, akkor rosszabb. És egyes úthibáknál kellemetlen a hangja (mintha a rolleren belül felütne valami).
A tárcsafékkel is bajlódtam az elején, picit súrlódott. Nagyon jól szerelhető. Módszer ami működött: fel kellett polcolni a hátsó kereket (bakra kellett tenni), ki kellett lazítani a fék csavarjait, meg kellett pörgetni a kereket, és kézzel olyan pozícióba mozgatni a féknyerget, hogy ne súrlódjon. És az volt benne a zseniális, csavarok meghúzásakor helyén maradt minden. Nincs az, hogy meghúzáskor elcsúszik az egész, és pl. behúzott fékállásnál kelljen a csavarokat megtépni.
Tempomat (cruise control) viszont zseniális. Megyek, bal kézzel megnyomom a power gombot, gyors tempóban elszámolok ötig, felengedem a power gombot, majd utána a gázkart is elengedem, és gurul magától. Xiaominál szoftveresen kb. megfeleztem a tempomat bekapcsolási idejét, de ha kicsit bizonytalan volt az út, akkor ott se volt ilyen könnyű bekapcsolni.
-
fatalista22
tag
válasz Thunderzolee #22610 üzenetére
Köszönöm a választ. Sok mindent át kell gondolni, úgy látom, de a lengéscsillapító megnyugtatott.
joroller.hu az oldal neve
Pesten használnám, s amerre megyek, ott fele részben a járdán vezet a kerékpárút, s vannak részek, ahol kerékparral is hatalmasakat dob. Van az útban egy pici gyalogos járda is, na ott 10 centis aszfalthiány is előfordul.
15 km a max. 70 kilós vagyok, 165 magas.[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz fatalista22 #22612 üzenetére
Azt az oldalt lehet érdemes elengedni.
Most nem tudom hol, de pont tegnap leírta valaki, hogy nem szabályos 0 áfás (szlovák talán?) számlát küldenek, tavalyi adóbevallásuk nincs fent, szóval röviden várható, hogy nemsoká lehúzzák rolót és akkor garinak annyi.
Most hogy amit írt igaz - e, nem tudom, de reálisnak hangzott."Oh my Goa'uld!"
-
addikt
válasz fatalista22 #22613 üzenetére
Igen, a Neon Liteot akartam én is javasolni, próbáld ki. A magasságodhoz pont jó lesz, és pont akciós.
Media Marktokban ki van téve, ki lehet próbálni, bár hát nyilván ne a TV-k felé indulj el vele.Amíg bizonytalanul használod a rollert (meg kell szokni), addig sztem a tempomatot ne akard használni, nehogy balesetezz miatta (kijön eléd valami, azt nem tudsz hirtelen megállni).
Nem kell hátradőlni, csak állsz és fogod a kormányt. Úgyis "adja magát", ahogy elkezded használni.
Viszont elengedni a kormányt egy pillanatra se fogod tudni, mert azonnal elvágódsz. A biciklinél el lehet a kormányt engedni, rollernél meg se próbáld. Szóval kézzel irányt jelezni nem fogsz tudni sehogy se.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
wonka
csendes tag
90kg vagyok 194cm magas és egy dombos településen lakom.
gyerekeknek+maganak vettem egy Segway d18d-t, amivel teljesen meg is lennék elégedve, de az én súlyommal nem tud többet ezen a terepen 9km-nél, ami kicsivel kevesebb, mint amit elvárnék (gyerekek 500-60kg alatt simán megy 14-15-öt). Nekem is 15-20km lenne az elvárásom, meg talán egy kicsivel bikább motor.Ha jó tudom ennek 500w a peak, ami egész szépen visz fel a domboldalon, de hazafelé alacsony töltöttséggel az utolsó 300m es emelkedőn már nem tudja leadni a max teljesítményt.
Eladóvá is vált, ha valakit érdekelne:
https://hardverapro.hu/apro/segway_ninebot_d18e_2023_07_15_vasarlas/hsz_1-50.htmlAmiket néztem helyette: d38D ugyanez, csak nagyobb akksi, nagyobb motor (használtan 150k)
Okai neon light, ezt miattatok néztem, mert sokan használjátok a csoportból (120k)
Segway f40 (140k használtan)
vagy a xiaomi pro2 (120-130k használtan)legszívesebben a 10" os gumi felé hajlanék vagy 9" os neon
motorban az F40 peak je talán a legmagasabb, ami jól jönne dombokon.Mivel családi és a gyerekek használják főképp ezért 350w -os max névleges teljesítményűt keresek.
Köszönöm a segítségeteket
-
addikt
Hát igen, mindent összefoglaltál.
350W-os motorral vegyél. F40, D38 használtan 120-140. Xiaomi Pro 2-t ne, az nem lesz jobb, kevés oda a 300W-os motor is.
190centihez ne vegyél Neon Liteot, mert még a Xiaomiknál is alacsonyabb a kormánya, hiába csak pár centivel, de ekkora magassághoz jobb egy magasabb kormány.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
PociAti
senior tag
válasz fatalista22 #22613 üzenetére
Semmit nem kell csinálni, teljesen normális testhelyzetben úgy átmegy az Okai Neon Lite azon, amin a Xiaomi 1S szétrázta a lelkem, bárhogy is rugóztattam a térdem, vagy csináltam bármit. Xiaominál kicsit magasabb a keréknyomás, mivel a belső kidörzsölődését célszerű elkerülni.
3 × 3 méteres betonlapokból áll az út, 30-50 éve lehet ott.
Napokban próbálok készíteni talaj közeli videót miként viselkedik a 2 roller ugyanazon a szakaszon. -
wonka
csendes tag
válasz Thunderzolee #22617 üzenetére
közönöm a tanácsot
a d18 kormánya azonos a d38 al, a kormánycső (teteje) 102cm magas a taposótól, segítenétek az a40 és a neon méreteivel?
A neonnak most túl jó ára van... látezik hozzá esetleg emelő, mint a xiaomi-hoz?
-
addikt
Az F és a D sorozat rollerei egyforma nagyok.
A Xiaomiknak 4-5 centivel alacsonyabb a kormány magassága (típustól függően), és a Neon Light még ennél ~2-3centivel alacsonyabb.
Ezért írtam, h a 194-es magasságodhoz ne vegyél inkább kisebb rollert, mert bosszantani fog, h elköltöttél egy halom pénzt, és nem tudod használni a rollert "kényelmesen".
Értem, h jó vétel lenne a Neon, de a magasságod miatt inkább maradnék a helyedben az F40-nél, D38-nál.Persze ez szubjektív, lehet, h tudnád a Neont is használni, de mielőtt ész nélkül megrendeled, legalább próbáld ki egy Media Marktban.
Többnyire az a jellemző, h magas embereknek kényelmesebb a magasabb kormányrudas roller.Xiaomikhoz van pl Monorim kormányoszlop magasító, illetve komplett kormányrúd is, de Okaihoz fogalmam sincs van-e, vagy lesz-e valaha. Kérdezd meg valamelyik rolleres szervizben inkább, mielőtt belevágsz.
Egyébként ha G30-at vennél, (DHGateről ~200ezer Ft), az lenne akkora, h kényelmesen elférsz rajta.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
wonka
csendes tag
válasz Thunderzolee #22620 üzenetére
a geekbuying on most van akcióban a d38 kuponokkal 140 ért,
legjobb áron f40 et a forumtársnál találtam meg 144-ért, de már sorbaállás van érte
a G30 magasságra megegyezik, motorteljesítménye (névleges) megegyezik a csúcsokat nem tudom melyik mennyit ad le, 700w és 900w rémlik
bejönne még a képbe az f2_plus vagy a sima f2 is (de ezek már névleges 400w teljesítményűek, amik valószínűleg szabályozás alá fognak kerülni)
szerintem maradok a d38 nál, a d18 is nagyon tetszett a közel 100km alatt
-
Peaceliker
őstag
Alin már fent van g2 max presaleben. Kb 820usd. Akkor már inkább itthonról vennék. Reméltem olcsóbb lesz
"Oh my Goa'uld!"
-
wonka
csendes tag
-
addikt
Az F2 család rollerei valószínűleg nem fognak szabályozás alá kerülni.
A 300W az a pedelecre vonatkozik, nem a rollerekre.
Ott elég az, mert az emberi erő hozzájön ahhoz még.
Rollernél viszont nincs ilyen "hozzáadott emberi erő".Tervezetekben sem bukkant fel 300Watt, csak a megkérdezett ún. "szakértők" szokták emlegetni. Ők is nyilván az elektromos kerékpárok 300Wattos korlátjából merítenek, ebből is látszik mennyire értenek az adott területhez..
Te is valami hasonló cikkekben olvashattál erről az agymenésről.Ahol teljesítménykorlátot is beletettek végül, ott 500, ill. 600 Watt lett (Német, Osztrák).
Nem véletlenül jött elő a Segway a 400, 450Wattos rollerekkel. Egy-egy emelkedőhöz kell ekkora teljesítmény, h nyugodtan felmenjen a roller komoly belassulás nélkül.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
Somatom
veterán
válasz Thunderzolee #22626 üzenetére
Nehéz szülés ez. Nem értem, hogy mit tökölnek rajta.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
PociAti
senior tag
válasz Somatom #22627 üzenetére
Tökölnek?
Mintha olyan nagy egyetértés lenne bárhol is arról, mi lenne az a szabály, ami a jelenben működne. És ha még a közeljövő trendjeire is képes lenne lekezelni, akkor túlteljesítené az elvárásokat.Mert az motor, ami emelkedőn szükséges lenne egy elhízott ember alatt, az sík terepen gyilkos gép lenne azon a kerékpárúton, ahol gyerekek és gyalogosok is vannak.
-
balintka
addikt
Tegnap eladtam a Ninebot E45E-t, ma megrendeltem a dhgate-ről a MAX G30P-t.
Az most nem egyértelmű nekem, hogy a kereke levegős vagy nem? Mert olvastam ilyet, olyat is.
[ Szerkesztve ]
-
dzsidzsas
aktív tag
válasz Somatom #22627 üzenetére
Ne feledjük, nem csak a rollereket kell szabályozni, elektromos gördeszka, egykerekűek, elektromos görkorcsolya, egyszarvú, hoverboard, és még kitudja mennyi újdonság. Lassan már kávéfőzővel is lehet közlekedni. Láttam néhány hónapja, hogy egy csávó épített lebegő deszkát.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
wonka
csendes tag
válasz Thunderzolee #22626 üzenetére
Az utolsó hir az volt marciusban, hogy elkészült és Révész Mariusz átadta Lázárnak? Azóta meg semmi. Sz EU egységes szabalyozas tervezete meg teljesen átalakítaná a piacot a max 20km/h tempóval es a min 30cm es kerékkel. Ez utobbi a szemettelepre küldene szinte mindent, ami most az utcákon van.
A jelenlegi EU szabályozás alapján ha körbenéznek és bárkit megkérdeznek, aki már használt rollert, akkor 500w körül hatarozzak meg a max teljesítményt vagy sehol, csak a 25km/h veszik be a KRESZ be.
Ami egy 100kg os embernek Budán szükséglet, az egy 50kg 16 éves kezében Pesten fegyver. -
addikt
-
balintka
addikt
válasz Thunderzolee #22633 üzenetére
Köszi! Kell akkor néha pumpalni?
-
H2o-pok
aktív tag
És azt hogyan fogja a rendőr ellenőrizni,hogy 350 vagy 450w -os e? Mert ránézésre ugyan olyan mind 2. Meg sebesség is 25km/h.
-
addikt
-
balintka
addikt
válasz Thunderzolee #22636 üzenetére
Az jó hír, örülök neki. Belsős gumis rollert semmiképp nem akartam.
-
SoundBox
tag
Sziasztok egy hete gondolkodom melyik rollert válassszam eleinte az OKAI neom lite volt a kiszemelt de sok agyalás után rájöttem, hogy jobb lenne a nagyobb hatótáv így szóba jött a OKAI Neon, de sokan írtátok a fórumon a hátsó kereket hogy tömör és nem a legjobbak a tömör gumik, igazából semmilyen tapasztalatom nincs egyik féle gumiról mivel első roller lesz(ha jól tudom a tömör gumi jobban ráz?)
Magyar oldalról vásárolva max 200 FT-ig mi jöhetne még szóba ami 40km hatótávú?
Igazóból 30km-t kéne hogy fixen tudjon[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz SoundBox #22638 üzenetére
Miért nem jó DHGateről a G30?
Pont 200ezer.30km-t nem sok roller tud.
Pro 2, Neon, F65i, F2 Plus, F2 Pro, Xiaomi 4 Pro.
A többiben kisebb az akkupack, (csak akkor lehet összehozni a 30km-t, ha mittudomén 15-el gurulsz).A Neon egy rugót is tartalmaz a tömör kerék mellé, ezért tömör az a kerék. Az elgondolkodtató, h a többi rollerénél miért nem alkalmazta a Neon ezt a megoldást.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz H2o-pok #22635 üzenetére
Nem hiszem, h ha valaki szemmel láthatóan normálisan rollerezik, akkor megállítanák azt ellenőrizni.
A sebességhatár lesz a vízválasztó, ha valaki ránézésre pálcikarollerrel 40-el megy bukósisak nélkül az autók között, azt előbb megállítja egy járőr számonkérni sztem, mint a bicikliúton 25-el haladó rollerest.
A SMKP-al is hasonló módon lehet lebukni. Vannak ugye célzott ellenőrzések, egy-egy hétvége pl egy évben, mikor minden kismotorost kiszednek aki az adott ellenőrzési ponton áthalad, és megnézik nincs-e átalakítva, de többnyire a kutya se foglalkozik velük, max ha pechjükre 70-el utoléri őket egy rendőr, aztán leinti, mert azt már nehéz kimagyarázni, h hogyan tud ennyivel menni a papíron SMKP.
Akinek meg nagy rollere van, az úgyis rendelkezik jogosítvánnyal, és védőfelszerelést is hord.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
polo493
tag
válasz Thunderzolee #22640 üzenetére
ha bejön a szabályozás vége lesz a nyugodt rollerezésnek a rendőr ki fog szedni és büntetés garantált,lesz valami amibe bele tud kötni.
-
wonka
csendes tag
válasz Thunderzolee #22625 üzenetére
köszönöm a a tanácsokat
végül a Segway F2 Plus mellett döntöttem, 148+ÁFA áron (br 187000)
400w os motor (800w peak)
elvileg 55km, ami 40km körül talán tud a valós használatban
szélesebb kormány
kormányvégbe illesztett index
IPX6 akku védelem (többi rész IPX5)
hátsó hajtás
kipörgésgátló (na, erre nagyon kíváncsi vagyok)
2 év garia g30 lehet, hogy jobb, de ott nincs ÁFA és a gari is macerásabb
van valakinek ilyen itt a fórumon?
tapasztalat? -
tsilver
aktív tag
Okai belso kormany atmerojet tudja valaki mielott szetvagdosnam a fogantyut? Van egy visszapillantom de max 2.2mm atmerot tud
AudioPC, FireStick 4K Max, Home Assistant, Vu uno/4K SE, Kobra 3D
-
addikt
Csinálhatnál egy hatótáv tesztet. De 25-ös tempóval, nem 15-20-al. Kíváncsi vagyok életszerű körülmények között mennyit megy el, mennyivel hatékonyabb az újabb motorok energiafelhasználása - már ha egyáltalán.
Kipörgésgátló hátsó kerekesnél nem hiszem, h fontos lenne, annyira nem egy vadállat motor az, h kipörögjön. Inkább elsökerekesekre jellemző.
Tapasztalat jó.
Kollegám F2-t, másik F2 Prot vett, mindegyiket próbáltam, nekem tetszenek, de hatotávot még nem teszteltek, pedig már hónapja megvan mindegyiknek, csak kb naponta töltik, és ilyen kétórás körözéshez senkinek sincs kedve.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Genova1983
tag
válasz Thunderzolee #22644 üzenetére
Nekem is F2 plus van kb. 3 hete, de megmondom őszintén, hogy én sem csináltam klasszikus hatótáv tesztet.
Azért vettem végül a plus-t, mert így amire én használom nincs semmilyen hatótáv para. Munkába járásra (2x6 km) és hobbi célra is használom,de egyszerűen nem is állnék egy huzamban annyi időt a rolleren, hogy kivárjam akár a 10 % alá merülést is.
Nagyon felhasználó és felhasználás függő ez a hatótáv kérdés. -
PociAti
senior tag
válasz SoundBox #22638 üzenetére
Én nagyon ellene vagyok a tömör guminak, de igazán kíváncsi lennék rá mit tud abból kihozni az Okai. A Neon Lite rugózását is valahogy nagyon ügyesen megoldották. Váz geometriából vagy valahogy jól kezeli az úthibákat. Ott a hátsó keréknél van valami gyári lengéscsillapító... de a tömör kerék a hatótávot és a menettulajdonságokat is megváltoztatja.
-
wonka
csendes tag
válasz Genova1983 #22646 üzenetére
Igen, érthető legfeljebb ugy próbálom ki, hogy nem töltök rá napokig. Az FB n van egy f csoport ott egy 100kg os srác írt 35km-t, valahol az USA ban. Másfél órát egyhuzamban nem latom, hogy lenne kedvem rollerezni. Utana ott a súly, megállások száma es a terep valamint a hőmérséklet is, ami miatt sok ertelme sem lenne megcsinálni.
Az első tárcsaféktől es a hátsó ektromostol tartok egyedül. A d18e hátsó dobfékes ami egy hülye/ gyerekbiztos konstrukció.
Motorozok sok éve nem magam miatt aggódom, hanem a 14 es a 16 éves miatt, akik jórészt használni fogják.
Hogy viselkedik vészfékezésnél? -
addikt
Hát első féktárcsás rollernél nem vészfékeznék inkább. Mennyire harapósra van a fék állítva? Kezelhető? Vagy egyből satuzza a kereket?
Asszem csak olyan rollerekkel mentem eddig, amelyeken hátul volt a tárcsafék.
A G30-on, meg az Inmotion S1-en ugyan elöl van, de ezeken dobfék van, nem annyira erős, klasszikus értelemben vett vészfékezést pl nem is tudnék, szerencsére még nem kellett. Nem tudnék megállni vele pillanatokon belül, ahhoz erősebb fékek kellenének rá.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
wonka
csendes tag
válasz Thunderzolee #22649 üzenetére
Motorral fékezéskor az első kereket fékezed kb 70%, a tobbi megy hátra, a fizika itt is azonos, de ha nem terhelsz hatrq, konnyen az aszfalton talalod magadat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs