Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    senior tag

    válasz Silentfrog #25022 üzenetére

    Valószínűleg a szervizesek nem találták meg a hiba okát, nem tudják megcsinálni, ezért próbálnak kimenekülni a felelősség alól. A termék árának visszafizetésével elismernék, hogy nem tudják megcsinálni.

    Ritka nagy peched van ezzel a rollerrel!

    A fogyasztóvédelem és a békéltető testület is ott van lehetőségként számodra.
    Nem úgy mint azoknak, akik Kínából rendelnek!

    A garanciaidőn belül az eladónak kell bizonyítania* a vásárlóval szemben.
    Szavatossági időben megfordul a szereposztás.

    A békéltető testület pedig minden esetben (kompromisszumos) megoldásra törekszik. Egy korábbi posztban írtam róluk.

    * Kérd meg, írják körül mit értenek mechanikai sérülés alatt? És hogy az tényleg okozhat-e ilyen hibát? Nem pedig a sok szétszerelés során sérült meg valami a rollerben. Valamint az alatt a két hét alatt biztosan nem estél vele, nem te okoztad azt a mechanikai hibát, amire ők most hivatkozni próbálnak.

    És persze határozottan közöld velük, hogy a fogyasztóvádelem + békéltető testületi folyamatot végigcsinálod. Hidd el, nem akarják ezt a jogi utat, nagyon sok idejük elmenne vele.

Új hozzászólás Aktív témák