- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
Hirdetés
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr.Zoo
senior tag
Pont ezt feszegettem pár hsz-el visszább, a gyárilag 250W-os motort nem tudom mennyire jó ötlet 400W vagy az fölé hekkelni. Nem erre van kitalálva a vas.
Szerk: most az M365-re gondoltam.
Szerkszerk: ameddig a motorban lévő tekercsek ki nem égnek. Esetleg a motorvezérlőben a FET-ek.
Valameddig persze elviseli csórikám, de ha maximális teljesítményen az akkumulátor kapacitás végéig, közel 100 kg-val van feszítve, valami el fog fáradni.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Tin
veterán
-
m4rk.89
aktív tag
M365 összességében jól veszi a tuningot.
KERS-t kikapcsolva szabadon gurul gázelvételkor a roller, jobban megy és akár többet is bírhat az akkumlátor távban ha ésszerű keretek között tuningoltunk.Motor power constant értékét kell módosítani a nagyobb teljesítményért, alap érték 51 575, amivel lazán el lehet aludni rajta. https://m365.botox.bz/ oldal ajánlása, hogy 32 000 fölött legyen az érték, szerintem 36 000 is elég lehet.
Amire oda kell figyelni hosszútávon, hogy ne nyomjuk ki a szemét mert túlmelegszik. Szerintem ha <40 fok alatt van tartva, akkor nagy baja nem lehet.
-
B-L-A-C-K
titán
Azért ez nem egészen így van, eleve nem lehet úgy meghekkelni hogy 35 tel menjen meg ilyen, a vezérlő leszabájozza, illetve ahogy fogy az aku kapacitás úgy vesz vissza a vezérlő a teljesítményből. Szóval ez nem úgy megy hogy Pistike felhúzza úgy hogy szana szét legyen hajtva, mivel a vezérlő ezt blokkolja, ha azt is kicseréli valaki az már màs tészta.
m4rk.89:
Én 36000-on használom, kers kilőve.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3156 üzenetére
K.rvajó! Csendben suhan ott, ahol a gyári kerepelt, mint állat!
Nem oldalazik, nem akar kitörni ott, ahol a gyárival drifteltem...Lassabb? Tuti. Nagyobb az ellenállás. Csökken a hatótáv: de ki
nem szarja le, ha ANNYIVAL kényelmesebb ezen gurulni...
(Igen a végsebesség is biztosan kevesebb, ~1-2 km/h-val, majd
holnap teljesen feltöltve "kihúzatom", ahol azelőtt ment "29"-et.)[ Szerkesztve ]
-
EgySrac
tag
A Kugoo S1 tényleg jobb a pronal? Van egy srác jofogason, aki Kugookat ad el és azt állítja, hogy a pro t kevesebben keresik, mint a sima s1 et.Valamint azt állítja, hogy a Xiaomikkal sok a gond, sok a defekt (mondjuk ez reális)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz EgySrac #3159 üzenetére
A régi S1 a 15A-es vezérlőjével határozottan erősebb, jobban gyorsul.
Ehhez képest csalódás lehet a Pro 11A-re korlátozott vezérlője. (Viszont
az új S1-ek ugyanúgy 11A-es vezérlővel szereltek, ez már nem előnyük.)Ha kaptam volna Pro-t sima S1 árban, szvsz a kerék miatt azt választom:
az S1 gyári hátsó kereke nagyon vékony, érzékeny az úthibákra, csúszik.
A többi sallang nem igazán vonz: kormányba épített elemes villogó? Vicc. -
DigitXT
félisten
válasz CHIPman #3162 üzenetére
Ahogy előttem írták, a motor névleges (!) teljesítménye nem változott. Sőt, ez
csak szoftveres korlátozás (vagy az akku, vagy a motor kímélése érdekében):
ha kiszámolod, így is bőven 350W fölött teljesít a motor, rövidebb ideig! De ez
nagymértékű melegedéssel jár, így hosszú távon káros lehet, ezért korlátoz...36V fesz mellett bekajált 14A az 500W, és ezt kipréseli magából, amikor kell,
pl. a Lágymányosi hídra felfelé a bicikliút kanyarjában 19 km/h-ás tempónál.
Ez amúgy 1 km/h-val lassabb, mint korábban: nyilván az új felfújható kerekem
az oka. De annyira hihetetlen finoman gurul a gyárihoz képest, ennyit megér...
Látom a kijelzőn, hogy több energia kell, hogy fenn tartsa a tempót, így tudom,
hogy hamarabb le fog merülni, de végeredményben nem zavar, ANNYIVAL jobb.
(Azaz gyárival az adott tempónál már jobban csökken a fogyasztás, mint most,
viszont kompenzálja a nagyobb gördülési ellenállást = csak a hatótáv csökken.)29-et nem ment, de 28-at igen, mindjárt megnézem, ez GPS szerint mennyi.
[ Szerkesztve ]
-
pchris
tag
válasz B-L-A-C-K #3163 üzenetére
A 350W szerintem az a tartós teljesítmény, amit folyamatosan elvisel a motor. Mondjuk 35V feszültség mellett 10A motoráram. Enyhe emelkedőn nyélgázon kb ezt tudja is tartani. Viszont ahogy a villanymotoroknál általában lenni szokott rövid távon akár jelentősen is túlterhelhetők. Az iparban meg szoktak adni pl 1 perces, 5 perces, stb... teljesítményeket. Egy régi S1 teljesen feltöltött akkuval 15A-rel gyorsulva vagy emelkedőt mászva 500W fölötti teljesítményre is képes (rövid ideig akár 600W, amíg az akku feszültség le nem esik 40V alá, ami igen gyorsan megtörténik. Gyorsításnál ez nem gond, mert hamar elkezd csökkenni a motoráram, így megszűnik a túlterhelés. Tartós emelkedőre, főleg meredekre, meg egyáltalán nem való egy ilyen gép. Gondolom sok, tartós túlterhelésből adódó motor vagy vezérlő probléma volt amit garanciában kellett orvosolni, és főleg a motor költsége miatt inkább visszavették 11A-re a maximális áramot. Így egy tartós emelkedőn sem lesz nagy túlterhelésnek kitéve a rendszer. Arra ugye nem lehetett építeni, hogy majd az egyszerű user belátja, hogy a Normafához nem lábon (keréken), hanem busszal, vagy fogassal megyünk fel, mert ez erre nem való... Persze lehetett volna valami védelmet is berakni, mert ha jól sejtem az nincs, csak az meg a költségeket növelte volna. Így olcsóbb, csak pont az élmény csökkent vele.
DigitXT: kb ugyanazt írjuk, csak te adatokkal is alátámasztottad. Nekem régi S1 van, de csak a fiam használja, így pontosan nem tudom akkufesz-motoráram-sebesség adatokat jelez a gép adott terheléssel.
[ Szerkesztve ]
-
CHIPman
nagyúr
Köszi a választ mindenkinek. Akkor, ha a teljesítmény is cél, akkor lehet, hogy egy M365 finoman húzott szoftverrel erősebb, mint egy új S1? Ugyanis a tesztekben még azt írják, hogy az S1 erősebb az M365-nél, de így (esetleg a húzást figyelembe véve) ez már nem biztos, nem?
hardverapro.hu/tag/chipman
-
DigitXT
félisten
válasz CHIPman #3166 üzenetére
Szerintem a tuningolt M365 jóval erősebb, mint a korlátozott S1... Szinte biztos.
Mondjuk nagyon számít a pilóta súlya, ha gyorsulásról van szó, vagy emelkedik.A 15A-es S1 kb. úgy gyorsul +20 kg teherrel, mint a "sima" M365 (végseb. több).
Persze pilótacsere esetén fordulna a kocka, de erre kollégám nem volt hajlandó,
mert az S1-en nincs fék. Összességében lehet, hogy jobb választás az M365.
(A Kugoo akkor kezd igazán kényelmes lenni, ha felszenvedsz* rá pneumatikus
kereket. Ez az M365-höz alapból jár, ráadásul annak eleve nagyobb kereke van.)*: a kényelmesen bepattintható e-twow kerék továbbra is tömör gumi, csak jobb
a gyári Kugoo-nál. Rendeltem olyat én is, de heteket kellett volna rá várni sajnos.[ Szerkesztve ]
-
ultio
senior tag
Sziasztok!
Kugoo S1 Pro rollerem van, eddig elégedett vagyok vele. Néhány napja használom, szóval ez még inkább az első benyomás.
Az első teleszkóp gyakorlatilag semennyit nem mozog. Valahol olvastam, hogy gyárilag feszítik meg teljesen. Igaz ez? Ha igen, szétszedés nélkül lehet állítani rajta?rasti rusti
-
CHIPman
nagyúr
válasz DigitXT #3167 üzenetére
Kipróbálnám a rollerezést, eddig úgy voltam egyértelműen, hogy sima S1 lesz ali sale-ről, de akkor ezek szerint az már nem annyira M365 konkurencia, mint a tesztekben ahogy mondják... +50$ lenne az S1 pro, és +64$ a fehér M365.
[ Szerkesztve ]
hardverapro.hu/tag/chipman
-
-
Vertigo
aktív tag
A PRO-nak kb. 450W a csucsteljesitmenye, mig a regi S1-nek cirka egy szazassal tobb... (de tobbnek erezni a difit)
-
Tin
veterán
válasz B-L-A-C-K #3180 üzenetére
Ne mar...
W = A x V
Tehat 36V-on 11A mellett 396W.
42V * 15A = 630W, ez a csucsteljesitmenye teljes toltottseg mellett.
Sik haladasnal azert nincs kulonbseg, mert ott 6-8A megy bele, ott nincs limit, tehat olyan, mint eddig. Emelkedokon lehet erezni, meg persze gyorsulaskor, amikor "nyelgazon" mesz.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Mondjuk ez nem is egzakt mérés, csak ha elhisszük a kijelzett áramerősséget. Ha elhisszük, nekem 15A-t még soha semmilyen körülmények közt nem mutatott, a 42V meg gyakorlatilag azonnal esik, így (szerintem) abszolút csúcsban is 600W alatt marad... na nem mintha az nem lenne jóval több, mint a névleges 350W.
Amúgy sík haladásnál is van különbség, mert az áramerősséget sebesség-függően veszi vissza, s ha pl. nagyobb ellenállású hátsó kereket szerelsz fel (mint én), attól alapvetően nem lassabb lesz, hanem adott sebességnél többet fog fogyasztani. De tartja, ahogy tudja, akár 10-20%-kal nagyobb áramkorlát mellett: ne kérdezd mi van a szoftverében, fogalmam sincs, csak a kijelzőn látottak alapján tippeltem a dolgot!
Amit viszont egzakt módon össze tudtam hasonlítani (GPS), az a 11A-es vezérlő + gyári kerék, és 15A-es (14?) vezérlő + pneumatikus kerék... Utóbbi jobban gyorsul, több a vége is, a "hegymászó" képességeikben meg egyformák: nyilván a "legjobb" a 15A + gyári kerék, ha csak a gyorsulást nézzük, esetleg végsebességet is, nade kényelemben a pneumatikus egyszerűen verhetetlen. Én soha nem rakom vissza a gyári kereket, csak defekt esetén, vagy eladáskor, ha a vevő ragaszkodik hozzá.
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3184 üzenetére
Akkor az lehet, hogy még erősebb volt. Nekem 14 a max.
(Az előzőn meg 11 volt. Már ameddig látszott, nyehehe...)Szerk: amúgy éjjel elfelejtettem töltőre rakni. 36V-tal indultam,
volna, de egy fél órácskát azért töltőn volt, amíg reggeliztem...
Simán behozott, még csak elgyengülést sem mutatott, 33V-ig
ment le kb. (Hazafelé lesz egy M365-ös csapatás, lehet, hogy
most bevállalja a kolléga a cserét valahol a kihalt bicikliúton...)[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
Mindig csak a kínai, free tibet :-)) én teljesen meg vagyok elégedve a kis francia street motion tech 2 mel, új árban, most hogy a forint bezuhant, lehet kb 70, én fél áron vettem, 50 km rel, az m365 nyilván jobb, de nem annyival, mint amennyivel többe kerül...ezt csak azoknak mondom, akik ezektől a kínai csodáktól el tudnak szakadni. Amúgy ezekben megmutatkozik az a szédületes gazdasági fejlődés amin Kína átment, ugyanakkor a gyártói trehányság, lásd beázás, még magán viseli azt a kínai gagyi mentalitást, amit régebbről ismerünk. Tehát együtt van az innováció, és a gagyiság, ezzel együtt a kínai műszaki cuccok ma már alázzák korábban neves európai vagy usa gyártók cuccait. Nem véletlen hogy Trumpli rájuk szállt.
[ Szerkesztve ]
-
Dorian
félisten
válasz DigitXT #3185 üzenetére
Nálam 36V-nál már visszavesz a teljesítményből, hármasban mintha kettesben használnám, tehát olyan 80%-ra. Érdekes amúgy, mert olyankor nem is gyorsul fel 30-ra, hiába megyek egy enyhén lejtős úton, ahol csak 4-6 V-ot vesz fel, tehát vehetne 11-et és mehetne többel.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
DigitXT
félisten
Ez szerintem már szoftver kérdése, a régi lehet, hogy agresszívebb volt (az
ára: motor melegedés, akku "nem kímélése"). Mindenesetre, nekem pl. óra
30-at annak ellenére soha nem ment (kivéve lejtő), hogy még régi, "15A-es".
Egy gyári M365-öt azért lehagyok hosszú távon, van 1-2 km/h előnyöm...Szerk: persze kalibráció kérdése is. Nekem "elég közel" van a kijelzett érték
a GPS-szel mérthez, nem bánom, hogy nem megy "óra 30"-at csak 28-at.
Konkrétan ugye írtam, hogy "19 km/h"-val vitt fel a Lágymányosira, hát annyi:
Még az sem kizárható, hogy alámér. (Majd rárakom a kormányra a kamerát.)
Lásd a grafikonon, hogy szép lassan csökkent le a sebesség 19-re.Szerk: amúgy nem csalás, nem ámítás, 28 km/h-t az új, felfújhatós keréken,
GPS által megerősítve. És lehet, hogy csak 27-et kijelezve? Majd kalibrálom.[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
válasz B-L-A-C-K #3190 üzenetére
Biciklinél nagyobb eséllyel kapsz defektet a vékonyabb köpeny miatt, már amelyik olyan, de azt általában nem lehet elkerülni, nem tudom az a folyadék vagy adalék amit néhányan beleöntenek mennyire véd... Mondjuk nekem tömör gumis, cserébe szétráz. Hosszú évek biciklis és motoros időszakában össz egy defektem volt biciklin, az se durr...de a kisebb kerék nyilván jobban hajlamosít..
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3190 üzenetére
Kollégámnak tegnap volt: üvegszilánk... Viszont feldobott egy komplett új
hátsót, így ma is kényelmesen begurult. Habár a féket nem állította be, így
egy kicsit szolidabban tolta. Mivel közel lakik, együtt gurultunk haza: játék
a Kugoo, tudom. De jó játék. Korrekt így, de kéne rá egy mechanikus fék.
Viszont az M365-re fillérekért kapható minden, felni tárcsafékkel, stb.Amúgy lehet abban valami, hogy visszaveszi a teljesítményt, csak nem túl
feltűnően, legalábbis nekem, akinek még elég kevés a tapasztalata. Direkt
megnyomtam lejtőn, végsebesség teszt, de most 25 fölé nem gyorsult. Az
áramerőssegen is látszott, hogy picit takarékosabb módban van... Viszont
úgy gondolom, hogy ennyi belefér, és attól még nem lesz lomha szar. LOL! -
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3196 üzenetére
Ez a WTF: 1-es fokozat (levettem 50%-ra, hogy gyalogos tempóra kényelmes
legyen, és ne legyen túl érzékeny a gáz!), tempomat, 12 km/h fix. Helyett...Kipörgés: erősen fesztől függ. (Most 36V-on csak 30-ig, de amikor hazaértem
még több volt az akkuban, akkor 33-ig. Szerintem állítgatja a speed limitet.)
Szerk: vagy egyszerűen csak ez a módja, ahogy a brushless DC motor müxik.teljesen feltöltve értettem
Akkor azt majd holnap.[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #3197 üzenetére
Ja igen, azt kihagytam hogy teljesen feltöltve értettem.
Amúgy jók ezek a kis kugook ha foglalkozol vele, állítólag már kormány kotyogásra is van megoldás, de én már nem szánok rá időt, hogy van már rá vevőm. De végül is ha leszigeteled (plusz a rezgő dolgokat megcsinálod, aksi, vezérlő kibélelése), az említett kotyogást orvosolod, az első teleszkópot megcsinálod, ja és egy 15A vezérlőt keresel, vagy átírod ha át lehet, jó kis roller, csak ez mind idő...Bár jobb esetben 1x kell megcsinálni.
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3198 üzenetére
Mondjuk ennyit a GPS pontosságáról: 2 különböző alkalom, és 4-6 km/h-val állok.
Persze, ha jó a vétel, akkor nem rossz, főleg tartott tempót verifikálni, de ha rossz
vétel van, vagy esetleg a pillanatnyi sebesség érdekel, akkor annyira nem jó.Messze nem olyan egyértelmű, hogy egyik roller 2 km/h-val gyorsabb, ezért azzal
gyorsabban érek be dolgozni: valójában eléggé mázlifaktoros (lámpák, feltartások).
Persze azt nem mondom, hogy a kisebb végsebesség előny, csak a lámpáknál ha
sz.rul jön ki, akkor perceket buksz, míg tempókülönbségben csak másodperceket.
De ha a tempókülönbséggel elérted az előző zöldet, abból lehetnek akár percek is.[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
válasz DigitXT #3199 üzenetére
Én direkt kipróbáltam, külvárosból belvárosba az m365 18 ill 25 km/h korlátozás mellett, úgy, hogy ahol lehet autó vagy kerékpár úton végsebessegen, járdán a gyalogosok mellett lelassítva 9 km-en sikerült kemény 4 percet hoznom (talán 44 perc helyett 40 vagy ilyesmi), átlagban is 1-2 km/h volt a különbség. Sőt, a sima hajtós rollert is alig tudtam időben megverni (50 perc). De reggel bringával is 35-40 perc úgy, hogy csak autó úton megyek és 25-nél gyorsabban, ahol lehet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- BestBuy topik
- Battlefield 2042
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Spórolós topik
- Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
- További aktív témák...
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Wenko Secure kádbelépő kapaszkodó fehér
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen