- Asztrofotózás
- Milyen széket vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen monitort vegyek?
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
ph A 7.30-as verzióval a korábban bemutatott sötét mód is javult.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Bejöttem dolgozni a "pimpelt" Kugoo S1-gyel: sajnos nem tudta teljes valójában
megmutatni az erejét, mert a hétvégi teszt során leégettem egy vezérlőt.
(Hiba volt két eltérő végsebességű motorral túllépni az egyik végsebességét.)Viszont így is mentem vele lejtőn 50+-t (GPS szerint is), csak 1 motorral...
Síkon saját erőből csak 35-36 km/h-t tud tartani, de ezzel a felfüggesztéssel ez
is bőven SOK: gondolkodom raja, hogy megcsináljam-e dupla motorral 2 kW-ra,
amivel elvileg menne neki 40+ saját erőből, de akkor kb. szétesik az egész sz.r
a bicikliúton... Többször írtam korábban, hogy nem is "közlekedni" akartam vele.
Csak elvből érdekelt a határok feszegetése. Jelentem, megtörtént! Elmelegedett
a vezérlő a Lágymányosi hídra felfelé (ahol amúgy 18-20 km/h környékén vitt fel).Szóval meg lettek feszegetve azok a határok. Az egyik 1kW vezérlőt statikus
teszten égettem le (majd cserélek benne FET-t, de) nem erre lett kitalálva.Fék nélkül amúgy is istenkísértés a száguldozás: motoros szerkót felvettem, ha
nem sikerülne megállni, vagy kitörne a kerék, ne nyúzzam szanaszét magam...Ami rohadtul hiányzik a szekérből jelen állapotában:
- normális fékek (de legalább a dupla motor fékereje, és értelmezhető féktávjai!)
- normális felfüggesztés (rugózza ki zörgés nélkül a hepehupákat a bicikli úton)
- kisebb önsúly (ugyanis felpakolva a kormányt +2 akkuval eléggé orrnehéz lett)Ami tetszik benne:
- értelmezhető gyorsulás (kategóriájában: ha 15A "jól ment", 28A csak jobb)
- értelmezhető hatótávolság (kategóriájában: ha 6Ah ~15 km, 18Ah csak jobb!)Ami még belefér a közeljövőben (más kárára, lásd önsúly további növekedése):
- összkerék hajtás 50+-ra képes motorokkal (meg lehet csinálni, csak minek?)
- még egy akku a másik motor számára... (megvan, helye is éppen, de...)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen