Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    Bejöttem dolgozni a "pimpelt" Kugoo S1-gyel: sajnos nem tudta teljes valójában
    megmutatni az erejét, mert a hétvégi teszt során leégettem egy vezérlőt.:))
    (Hiba volt két eltérő végsebességű motorral túllépni az egyik végsebességét.:Y)

    Viszont így is mentem vele lejtőn 50+-t (GPS szerint is), csak 1 motorral...:C

    Síkon saját erőből csak 35-36 km/h-t tud tartani, de ezzel a felfüggesztéssel ez
    is bőven SOK: gondolkodom raja, hogy megcsináljam-e dupla motorral 2 kW-ra,
    amivel elvileg menne neki 40+ saját erőből, de akkor kb. szétesik az egész sz.r
    a bicikliúton... Többször írtam korábban, hogy nem is "közlekedni" akartam vele.
    Csak elvből érdekelt a határok feszegetése. Jelentem, megtörtént! Elmelegedett
    a vezérlő a Lágymányosi hídra felfelé (ahol amúgy 18-20 km/h környékén vitt fel).

    Szóval meg lettek feszegetve azok a határok.:D Az egyik 1kW vezérlőt statikus
    teszten égettem le (majd cserélek benne FET-t, de) nem erre lett kitalálva.:R

    Fék nélkül amúgy is istenkísértés a száguldozás: motoros szerkót felvettem, ha
    nem sikerülne megállni, vagy kitörne a kerék, ne nyúzzam szanaszét magam...

    Ami rohadtul hiányzik a szekérből jelen állapotában:
    - normális fékek (de legalább a dupla motor fékereje, és értelmezhető féktávjai!)
    - normális felfüggesztés (rugózza ki zörgés nélkül a hepehupákat a bicikli úton)
    - kisebb önsúly (ugyanis felpakolva a kormányt +2 akkuval eléggé orrnehéz lett)

    Ami tetszik benne:
    - értelmezhető gyorsulás (kategóriájában: ha 15A "jól ment", 28A csak jobb;])
    - értelmezhető hatótávolság (kategóriájában: ha 6Ah ~15 km, 18Ah csak jobb!)

    Ami még belefér a közeljövőben (más kárára, lásd önsúly további növekedése):
    - összkerék hajtás 50+-ra képes motorokkal (meg lehet csinálni, csak minek?)
    - még egy akku a másik motor számára...:DDD (megvan, helye is éppen, de...:U)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák