- Milyen asztali médialejátszót?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- OLED TV topic
- Autóhifi
- Milyen TV-t vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- RAM topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz Putyin90 #7850 üzenetére
Mindegy mit csinalsz, az ugysem lesz jo. Amig nem piszkalnak erte, addig kar foglalkozni vele. Nem hinnem, hogy sokkal nagyobb problemat jelentene gyakorlati szempontbol, mint kerekparozni kotelezo biztositas nelkul.
Arrol meg nem is beszelve, hogy ki ad ra kotelezot es egyaltalan tudod-e hasznalni? Mert ugye tipusvizsgaja sincs a rollernek, tehat ugysem kozlekedhetnel vele kozuton.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #7848 üzenetére
Nem tudom, a Google mennyire pontos a magasságadatokkal, de pl. a Kiscelli
utca, ahol "promózták" az E-Twow Dualt, az is "csak" 27 m szint, 200 méteren.
Magyarán a felüljáró (ha igaz a 6 m/30 m viszonylat), sokkal meredekebb.(Úgy általában közúton ritka, hogy 10% fölötti emelkedők legyenek, persze, ha
az ember terepre megy, hegyi ösvényekre, bármi lehet: minden Amper számít.)Szerk: nekem még ilyen Csillagvölgyi, vagy Mártonhegyi ugrik be Budáról, ami.
Vagy ugye, ahol már égettem vezérlőt, az a Tordai: ahol 10%-os, ott elég durva.Szerk2: aztán lehet, hogy én vagyok helikopter, mert az utca aljától néztem, de
a linkelt videóban ott van a tábla, hogy 20%-os emelkedő és onnan durvul be.
Az viszont 24 méter szint a maradék 150 méteren: 16% (és nyilván ez is átlag).[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7849 üzenetére
Nekem már annyi motorom van otthon, hogy elgondolkodtam, hogy poénból
már akár egy gokartot is össze lehetne dobni belőlük. (Az lesz a vége, hogy
eladom a francba az összeset, alkatrésznek, mert nem vállalok felelősséget
egy kotyogó villából eredő esetleges balesetért. Bár írják FB-on, hogy azt
a műanyag perselyt 3D nyomtatóval lehet nyomtatni, csak az se bírja soká.) -
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7854 üzenetére
Ki lehet azt jól is nyomtatni, csak munka van vele, mert soban kene hokezelni es onnantol eros lenne. De ha gondolod kinyomtatok neked egyet, hogy kiprobald, de most csak PLA-bol tudom, mert meg nem keszult el a nagy nyomtatom. Esetleg meg PETG-t megprobalhatom, de ilyen nagyobb cuccot HIPS-bol es ASA-bol mar szivas nyitott nyomtatoval.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7857 üzenetére
Ez az a Tímár utcai, ahol büntetik a rendőrök a bicikliúton biciklizőket?
Azon anno 20-at ment, és akkor csak 36V akku volt benne, semmi 2 kW.Mekkora ezeknek a motoroknak a terhelhetosege statikus tomegben?
Fogalmam sincs.ha gondolod kinyomtatok neked egyet, hogy kiprobald
Köszönöm, egy próbát mindenképp megérne. Abban a nyakban, amiben
eltört, ugye most semmilyen nincs. Másik, amiben még csak kopott, ott
meg az is kérdés, hogy egyáltalán hogyan kell kiszedni a cseréhez.
(Szerintem ezt valahogy belepréselik, és csak roncsolással jön aztán ki.)a Kiscelli még durvább
Na, egyszer megfuttatom ott is... Nyilván esélyem se lesz egy 50 kg-os
pilóta ellen, viszont előny, hogy ő csak óra szerinti értéket írt. Én GPS-t.
(Egészen konkrétan GPS pontos a sebességkijelző és távolság mérés.)24-25 km/h-ra tippelek, de ugye függ a töltöttségtől is. (Oda is kell jutni.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Megálltam hazafelé a legutóbbi teszt helyszínén egy hegymenetet nézni.
Igaz, hogy már 13 km belement, terhelésre 43V körülre esett be, de ez
még mindig több, mint a 36V rendszer közvetlenül a töltőről lehúzva. Ha
ehhez hozzászámoljuk, hogy az első kereket egy régi vezérlő hajtja, ami
papíron 15A-ig engedi (gyakorlatban 17A-t is mértem csúcsban!), akkor
könnyen kijön, hogy bizony 2kW körüli összteljesítménnyel gazdálkodott.
Nyilván full feltöltve elmehet 2.5kW-ig is, majdnem, mint a G-Booster.
Igaz utóbbi 50A. Ha meglesz a nagy akkum, picit még húzhatok rajta,
de az első kerékre már ez a 17A is sok... Állandóan elforgatja, és ugye
mit ér az erő, ha nem uralod? Ledöntöd, és elkezd keresztbe menni.Mondjuk a hátsó hajtás (további) erősítése ellen szól, hogy estem már
így is vele amiatt, mert kövér gázra a sárban kidobta a hátulját.
Mellette szól viszont, hogy még csak meg se nyikkan száraz aszfalton!
A Pro gumi persze nyüszög, de nem azért, mert csúszik: deformálódik.
Azon gondolkodom, hogy ledobom, holnap nézek egy fogyasztást.(Most hazafelé ilyen 7-8A kellett az első keréken a 33 km/h tartásához,
miközben a hátsóra 3A-t írt ki, ami nagyjából ugyanúgy 7.5A. Persze
egzakt összehasonlításhoz célszerű pontosan mérni, nem becsülni...)Dr.Zoo: S1, Pro, vegyesen. Hátsó kerék hajtáshoz hosszú kábellel stb.
Van ugye egy fehér Pro-m, ám annyira kotyog az első villája, hogy nem
akarom összerakni így, és eladni. Nincs pofám hozzá. (Ha meg lehetne
csinálni, az más kérdés.) Akkuját "tuningolom" (teljesen jók a cellák, kb.
100%-ot hoznak, sőt, 2600mAh fölött volt több), viszont a kötések több
helyen töröttek voltak, és botrányos minőségű kézi hegesztés volt. Bele
van kódolva a törés, ha az ember nyekteti. Minap leugrattam a járdáról.
Fiatalabb pilóták ezt gyakran játsszák, nekem inkább a meglepetés volt
az ok (meg a gyenge fék), gondoltam így lesz a legkisebb baj... viszont
amikor nyekken a dekk hát nem lennék az akku helyében: a jó hír, hogy
nekem nincs is ott akku, ami van (8Ah+6Ah), azok meg másképp állnak.[ Szerkesztve ]
-
Tonyo
őstag
Sziaszok,
Melyik roller ajánlott 150-170 ezres ársávban?
Leginkább betonon lenne használva hobby célra, de ha van olyan, ami terepen is elmegy akkor az szuper lenne.
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7863 üzenetére
Kipróbáltam azt a keskenyebb gumit... Nos csalódás. Rosszabbul gurul.
Több a fogyasztás. Emiatt jobban melegszik (a motor és a vezérlő is), a
végsebesség 1-2 km/h-val kevesebb. Cserébe "nagy tempónál" ledöntve*
oldalazni kezd... oké, hogy nem is nagy tempóra szánták, de ez egy fos!
(A dobfékes kerék 36V-ra van kitalálva, de akkor is 28 km/h menne neki.)Sima S1 gumit akartam eredetileg tesztelni, csak nem volt nagy kedvem
leszerelni a másik kerékről az éjjel, így feldobtam tesztre ezt: nem nyert!*: Lágymányosin a kanyarban felfelé kb. 28-nál majdnem lesodródtam.
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7867 üzenetére
Na de érted, ha már nem gurul jól, legalább lenne atomstabil, meg tapadna.
De egyiket se csinálja... azt megfigyeltem korábban, hogy sokkal könnyebben
szerelhető, ezért kíváncsiságból megmértem, kicsit nagyobb a belső átmérője,
azaz nem annyira szoros, mint az eredeti kerék. De hogy mitől oldalazik? Kell
hátra egy kamera, aztán megnézni, hogy eldeformálódik-e, vagy csak csúszik. -
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #7870 üzenetére
17 ezer? Akkor nézd meg mennyi most az enyém darabja...
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #7871 üzenetére
Aki majmot vesz, vegyen hozzá banánt is. Engem csak az lepett meg, hogy
ez egy kutyaközönséges tömörgumi, amit 200x50-es méretben utánad dobnak
7-8K-ért, erre csak azért*, mert 1 cm-rel szélesebb (de amúgy pl. tök ugyanaz
a gyártó stb.), véletlen sem 20-30%-kal drágább, hanem több, mint kétszerese.*: az lehet esetleg még mögötte, hogy ez Dualtronhoz való (igaz, csak Raptor),
ezért gondolják, hogy el lehet adni a akármennyiért. Végül is van benne valami.
Ha mindenki annyiért árulja, akkor akinek ez kell, kénytelen annyiért megvenni.
Nekem annyira nem kell, de a gagyi 200x50, ami csak 200x47 egy fos.Szerk: eBayen komolyan mindenki ilyen áron adja. De kíváncsiságból beírtam a
Google-ba, és Alin már barátságosabb árakat mutat, sőt ugyanott mutatnak róla
olyan metszeti képet, ami alapján nem teljesen tömör a gumi (lehet kipróbálom).[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7867 üzenetére
Hát ennek se volt tapadása... Elég egyértelműen látszik a csúszás...
Mindezt emelkedőn, 28 km/h-nál (nyilván volt hajtás is rendesen).Szerk: jobb oldalon semmi, hazafelé (lejt) nem próbáltam 30 fölött
menni ugyanott, sőt, nagyon óvatos voltam... Ez a kockásra kopás,
ennyitől szerintem durva. Nem tudom, ez milyen gumiból készült...
(Otthon rámértem a motorra infrával: volt vagy 80 fokos. Vezérlő is
50 fok a műanyag dobozon kint mérve. Nem árt, ha jobban gurul...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7866 üzenetére
A sima S1 gumi a nyerő. Megvan a 36 km/h, fogyasztás kevesebb, érezhetően
jobban gurul: egyetlen baki, hogy megállt a versenytechnika a Lágymányosin...
Letiltott a BMS, valószínűleg túlmelegedés. És ekkor jöttem rá, hogy a töltőket
ugyan beraktam a hátizsákomba, ám utána az kompletten a garázsban maradt.Így érdekes lesz a hazaút. (Ha esetleg visszahűlés után hajlandó feléledni.)
Szerk: nem a merüléssel van baj, a kis akku még 50V-on van, simán haza vinne.
De a hülye relés megoldásom miatt egy akkuval nem éleszthető a rendszer.[ Szerkesztve ]
-
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #7854 üzenetére
Aliexpressen láttam ilyesmit, rendeltem is belőle 2 db-ot. Még nem próbáltam mondjuk bele, nehézkes kicsit a szétszedés odáig (nincs ilyen hosszú dugókulcsom, amivel szét tudnám szedni + használgatom is a rollert, nem szeretek gyalogolni helyette )
Ahonnan rendeltem, ahhoz a linket itt találod: [link]
Jól hangzik amúgy a 48V-os teszted a vezérlő kábeleit cserélted, vagy hagytad a gyárit?
Mivel ponthegesztettél, tudsz hozzá linket dobni? A gyári akku helyén vajon elférhet egy 48V-os pakk?
-
DigitXT
félisten
válasz csokaym #7880 üzenetére
Sajnos nem jó a link, pedig kíváncsi lennék rá. A szétszedéshez nekem sincs
olyan hosszú dugókulcsom. Viszont ebben az esetben a csőkulcs a barátod.Ha csak belepróbálni akarod, van olyan alkatrészem elfekvőben, amiben nincs
benne a gyári műanyag (mert eltört, és úgy ki lehetett szedni). Van olyan is,
amiben még benne van, csak nagyon kotyog a villa (Pro), abból meg valahogy
ki kellene előbb műteni... feltéve, hogy tuti a cserealkatrész, mert valószínűleg
egy ilyen után azt vissza már nem lehet rakni, csak roncsolással jön ki belőle...48V-tal semmi teendő nincs, át kell kapcsolni a menüben 48V-ra, és megy...
(Valójában ez se követelmény, de anélkül mindig full töltöttséget jelez, és talán
lemerülés közelében se veszi vissza a teljesítményt. De ezt nem próbáltam ki.)Gyári akku helyén elfér egy 48V pakk, ám csak 10s2p kiépítésben. A gyárinál
jobb (3000/3500mAh) cellákból úgy is lehet 6-7Ah kapacitás, szóval működhet.
A sima S1 akku ugye 6Ah, névleg 216Wh... Egy 6Ah 48V pakk meg 288Wh.
Szóval hatótávban is kb. ugyanott lennél, bár a 30%-kal nagyobb végsebesség
légellenállásában sokat számít, talán kompenzálja a többlet Wh...13s3p sajnos
azért nem fér be, mert az már 20 cella lenne két sorban egymáson (mínusz 1),
ami megfeleltethető egy 10s4p-nek, amire azt mondják, hogy nem fér be.Ponthegesztőről tudni kell, hogy elsőre elfüstölt, szóval nem igazán megbízható.
A cserélt NYÁK egyelőre működik, de egy gyengébb akkuval nem hegesztjól...
Vettem egy rendes 3S LiPo-t, azzal mint az álom, de összességében drága volt.
(Ennek ellenére 5*-ra értékeltem az eladót/terméket, mivel már/még működik...
És viszonylag gyorsan hozzájutottam a cserealkatrészhez, némi levelezés után.)Szerk: most kapcsolok, hogy neked Pro-d van... (Ráadásul Dual.) Na abban
ugye 2600-asok a cellák, szóval ahhoz képest visszalépés a 6Ah akku.
De gondolom raktál rá legalább egy extra akkut a két motor mellé, nem?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csokaym #7880 üzenetére
Kitúrtam a rossz linkből a leírást. Az alapján elvileg ez a jó link. Sajnos a
hozzászólásokban írják, hogy a Kugoo S3-ba nem jó (ez kb. az orosz S1,
vagy hogy), mégpedig azért, mert 23 mm a belső mérete, túl nagy: ennél
ebbe jóval szorosabb kellene, vmi 20-21 rémlik, de előtúrom a fotót.Szerk: voilá (volt ilyen 23-as kósza emlék, de, az a külső méret sajnos...)
[ Szerkesztve ]
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #7882 üzenetére
Igen, valóban, most látom, egy decemberi kommentben írta is valaki. Én akkor, mikor megrendeltem, csak a kérdez-felelek rész olvastam, ott az volt a válasz, hogy jó bele... Mérőszalaggal mérve kb 21,5-22mm a belső átmérő, a külső kb 23.. hát ilyen az élet
Az akksikat tekintve azon gondolkodtam, hogy cserélem az egész rendszert 48V-ra: a gyári 10s3p helyébe és a kormányon lévő 10s4p helyére is 1-1 13s2p-t raknék. Ezzel súlyban érnék el megtakarítást is, 18cellával lenne kevesebb, illetve nincs is szükségem ekkora kapacitásra: hamarabb lerohadok a rollerről, minthogy lemerüljön 55+km-t mentem vele egyszer, és nem merült le (de ha nagyon kellene, akkor meg lehet csinálni, hogy a kormányra lövök még egy 13s2p-t, ha kevésnek bizonyulna az összesen 2db belőle)
Illetve egyesíteni is tudnám az akkukat párhuzamosan, így nem maradna kihasználatlanul Wh az egyik pakkban, mire a másik lemerül.
-
DigitXT
félisten
válasz csokaym #7883 üzenetére
Jó tippelem, hogy nagyon zsoké alkat vagy? 55 km az nagyon derék...
Amikor én 50 km fölött mentem vele, akkor nagyjából 26 Ah kapacitásom volt.
Szerk: ha egyszer elkészül a 48V "nagy" pakk, az lesz 24Ah, és slussz.a kormányon lévő 10s4p helyére
Jól emlékszem, hogy nem láttam még képet, hogyan oldottad meg? Táska?Ha gondolod, szívesen segítek egy 13sp2-t összerakni a gyári helyre... Már itt
a topikban is ajánlottak Samsung cellákat jó áron, 26 cella kijönne kb. 13K-ból.
Szerk: aztán nyilván vannak járulékos költségek, de ez az ár egész baráti.A magam részéről nem vagyok híve az összeragasztós, jóazúgy megoldásnak,
mindenképpen távtartókat használnék, ami merevíti is a pakkot - meg mondjuk
a hőeloszlásban is segít: nyilván valamivel nagyobb lesz, de nem vállalhatatlan.
Ebben a szemléletben építem újra a gyárilag szarul hegesztett, és eltörött Pro
akkut, is aminek a celláit egyesével kimértem: szerencsére bírták a gyűrődést.[ Szerkesztve ]
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #7885 üzenetére
Igen, jól tippeled legalábbis nem vagyok akkora teher, 63kg körül voltam, amikor ezt mentem, most azért a karanténban pár kiló felszaladhatott
Lövök nemsokára egy pár képet a rollerről, és megkísérelem feltöteni. Egyébként igen, egy wildman 3L-es táskában van
Ha tudsz segíteni egy pakk (vagy 2 ) összerakásában, az nagyon komoly segítség lenne!
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #7885 üzenetére
Hátha sikerül elküldeni a képet róla.. kicsit béna vagyok még ennek a fórumnak a nem csak szimpla szövegküldéses használatában
A második vezérlőnek majd még kitalálom a helyét, egyelőre az is a kormányon van - de így a menetszél legalább hűti...
Szerk:
Hátha itt már működik normálisan
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csokaym #7887 üzenetére
Az a baj a linkekkel, hogy nem közvetlenül a képre mutatnak.
Szerk: vezérlőt nem félted, hogy ha elkap a zápor, akkor bekakukkol?
Én beraknám a táskába. Bár nem tudom, elfér-e, ha tele van akkuval.
(Mindenesetre, amit a hűtéséről mondtál, igaz, nekem abban a vízálló
dobozban rendesen tud melegedni: jó, hát 30A-t tud, de akkor is...)[ Szerkesztve ]
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #7888 üzenetére
Már kapott is el szemerkélő eső, komolyabb még nem, eddig nem volt vele bajom. A vezetékek ki/belépésénél, meg az oldallapoknál egész korrektül van tömítőanyag, a kevés víz nem áztatta be. Nyáron került még oda, mert a táskában irdatlanul melegedett, illetve az akksi is termelt némi hőt, és kicsit féltettem a kettőt egyszerre együtt odabenn. Télen ez nem lenne gáz persze, csak hát kint maradt a kormányon
Esőben amúgy neki sem indulok, nagyon hosszú utakat meg nem teszek meg. De hosszútávon valamit ki akarnék neki találni -
hhenry
őstag
Sziasztok! Tudnátok ajánlani olyan E-rollert ami bírja a hegymenetet is?
-
B-L-A-C-K
titán
A keretet még mindig nem határoztad meg. Viszont ár érték arányban nézzük és mindenre kell, én dualtron vezérlős mantist vennék (Kaboo Mantis Pro). Barátom rollerekkel foglalkozik és szervizel, nála most van egy ilyen alig használt (185km van benne), a gyári vékony kerekek szélesebbre vannak ráadásul már rajta cserélve: link
-
Reggie0
félisten
Tegnap sikerult kugoo s1 plus-sal esoben menni. Na a sarvedo baromira szivas a rugo miatt. Baratnom tomegevel teljesen jo volt, kb. fuggolegesen csapta felfele a sarat, viszont az en 60%-al tobb tomegemmel mar a nadragomra. Az egesz nadragom saras lett, ami nedvesen ugy nezett ki, mintha a kocsmabol menet osszefstam volna
Új hozzászólás Aktív témák
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Milyen asztali médialejátszót?
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- World of Tanks - MMO
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Politika
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Filmgyűjtés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen