Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hevizms

    addikt

    válasz SSlyTR #24545 üzenetére

    Maga az esemény időpontja itteni idő szerint 2014 01 27-én12:46-kor történt a DHL nyomkövetője szerint.Gondolom az időpont arra vonatkozik,hogy akkor vették fel, nem a frissités időpontjára(mint ahogy nálunk a post.hu-n is).
    Az emailt írtam 12:05-kor.

    Persze több mint valószínű hogy nem rohant azonnal a DHL átvevő részlegéhez a kis kinai,mert megijedt volna az email-től.De azt nem tudhatjuk nem-e telefonált esetleg egyet a havernak hogy ezt a ragszámú csomit vegyék már fel.
    Hadd higgyem azt hogy így történt és nemhiába irogattam :D
    Na persze több az esélye hogy nem azért történt. :)

    Azért az érdekes hogy TN-t is azután kaptam hogy irtam nekik,meg ez is akkor mozdult amikor irtam nekik.

    [ Szerkesztve ]

  • raulicio

    senior tag

    válasz SSlyTR #24545 üzenetére

    Sajnos a probléma azzal van mint általában minden ügyfélszolgálattal. A kis kínai, akivel csetelsz ül a gép előtt és jó eséllyel megnézi ugyan azt a honlapot, amit te is látsz és közli veled, hogy tutira van valami raktáron. Aztán persze lehet, hogy már reggel elfogyott de aznap még nem frissítette senki a rendszert, aztán mire te leadod a rendelést, már régen nincs raktáron. És ez még csak egy teljesen jóhiszemű eset.
    De persze valamikor direkt trükköznek vagy csak szimplán nem foglalkoznak vele, úgy gondolják, hogy ugyan most elfogyott de egy két héten belül úgyis jön majd új shipment. Igazság szerint csak az "out of stock" náluk, amit már nem is tudnak beszerezni.
    Az egy nagyon hiú ábránd, hogy olyan élő raktárkészletet lássanak/lássunk, ami azonnal jelzi, hogyha vki lead egy rendelést.
    Egyik következő rendelésem előtt meg fogom kérdezni csak úgy viccből, hogy pontosan hány db van nekik raktáron :)

Új hozzászólás Aktív témák