Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • King Unique

    titán

    válasz XboxGamePass #22252 üzenetére

    Szia!

    Először is leírhattad volna, hogy melyik WD Elements, mert van ilyen és ilyen 2,5"-os, meg ilyen 3,5"-os is. De ha csak 1 TB-os, akkor valószínűleg az előbbi, bár 3,5"-os fizikai méretben is volt akkora korábban.

    Ha az OS felismeri a külső HDD-t, lehet tallózni a tartalmát és megnyithatók a rajta lévő fájlok, akkor az már jónak mondható. De ha nem mindig ismeri fel és fura hangokat ad ki, az már nem éppen... Ilyenkor első körben célszerű ellenőrizni USB-n a fizikai csatlakozást, szükség esetén másik USB-portban, másik USB-kábellel is kipróbálni stb. Aztán a 2,5"-os típusoknál USB-n a megfelelő tápellátás is lényeges, nem véletlenül volt már az elején feltéve a kérdés, hogy melyikről van szó. Ha Windowst használsz és éppen felismeri a külső meghajtót, akkor pedig célszerű lenne pl. a HDS programmal ránézni az állapotára.

    A WD Elements sorozatokra általában 2 év gyártói garancia szokott lenni, ami az előbb linkelt termékek weboldalán is fel van tüntetve. Ha megvan még a számla stb., akkor szükség esetén a vásárlás helyén az adott boltban meg lehetne próbálni a garanciális cserét. Ha ez nem opció, vagy csak 1 év garanciát vállaltak és az már lejárt, akkor másik lehetőségként akár magával a gyártóval (WD) is fel lehetne venni a kapcsolatot és megpróbálni egy RMA-t (példa). Visszaküldeni a terméket és garanciális cserét kérni pedig nyilván akkor érdemes, ha maga a külső HDD ment tönkre. Ha csak az USB-kábel, akkor nem feltétlen érdemes szórakozni ezzel, egyszerűbb és gyorsabb új kábelt venni. Ja, és a garanciális csere előtt szükség esetén az adatokat nyilván egyénileg kell lementeni a külső merevlemezről, mert az adatmentés már nem tartozik bele!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák