- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Computex 2024: szemrevaló madzag nélküli klaviatúrák a Varmilo portfóliójából
- Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
- Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
- E-book olvasók
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hobby elektronika
- Házimozi haladó szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- iPad topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ilyen lesz a CMF Phone 1
ma Intenzív narancs színben és extra lehetőségeket kínáló hátlappal várható a Nothing almárkájának első modellje.
-
Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
ph A cég Fumo Shoppal való együttműködése révén született, háromféle külcsínnel gyártott eszköz Cherry MX Multipoint szériás kapcsolókkal jön.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ne legyen igazadItt írtam róla, iszonyat jól jött ki a lépés, nem lehetett elengedni.
Ez az eddigi legfiatalabb, 8 éves autóm, 108 ezer kilométerrel. A Mazda6-ot 10 évesen vettem 183-mal. Eszméletlen a különbség állapotban. Mind műszakilag, mind külső-belső tekintetében. Pedig sokakkal ellentétben én egy 5 éves autót még újnak látok, A Passat még a majdnem új, a Mazda meg már nagyon nem volt 10 évesen. Tetszenek az új Mazdák is de most ez mégis valahogy jobban bejött. Túl sok volt az "ez a generáció már nem rozsdásodik" aztán mégis és a dízeleiktől is féltem, voltak rossz szériák, a VAG is tud félremenni (2.0PD, TSI) de a dízeleik kiforrottak. Az igazat megvallva egy azonos korú (és sokkal többet futott) Avensist hajtottam most 3 hónapig, azzal összehasonlítva is azt kell mondjam, hogy imádom a Mazdát, de olyan kispóroltanyagosnak tűnik mellette. Persze lehe hogy az 500-at futott Avensisben már ki lett cserélva minden a futóműben, meg kettőstömegű, kuplung, ami csak elkophat, és emiatt hatott újabbnak, míg a 300-at futott Mazdámban még majdnem minden eredeti (talán a kettőstömegű is) és már csereérett, de már nem ér annyit hogy ki is cseréljem. Ami viszont sose volt a Mazdában és sok minőségérzetet kölcsönöz az autónak: az a tankos ajtóbepuffanás.
Azt mondom imádom a Mazdát, nagyon jól megszolgált 6 évig, ez volt az első autóm így végképp tényleg szerelem. Mikor a kölcsön Avensisszel kijöttünk németbe szeptemberben (euro3 mentes övezetbe) és otthagytuk a Mazdát nekik akkor én már lélekben elbúcsúztam tőle, tudtam, hogy soha nem ülök már vissza állandóra.
Folyamatosan a "kéne már rákölteni de még nem annyira gáz - nem ér már annyit hogy ráköltsem" határán pengeélen táncolt, így szép lassan folyamatosan lehamvadt fájó hibák nélkül. Egyszer állt meg, kirepedt a kuplung hidraulika csöve, 3000-ből megoldottam (jelszó: Suzuki fékcső). Egyszer cseréltem 2 injektort bontottra beméréssel 70-ért. Egyszer hagytam ott márkaszervízben 270 ezret (vezérműtengely csere, vezérléscsere, injektorok bemérése).
A beszállást vissza fogom sírni, mert az alacsony A-oszlop-tetőív és a peremes sportülések miatt elég kellemetlen beszállni a Passatba, és a beltere sem tágas, szűkebb a Mazdánál.https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen