Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lemmy71

    őstag

    válasz nyepi #4288 üzenetére

    Végül is nem akarom kivenni és felköszörültetni a főtengelyt. Kíváncsi leszek majd hogy mennyit kopott a cementálás, bár szerintem 230 ezernél még jónak kell lennie. 115 ezernél tűzkarikás lett és úgy ment cirka 4 - 5 ezret vele a nejem, szerintem az okozta a bronz szemcse megjelenését a karterben. Sima olaj cserénél nem látszott csak amikor levettem most a kartert. De anno amikor tűzkarikás lett levettem a kartert, de szinte alig volt némi koksz szemcse az olajszivattyú talpszűrőjén, persze a finom szemcse átmegy azon a rostán, de legalább ment az olaj is. Amúgy én is alapos csapágyon agyaltam, csak hallottam hogy szoktak ilyenkor pluszost is tenni, bár nem értem hogy az mennyire lenne jó egy nem köszörült gyári tengelynél :U Na majd kiderül amikor kiveszem, ráadásul ahogy nézem két fajta csapággyal szerelték a rf5c motort.

Új hozzászólás Aktív témák