Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Land

    veterán

    válasz Kos 7 #1971 üzenetére

    Én is ezeket nézegetem és 2.5-tel. Több tulajjal beszélgettem már, illetve több szervizzel.
    A motor nagyon jó, örök élet +1 nap. De ha elhanyagolták az olajcserék mennyiségét vagy az olaj minőségét, akkor eheti az olajat, illetve ez előidézhet lánc csörgést is, mely drága vezérléscserével jár. Alap esetben nem kell a láncos vezérlést cserélni.
    Elektronikus szervizkönyvet le kell kérdezni, mert abból kiderül szervizelt az autó vagy eltrógerkedték az alap dolgokat. Illetve márkaszervizben bevizsgáltatni, mert 10-20 ezer Ft-ot ez mindenképpen megér. És ne a szomszéd minden autóhoz is értő Józsi bácsi nézze át a kinézett példányt.
    Szervizesek nekem azt mondták, hogy nemigen van típushibája és simán ajánlják 200k km-es futás felettieket is ha volt gazdájuk.
    A szériára nem jellemző a rohadás/rozsdásodás, de ha sokat sózott úton használták, akkor ez is rohadhat, mint bármelyik autó. Részben ez is a tulajdonoson múlik. Osztrák és német példányokat nem ajánlják. Azt mondták próbáljak mindenképp hazait keresni. Ja és ha megvettem a kocsit, akkor egy alvázvédelem persze nem hátrány. ÉN mindenképpen lealvázvédőztetem és akkor nem lesz vele gond a jövőben sem.
    A tulajdonosok tapasztalata alapján ha nem is típushiba, de van akinek a cserélt, jellemzően után gyártott első tárcsa+betét kombók pár ezer km után behullámosodnak és lehet újra cserélni, míg van akinek teljesen hibátlan. A gyári 160 ezer Ft lenne márkaszervizben, és van aki rövid időn belül már 4 szett után gyártottat elfogyasztott és most már kínjában a gyárit fogja belerakatni.
    Ez lehet user error is, de nincs egyértelmű vélemény, hogy miért ilyen rapszodikus a fékcsere eredményessége.

    Mindenesetre én találtam már alkatrész forrást is, ahonnan a drágább gyári alkatrészeket is jó áron be tudom szerezni, és több tulaj tapasztalata alapján lesz segítségem, hogy xy alkatrészből mely után gyártott alkatrész ajánlott (mely kategóriákkal olcsóbb a gyárinál). Illetve tőlem nem messze van ajánlott szerelő is (nem márkaszerviz!), ahol hozott alkatrészből is dolgoznak, így pl egyik havernak az éves olajcsere 35.000 Ft-ból megvan nála mindennel együtt, míg márkaszervizben ez a 70-80.000 Ft.

    Az információim alapján én kitartok a GH Mazda 6 2.5-nél és ha aktuális lesz a vétel tuti ilyet fogok venni.
    Remélem segítettem.

    Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

Új hozzászólás Aktív témák