Hirdetés
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Land
veterán
Én is ezeket nézegetem és 2.5-tel. Több tulajjal beszélgettem már, illetve több szervizzel.
A motor nagyon jó, örök élet +1 nap. De ha elhanyagolták az olajcserék mennyiségét vagy az olaj minőségét, akkor eheti az olajat, illetve ez előidézhet lánc csörgést is, mely drága vezérléscserével jár. Alap esetben nem kell a láncos vezérlést cserélni.
Elektronikus szervizkönyvet le kell kérdezni, mert abból kiderül szervizelt az autó vagy eltrógerkedték az alap dolgokat. Illetve márkaszervizben bevizsgáltatni, mert 10-20 ezer Ft-ot ez mindenképpen megér. És ne a szomszéd minden autóhoz is értő Józsi bácsi nézze át a kinézett példányt.
Szervizesek nekem azt mondták, hogy nemigen van típushibája és simán ajánlják 200k km-es futás felettieket is ha volt gazdájuk.
A szériára nem jellemző a rohadás/rozsdásodás, de ha sokat sózott úton használták, akkor ez is rohadhat, mint bármelyik autó. Részben ez is a tulajdonoson múlik. Osztrák és német példányokat nem ajánlják. Azt mondták próbáljak mindenképp hazait keresni. Ja és ha megvettem a kocsit, akkor egy alvázvédelem persze nem hátrány. ÉN mindenképpen lealvázvédőztetem és akkor nem lesz vele gond a jövőben sem.
A tulajdonosok tapasztalata alapján ha nem is típushiba, de van akinek a cserélt, jellemzően után gyártott első tárcsa+betét kombók pár ezer km után behullámosodnak és lehet újra cserélni, míg van akinek teljesen hibátlan. A gyári 160 ezer Ft lenne márkaszervizben, és van aki rövid időn belül már 4 szett után gyártottat elfogyasztott és most már kínjában a gyárit fogja belerakatni.
Ez lehet user error is, de nincs egyértelmű vélemény, hogy miért ilyen rapszodikus a fékcsere eredményessége.Mindenesetre én találtam már alkatrész forrást is, ahonnan a drágább gyári alkatrészeket is jó áron be tudom szerezni, és több tulaj tapasztalata alapján lesz segítségem, hogy xy alkatrészből mely után gyártott alkatrész ajánlott (mely kategóriákkal olcsóbb a gyárinál). Illetve tőlem nem messze van ajánlott szerelő is (nem márkaszerviz!), ahol hozott alkatrészből is dolgoznak, így pl egyik havernak az éves olajcsere 35.000 Ft-ból megvan nála mindennel együtt, míg márkaszervizben ez a 70-80.000 Ft.
Az információim alapján én kitartok a GH Mazda 6 2.5-nél és ha aktuális lesz a vétel tuti ilyet fogok venni.
Remélem segítettem.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Philips LCD és LED TV-k
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Napelem
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen