Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ádám16

    addikt

    Sziasztok!

    Mx5 NCFL vásárlás van tervben nyáron. Abban tudtok segíteni, hogy milyen tipushibak vannak az autónál? Illetve szerintetek egy NCFL a kínálat tetejéről inkább (5-6m), vagy 7 körül egy alap ND? Eléggé bizonytalan vagyok.

  • Ádám16

    addikt

    válasz tobias88888 #6866 üzenetére

    Régen itt azt a választ kaptam, hogy a tömítéseknek árthat a nagynyomás.
    Én cseréltettem sima leeresztősen, és következő motorolajcserénél kérek újra váltóolajcserét is.

  • Ádám16

    addikt

    válasz focvis #6811 üzenetére

    Teljes mértékben agypéniszem van bizonytalanság miatt, ezért újból kérdezek.

    NCFL-re javaslatotok hatására is már azt mondtam, ráfizetek, és legyen inkább ND.
    6.5-ért van hirdetve egy ND 1.5 (ismerősömé), azt szerintem 6.2-ért el tudnám hozni.

    Viszont!

    Ma velem egy városban lett hirdetve egy fekete sima NC 1.8-as motorral, 170000 km, 2007es, Challenge változat (base, de klíma van!).
    Kaszni kezdett rozsdásodni, de fotók alapján olcsón/könnyen kezelhető. Ismert mechanikai hibája nincs, nem ázik be.
    Motorja 30e km-rel ezelőtt volt felújítva:
    Hengerfej- Nyomáspróba - Szelepek csiszolása - Szelepszár szimeringek cseréje - Tömítés csere - Síkolás - Gyűrűsor komplett cseréje - Vezérműlánc csere feszítővel együtt - EGR szelep alatti tömítés csere - Hajtókar csapágyak cseréje.

    Az ND több, mint 2x ennyibe kerül, és nem hiszem, hogy 2x ekkora élményt is adna. Nyilván újabb, de drágább a fenntartása jelentősen -ahogy írtátok-, és nekem szerintem egy NC is elég lenne.
    Volt NB-m, igazából azzal is totál jól elvoltam. Esetleg utólag egy tempomatot kapna az NC, mert napi használatra lesz áprilistól októberig használva országúton.

    Emellett az a helyzet, hogy nem akarok azzal foglalkozni, hogy szerelőhöz/kasznishoz/fényezőhöz hordjam az autót jóval nagyobb rendszerességgel, mint ahogy egy ND-t hordanék.
    Az NC 8,5, míg az ND 6,5-et fogyaszt átlagban. Szerintem azt a +3m Ft-ot fenntartásban, üzemanyagban soha nem hozná vissza az ND így sem.

    De az ND tetszik igazán. Ezért baromi nehéz.

    Racionálisan gondolkodva, ti mit lépnétek?

  • Ádám16

    addikt

    válasz m3tr0 #6882 üzenetére

    Néztem, tetszik minden porcikája, de az olajfogyi miatt generálozni kéne szerintem 2-3 éven belül. Az pedig, ha jól sejtem, nincs meg 1M Ft alatt most. Ettől függetlenül írni fogok beletettem a kalapba, és jelentkezek, ha a holnapi NC offos és az ND-t nem érzem annyival jobbnak.

    tobias88888: teljesen igazad van. Ettől függetlenül fogom vezetni a sima NC-t holnap, hétvégén valószínűleg az ND-t, és azt is ráteszem a mérlegre, mennyi különbséget érzek köztük.

    focvis: NB már túl koros, és mindegyik rohad, de durván, vagy hamarosan fog. Sajnos ezt tapasztaltam. Formára is inkább az újabbak jönnek már be számomra. :)

    "Annak idején azért dobtam be az ND-t, mert eleinte még 5-6 misis NC-ben gondolkodtál."
    Igen, így is van. Onnan már inkább ND-t vennék. Viszont jött szembe egy konkrét hirdetés, ami rendesen megkavarta az állóvizet.
    Nem sokkal csúnyább + ad kevesebbet szerintem egy NC 1.8 az FL 2.0-tól, és 30e km-rel ezelőtt volt generálozva a motorja. Ha ez a hirdetés nem lenne, nem fájna a fejem ennyire. :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák