- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- Idén mutatkozhat be a MediaTek és az NVIDIA PC-s rendszerchipje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- GoPro Topic
Hirdetés
-
A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
it Megállapodást kötött az OpenAI, így a Reddit tartalmai is a ChatGPT tudását erősíthetik.
-
Manor Lords - Túl a kétmillión
gp Alig három héttel a megjelenés után máris egy fontos mérföldkövet értek el a készítők.
-
Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
ma Nem mindegy, hogyan ülünk rá, a kétrétegű OLED panelből könnyen törött OLED lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ádám16
addikt
Sziasztok!
Mx5 NCFL vásárlás van tervben nyáron. Abban tudtok segíteni, hogy milyen tipushibak vannak az autónál? Illetve szerintetek egy NCFL a kínálat tetejéről inkább (5-6m), vagy 7 körül egy alap ND? Eléggé bizonytalan vagyok. -
Ádám16
addikt
válasz tobias88888 #6866 üzenetére
Régen itt azt a választ kaptam, hogy a tömítéseknek árthat a nagynyomás.
Én cseréltettem sima leeresztősen, és következő motorolajcserénél kérek újra váltóolajcserét is. -
Ádám16
addikt
Teljes mértékben agypéniszem van bizonytalanság miatt, ezért újból kérdezek.
NCFL-re javaslatotok hatására is már azt mondtam, ráfizetek, és legyen inkább ND.
6.5-ért van hirdetve egy ND 1.5 (ismerősömé), azt szerintem 6.2-ért el tudnám hozni.Viszont!
Ma velem egy városban lett hirdetve egy fekete sima NC 1.8-as motorral, 170000 km, 2007es, Challenge változat (base, de klíma van!).
Kaszni kezdett rozsdásodni, de fotók alapján olcsón/könnyen kezelhető. Ismert mechanikai hibája nincs, nem ázik be.
Motorja 30e km-rel ezelőtt volt felújítva:
Hengerfej- Nyomáspróba - Szelepek csiszolása - Szelepszár szimeringek cseréje - Tömítés csere - Síkolás - Gyűrűsor komplett cseréje - Vezérműlánc csere feszítővel együtt - EGR szelep alatti tömítés csere - Hajtókar csapágyak cseréje.Az ND több, mint 2x ennyibe kerül, és nem hiszem, hogy 2x ekkora élményt is adna. Nyilván újabb, de drágább a fenntartása jelentősen -ahogy írtátok-, és nekem szerintem egy NC is elég lenne.
Volt NB-m, igazából azzal is totál jól elvoltam. Esetleg utólag egy tempomatot kapna az NC, mert napi használatra lesz áprilistól októberig használva országúton.Emellett az a helyzet, hogy nem akarok azzal foglalkozni, hogy szerelőhöz/kasznishoz/fényezőhöz hordjam az autót jóval nagyobb rendszerességgel, mint ahogy egy ND-t hordanék.
Az NC 8,5, míg az ND 6,5-et fogyaszt átlagban. Szerintem azt a +3m Ft-ot fenntartásban, üzemanyagban soha nem hozná vissza az ND így sem.De az ND tetszik igazán. Ezért baromi nehéz.
Racionálisan gondolkodva, ti mit lépnétek?
-
Ádám16
addikt
Néztem, tetszik minden porcikája, de az olajfogyi miatt generálozni kéne szerintem 2-3 éven belül. Az pedig, ha jól sejtem, nincs meg 1M Ft alatt most. Ettől függetlenül írni fogok beletettem a kalapba, és jelentkezek, ha a holnapi NC offos és az ND-t nem érzem annyival jobbnak.
tobias88888: teljesen igazad van. Ettől függetlenül fogom vezetni a sima NC-t holnap, hétvégén valószínűleg az ND-t, és azt is ráteszem a mérlegre, mennyi különbséget érzek köztük.
focvis: NB már túl koros, és mindegyik rohad, de durván, vagy hamarosan fog. Sajnos ezt tapasztaltam. Formára is inkább az újabbak jönnek már be számomra.
"Annak idején azért dobtam be az ND-t, mert eleinte még 5-6 misis NC-ben gondolkodtál."
Igen, így is van. Onnan már inkább ND-t vennék. Viszont jött szembe egy konkrét hirdetés, ami rendesen megkavarta az állóvizet.
Nem sokkal csúnyább + ad kevesebbet szerintem egy NC 1.8 az FL 2.0-tól, és 30e km-rel ezelőtt volt generálozva a motorja. Ha ez a hirdetés nem lenne, nem fájna a fejem ennyire.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen