- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Megkezdődött a DFR technológiás OLED monitorpanelek gyártása
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- iPad topik
- RAM topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Kicsit később indul a The Rogue Prince of Persia korai hozzáférése
gp A pontos dátumot a következő hétfői napon jelentik meg a készítők.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz ProperGoblin #222248 üzenetére
Megpróbálnék az alulértékeltebb modellek közül nézni valamit. Esetleg egy Fiat Croma, Nissan Primera.
-
Micsurin
nagyúr
válasz szőröscica #222251 üzenetére
G Astra kombi?
1m azért elég szűkös.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
őstag
válasz szőröscica #222251 üzenetére
+1 a Primerára, sőt ha már ott vagyunk, akkor az Almera is nézhető
ami még nálam standard felmerülő verda 1 milláig: Daewoo/Chervolet Nubira/Lacetti főleg a kombi - ezekből is van GM eredetű 1,6-os, igaz kicsit iszákos, de amúgy nincs eget verő hibája
illetve családilag megfontolnék egy első generációs C-max-ot is, szintén az 1.6 szívó benzinnel, 800 körül néha már facelifteset is lehet találni“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz molnarpeter #222254 üzenetére
a C-Max autószerűbb, 13 centivel szélesebb is meg vagy 30 centivel hosszabb, az egy egész méret különbség az autóiparban a Meriva Corsa alapokra épül, a C-Max meg kettes Fóka
mondjuk Merivából is létezik 8 szelepes egyhatos (a 86 lóerős Z16SE) ami a világból kimegy*
*ha nem rohad szét[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Yany
addikt
Lehet-e vontatni a kiszemelt járművel: [link]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Tothgera30
Ármester
válasz Micsurin #222252 üzenetére
Az a gond hogy abból is ami jó(-nak tűnik), az nem lesz meg annyiból. Inkább 1,3-1,5m.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
válasz Tothgera30 #222257 üzenetére
1,6 millió egy G Astra kombi? Döbbenet...
Tudom, almát körtével, de basszus 980-ért árulom a 93-as 1.9 JTD Saab kombimat , ami azért fényévekkel egy jobb autó, és a fennmaradó 600 ezer forintból még azért jó pár szerviz számla is belefér. -
nagyúr
válasz Tothgera30 #222257 üzenetére
Fú, 1,6-ért ez viccnek is rossz. Jézis isten milyen árak vannak
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #222261 üzenetére
Azt valakinek végre meg kéne vennie, most már csak feljebb fog menni az ára.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #222261 üzenetére
Akarod írni, forgalmi akadály?
-
őstag
válasz Tothgera30 #222257 üzenetére
ez mekkora egy putri kereskedés
kétszer voltam, soha többet nem mennék vissza“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Lisztok
lelkes újonc
válasz szabonagyur #222259 üzenetére
Minden annyit ér amennyiért hajlandó az ember megvásárolni. Bár nem tudom ki az aki hajlandó 2,5 milliót adni egy 15+ éves Astráért.
-
golf
kezdő
válasz mustang08 #222258 üzenetére
Mindenből vannak túlárazott példányok.
Kifejezetten Classic II-re keresve is a kínálat legfelső 5%-a az 1,3 millió feletti, a linkelt példány meg a 3 legdrágább Classic II közül az egyik (a 180-ból).Én azért nem gondolom, hogy csak ezekből szabad válogatni. Nehogy már ne legyen még 1 milláért se vállalható G Astra, túlzásba esnek azért itt páran...
-
slett27
addikt
Opel Vectra C 1.9D mennyire vállalható ? Egyáltalán milyen motort építettek bele ? Ez Opel saját motorja ? Népítéletet nem olvasok, mert egy csomó f...ságot írnak sokszor.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #222273 üzenetére
Az előzményeimtől a tanácstalanságomtól és kisebb dilettantizmustól eltekintve 1M-1.5M környékén vállalható autó ami pályázni is alkalmas (nem tudom napi 60km-re kellene-e egyáltalán dízel ) mit javasolnál ha az üzemeltetést is belevesszük ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
ph_5.5
aktív tag
válasz slett27 #222274 üzenetére
Mi Bravo II 1.4 T-Jet-t használunk. Olyan mindenes.. mert bírja a várost (nem kokszolódik), bírja a pályát. Bár a 120 Le, 200+-os nyomaték nem sok, de azért teljesen élhető és a belső sávban is tudja az engedélyezett sebességet lazán, plusz a felhajtón el tud gyorsulni a besoroláshoz. Én ez alatt (sőt... igazából turbo nélkül) nem vennék alsó-középkategóriás autót. (volt korábban 1.6 16V évekig.. más a nyomaték, azokat pörgetni kell)
6 sebesség előny. Nem mondom hogy vegyél Bravo II-t, de 1.5 alatt mennek a 2007-2009 körüli példányok. Ha olyat tudsz szerezni amiben a digitklímát már orvosolták (terelőmotor), aminél az M32 nincs meghalva, akkor annyira nem rossz vétel ebben az árszegmensben. -
slett27
addikt
válasz ph_5.5 #222275 üzenetére
Köszönöm ! Igazából ezt nézzük ma meg. Kb 400k marad egyéb javításra. Csak elég lesz. Külföldre melóba járós autó. DPF okosítva.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #222277 üzenetére
A rutin meg a szemfülesség. De hogy hogy nem látszódik hogy vissza lett tekerve ?
Nagyon jó...akkor mehet tovább a vadászat.[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #222277 üzenetére
szokásos ügyes taktika.
-
szabonagyur
félisten
válasz slett27 #222278 üzenetére
Miért lenne visszatekerve? Szimplán nincs a hirdetése frissítve, ezért mondom ki tudja mióta árulja már, hogy a hirdetés még 298-n maradt. De lehet szimplán a 300e km-es limitbe akart beleférni ami sokaknál újabb vízválasztó.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
slett27
addikt
válasz tboldi #222280 üzenetére
Még nem, este mennénk megnézni. Nyilván nem egy népszerű típus. Nem is szerepel a megbízhatósági listák élén.
szabonagyur : lesz alkupozíció.
Suzuki SX4 1.6 Sedan ezt meg hengerfejezték. De legalább leírta.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #222284 üzenetére
+1! Nincs 1200 kg ahhoz a 107 paripa bőven elég normál közlekedésre.
#nincsbennetarcsi
-
slett27
addikt
válasz BigBlackDog #222284 üzenetére
Kimosott gyapjú Kizashi. De vacillálok....
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
szabonagyur
félisten
válasz BigBlackDog #222284 üzenetére
Amúgy ha nem lenne kolléga célja a nagy sebességgel való közlekedés vagy hasonló vennék egy Honda Cityt, faék az is és amúgy 800e körül vannak jók.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #222287 üzenetére
Jó lenne ha menne.
Lenne még ez : Toyota Corolla 1.6 Sedan
Illetve ez : Mazda 3 1.6 TXItt az a kérdés még hogy ezekhez az alkatrész annyival drágább mint pl az SX4-hez ? Mert árban teljesítményben kb egy kategória.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #222289 üzenetére
Akkor itt a "vallás" dönt.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
félisten
válasz slett27 #222288 üzenetére
Ha sokat ingázol, akkor szempont lehet, hogy a Toyotának az ülései tűnnek a legkomfortosabbnak (+ könyöktámyasz). Hosszú távon számíthat.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
tototos
őstag
Sziasztok!
Valahol van összehasonlítás Bmw i3(120Ah) és Hyundai Ioniq(38kWh) között? Árban elég közel vannak egymáshoz ha jól néztem.
-
slett27
addikt
válasz ngaba #222296 üzenetére
Pontosan így. A szívó Bravóval nem volt gond, azon kívül hogy öten ültünk benne 2 felnőtt 3 gyerek + csomagok, aztán emelkedőn 6.5k fordulat mögöttem meg nem tudták miért nem megyek. Akkor berágtam eladtam. Amúgy 2.5 évig nálam volt egy hátsó kerékagy csapágy és egy önindító csere volt. Az Opel az megint ment, mert lakácsere történt kellett a pénz annak semmi baja nem volt bár csak pár hónapot volt nálam. A 2 T-Jet Bravo..... jesszus. Mindegyiknél az összes típushiba megvolt. Légterelő motor, féltengelyek, fűtőradiátor, váltó M32, kormányszervo elment.
Alapvetően az a baj, hogy 95%-ban munkába járáshoz használom a kocsit. Nem tudok nézelődni hónapokig, busszal szinte lehetetlenség eljutni a munkába, most is kölcsön autóval járok, nem szívesen. Ha valami baja lesz, összetörik akkor az az én felelősségem és még egy púp a hátamra. Egyszer lehetne már szerencsém.
Qru, f4lcon :
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
ph_5.5
aktív tag
válasz ngaba #222296 üzenetére
Én csak épp megláttam a kérdését - ezét próbáltam ajánlani olyat amit ismerek
6 éve van nálunk a Bravo. A mai napig jó vételnek tartom... bár felmerült hogy le kellene cserélni mert már 16 éves.
Az elmúlt 2 évben komplett kipufogó csere volt. Hűtőt cseréltünk mert elfáradt. Akkut, mert 10 éves volt és nem akartunk lutrit). Az előző tulaj és én is 10e-ként olajat cseréltünk. Újak a stabipálcák, 2 éves a trapéz. 1 éves a 4 gyertya, de nemrég cseréltem ablaktörlőket is (tudom, hatalmas kiadás )... 1 hónapja termosztát csere. 1 éves sincs az első féktárcsa és betét. 1 szezont futottak a nyári 18-as kerekek. Bőrön, tetőablakon, automata váltón és navin kívül kb összes gyári extra benne van. És az egész autó nem ér 1.5 millát Ezért csodálkozom hogy fapados Astra kombiért itt írták hogy 1.5 milkát kérnek. Vicc.#222298slett27 A T-Jet más karakter Német pályán tényleg tudja a 200-as véget. 10 sec alatt van százon... de városban 60-ig nagyon fürge. 18-as gyári kerekekkel, hibátlan futóművel kanyarokban is jó. Volt előtte 1.2 16V Stilonk. 3 évesen vettük anno... no az tényleg lejtőn jobban érezte magát mint emelkedőn
-
1dani1
csendes tag
-
slett27
addikt
válasz tboy93 #222299 üzenetére
Halálfélelem megvolt. Rugózás omg. Abból minden IS ki van spórolva. Nyugdíjas papperoknak való tényleg kimenni a telekre. Többet az életbe nem. Inkább eladom egyik vesémet a karbantartásra.
Fiat Bravo 1.9 MJet 90LE ?? Ember autószerelő és váltig állítja hogy ez 90LE-s. Sehol nem találok róla infót csak 120 ill 150LE. Ezt is megnézném.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #222305 üzenetére
Autokatalogus nem hozta. Van magyar oldal is ahol vannak paraméterek ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #222307 üzenetére
Ez angol ha jól látom, mármint hogy Angliában gyártották ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
426os
őstag
válasz ph_5.5 #222300 üzenetére
"18-as gyári kerekekkel, hibátlan futóművel kanyarokban is jó"
Csak amíg nem ülsz át egy olyan autóba, amiben hátul is rendes futómű van Egyébként inkább hangulatosnak mondanám.Én bátran ajánlom a T-jet Bravo-t, mert ár/érték arányban tényleg jó (nekem is van), de azzal érdemes számolni, hogy azért nagy a minőségbeli szórás, szóval a mindig hibátlan példányok mellett vannak kicsit problémásabbak is. Illetve ilyen korban már nagyon-nagyon sokat számít az előző tulajok hozzáállása is. A 1,5 Millás autóra nagyon peches esetben simán el tudod költeni még 1x a vételárát (A T-jet is tud igen költséges lenni), bár azért a lehetséges hibák nagyrésze kiszűrhető egy típust ismerő(!) szakival.
.
-
ph_5.5
aktív tag
válasz 426os #222309 üzenetére
Fb csoport tag vagyok, a vásárláskor is tisztában voltam a hibák lehetőségével... amiből tényleg akad jópár
Úgy kezdtük hogy féltengelyek javíttatása. Jobb lett mint a gyári, bár később volt aki szidta a felújítást.. nekünk bevált.
Klíma. A csoport szerelője szétkapta, ráment fél napunk.. de jó lett. Majd 1-2 évre rá meghalt megint a terelő, kiderült hogy gyári hibás volt a motor amit beszerelt, de korrektül cserélte utána. A körlámpák sárgulnak, a kormány bőrözése kopik, a motortértető belső borítás foszlik... a hátsó féknyergek tudnak problémásak lenni... És persze a váltó.
6 év alatt (Mo-i vásárlás, hozzánk a 2. tulajtól került, garantált 159e Km-rel, most 229e van benne) sosem hagyott. Nincs hibajelzés, a motor remekül megy. A kaszni nem rohadós.
Szóval messz nem hibátlan típus, de ebben az ársávban szerintem egy élvezhető autó.
Fitómű. A kategóriájában etalonnak tekinthető Focusból céges autóként 0 km korától hajtottam olyat. Más ez tény, de az élhető és a hibátlan közzé sorolnám a 225-ös jól tapadó gumikkal. Olyan helyen élek ahol jó sok a hegy és a kanyar Az Alföldön a veszélyes útkanyarulat tábla előtt pl nem kell fékezni vele#222301ngaba Igen, a kor semminek nem válik előnyére (még a boroknak sem feltétlenül ) Mi is váltani fogunk hamarosan, friss műszaki kerül rá és utána nekiállok jobban szétnézni. Röhej ami a piacon van. Tavaly egyszer nekifutottam. A C**d tetszett. Majd jobban utánanézve kiderült hogy feltehetően az egyik legvacakabb autó amit meg tudnék venni. Hulladék motorok, rossz fényezés, széteső kormány... . És persze tuti lesz olyan aki nekiáll megvédeni, de ez addig tart amig nála elő nem jön... és elő fog. Félelmetes hogy 8-10-12 éves autó gyenge motorjára 1 millát kell költeni hogy ismét haladjon. Óriási csalódás volt amilyen infokat kaptam. (turbosok sem jobbak állítólag)
Golf nem tetszik. Astra nem tetszik. Focus nem. Alfa a páromnak nem. CH-R-t nézem.. de beleültem és a párom közölte hogy soha. 5-6 éves autóra vadászom de gőzöm sincs mi lesz a befutó. Egyszerűen nem szánunk rá 4-5 millánál többet. -
426os
őstag
válasz ph_5.5 #222310 üzenetére
oh, a digit klíma, már bánom, hogy megcsináltattam. Külső-belső terelőmotor volt rossz természetesen, de mindet kicseréltettem, ha már szét volt szedve. 2 hónap után az egyik új motor tönkrement, újabb műszerfal ki-be. Pár hónappal később most megint tönkrement egy, szerencsére nem befolyásol semmit a hibája. De na... Mondanom sem kell, egyik szereléssel sem voltam elégedett (rosszul visszarakott műszerfal, zörgések, csavarral elcsípett vezeték, stb...), pedig elismert, számlás helyen javíttattam...
Golf 7-be ültem át, hátul multilink futóművel. Ég-és föld a különbség minden tekintetben a két autó között. Persze ár tekintetében is, de most már értem, miért toltak a kanyargós osztrák utakon sokszor, miközben érzésre tök gyorsan mentem a Bravoval. A Golf sokkal stabilabb.
.
-
hobizoli
nagyúr
válasz 426os #222311 üzenetére
tipuson belul is lehet mas a stablilizatorok es lengescsillapitok/rugok hangolasa
pl regebben a top-of-the-range modellben vastagabb keresztstabrud volt, ez az nagyobb kanyarstablitast adott eleve barmi mas okositas nelkul is egy erosebb torzios rugokent mukodve, mert a u.n. bodyroll hajlam csokken miatta
ezert is hivjak angolul antirollbar-nak (=ARB)
ma ez vmikor mar egyezik az osszes kivitelben
....meg korabban puhabb hangolasu futomuvek voltak minden autoban
anno a 185 Marea SW-be is beraktuk a 182-s Bravo HGT elso stabrudjat, ami 16 helyett 22mm-s es egy fold volt az is, csak attol is, pedig a rugok/telok maradtak es a hatso stab is a gyari 12mm-s maradt
...es akkor az Eibach meg csinalt hozza elore 25mm, hatra 20mm-st is
azzal is lehet ezen javitani, hogy a gumi szilenetek helyett PU-kat raknak be
pl ezzel a rugozasi komfort nem valtozik, de a kanyarstabilitas jelentosen tud nonitöbb drón kell ;P
-
426os
őstag
válasz hobizoli #222312 üzenetére
Mindent is lehet cserélgetni, persze, de egy átlag user pont nem fog nekiállni a szilenteket próbálgatni. Egyszerűen csak butább a Bravo futóműve, ami nem tűnik fel addig, amíg nem ülsz másik, jobb autóban.
Nem rossz, de az átlagosnál nem jobb, nem érdemes nagyon magasztalni.
Enyém EU5 T-jet 120, normál futóművel (nem sport). Biztos, hogy a gyári sport stabilabb, de valószínűleg rázósabb is..
-
hobizoli
nagyúr
válasz 426os #222313 üzenetére
mondjuk az mk7 Golf eleve 5-6 evvel ujabb konstrukcio is
VAG-n belul is voltak ilyenek, hogy az Audi TT lengokarjait raktak utolag mas testver modellekbe is, ha cseres lett, mert abban erosebb anyagu a szilent gyarilag
mindenre vannak tizenev alatt kjart osvenyek, praktikak
mi is csak azert csereltuk ki stabot a "HGT"-re, mert a regi szilent vallasra koptatta az eredetit ahol fogja a segedvazkerethez, azaz a funkciojat nem igazan toltotte volna be uj szilentekell sem, meg a masik stabrud ott volt keznel par honapja cserelt szilentekkel, csak az autot amiben volt seggbe puszilta egy melos Transit es azert nem volt meg hozza a hatso is[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Lisztok
lelkes újonc
Sziasztok.
2.0 crtdiből melyik a jobb konstrukció a 140 vagy a 170 lovas? Mindkettő 2011-es évjáratú autóban van, mindkettő 6-os DSG, árkategóriában is kb ugyan ott vannak, valamint futott kilométerben is (~260e).
-
hobizoli
nagyúr
válasz Lisztok #222318 üzenetére
asszem a 170 lojjosnal voltak a CR csucsokkal gondok egy -tol -ig idoszakban, de valszeg ezt a hajdani visszahivasban mar azota kicserelhettek benne, ha bele is tartozott abba
en a 170-st vennem a ketto kozul, ha igazoltan tuti ki lettek cserelve anno
eleg nehez a bode is, kell a jedi
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Lisztok
lelkes újonc
válasz molnarpeter #222320 üzenetére
A 140 lovas CFF, a masikat nem tudom.
hobizoli, köszönöm
valamint kiderült számomra, hogy a 140 lovas 9, míg a 170es 3 tulajos.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #222320 üzenetére
A kora alapján CFGB-re tippelek a 170-es esetében. De kíváncsi vagyok én is mi kódja.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen