- Milyen videókártyát?
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
-
Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
it 1,2 millió fiók tranzakciós adatait kéri az ausztrál hatóság, szeretnék rendbe tenni az adóügyeket.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz footy #104999 üzenetére
csak halkan kérdezem de a kuplungtárcsa kopását is beleszámoljátok ebbe a nagy robbanódinoszaurusz-vadászatba?
persze tudom hogy mindenkinek komputervezérelt hidraulika vezeti a bokáját és tökéletes fordulatszámegyeztetéssel váltogatja a visszakettőt de érzésem szerint ez akkor is jelent nem kevés többletsúrlódást a tárcsán (főleg hogy fel kell rúgni a fordulatszámot hogy rendesen visszaválts és fékezzen is valamit). a váltót meg a kinyomócsapágyat nem számolom.
-
VegyesTamás
senior tag
válasz DeFranco #105001 üzenetére
ez már annyira szőrszálahasogatás, hogy akkor a gázpedálbowden kopását, és a váltóbőr gyűrődésének ellenállását is bele kéne számolni városban jobban kopik kuplung, azon kívül kevésbé...az, hogy most visszacsapod 3-ból vagy 4-ből kettőbe, vagy üresbe az kb 500-1000 km difi, egy tárca életében de amúgy sem úgy cserélünk kuplungot, hogy azonnal..ha megcsúszik..állítunk picit ha lehet, utána szerelő. Egy rosszabb elindulásnál többet kopik, mint így. A kinyomócsapágy meg megint csak hasonló móka.
Integrale:ha olyanom van még úgy is váltok
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Integrale
veterán
válasz VegyesTamás #105003 üzenetére
Eddig csak Peugeotot tudtam úgy váltani, hogy nem használtam kuplungot, a két itthoni digó hintót nem sikerült, úgyhogy inkább nem is próbálgatom, üresbe viszont minden további nélkül.
"Bad reklám is reklám too"
-
DeFranco
nagyúr
válasz VegyesTamás #105003 üzenetére
hát szerintem meg akár kétszer annyit kopik tisztán városi üzemmódban. egyrészt sok motorfékezési lehetőség van, másrészt ott nem 2k körül tolod össze a tárcsát hanem jóval magasabban. többet is súrlódik.
@footy: az nem motorfék szvsz
[ Szerkesztve ]
-
VegyesTamás
senior tag
válasz Integrale #105005 üzenetére
jja szinkronos annyira nem is komálja
DeFranco: nem is volt kérdés, városban az egész autó jobban kopik, főleg Mo.n...
sok szélárnyék meg eszi a gumikat is stb
az is motorfék..miért mi veszi el az autótól a lendületet? (hacsak minimálisan is)
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
DeFranco
nagyúr
válasz footy #105007 üzenetére
nem sokat lassít ahhoz képest mint ha üresben gurulnál. válts vissza a normál sebességfokozathoz képest egyet (vagy kettőt), na az a lassulás amit érzel, az a motorfék
(#105010) TomCat333: ez így van. definícióban az (úgy tudom) de fékezni nem sokat fékez.
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
Sziasztok!
Totális analfabéta vagyok az autókhoz, sosem érdekeltek igazán, főleg a száguldozás sem, viszont ideje lenne autózni, szóval segítséget kérnék autóvásárláshoz.
(Nyilván mikor megyek autót vásárolni, viszek magammal hozzáértőt, de előtte tájékozódom.)A lent felsorolt autók a kiszemeltjeim, nagyjából utánanéztem a hibáknak google segítségével, de egyrészt nem akarom hogy rosszba nyúljak bele, másrészről ti jobban tájékozottak vagytok a mai autókkal kapcsolatban, jobban tudjátok a hibákat, ezért megkérdezlek titeket mint tapasztaltakat.
Amire igényem lenne motorikusan:
- Megbízható legyen motorikusan
- Jó lenne a mozgékonyság, esetleg viszonylag jó gyorsulás
- Nem kell nagy végsebesség, nem száguldozni akarok
- Ne legyen sok km benne (Plafon: 100-120 ezer)A kiszemeltjeim, leginkább külsőre alapozva:
1. Fiat Grande Punto 1.4
2. Suzuki Swift 1.3 (2005-től felfele)
3. Volkswagen Polo IV 1.4 (Dupla körlámpás, de a facelift verziót se utasítom el. )A keret 1 millió forint lenne, kicsit kilehet tolni (+200E-t szánnék a vásárlás utáni javíttatásra), az összkeret 1.2MFt.
Nagyon szépen köszönöm előre is!
[ Szerkesztve ]
-
Bigemperor
senior tag
Twingo lesz a nyerő szerintem is, sajna.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Bigemperor #105016 üzenetére
Szerintem egy 2.2-es dízel Accord kell neked.
-
válasz szőröscica #105017 üzenetére
Az mondjuk nekem is kéne.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #105017 üzenetére
szerintem is.
vagy egy 2.0 ecoboost.
Turbos make torque, and torque makes fun -
Bigemperor
senior tag
válasz szőröscica #105017 üzenetére
Bocsánat, de rosszul szerkesztettem és két hsz-t összekavartam. A Twingo-s észrevétel a 2015-ös év autója szavazásra akart menni.
Amúgy én tökéletesen elvagyok az 1.8-as szívóbenya Civic-emmel.
-
AMD Power
titán
válasz parandroid #104997 üzenetére
Szerintem itt ezen van a hangsúly amit írtál.
Nem szabad teljesen belebuzulni a spórolásba, mert konkrétan a forgalmat akadályozhatod, és zavarhatod vele, egy csomó más embert feltartva
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
molnarpeter
nagyúr
2010+ Galaxy vagy Sharan? 2.0 és felette, dízel, kevés kilométerrel (sokat fognak vele menni ).
Más: volt szerencsém egy körre utasként egy Model S 60-ban. Olyan mértékben azonnali a nyomaték, mintha egy belsőégésű gondolatolvasó lenne. A TC-s R32 teszt jutott eszembe róla, miszerint milliméterek választják el a gázpedál állásában a fejeket a hátrabillenéstől. Nagyon meggyőző, és még ez a leggyengébb - egy P85D-ben szerintem levegőt sem kaptam volna
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Mit vennétek 500-600 ezer körül, napi 2 x 20 km-re, ami megbízható, keveset fogyaszt, és lehetőleg biztonságos is?
Vagy ha ennyiért nem, akkor mennyiért, és mit? -
AMD Power
titán
válasz tomcsi23 #105024 üzenetére
Én is szeretek spórolósan vezetni. Logikusan ésszel nyomom a gázt. De feltartani senkit nem akarok ,hogy havi 1-2l benzint megspóroljak.
Kornelka: Privi ment!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
nagyúr
válasz molnarpeter #105026 üzenetére
+1 Galaxy-ra 2.0 dizel motorral eleg fasza, kenyelmes, jol pakolhato
-
maglew
aktív tag
Sziasztok
Párommal együtt felveszünk egy kis hitelt és kb. 4 millió Ft-ig szeretnénk új autót vásárolni.
Kizárólag autómata váltós járművet vennénk.Milyen tapasztalatotok van, mit tudnátok ajánlani?
Voltunk több kereskedésben de mindenki a másikat pocskondiázza.
Egyenlőre az új Hyundai i20-as a nyerő, de nagyon tetszik a Nissan Note (külsőleg) de az 1,2-es turbó motor, CVT váltóval azt mondják problémás, nem túl megbízható. Néztem még a Skoda Fabiát is, de ez is valami DSG váltós csodaszerkezet, ami meg tele van elektronikával az rendszerint be is döglik.Kinek milyen tapasztalata van, milyen járművet vennétek?
A jármű színét illetően melyik az ami nem koszolódik annyira, kevésbé látszódik a karcolás rajta, és divatos? I20-ból az Ezüstöt, barnát, sötétszürkék és a kékes színűt néztem ami tetszene.Köszi a tanácsokat előre is.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz maglew #105033 üzenetére
Újat szeretnétek mindenképpen?
Pár éves keveset futott Civic?
Ezüst és árnyalatai, illetve minden egyéb olyan szín, ami minél távolabb áll a feketétől. Ilyen színű autót könnyebb tisztán tartani és a mosási karcok is kevésbé észrevehetőek."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gergőke88
addikt
válasz maglew #105033 üzenetére
Ezust birja szerintem legjobban a "koszt". Feketen minden meglatszik. DSG jelenleg sztem az egyik legjobb automata valto. Gyors, jol fogyaszt vele a kocsi. 4m ft eseten lehet celszerubb lenne venni egy par honapos 1 eves autot.
Evente mennyit mennetek a kocsival? 2 fo fog benne altalaban utazni? -
lenox
veterán
Dizel motor kozos nyomocsovebol az egyik henger fele meno vezetek masik (nem a kozo nyomocso feloli, hanem a masik vegen levo) csatalkozasi pontjan spriccel (permetezodik) ki az uzemanyag. Mire kell szamitani, ez egy tomites csere, vagy valamis sokkal komolyabb? Amugy megy a motor siman, nem rangat, nem jelez semmi, hogy baj lenne, tehat a befecskendezo gonolom mukodik, mert amugy rangatna. Vagy nem? Szabad ilyen autoval gurulni (kb. 6 km. a szerviz), vagy trailer?
-
maglew
aktív tag
válasz Gergőke88 #105035 üzenetére
3,8 körül jön ki egy új I20-as. Pár éves 20-40 ezer km-es lehet meg van törve vagy kicsit szét vagy hajtva, az is 3,2 - 3,5 körül van. Akkor már legyen inkább szűz
Általában 2-en megyünk, meg pár év múlva ha lesz gyerek akkor Ő.
Nem kell túl nagy, néztem a Kia Riót is de iszonyat kicsi és idegesítő a szélvédője. I20 se nagy, de azért szellősebbnek tűnik valahogy.Skoda fabia a másik amit néztem, azok DSG-sek de azt mondták hogy sok gond van vele.
-
runner 125
nagyúr
válasz maglew #105038 üzenetére
Ha, kisebb méret is megfelel, egy Jazz is nagyon jó választás, ráadásul csalóka, az autó külsejéhez képest a beltér nagynak tekinthető. Nem utolsó sorban a legmegbízhatóbbak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
8th
addikt
válasz maglew #105033 üzenetére
CVT? Szívlapáttal verném agyon azt aki a CVT váltót feltalálta. Az egy igazi isten csapása. Nagyobb ccm motoroknál még csak csak megértem de amikor kis ccm nulla nyomatékú szívó motorral szerelt kisautókba pakolják bele a CVT-t na az már morbid humor kategória. Nulla nyomaték vagyis a kívánt tempó eléréséig folyamatosan forgatni kell a motort, hogy gyorsuljon az autó. Előzés meg külön vicc kategória velük. Padlógáz meg üveghang ezerrel és egyszer csak befejezed az előzést. Én 2.0 literes motor alatt biztos nem vennék CVT váltós autót. Pláne nem hitelre, de ez az én véleményem.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
válasz molnarpeter #105026 üzenetére
"2010+ Galaxy vagy Sharan? 2.0 és felette, dízel, kevés kilométerrel (sokat fognak vele menni )."
Ha sok a beszállás hátra, vagy gyakran szállnak ki-be egyedül a ygerekek, akkor érdemes azon elgondolkodni, hogy a Sharan tolóajtós, ami valami elképesztően hasznos feature. Megbjzhatóságban, technikában szerintem egykutya a kettő, meg kell nézni, ki kell próbálni mindkettőt, és vegyék azt, amelyik jobban bejön - a legfontosabb úgyis az, hogy ők hogyan érzik magukat benne.
Re: Maglew #105033
Skodából inkább a Rapid? Mazda 2, vagy 3? Ha már VW, akkor Polo? Nem tudom, mennyi időre szánjátok, vagy hogy tervezitek a jövőtöket, de Új autót pláne nem érdemes rövid távra venni, szóval lehet, hogy érdemesebb lenne kompaktban gondolkodni, ha kicsit drágább is - még mindig kevésbé drága, mint 2- év múlva eladni egy újan vett autót, és másikat venni helyette.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tamás008
tag
Sziasztok. Első (használt)autómat venném valamikor a tavasz folyamán és a tanácsotokat szeretném kérni a választásban, illetve, hogy mire figyeljen oda alaposan az ember autó választáskor.
Az autóra szánt keret összeg max 800ezer mindennel együtt. Amilyen modelleket nézegettem és amiben gondolkodom: Mitsubishi Colt, Toyota Corolla, háromajtósak 1998 és 2004 közötti évjáratok. Milyenek ezek összességében? Illetve a kettő közül melyiket? vagy milyen más modelleket ajánlanátok? Köszönöm a segítséget. -
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #105034 üzenetére
Ez tetszik, kár, hogy automata. Bár már kedzek megbarátkozni a gondolattal... Úgy látszik öregszem.
#nincsbennetarcsi
-
FrankMonzano
őstag
válasz runner 125 #105039 üzenetére
Kivulrol pofas, de az a valto folotti muszerfal irtozat ocsmany, mintha -15 evvel le lenne maradva. Gagyi hatast kelt, nem illik oda. A kormamyresz meg modern, erthetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Volt itt valakinek dolga Alfa 166 2.5 V6-al?
-
Tamás008
tag
válasz tboy93 #105045 üzenetére
Mondjuk nemcsak japán autó lehet, szóba jöhet jó európai is. A japánokra mint első autó netes olvasgatás után azért gondoltam mert nagy átlagban megbízhatónak tartják őket. Mondjuk miben lehet jobb választás egy európai autó? Olcsóbb alkatrészek stb? Köszönöm a választ.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest