- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Házimozi haladó szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
- Bootolás USB pendrive-ról
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA® driverek topikja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz parandroid #116994 üzenetére
itt most olyan extrákat soroltál fel, ami eléggé rétegigény.
még a kutya az egy dolog, de tedd a szívedre a kezed, hányan utaznak évi több alkalommal (főleg rendszeresen!) 1000+ kilométereket főleg családdal? ti most ilyen élethelyzetben vagytok, ok, meg tán az ismerősi körötökből is páran (ami nyilván az előbbiből adódik) de ez baromira szűk kört érint.
jelenleg itthon egy átlag családos felhasználás az a városi cirkálás, és havonta-kéthavonta 150-200 kilométer a nagymamához 3 napra. évente-kétévente egyszer balaton vagy max. horvátország esetleg görögország.
erre hót' felesleges a kisbusz, ha csak nem az a családi dili, hogy terpeszállásban csípőre tett kézzel szeretnétek utazni. meg lehet venni, persze, csak adott pénzből amiből veszel egy tisztességes kombit, elég koszvadt kisbuszokat kapsz a repülő nehéz kő biztonságával. azzal fincsi 1000+ kilométereket utazni igazán. á'la csikós három napot szerelem a szaromat az olasz árokparton a család meg nézi zsolti.
ha azonos állapotot nézünk akkor meg az árkülönbözetből meg a fenntartási különbözetből (feltéve, hogy nem évi 50k a rezsi műszakival, olajcserével javításokkal) simán bérelsz háromévente egy kisbuszt, meg veszel a két nagymamához egy-egy utazóágyat, de még babakocsit is használtan. vagy a babakocsinak egy tetőboxot.
persze, akinek ez a gusztusa, vagy 6 embert szállít, vegyen, mit bánom én, csak ez is ilyen fórum-coelho lett hogy a kétcsíkos terhességi teszttől platós barkas az egyetlen igaz út, mint az, hogy ha nem férek el magam mögött hanyatt fekve kétszer, akkor az a beltér élhetetlenül kicsi. kivéve a honda jazz. az tágas.
csak hogy gyakorlati példa is legyen, az mk1-es sedan fókában magam mögött elférek úgy, hogy a térdem meg a háttámla között jó öklömnyi hely van (180 magas vagyok), és a fél éves gyerekem összes cuccával babakocsival, játszószőnyeggel kosárral mozsárral, saját cuccunkkal mindennel úgy elférek a csomagtartóban kényelmesen, hogy egy jól megtermett sporttáskányi és egy kisebb összecsukható ládányi autósfelszerelés is ott van mellettük pluszban (ez viszi az űrméret kb. ötödét), és az utastérben pedig nem lehet semmi, csak az utasok és feleségem kistáskája.
ha jön a második gyerek, akkor vagy normalizálunk ezen a normalizálatlan poggyászmennyiségen, vagy felrakok egy tetőboxot. ennyi.
és a családok túlnyomó többsége is ezt csinálja itthon, nem véletlenül. adott keretből egy többé-kevésbé rendes c-d kategóriára futja, ami az év 355 napján tökéletesen elégséges, a maradék 10 napot meg megoldják. vidáman. ha egyáltalán c-d az a kategória, és nem egy corsa vagy egy ignis.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
szo se lehet rola, szarul pakolhato, es ultra kenyelmetlen, hacsak nem valami Z3 magassagura rakod....
#117001) DeFranco
2es octaviaba nem tudtam berakni 1 gyerekulest egy magasitos tamlas lofat,+ egy bebihordozot, az ajtot se lehetett becsukni de ha beis lehtne akkor is az elso szeknel buktam 10 cm az csatal a masodiknal 20 at lehetetlen, van 3 as oktavunk is abban meg szarabb a helyzet mert hiba szelesebb 8cm el a deszka amin ulni kene szar ket oldalra oda van baszva 2x 15 muanyag szar ami 10cm kijebb al mint az ulles tamla.[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz szőröscica #116977 üzenetére
Igen, szerintem az még szívócső-befecskendezésű és talán fix geós a csiga is rajta, de ebben nem vagyok biztos.
Integrale: Nem saját volt, de egy időben sokat jártam vele. Csak egy légzsákátvezetőt kellett cserélni.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
roberto211
őstag
válasz Dani_kp #117000 üzenetére
2l-es motor alatt ne vegyél sztem b vectrat. Ecotec 1.6 nak az a kasztni nagyon nagy , cserébe eszik is rendesen. 8l alatt nem hiszem h elmegy meg ugy se h simogatod a pedalt.
2000ccm es viszont egesz tisztességes es kb ugyanannyit eszik viszont lépeget is valamennyire.En nezegetnek mellette 1.6 16v megane kombikat is ha nem csak Opel jöhet szóba.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
szoke12
őstag
Legutóbbi ittjártam óta agyalok, hogy mit lenne érdemes vennem, igazából nem jutottam dűlőre. Legtöbbet munkábajárni használom az autót, ez reggel-este 6-7km. Plusz ugye bevásárlás, kisebb látogatások, stb... De szeretném, ha egy hosszabb utazás sem viselné meg. Jelenleg 400-as roverem van 1.4 motorral, és magával az autóval, szervízköltségekkel meg vagyok elégedve, hisz nem jött ki drágábbra, mint pl egy vw. Csak idős már szegény, elértek a műanyagok, gumiperemek, néhol pedig rohad már a kaszni is, és kicsit mintha kevés lenne a motor a kasznihoz.
Ismerem már a hibáit, megbarátkoztam velük, a legtöbbet meg is oldottam már, és arra gondoltam, ennek az új kiadása is jó vétel lenne. A 45. Bár, nem tudom milyen motorral lenne érdemes venni? 1.6, 1.8, 2.0, benzin/dízel? Melyik a legjobb, ehhez a kasznihoz, használathoz?
Esetleg ebben a kategóriában hasonló?
Egy ajánlat volt még a Lancia Lybra, de mást is meghallgatnék"Élj úgy, hogy ha majd lepereg előtted életed filmje, érdemes legyen végignézni!"
-
-
Dani_kp
őstag
válasz roberto211 #117004 üzenetére
Én pont az ellenkezőjét hallottam, de mindegy is.
Meganból a sedan szimpibb . De árban kb. ugyan az a két autó. Na de nem csorgatom a nyálamat feleslegesen, majd ha meg lesz a zseton, akkor visszatérek erre, most máshova kell .https://ingatlan.com/33821564
-
-
Dani_kp
őstag
válasz roberto211 #117011 üzenetére
Neeeeem . Hanem az 1,8 és 2,0 literes többet eszik, de ugyan úgy nem megy .
Igen olvastam itt róla, meg a beltere is tisztességes. Igazából csak a tetősín miatt ragaszkodok a kombihoz, plusz a babakocsit is tenni kell valahova. De most még csak hárman vagyunk szóval egy sedan is elég lehet.
Renault megane-nak egyéb betegségei, illetve alkatrész ára, hogyan viszonyulnak az opel-hez?https://ingatlan.com/33821564
-
roberto211
őstag
válasz Dani_kp #117013 üzenetére
Rosszul hallottad akkor.
2literes azért megy már. Nem lesz rakéta de elég lesz.Tipusbetegsegei elektromos rendszer szokott lenni. Létező összes elektromos dolgot kikell próbálni vásárláskor. Alkatrész ár kb ua. Illetve ha jól tudom hátsó futóműnél szokott vmi lenni amit ha megcsinaltatsz megint jo lesz jó sok ideig.
Ha aktuális lesz kérdezd Renault topicba rob fórumtársat. Ő nagy mester a renaultoknál.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
válasz DeFranco #117001 üzenetére
Nem kisbuszra gondoltam, csak egy kis családi, kompakt egyterűre (amilyen a Mazda 5, a Corolla Verso, a Grand C-Max, vagy a Grand Picasso). A középkategóriás egyterű (Sharan/Galaxy/Alhambra) már a következő kategória, 3 gyerek alatt kicsit tényleg túlütés jellegű, a kisbuszok (Vivaro, Transporter, Vito, és társaik) meg már kimondottan nagycsaládhoz illenek).
Sajnos az a trend, hogy a kombik egyre inkább összemennek (legalábbis beltérben, kívülről meg egyre nagyobb benga állatok lesznek), ráadásul sikerült a magas övvonallal a passzív biztonságra és a sportos dizájnra hivatkozva jelképes méretűre összenyomorítani a hátsó ablakokat, hajrá, lehet bepakolni a gyerekeket a barlangba. Ráadásul valahogy a csomagterek is egyre szűkebbek és furább alakúak, ablak meg végképp nem jut rájuk, pedig szegény kutya azért igényelne némi fényt, még ha nem is fotoszintetizál).
Imádtam a Mazda 6 formáját, meg igazából a Mondeo is tetszett, a szívem vérzett értük, de inkább vettem kompakt egyterűt, mert annyival komfortosabb a magas üléspozíció és a jelentősen nagyobb ablakfelületek miatt. A két pótülés már csak hab a tortán. Ja, és kicsit olcsóbban ki is jött, mint egy középkat kombi.
"ha jön a második gyerek, akkor vagy normalizálunk ezen a normalizálatlan poggyászmennyiségen, vagy felrakok egy tetőboxot. ennyi."
Másfél évtized tapasztalatával hadd áruljak el egy titkot: nincs olyan, hogy túl nagy csomagtér. Akármekkora nagy hodállyal jársz, mindenképpen tele lesz. Mondjuk ez visszafelé is működik, ha esetleg kénytelen leszel beférni egy kisebb autóba, meglepő módon úgyis sikerülni fog, csak egyrészt nem esik jól, másrészt időigényes, harmadrészt családi konfliktusforrás ('mert te bénán pakolsz', 'minek hozod, úgyse kell', 'mondtam még othon, hogy rakjuk be, de nem', és társaik).
Mondjuk mi valószínűleg nem voltunk már otthon sem normális család, mert elég sokat mentünk, most meg pláne, de az is tény, hogy amíg a kis- és minikategóriákban a magyar tesztelők azon akadnak fenn, hogy a hátsó ülésen a Skoda Citigoban, vagy a Toyota Aygoban, az új Twingoban, vagy akár egy Yarisban kicsi a hely hátul, és ezért nem lehet sikeres a magyar piacon, mert nem fér(nek) el hátul a gyerek(ek), addig tényleg nemigen van miről beszélni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Dani_kp
őstag
-
szoke12
őstag
válasz !Overdose! #117010 üzenetére
Köszönöm!
Én fogyasztás miatt gondoltam dízelre, de van, aki azt mondja, eleve a dízel nem olyan megbízható, sokba van.
Benzines viszont többet eszik, hangosabb is..."Élj úgy, hogy ha majd lepereg előtted életed filmje, érdemes legyen végignézni!"
-
Dare2Live
nagyúr
válasz parandroid #117015 üzenetére
"jelképes méretűre összenyomorítani a hátsó ablakokat, hajrá, lehet bepakolni a gyerekeket a barlangba."
és már az egyterüeket, SUVokat is elérte ez az őrület. Elöl is sokkal rosszabb a kilátás, hátul meg barlang.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
veterán
válasz Dani_kp #117009 üzenetére
Nekem volt Vectra B-ből: 1*1.6 16v; 2*2.0; 1*2.6 V6, beléjük tekertem min. 200 K km-t.
Valóban a 2.0 az ideális és hasonlóan fogyaszt, mint az 1.6; de nyugi - bárki bármit mond úgy, hogy sosem vezetett ilyen autót - az 1.6 16v teljesen élhető. Létezett 1.6 8v is, azt nem szerelték a kombiba.
-
!Overdose!
őstag
válasz szoke12 #117017 üzenetére
Ez egy közvetlen befecskendezéses dízel. Nincs se változó geós turbo, se kettőstömegű lendkerék. Nem egy csúcsmotor és nehezen szerelhető, de megbízható. Tekintve, hogy a legtöbb benzines Rover nyűgös én inkább ezt venném, ha feltétlenül a Rovernél maradnál. Mondjuk sokkal többet nem fog nyújtani, mint a 400-as.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
szoke12
őstag
válasz !Overdose! #117020 üzenetére
Nem is kell, hogy sokkal több legyen, igazából fiatalabbat szeretnék, de ez úgy érzem, bevált, és ezért maradnék ennél
"Élj úgy, hogy ha majd lepereg előtted életed filmje, érdemes legyen végignézni!"
-
Zola007
veterán
keresünk rohangálós, horgászós, kirándulós, bevásárlós, kertiszerszám szállítós autót 300 körül.
Valaki tud eladó, motoriksan és szerkezetilg renben lévő darabot a keleti országrészben?Rendezett okmányokkal,
1600 cm3 alatt, lehetőleg minél nagyobb, 5 ajtósMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
őstag
válasz DeFranco #117001 üzenetére
én régen röhögtem már fórumon ekkorát, köszönöm!
Vártam már egy ilyen kisbusz vitát, mert nagyon érett, de igazad van.
Egy B Vectra nekünk (2 gyerekes család, és az egyik gyerek én vagyok benne már 19 éve) lassan 13 éve elég méretben (sedan talán 1-2 évig volt, a jobb pakolhatóság miatt lett helyette kombi). Nem volt olyan nyaralás, hogy a kombinak a "kalaptartóját" (nálunk csak roló ) ne lehetett volna ráhúzni. Sőt, volt olyan, hogy külföldre egy bérelt Swift szedánnal mentünk (lényegtelen az oka, muszáj volt), és valami csoda folytán abba is belefértünk.
Most hosszúhétvégére elutaztunk, 2-2,5 órás utat megállás nélkül simán meg lehet tenni vele, és nem 40 kilós, gyufaszál vékonyságú a család: édesapám mögött (185 cm, 105 kg kb) simán elférek (konkrétan keresztbe tettem a lábam néhányszor), pedig lassan hasonló termetűek vagyunk.
Rövid távokra (10-20 km) 5 fővel is alkalmas. Ezt már nem nevezném kényelmesnek, de ha van 1 elég vékony/kicsi fő a csapatban (6-10 éves gyerek pl), akkor tűrhető. De tény, hogy 5 felnőtthöz ez már kevés.Egyszer utaztam No-ból haza egy Skoda Superb-ben. Talán 2 megállással (tankolás) csináltuk meg az utat, tény, hogy az egy hatalmas autó, egy jól megtermett (130kg+) sofőr mögött kb. tánctér méretű hely volt. Akkora, hogy a sofőr szerintem
ellett( a végén még félreértitek ) elfért volna maga mögött, kényelmesen. De ne mondjuk már, hogy ez egy átlag magyar család igénye! Ha kosarasokat vagy szumó bajnokokat fuvarozunk, oké. De átlag magassággal, átlag súllyal Mo-n belüli utazásokat szerintem egy kombiban igenis kényelmesen meg lehet oldani 4 fővel. 5 felnőttel már más kérdés.
Egyébként pedig el kell vinni a családot (utasokat) autót nézni, kipróbálni, hogy ki-hogy fér el, aztán mérlegelni. A kiskutya-nagykutya mittudomén az meg tényleg egy speciális körülmény.. itthon legalábbis szerintem az.[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #117024 üzenetére
Kíváncsi lennék azért, hogy ezt az átlag igényt mivel tudnád alátámasztani?
(már az olyan móricka-érveken kívül, hogy szeretnél milliókat keresni, kerek hátsót koitálni, a zsírosából sokat falni? háperszehogyhánehogymáne, mert ennyi erővel a világbéke is átlagigény.)
[ Szerkesztve ]
-
válasz DeFranco #117025 üzenetére
Kérdezz meg bárkit RND(*) hogy akar-e nagyobb autót. Nem kell túl misztifikálni: mindenki nagyobb autót akar. Ennek az eredménye a sok szervizeletlen 5er, A6 meg hasonszőrűek - mert ugyí az igény megvan, csak a lehetőség nem találkozik vele.
Ahogy a Hofi viczben volt: Van-e Önöknél fadzsi kérdés? -Nincs kérem szépen, de az igény, az megvan rá[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Na jó de te nem is bárki vagy
MOD: plusz Te már a nagyobb, és több autós kategóriát képviseled, ami szintén benne van a szórásban, hiszen neked sem kellene a bubu PöstreMOD2: (#117029) roberto211 : mielőtt elkezdünk szavakon lovagolni: a nagyobb nem csak kasznira, hanem bármiben a meglévőnél jobbat/nagyobbat/felülmúlót jelent a kijelentésemben.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
roberto211
őstag
Én sem
Csak jóval erősebbet. Ez meg nem egyezik ugye
Méretre nekem mostani is megfelel mivel max ketten utazunk benne.
Teljesítménye mar nem felel meg.
Elém tennének 6m kp-t,hogy most mit veszel egy g*ci nagy hajót (kombit)amiben elfertek 160an vagy pedig egy erős hothatch/ utcai versenyautót pld Impreza ,lancer,stb akkor egyértelmű h utóbbit választanám.
De nagy autósokat ugye nem lehet meggyőzni.
Mindenkinek más jön be más az ízlése ezt kene elfogadni nem a saját (tév)eszméjét ráerőltetni másra.
17028: Akkor először is így kellett volna írni. Utólag mar nem kell szépíteni mert most nem a motorról/teljesítményről volt szó hanem a méretről.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Declare
őstag
válasz bitpork #117026 üzenetére
En is jelentkezem, a szüleimmel együtt Mindennapi futkosas, parkolas, varosi jöves menes mellett az a nehany alkalom, amikor együtt indul az egesz bagazs valahova egy tetöböxal siman megoldhato, mindenfele nagyobb nehezseg nelkül. A hely limitalt, de nekünk nem gond.
Nekem sem kellene nagyobb auto, mint az astra per pill
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #117026 üzenetére
hűűűű.... van baj
figyelj, ez nem vita, meg nem érvelés, hogy ilyen szalámizásokat csinálsz, hogy "mindenki nagyobb autót akar" meg ilyen közhelyeket puffogtatsz, hogy "igény meg lehetőség nem találkozik".
persze, ezek full igaz állítások, és érvnek hatnak, mert egymás mögé vannak téve, de semmilyen valós szituációra nem reflektálnak, nem oldanak fel egy dilemmát, nincs egy élethelyzet kontextusába rakva, csak így be van coelhozva ide (aztán a következő ebbe bele tud kapaszkodni, és végül ez lesz a norma) egymás mögé, mindenféle gyakorlati alátámasztás nélkül.
amit eszel azzá leszel. én ma sonkás-sajtos szendvics vagyok.
te is tudod, hogy az autóról való döntés egy mix eredménye, amiben benne vannak az egyéb célokon kívül (lakás, iskoláztatás, egészség, étel, stb.) az autóra vonatkozó egyedi igények, úgy mint biztonság, manőverezhetőség, városkompatibilitás, pakolhatóság, küllem, teljesítmény, fogyasztás.
nem gondolod tán, hogy ezt két fórumcoelhora le tudod deriválni...
(nyilván nem amúgy, nettó trollkodsz)
[ Szerkesztve ]
-
Pecc
őstag
Rossz topicba.
Declare - Kösz. Igen próbáltam gumi abroncs és autó gumi keresésre
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #117026 üzenetére
attól, hogy sok az egybites ember, akinek égeti a seggét a kisautó és neki 5er vagy A6, de inkább 7er vagy A8 kell, azt nem nevezném átlagigénynek, hogy kell a nagyobb autó. maximum átlagVÁGYnak.
szerintem az csinálja jól, aki az anyagi lehetőségeinek megfelelően vesz:
-ha kevés pénze van*, egy darab, a pénzéből fenntartható autót és azt karbantartja. olyat, ami elég az év 330 napján kényelmesen, a maradékon meg vagy kényelmetlenkedik, vagy kölcsönöz tetőboxot-utánfutót-lakóautót.
-ha sok pénze van:
A: vesz egy drága autót, amit amortizál minden nap, viszont tökéletesen kielégíti az igényeit, mert nincs 2-nél több gyerek és mellé kutya-macska-nagymama.
B: vesz két olcsóbb autót, amiből az egyiket élmény vezetni és meg lehet jelenni vele - ha ez szempont, mert pl ügyvéd vagy mittoménmi- és vesz mellé egy lelakható családi hodályt, amivel anya viszi a gyerekeket oviba-isibe, beszállhat a kutya a dagonyázás után is és elfér a bevásárlás, amikor bekészleteznek a négynaposvégítéletrehosszú hétvégére.*mondjuk 2M-ig
-
válasz DeFranco #117031 üzenetére
Ha én tehetnék arról, hogy mindenki a megengedhetőn felül autózik, azt mondanám, hogy igazad van. De mivel csak a nyilvánvalóra mutatok rá, így nem számít h az általam leírtak mennyire illeszthetők bele egy konkrét vitába. Lehet hogy nem rendelkezem a megfelelő nyelvi eszközökkel és szándékkal hogy kifacsarhatatlanul írjam le a vitathatatlant, de nem is szempont ez nekem. Mindenki ossza be magának hogy talál-e az általam leírtban neki tetszőt.
(#117033) rbalint88 : lást fent. Nevezd vágynak, én igénynek nevezem amikor egy ember szeretne egy olyat ami megy, nagy, nem romlik el, olcsó stb,stb. Ez a nagy átlagnál nem esik egybe a lehetőségeivel.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
válasz bitpork #117024 üzenetére
most ez alatt mit értesz? a kutyát, vagy a táncteret, vagy vissza a kisbuszhoz?
szerk.: sry, lemaradtam.. de a ki mire vágyik, az más kategória szerintem.. és ez meg mindenre igaz: nagyobb ház, jobb kocsi, jobb PC, jobb feleség
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
Declare
őstag
Olvastataok? [link]
Skoda octavia 1.2 tsi, hasznaltan, ceges flottaautokent. Bomba vetel, hisz ceges, tehat biztosan be volt tartva a kötelezö markaszerviz .....haaat nem tudom ki mit lat ceges autohasznalat fronton, de az en tapasztalatom, hogy meg igenytelenebbül es hanyagul hasznalja a nagytöbbseg a ceges autojat, mint a asjatjat....es a sajatjat se tudja, hogy kell normalisan, ovni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #117043 üzenetére
Azt, hogy a márkaszervizek leginkább sz@rnak a céges autókra, megtehetik hisz a szerződés odaköti őket. Nálunk akárhányszor elvittük őket csak szarabb állapotban jöttek vissza. Rendszeresek az alkatrész kilopások (kicserélik a jót rosszra), a kókány munkáról nem is beszélve. Pl legutóbbi eset: elment vezérléscserére a kocsi, nem légtelenítették a hűtővíz rendszert miután magát lelégtelenítette a tágulásin keresztül meg nem volt benne elég folyadék. ).
Használat meg ember függő ebben egyetértek az íróval (de a gyári periódus betartása biztos nem tesz jót a gépnek). Pl én sem rúgom le őket, ugyanúgy használom mint a sajátom. Hidegen nem pörgetem, nem járok nyélgázon ha kell ha nem.
1,2 tsi-t meg nem vennék. Főleg ezt a beteg láncos változatot nem. Nem is értem, hogy merészelnek egy bevallottan sz@r konstrukciójú motort ajánlani...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
corevalue
csendes tag
Cee'd-eknél mennyire jó az az 1,4-es CVVT motor? Mennyire bírja a Turbó benne?
Soha nem használtam még turbós autót, mire kell figyelni, vigyázni? Pár tippet adhatnátok -
-
A totalcaron is el szoktak hangzani, megfelelő távolságtartással kezelendő dolgok. Nem is beszélve arról, hogy innen merítik az ötleteket, amiből a gázsijuk van.
Pl figyelted hogy a becsületes nepper -miután itt szétszedtük amit írt- kiírta, hogy Ő is ember, és csak a privát véleményét írja-írhatja, amiért nem kellene rá haragudni? Senki nem haragudott rá imho, csak megjegyeztük, h PC lenne leírni minden általa ismert oldalát egy-egy adott véleményének.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Bati0501
őstag
+ annyiszor ellentétbe kerül saját magával,h ezt még a középiskolai irodalom tanárnő is jócskán lepontozná.
Pl.: sztereotípiák, hogy flottából nem szabad autót venni, mert „szét vannak hajtva, és sokat futottak”. Az általunk megkérdezett szakemberek véleményét összegezve ez (jellemzően) egyáltalán nem igaz, sőt.
vs. Igaz ugyan, hogy az esetek zömében sokat futnak, ám a gyári előírásokat betű szerint betartva
(két sor ha van köztük...)Illetve itt pozitívumként írja,h betű szerint tartják karban őket,majd a végén: flottakezelők betű szerint betartják a gyári előírásokat, az olajat is csak 30 ezrenként (Longlife) cserélik. Ha minden jó, a vásárlás után akkor is azonnal érdemes cserélni az olajat (a konkrét esetben a kereskedő megtette), és átállni legfeljebb tízezer kilométerenkénti cserére.
Egy igazán színvonalas cikk.
Új hozzászólás Aktív témák
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- BestBuy ruhás topik
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Mobil flották
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Wise (ex-TransferWise)
- Házimozi haladó szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest