- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung Galaxy Tab S 10.5 - magas képesítés
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gaming notebook topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
ma Ez az egyik legolcsóbb készülék Dolby Vision kijelzővel, és más jó tulajdonságai is vannak, de nem tökéletes.
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz cappa72 #192000 üzenetére
Amúgy cska addig kell nagyobb csomagtartó, amíg kell a babakocsi, nekem most már az ibiza is elég 1gyerekkel
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz kisza25 #192001 üzenetére
Általában ahol asszony van (vagy még a gyerek is lány), ott azért nem ilyen egyszerű a képlet... ők mindig tele tudják pakoltatni.
Viccet félretéve, valóban lehet benne valami, de ez már habitus kérdése is. Van aki megmarad nagyob vonalon, van aki visszavált méretben.
Majd ha kirepülnek a kölkök, akkor ráérek gondolkodni, addig maradok az egyterűnél.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
ngaba
aktív tag
válasz vzsryl #191999 üzenetére
Szerintem az a fő kérdés, hogy kell-e két kocsi (pl. neked és a feleségednek külön autó). Ha igen, akkor én biztos arrafelé törekednék, hogy az egyik egy nagy pályás utazóautó legyen, a másik pedig egy városra optimalizált kis takarékos fürge valami (esetleg hibrid). OK, neked az Almera adott, de alapvetően a fenti lenne az optimális: Mindkét felhasználási módra van egy arra kioptimalizált autód, és azt veszed elő, aminek épp az az erőssége; szükség esetén két kocsi is rendelkezésre áll, ha egyszerre az kell.
Az alsóközép kombi szerintem egy elfogaható kompromisszum, ha az embernek egy kocsija van: csomagtartó is van, és azért el lehet benne férni, de városba azért legtöbbször pazarló, pályára meg tényleg kényelmesebb egy tágas utazóautó nagy motorral.
Az Almerához képest minden modern autó drága mulatság lesz, illetve szerintem két autó fenntartását is meg lehet érezni. A fogyasztásban azért csodát nem várnék autópályán semmitől (bár az Almera nem tudom, hogy ott mennyit eszik).
A méretet azért hangsúlyoztam ennyire, mert én is meglepődtem... Vissza lehet olvasni itt is, hogy anno a lányom születése előtt az 1. gen. C-maxba voltam beleszerelmesedve (mert mi azért sokat megyünk városon belül, és úgy gondoltam, hogy praktikusabb lesz, és elég is - a babakocsis időszakot valahogy szűkösen kihúzzuk), de már örülök, hogy nem az lett. Az Alteába is cipőkanállal férünk be MINDEN hosszabb utazáskor. És néha ezenfelül még befigyel egy utazóágy, nyuszimotor, ez az. A babakocsi elhagyásával viszont érezhető hely szabadul fel, már a sportbabakocsira váltásnál is...
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #192004 üzenetére
Kell a két kocsi, ezt már megtárgyaltuk a párommal. Ez az egyik legfontosabb szempont.
Az Almera megtartásán még erősen filózom, mert GTK a teljes feljavítása, ráadásul minden körülmények között sokat zabál. Egyszer tudtam 7L alá bevinni, amikor 18-ban éjszaka utaztunk le Montenegróba Bosznián keresztül. Tavaly ugyanazon az útvonalon már 7,5L-ből tudtuk abszolválni, mert nappal mentünk, és jobban kellett a klímát is használni. Amúgy a vegyes átlagom 8,5L. Ennél sógorom 2012-es, 155LE-s Mazda 6-osa is bő 1L-rel kevesebbet kajál, pedig rendesen meg szokta hajtani.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz bandus #192003 üzenetére
A liter nem adja vissza, mert literre kisebb,mint az i20-nak, de abba nem fértek be a 15" 185-ös kerekek ülés döntés nélkül, seatba meg igen, a 16" 215- ös kerekek 290 vs 328 liter
[kép]MÁS: a vw féle 1,2 tsi 2013-2015 között mennyire problémás?
Seat toledokat nézegetem[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
[CS]Blade2
addikt
Én is a csomagtartóval vagyok meglőve, jelenleg már csak az tart vissza a végleges döntéstől. A mostani lépcsőshátú, 490 liter a csomagtartó. Minden visszalépés lenne, és egészen a Jazz-ig és a Swift-ig szűkítettem a listát. Úgy gondolom, hogy minden helyzetre, személyre szabottan van egy arany középút, egy elégséges minimum, és ezt kell megtalálni. Az biztos, hogy 490 literről legalább 350 liter-re vissza fogok lépni.
Valószínűleg a túl kicsi is elégtelen, és a feleslegesen nagy is. Valószínűleg az is egy rossz elképzelés, hogy inkább legyen bazi nagy, mert ki tudja, hogy mit kell még vinni. Ebből fakad, hogy tankkal vagy saját busszal hordják a gyereket az iskolába.
Neki kell ülni, és végig gondolni, hogy mi az ami a minimum követelmény, és mi az ami nem lenne rossz, ha beférne, és milyen kompromisszumokat tudunk bevállalni, mert végül mindenképp valahol kompromisszumot kell kötni. Nagy csatahajó a legkisebb költségekkel, kis fogyasztással.
Ha eldöntöttétek, hogy minimum feltétel, hogy 2 autó kell, akkor onnan már nem lehet olyan nehéz optimalizálni a méret kategóriát. Kettőnél sok minden játszik. Én pl. 1-nél már olyanban is gondolkodok, hogy van ami 1 körbe nem fér be, hogy ilyen ritka esetbe fordulok kettőt. Az utolsó pár % miatt nem akarok buszt, lesz ami nem fér be, az teszem azt otthon marad. -
Somatom
veterán
válasz cappa72 #192000 üzenetére
10 éve volt utóljára nagy autóm. Nagyon hiányzott. Városban másfél liter a különbség a Kalos és az Espace között. Belefér. Ma elvittem szerelőhöz, ott kellett hagynom. Csak kinyitottam otthon a hátulját, bevágtam az e-bike -ot, a szervízből meg hazatekertem. A Kaloson csak kívül fért el a bringa. Szétszerelés, kötözgetés, zűrös volt.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
őstag
Ide is bedobom... Most akkor ilyen autót ne vegyek?
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
nagyúr
válasz Somatom #192008 üzenetére
Dettó.
Egyszer volt villanyos baja (egyik saru kicsit elfáradt, mint később kiderült) a Galaxy-nak, bicikli állítva betol a csomagtartóba, autó lead a szervizben, bicó elő, bemegy dógoznyi', majd visszafelé ugyanez.
Mi '98-ban Espace-szal költöztünk haza a fősuliról... abban is volt hely.Én meg 11 (?) éve egyterűzök - oké a 3 gyerek mellé más opciót nem találtam normálisat, és a mai napi azt vallom, hogy másba normálisan nem fér bele 3 gyerekülés - igaz, azóta vannak suvok, amikre ez már azért igaz (PUG 5008 pl.)
Bár tegyük hozzá, hogy azért a nagy autókról neked vélhetően más fogalmad van
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Somatom
veterán
válasz cappa72 #192010 üzenetére
No, igen. Anno EZT a díszletszállítót terelgettem. Dupla forgózsámolyos pót, másfél méterrel hosszabb, mint egy nyerges kamion. Állandó behajtási engedélyem volt Bp. belvárosra. Volt nézés, amikor az Andrássy belső sávjából jobbost dobtam az Operaház melletti kis utcába ((kép, díszletraktár bejárat az Operaház mögött). Operett, Erkel szintén szép mutatvány volt. Soxor nem fért volna be a kezem a bódé meg a parkoló autók közé. Ehhez képest az Espace -szal parkolni gyerekjáték.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
MM
őstag
válasz bandus #191988 üzenetére
Renault Kadjar Zen TCe 140.
6,8M helyett 5,2M, ez 23,5% kedvezmény.(Nálunk a cégnél a flotta beszerzéseknél sok Renault van, azokra adnak 20% körüli kedvezményt, de az nem magánszemély, és egyszerre kb 40-60 autó...)
Több kereskedésből is kértem árat újra, az 6,3-6,4M lett volna, ez 5 hónapos volt 5e km-el.
[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
Az e-rollert én is csak be szoktam vágni a csomagtartóba, ha szervizbe viszem (mikor a kocsit, mikor a rollert...) Meg is lepődtem, amikor egy Upba akartam betenni, és még összecsukva sem fér be, az utastérbe kellett beraknom.
Kombi csomagtartójába igaz az egyik hátsó ülést lehajtva, de tök könnyű berakni egy biciklit is. Egy sima golfba pl befér egy átlagos kerékpár belülre?[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
MM
őstag
válasz bandus #192013 üzenetére
Nekem ez a SUV-kupé forma nem annyira jön be, a Kadjar-Quahkai formája sokkal jobban.
A Quashqai egy kicsit jobban néz ki, csak családi autóként a Kadjar pont mindenben egy kicsit jobb, olcsóbb, no meg nagyjából minden ugyanolyan és ugyanott van benne, mint a Megane-ban (tempomat, műszerfal, ...stb), ami szempont volt, mert a 'Zasszonnyal néha csereberélünk.Kérdés még, hogy az Arkana-ban mennyire lesz meg belül a kelet-európai feeling. Eredetileg itthon nem is forgalmazták volna, csak jött az új vezetés Renaultéknál...
[ Szerkesztve ]
-
válasz Bdanyy #192014 üzenetére
Én egy limuzin (sedan ) Trabiba raktam be 2db biciklit (kiszedtem a kerekeket)
Kia proceedbe/skoda fabia kombiba 4havi motyót, vasaló deszkával, ruhaszárítóval, számítógéppel, civil+melóslós ruhával, ágynemű+törölközők, minden ami kell és a nehezített része, hogy azzasszony cuccai is befértek (egy nőnek kb 4x annyi ruha kell ugyanarra )
Nem nagy autó kell, hanem meg kell tanulni pakolni[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz focvis #192018 üzenetére
nekem az outim csak ledontott ulessel+kiszerelt elso kerekkel fert el a proceedben, aminek elvileg szinten 340 literes a csomagtere. plusz a nyari kethetes roadtripunkre ezt megtoltottuk teljesen, meg a hatso ulesre is pakoltunk. el nem tudom kepzelni hogyan fernenek itt el meg egy gyerek cuccai, akar babakocsi nelkul is.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz bandus #192019 üzenetére
Egy db trekking kerékpár és egy db 5 ajtós Golf az elemzés tárgya. Babakocsiról, gyerekről, nyaralásról szót sem ejtettem.
Tehát: 1 db Golf, 1 db bicikli, 2 személy az első sorban ül, az autó nem karcolódik. Némi csomagot a bicikli mellé tudsz pakolni és fullon is vagyunk. -
fpatrik17
senior tag
Üdv!
3 éve egy 2006-os 1.4 benzines Nissan Note-ot hajtok teljes megelégedettséggel. A felhasználás úgy néz ki, hogy jómagam használom hétköznap munkábajárósnak (ez napi max 5 km, illetve heti 1 x meglátogatja Budapestet is a kis vas (300 km oda-vissza). Úgy alakult, hogy valószínű meghagynám ezt a járművet édesanyámnak, mert jelenleg autó nélkül maradt és magamnak néznék másik gépsast. Vásárlás nem sűrgős, kb 1 éven belül tervezem az újítást.
Igazából esküszöm elgondolkodtam rajta, hogy veszek magamnak egy 1.6-os Note-ot a ráncfelvarrot típusból, annyira semmi gondom nem volt vele... de tudom nem egy felkapott autó, így kíváncsi lennék egyéb ajánlásokra is.A következő dolgokat szeretném, ha maradnának a jövendőbelinél is:
- Benzin - alacsony fenntarthatóság - megbízhatóság (inkább tankolok, minthogy fél millás szervízekbe fussak bele)
- 190 cm vagyok és rühellem ha nem férek el, tehát fejemnek-lábamnak legyen hely
- hátsó ülésre beférjenek mögém kényelmesen, illetve legyen "legózható" a hátsótér (mérete ellenére a Note-ot úgy meg lehet pakolni, hogy az valami álom. Ugye a hátsó sor sínen csúsztatható és az ülések is dönthetőek). Ebből adnék talán legnehezebben lejjebb, annyira megszoktam a praktikusságát.
- Egyéb extrák annyira nem érdekelnek, Murphy nem alszik elvek alapján igénytelen autó hívő vagyok, közlekedő edényeket sokkal nagyobbra tartom mint a fullextrázott pénznyelőket.
+1 kimondottan tetszik a magasabb üléspozíció, de ehhez annyira talán nem ragaszkodok, mint a fentebb felsoroltakhoz.Amin javítani kellene és szeretném, ha az új autó többet tudna e téren:
- Teljesítmény/Autópálya tempo bírás (a magas felépítmény miatt a légellenállás alapból elég brutál, így gyengécske az 1.4-es motornak. Pályán max 1 utassal nevezném használhatónak a Note-ot, oldalszél pedig kimondottan taszigálja. Jól jönne egy kis tartalék, na!)
- Tempomatot szeretnék mindenképpen az új sasba, amióta céges autót is nyúzok hiányolom ezt a kis Notesz-ből
- Általános biztonság (légzsákok, törésteszt, stb)Összeghatárt egyelőre 2 millió Ft-ban húztam meg vételárnak (hazai vásárlásnak és külföldi behozatalnak se vagyok ellene)
Amik első blikkre felmerültek:
1. Honda Civic 1.8 UFO (ez nagy kedvencem)
- Kompakt méret, de nagyon jól pakolható, Magic Seat nagyon bejön, a motorról csak jókat hallottam, fogyasztás/fenntarthatóság baráti.
- Forma nekem tetszik
- Egyedüli amitől félek, hogy fórumlakók többen említették, hogy frontális ütközésnél a lábvédelem nem az igazi, ennek nem tudom mennyire kellene nagy jelentőséget tulajdonítani.2. Honda Accord 2.0
- Igazából ő is nagyon tetszik, főleg a 2008 utániak, de az már jócskán beleharap a 2,5-3 millióba úgy nézem.
- Pakolhatóságra nem igazán ismerem, de nem hinném hogy többet tud, mint a Civic
- "Előkelőbb" sedannak tartom, mint a lista többi tagja, de muszáj megemlítenem mert szerelemautó
- Fenntartási költségeit nem ismerem pl. a Civichez képest3. Lancia Delta 1.4 T-Jet
- Ezt amolyan titkos tippnek ajánlotta egy helyi Fiat szervizes ismerős, úgy néztem felszereltséghez képest igen keményen bezuhant az áruk
- Azonos áron extrásabb felszereltség, mint egy UFO civic, ez az 1.4 T-jet pedig nagyon bejövős motor
- Beltér anyaghasználat elég kúltúrált, kopóalkatrészekhez jó áron hozzá tudnék jutni
- Méretre tudtommal Civic kategória, és borzasztóan megpakolható ez is, Note féle csúszkás hátsó üléssor nagy pluszpont
- személyes tapasztalatom 0 vele, de ha lesz bent ismerősnél fixen körbenézegetem (azt a fránya hátsó fertájat, főleg a lámpát nem tudom megemésztené-e a gyomrom, képen nem nagyon tetszik)4. +1-nek a Fiat Bravo 1.4 T-Jet (itt a helykínálat ami nem gyere be)
- Árban szépen bezuhantak már 1,5 milla körülre a használható példányok. Ennek ára a legvonzóbb, ismerem a típust eléggé, ismerősi körben elég felkapott járgány.
- Ha lemondanék a helykínálat öröméről, akkor valószínűleg ezt választanám, a személyes tapasztalatok/ár/megbízható szervíz elérhetőség miattElég hosszú lett, elnézést érte. Várom a tippeket Köszi!
[ Szerkesztve ]
• Honor Magic5 Pro •
-
válasz bandus #192021 üzenetére
Amúgy olyan proceedem volt, mint neked, kb ugyanakkora hely van az ibiza/i20- ban csak más a szélesség, mélység.
A proceedben is inkább szélesebb a hely, mint hosszabb. Ezek a 20-30 literek nem jelentenek nagy különbséget.
Lecseréltem, mert jött a baba, így utólag hiba volt
Azóta (2016) ez a 4. autóm és ez kisebb, mint az voltEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
peet05
tag
válasz fpatrik17 #192022 üzenetére
Szia!
II-es Priust (2006-tól) mondanám első körben. Nem egy pálya bajnok, de a többi követelménynek megfelel.
Mondjuk a napi 5km ennek sem lesz ideális, arra plug-in lenne a legjobb választás (persze, ha van hol tölteni), de az meg bőven a megadott kereten felül van. -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz fpatrik17 #192022 üzenetére
Ezek alapján a Civic, jól variálható és egész tágas a belső tere. Accord nagyobb de ott nincs MagicSeat és eleve egy sedan nehezebben pakolható a kialakítása miatt. G8 Civic-nél van pár típus betegség amik folyamatosan lettek javítva, így minél fiatalabb évjárat annál jobb.
Motorikusan nem egy nagy eresztés erőre, ,mert alul elég halott szegény. Ilyen téren jobb választás lenne a Barvo/Delta 1.4T és a Delta is jól pakolható és olcsó is (az alkatrész is kivéve a karosszéria elemek). Szóval nekem az általad felállított egyenletedből a Delta jön ki győztesen első körben.#nincsbennetarcsi
-
fpatrik17
senior tag
Jazz-et szerettem volna még a Note helyett első autónak, csak ismerősi körben kinőtték a mostani hibátlan állapotú Noteszom, így muszáj volt megvegyem
Igazából egyelőre nincs elvetve semmi, érdeklődök nézelődök. Cégesnek kombit használok azzal sincs problémám. Csak mivel család-gyerek még kilátásba se, gondoltam az picit overkill lenne.
Kombiból miket lenne érdemes körbenyálazni szerinted?
[ Szerkesztve ]
• Honor Magic5 Pro •
-
Integrale
veterán
válasz fpatrik17 #192022 üzenetére
Delta/Bravo párosból 2010 utániakat nézz, ahol jobbra lent van a hátramenet, előtte Opeltől származó váltók vannak bennük, csapágyasodnak.
Delta jelentősen nagyobb, mint a Bravo, a +10 centi tengelytávban érezhető, csomagtartó is nagy, viszont kívülről sem kicsi (Civicnél 35 centivel hosszabb), Octavia méretű, belül pedig nagyobb annál.
Klímát álíltsd minden irányba, mind a két oldalon. (Mind a két modellben)
Menj vele, féltengelyek ne adjanak hangot, ne rázzanak.
Hátsó féktárcsát nézd meg, hogy használva van-e, ne legyen rozsdás a felülete, ha az első sem az.
Delta lámpája LED-es, nézd meg, hogy a diódák mindegyike világít-e, ha nem sem végzetes probléma, de azért mégis.
Hűtőt nézd meg a motor felől, a ventilátor kerete több esetben is kidörzsölte a hűtőt, ami szivárgáshoz vezet.
Ablakmosó kontakthibás szokott lenni, bajuszkapcsolót finoman húzod magadfelé, akkor nem jön mosófolyadék, erősebben meghúzva már igen, nem vészes, de előfordul.
Hátsó ablaktörlőt próbáld ki, hallani motorhibákról."Bad reklám is reklám too"
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
akooos
veterán
válasz Luck Dragon #192038 üzenetére
És a Coupé még szép is
Igaz, nem kombi és nem családi, de gyönyörű... -
creedszl
aktív tag
Sziasztok!
Nem tudom van e itt olyan akinek van ebben tapasztalata de kérdezném hogy E12-es Corolla-nál az 1.4 és 1.6 motor között sima használat mellett mennyire érezhető a lóerőkülönbség?Érdemesebb vadásznom egy 1.6-ra vagy elég az az 1.4 is?Kombit keresek az adott autóból de nagyon keveset hirdetnek és a 90% 1.4.
Hulligaaan
-
peet05
tag
Nem is a fogyasztásra volt kihegyezve a történet, legalábbis részemről.
Persze, hogy jobb lenne az 1.8-as pályára (azért a P2-vel sem ördögtől való), de mivel 2M volt a keret.. Ha padlózod, persze, hogy "béget". Az alacsony csomagtér valakinél előny.
Mint ötletet hoztam fel, nem tényt. Az elején is leírtam, hogy közlekedő edénynek ideális, ennyi, nem akarom ezt túlragozni. Egy ránézést/próbát megér. -
7Sony7
addikt
Srácok, átírási nyomtatvány hol kapható? Illetve találtam valami szerkeszthető pdf et, azt elfogadják? Ha igen, abból is négy példányos kell?
És még egy: Ha neten az Allianz nál kötök biztosítást, arról azonnal kapok valami visszaigazoló emailt, amit kinyomtatok, vagy hogy bizonyítom átíráskor, hogy megvan?[ Szerkesztve ]
-
-
-
dj79
senior tag
válasz 7Sony7 #192046 üzenetére
Szia!
Van letölthető, gépen kitölthető változat
Négy példányt kitöltve kinyomtatsz, az aláírásoknak viszont mindegyiken eredetieknek kell lenniük.
Ha neten kötsz biztosítást, meg is kapod az ajánlatot, qr kóddal/vonalkóddal e-mailben, azt már le tudják csippantani az okmányirodában. -
Chereiose
addikt
Ha eladtuk az autót, akkor az első lépés az okmányirodában lejelenteni, aztán a biztosítónál is felmondani a szerződést?
Új hozzászólás Aktív témák
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Politika
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Suzuki topik
- Eredeti játékok OFF topik
- War Thunder - MMO Combat Game
- Samsung Galaxy Tab S 10.5 - magas képesítés
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen