- Házimozi belépő szinten
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Projektor topic
- Azonnali notebookos kérdések órája
Hirdetés
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz sharp4 #158377 üzenetére
D6-ról pont olvastam nemrég kicsit eltántorító infókat, nem tudom, hogy azóta mennyit változott.
-
Mauzes
őstag
válasz sharp4 #163843 üzenetére
Jó ötlet, én is néztem sokszor, de konkrétan 0 db eladó példány van belőle.
Tényleg szívesen veszek ötleteket. Én eleinte ellene voltam, de azért jutottam a Passat-hoz, mert nagy, viszonylag modern kívül-belül, és ami használt autónál fontos, hogy van belőle választék .
Korábban néztem még Citroen C5-öt, de szép példány nem nagyon volt, és belül elég őskorinak tűnik az autó, vagy Hyundai i40-et, de ebből sem volt túl sok és a csomagtartója meglepően kicsinek tűnik.
-
Laraxior
titán
válasz sharp4 #167846 üzenetére
Lehet széthullik 10k km-n belül, akkor minek fizessem a magasabb összeget
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
Vismajor01
addikt
válasz sharp4 #209825 üzenetére
Nem tudom a 0-100at ugyanannyira futja e, de a Golf GTE is hátba ver rendesen. Volvo meg igazán akkor vicsorit ha "launch controllal" inditod, na az megdöbbentő valóban. De ha csak simán oda lépsz neki powerben akkor az nagyon hasonló a golf GTE-hez. Golfra meg nem tudom igaz e ami Passatra de mivel ugyanaz a hajtáslánc gondolom igen, hogyha helyből indulsz volvó-GTE párossal akkor 130-ig elhúz a volvó aztán utána szépen elhúz a GTE
Szal sztem azért eléggé hasonlóak, csomagtartó limitált pipa, hátsólábtér limitált pipa.
Simán lehet valakinek opció mind a kettő aki nem rendes nagy kombit akar de az se baj ha nem egészen kompakt. ÉShát ott a nagy különbség puruttya dizel vs selymes benya.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Doki16
addikt
válasz sharp4 #209825 üzenetére
Ampera és Golf amiről szó volt. Azért ezt nem mondanám amit írsz, hogy egy lapon nem említhető a két autó. Semmi eget rengető különbség nincs közöttük. Ha meg már felhoztad az élményt akkor abban tuti, hogy a Golf jobb, mert eleve a sportosság volt a szempont és a GTI cuccait kapta meg. De ne menjünk bele semmiképpen ilyen vitába, mert mindenkinek más jön be
Teljesen pariban vannak a Passat GTE-vel. [kép] Azt meg első kézből mondom, hogy a Golf lazán veri a Passatot.
V60 egy remek autó, nagyon szerettem volna egyet venni, de nem mertem bevállalni. 2019-ben amikor én vadásztam ezeket a PHEV-eket még nagyon rezgett a léc velük, mert sok volt akkor a problémás darab. Most már sok dolog kiderült róluk és van szakija is rengeteg tapasztalattal.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz sharp4 #209829 üzenetére
Na látod ezért nincs semmi jelentősége, hogy 218 lóerő vagy 288 Én az utazásaim nagyon nagy százalékát a 110 lovas villanymotorral teszem meg és az is bőségesen elég.
Amúgy meg ne a Golfot hasonlítsd a V60-hoz hanem a Passatot, mert azzal vannak egy kategóriában. Ott meg azért már 2016-ban elég sok mindent tudott VW.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz sharp4 #209831 üzenetére
Abszolút egyet értek veled, elborult árak vannak. Amikor én még 2019-ben nézegettem a gépeket a V60 és Passat teljesen egy árban voltak, amik korban és km-ben egyeztek. 4,5-ért lett volna egy nagyon jó V60 D6 nekem még akkor, de nem sokkal indulás előtt mondták, hogy elkelt. Végül Golfot vettem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
BigBlackDog
veterán
válasz sharp4 #218466 üzenetére
Szerintem azért simán esélyes, hogy több lesz. Kapásból a benzin/gázolaj (üzemanyagkártyát feltételezve) 40e Huf körül van ilyen futásra legalább. Saját autónál még rájön a gépjárműadó, kötelező, casco (nagyobb értékű autó esetén mindenképpen) és még nem mozdult meg az autó. Van éves kötelező szerviz, gumizás/gumikopás és egyéb, kopó-fogyó alkatrész költség is. És még nem történt váratlan meghibásodás.
-
zolnagy
őstag
válasz sharp4 #218472 üzenetére
Köszi mindenkinek a hozzászólást. Üzemanyagkártya nincs hozzá, nekem kell tankolni. Ezen kívül semmi más nincs, mint a havi 70e Ft saját zsebből, meg az elmaradt netto cafeteria szép kártyát feltételezve, ami meg így kb havi 30-ra jön ki. Így jön össze a kb havi 100.
Én elvagyok az évi 13e km-el, de nyilván nem mindenkinek lenne ez pálya.
Szerintem mindent leírtatok, ami bennem is hol ide, hol oda billenti a mérleget.
Akár használt, akár új autót vennék, milliókat kéne beletolni, így meg semmivel tudok beszállni. Na még dilemmázom rajta.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Parfüm topik
- Házimozi belépő szinten
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Stellar Blade
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs