Hirdetés

Hirdetés

Aktív témák

  • yerico

    senior tag

    Csak egy sztori, hogy hogyan mennek itthon a dolgok.

    Ugyebár még decemberben vettem egy C660-1EE Toshiba notebookot (C-380M/2GB/250GB). Ez gyárilag 2 év garanciával jött. Azt terveztem, hogy kibővítem a garanciáját. Ekkor ért az első meglepetés, hogy a Notebookstore pécsi boltjában azt mondták, hogy nem a teljes C660 szériára lehet garanciakiterjesztést vásárolni, hanem csak egyes modellekre. Az enyémre pl. nem. Itt már kezdett érdekes lenni a dolog. A jótanácsuk: egyezkedjek a Technotrade-del (ők a fődisztribútorok itthon). Rendben. Kisebb levelezésbe kezdtem velük, mire kiderült, hogy az általam kinézett 2->3 éves kiterjesztés 10K HUF-ért nincs, de lehet 2->4 évre 16K-ért. Na, ez se rossz, hát vettem egyet.
    Természetesen csak a budapesti központban van, a pécsi részlegben nincs, 3K-ért postázzák, vagy személyes átvétel.
    A meglepetés ott ért, hogy nem tudtam beregisztrálni. Azzal jött folyton a weboldal, ahol meg kell tenni, hogy a jótállást már regisztrálták. Felvettem a kapcsolatot a Toshiba.hu-n található elérhetőségeken a Toshiba Hungary-val, akik azt mondták, hogy ezt a jótállást már bizony felhasználták, és hogy egyeztessek a Technotrade-del.
    A válasz volt a legérdekesebb a Technotrade részéről. Ezt szó szerint beidézem:

    "Kedves XXXXXXXXXXXXXX!

    Tévedésből ez a kód lett regisztrálva egy barátom notebookjához.Küldök egy másik kódot, amit továbbítson a toshiba ügyfélszolgálathoz. Ezzel már nem lesz gond.

    YYYYYYYYY

    Üdvözlettel:
    ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ"

    Tehát semmi elnézést, meg bocsánat, csak annyi, hogy hát amit mi eladtunk önnek, azt már mi felhasználtuk, és egy nagy rakás sz@rt kapott maga. Szerencsére vagyunk olyan jópofák, hogy küldünk egy másikat.

    Hozzátenném, a kód egy zárt DVD tokban van, amit csak úgy lehet megtudni, ha felbontja az ember.

    Adalék: 30 nap áll rendelkezésre a garancia kiterjesztésére a vásárlástól. Vajon hanyadik napon sikerült a regisztráció? Igen, a 30. napon. Ma végre megjött a levél, hogy sikerült a garancia kiterjesztése.

    Konklúzió:
    A Technotrade nem hibázik, nem is kell elnézést se kérnie, csak az ügyfél a balfasz, amiért megveszi a szart tőlük.
    A Toshiba Hungary teljesen kultúráltan, barátságosan intézkedett, és mindig gyorsan.

    Megoldás: Mielőtt bárki Toshiba notebookot vesz, nézze meg előtte, hogy az ő gépéhez, kifejezetten az ő sorozatszámához kérhető-e garanciakiterjesztés.

    Amúgy most végre 106K-ért van egy 4 éves garanciával bíró notebookom, így egy ideig azért fedezve vagyok a meghibásodások miatt.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák