Hirdetés
-
Computex 2024: Hordozható SSD-k és töltők a Silicon Powertől
ma MagSafe, ütésálló, kicsi, nagy. Mindenki megtalálhatja az igényeinek megfelelőt.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
it A Morgan Stanley vezérigazgatója szerint heti 10-15 órát spórol meg a pénzügyi tanácsadóknak az AI.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
-
ludsimon
veterán
-
mumtaz
senior tag
válasz Redneck #60961 üzenetére
Lúúúzer. Te ebben lelted örömöd, hogy beszélgettél Vele és a fogyasztást nézted? Bakker.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz Redneck #60964 üzenetére
Szar ügy, hogy a Jetforce-om 2liter körül kajál. ;-)
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
ludsimon
veterán
válasz Redneck #60961 üzenetére
Saxo 1.5 D-t nem tudod űberelni.
Ha ráadod a légkondit hirtelen abból a 54Le-ből lesz 40Le, 910 kg-ra + ember.undefined
-
félisten
válasz Redneck #61039 üzenetére
Erre is gondoltam, viszont ahogy nezem az en akkum is AGM-es technologiaju. Az elobb linkelt oldalon levo akku es ez elvileg ugyan az: [link]
Namost itt irja, hogy az AGM technologia mit jelent:
* AGM = absorbent glass mat, a sav üvegszálas gyapotban van felitatva és így megkötve.
Az akkumulátorokat a savval történt feltöltés után véglegesen lezárják, ezt követően már nem felnyithatóak. A felnyitás tönkreteszi az akkumulátort!Namost akkor hogy a rossebbe folyik ebbol a cucc?
Lehet egy ilyet kellene vennem bele: [link]
Ezek az akkumulátorok abszolút gondozás- és szivárgásmentesek, AGM*- és SLA** technológiával készült motorkerékpár-akkumulátorok.
* AGM = absorbent glass mat, a sav üvegszálas gyapotban van felitatva és így megkötve.
**SLA = sealed lead acid, az akkumulátor gyárilag van savval feltöltve és teljesen lezárva.Az SLA-akkumulátorok teljesen zártak, ami azt jelenti, hogy a savval történt feltöltés után az akkumulátorok gyárilag lezártak, és többé nem felnyithatóak. A felnyitás tönkreteszi az akkumulátort!
Csak ez meg valoszinu nem fer oda be.
Vagy atmegyek lexaromba, elobb-utobb abbahagyja a folyast, aztan mukodik ameddig mukodik, utana veszek bele masikat, szerintem ez is lesz. Amig indit addig nem dobom ki.
(#61042) Redneck 5 perccel ezelottig en is csak azt hittem, nem tudtam errol a felitatas dologrol. Amugy mindegyik savas, csak gondolom a razkodas vagy a fene tudja miert van igy megoldva, ne lotykolodjon mindenfele az akkuban. Csak meg mindig nem vilagos akkor hogyan folyik ez a fos nekem.
(B)Szerk:
Szóval a tiéden fektetve lehet csak berakni?(/B)
Csak ez meg valoszinu nem fer oda be.Igen, ezeken a jogokon bal oldalt, fektetve van az akku. [Itt] a variator felett az a kis fekete dobozka, abban van az akkuja.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Redneck #61042 üzenetére
Nincs rajta serules es kirakodas, az akkufedel rogzito csavaron volt kikristalyosodva a cucc, magan az akkun semmi. Nem igazan ertem, elviekben pedig nem folyhatna belole a technologiajabol adodoan. Igazibol nem ertek hozza, csak erre a leirasra alapozom, hogy elvileg nem folyhatna:
AGM (Absorbed Glass Matt) felitatott üvegszálas konstrukció az akkumulátorlemezek között egy bór-szilikát párnát jelent, amely egyéb hasznos tulajdonsága mellett megakadályozza a lemezek közötti vagy alatti cellazárlatot is. Az AGM konstrukciók további előnye, hogy akkor sem szivárog ki belőlük eletrolit, ha az akkumulátor háza megsérül, széttörik. [link]
(#61043) kcsa Erdekes amugy ez a koznyelvben zselesnek nevezett technologia. Nem tudom ezzel a megoldassal leteznek-e akkuk robogoba? Elkepzelheto, hogy nem a belevalo akkuval uzemel a kis jog, lehet neztek bele valami olcsot es kesz, pedig itt fektetve van az akku es ezt nem mindegyik viseli el.
Egy jo cikk a temaban, akit erdekelnek az akkumulatorok:
Akkumulátor felépítése és működése
Normal olom savas akku, AGM technologia es az ugynevezett "zseles akkumulator" temaban rendbe teheti a fejekben uralkodo zavart.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
válasz Redneck #61245 üzenetére
En is kedvelem a szagat, talan nem is a robogoket es a repsolet, inkabb a trabant/babetta szagot, mikor a regi arol 2T-vel jaratod. Az az igazi. A babettamnak is mas a szaga, miota repsollal ketyereg. 16-18 eves koromig ezt ereztem, orok emlek marad az ember eleteben. Azt viszont mar nem szeretem, mikor bejovok a lakasba es erzem a ruhamon ezt a buzt. Mikor bemesz egy tarsasagba es arad beloled a 2T szag..... Persze nem kell ezzel nagyon foglalkozni, azert tartsuk fejben, bizonyos szituaciokban nem elonyos, ha fustszagod van.
-
-
oliwire
őstag
válasz Redneck #61381 üzenetére
Köszönöm a tippet Igazából azon gondolkoztam el, hogy ha
eladnám a robogómat 80-100 között, mennyivel kellene pótolni, hogy ha maradok 50 ccm-nél, csak váltóval, vagy 125 ccm motor és B125 jogsi. Lehet így az utóbbi jobb lenne? Váltós motorral mentem már, de mielőtt mentem volna B125-re, picit gyakoroltam volna még, hogy nagyon jól menjen.(#61382) Bambalazs
Köszönöm a tippet, megnézem[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz Redneck #61387 üzenetére
Igen, autózni szoktam, meg robogózni. Az elég tapasztalat, hogy elsőre minden meglegyen a B125-nél? Úgy tudom ott a gyakorlati órák száma igen kevés. Meg van valami 180 fokos megfordulás is, amit vizsgán meg kell csinálni, eddig azt csak robogón gyakoroltam, ott megy, nagyobb motorral is menni fog?
[ Szerkesztve ]
-
30z.Samu
félisten
válasz Redneck #61399 üzenetére
Oké, ez még Istenes, csak augusztushoz képest...tavaly a telet végig robogóztam, nem vagyok finnyás. Meg fel is tudok öltözni, csak ez így fura. Bár tavaly sem volt éppenséggel nyárias időjárás, amikor még a Ran-nal kezdtem el járni. Autót momentán én sem tudok vállalni, pedig tervben van nagyon.
Sic Parvis Magna
-
Redneck
veterán
-
félisten
válasz Redneck #61667 üzenetére
Tehát ha 50-es a vázszámom, az se gáz
Miert ne lenne?
r)397 Segédmotoros kerékpár: a külön jogszabályban L1e járműkategóriába sorolt kétkerekű, L2e járműkategóriába sorolt háromkerekű jármű, továbbá az L6e járműkategóriába sorolt quad és mopedautó.
L1e kategória
kétkerekű járművek legfeljebb 45 km/ó tervezési sebességgel amelyben a motor:
- hengerűrtartalma legfeljebb 50 cm3 belső égésű motor esetében,
vagy legnagyobb folyamatos névleges teljesítménye legfeljebb 4 kW elektromos motor esetébenL2e kategória
háromkerekű járművek, legfeljebb 45 km/ó tervezési sebességgel amelyben a motor:
- hengerűrtartalma legfeljebb 50 cm3, ha szikragyújtású, vagy
- legnagyobb hasznos teljesítménye legfeljebb 4 kW egyéb belső égésű motor esetében, vagy
- legnagyobb folyamatos névleges teljesítménye legfeljebb 4 kW, elektromos motor esetében,L6e kategória
könnyű négykerekű triciklik, amelyek terheletlen tömege legfeljebb 350 kg - elektromos járművek esetében nem számítva az
akkumulátorok tömegét -, amelyek legnagyobb tervezési sebessége legfeljebb 45 km/ó, és
- amelyek motorjának hengerűrtartalma legfeljebb 50 cm3 szikragyújtású motoroknál, vagy
- legnagyobb hasznos teljesítménye legfeljebb 4 kW egyéb belső égésű motor esetében, vagy
- amelyek legnagyobb folyamatos névleges teljesítménye legfeljebb 4 kW, elektromos motor esetébenTermeszetesen minden ami ettol eltero, az szabalytalan, az ebbol fakado kovetkezmenyekkel, jogositvany nelkuli vezetes (ha nincs arra a kategoriara pl), kotelezo biztositas hianya. Nyilvan a 70-es hengert sosem veszik eszre, ettol meg szabalytalan.
[ Szerkesztve ]
-
carr
őstag
-
Micsurin
nagyúr
válasz Redneck #62357 üzenetére
Köszi Fényben szebb , csak mire hazaértem már kicsit késő lett , Ceglédre kellet menni érte! Léghűtéses , párában 2 óra utánfutón való tekergés után is első pöccre! (méretre nem 125-nek néz ki , a hangja meg a gyári dobbal is brutális és szép ! )
Összesen olyan 30-35k van az áron felül , átírás , eredetiség (15.500 ez egységes ár) , kötelező bizt., és teljesítmény adó ugye a kövi évben. Tételest még nem tudok mondani , mert ma hoztuk el , de egy vagy két hét és az is meg van és akkor leírom!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
HoaryFox
őstag
válasz Redneck #62473 üzenetére
Annak lesz A fő közelekdési jármű még mindig az autó marad, 2 dolog miatt akarok venni 1 ilyen kis kütyüt:
1. mert 1-2 km-ért ha csak el kell szaladni valahova, nincs szívem beindítani az autót, így is öreg szegény, örülök, hogy ha kell menni valahova messzebre (pl. munkába), akkor még elvisz
2. tervben van a B125-ös jogsi, majd később a nagyobb motorjogsi megszerzése, valahol el kell indulni, "automata váltós" robogó az oké, hogy kényelmes meg minden, de egy ilyen kis motorral legalább lesz valami fogalmam, hogy kell váltani lábváltóval, szoknom kellHa van észrevételetek még, szívesen várom!
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
üszök
őstag
válasz Redneck #62617 üzenetére
Tőlem megteheted. Engem nem zavar ha bírja a pénztárcád. Én is megtenném,de tök felesleges,hogy itt álljon 1 motor amiben benne van egy vagyon,és havonta 2x megyek vele 20-30 kilométert jobb esetben.
Nincs legolcsóbb megoldás,mert valami mindig kell,hogy jobb legyen. És általában ez a kísérletezés kerül a legtöbbe."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz Redneck #62619 üzenetére
"Szerintem egyszer kell tutira csinálni és kész."
Hát ilyen nincs ha belefogsz. Mindig kell valami jobb cucc bele.
Volt nekem is nemrég egy reszelt 50-es robogóm,jól ment de a 6 lityit elkérte,és finoman nem lehetett menni vele. 40 alatt csak hörgött.Mindemellett a 250-es Malaguti Phantom Max 3,5-öt evett ha nem sajnáltam,és 140 felett volt a végsebessége.
Rendszámos motorra sem kell parkolási díjat fizetni."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen