- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- iPad topik
- Amazon Kindle
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
-
Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
ma De ahogy arra számítani lehetett, ez is egy kétéves Nokia eszköz átnevezve.
-
Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
it Vizsgálatot indított az USA közlekedésbiztonsági hatósága a Waymo robotautók váratlan viselkedése miatt.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Vezetékezést kellene átnézni. Nekem a nagy Maja csinálja ezt, ha megfeszül az
önindító tápkábele... kontaktos a csatlakozó. Szét kell szedni, megpucolni, és jó.
De "lusta" vagyok (1x WD-40-nel "javítottam"), inkább nem ülök rá indítózáskor.
Persze az, hogy melegen csinálja, más jellegű, de hőtágulástól is lehet, vagy vmi. -
mumtaz
senior tag
Ez már meg van, de ebben nincs benne. A többiben sincs, amit találtam.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
Leengedi egy kannába, aztán vissza? Na az ám a szarrágás. Max 5000Ft egy átlagos autónál. Mikor egy 20-50 ezer Forintos alkatrészt cserélünk. Vagy komplett vezérlésnél 50-100 (vagy több) ezer Ft-os tételnél.
Én soha nem töltöm vissza.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
Na az már pont az a kategória, amihez én tennék erősebb főtengelyt. Főtengelyt honnan szerzel hozzá?
Den:"A mocid nagyon pofás lett."
Kösz. Még nincs kész, csak a nagyobb/sürgetőbb idomjavításokat végeztem el rajta. Vannak még illesztési hibák letört fülek/patentek miatt.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
A Gurtner egy szar. A Speedfightból akkor is kihajítottam volna, ha nincs semmi baja. De volt.
Vegyél egy használt 17.5-ös DellOrto-t
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Den
veterán
Valószínüleg karbifűtés. Ha odatették az nem véletlen, de sok karbifűtéses karbit láttam fűtés nélkül, szóval vedd le, aztán meglátjuk. A fúvókaproblémádra megoldás lehet egy fúvóka dörzsár készlet, meg egy fúvókamérő. Feldörzsárazod a fúvókát a megfelelő méretűre.
Ja hogy átrskod másik karbiba. Akkor nem kell.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
Bilux
veterán
Itt ha levágom a karbifűtést akkor le kell testelni az egyik vezetékem? Bár a karbi nem lehet test ha gumi szívócsonkom van...
15-ös karbit cserélek 17-esre amiben a főfúvóka 80 gondolom ez sok lesz neki. Főleg hogy a gyári fojtott 54-es volt.
Itt olvastam hogy nyélgázon menjek és nézzem meg a gyertyát ha őzbarna akkor jó. Ennyi csak a beállítása?[ Szerkesztve ]
Ne feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!
-
addikt
Amit tettem fel kép az pont egy dellorto. Szerintem jól írtad a csatikat. Az a dupla csati valszeg túlfolyó. Mehet rá dugó Ha megnézed, a dellorton a két oldalán van szimmetrikusan és lefele áll.
(#61168) Bilux: jaja, a tűvel nem tudsz annyi kaját elvenni tőle...
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Amikor a legjobban kiporog es veszi a lapott
A gyertyakeppel "csak" a megfelelo benzin / levego aranyt tudod ellenorizni. Es igen, a barnara kellene torekedni. De inkabb tobbet kapjon (feketes) mint keveset (szurkes)Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
mumtaz
senior tag
A két csonk egymás fölőtt a karbifűtés lenne a hűtőkörbe kötve (vizet kap). Jobbra mellettük van az olaj. A szívócsonkon függőlegesen lévő csonk a vákuum. Ez menne a benzincsapra. Ha nem kötöd sehova, akkor teljesen dugózd le, mert ott falsót szív a motor. A szivató melletti a benzin.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
Apropó. Nem csináltál véletlenül nekem képeket?
Miklos92: Ez lenne a normális áttétel hangolás. A variót, kontrasztrugót, kuplungot kellene rendesen összehangolni. Normális az lenne, hogy a kuplung picivel azelőtt megtapadjon, hogy a varió elkezd váltani. A varió váltását meg arra a fordulatra kell belőni, ahol a legnagyobb teljesítményt adja le a motor. Utóbbi nem egyennkő az üvwghanggal.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Tarisznyarak
tag
Óra szerint 80, és utána nagyon lassan megy csak a mutató.
30z.Samu: Köszönöm
Casoli: Hát van benne valami, sokat gondolkodom ezen, mikor vettem azt mondták hogy a kipufogó miatt ilyen, de majd most a hosszú hétvégén készítek róla egy videót és megmutatom. Hang nem is zavar engem, csak másokat nem tudom mennyire gondolok itt a rendőrre.
enginev3.0: Hát úgy képzed el hogy húzod pörög tovább aztán egyszer csak kilő de annyira hogy érzem hogy be ül a motor
-
mumtaz
senior tag
Az. Pl a Felián. Régi a szakmában. Én mindig nála cseréltetek fékbetétet és kuplungtárcsát is. Viszem a régit és azonnal adja az újat, ha van. Ha nincs, megcsinálja.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
Az lesz.
Mindenek előtt ki kell deríteni, mi a franc okozza azt, amiket csinál. Nincs kizárva az elektromos hiba sem, ezért majd át fogom nézni a vezetékeket, ha itt hon leszek a Karácsonyi szabadságon. Akkor tuti, hogy szétborítom az egészet.
Azért is gyanakszom arra is, mert elektromos gond egyértelműen van. Pl. ugye ez főként a Xenon beépítésekor derült ki, mikor a gyári lámpacsatira dugva a xenon nem akart működni, de az akksiról igen. Tehát valahol vagy érintkezési hiba van, vagy valamelyik ponton (gyújtáskapcsoló, relé, csatlakozó, vezeték) nem elég a keresztmetszet. Bármi lehet. Lehet részben szakadt vezeték is. És így nem elképzelhetetlen, hogy esetleg nem jut elég áram valahova. Onnan lehet egyébként látni a dolgot, hogy pl. a refit felkapcsolva minden lámpa elhalványodik és a refi is elég vérszegény, de, ha a közvetlenül az akksiról (relén keresztül) működő xenon világít, akkor nem halványodnak el. Tehát ezt is le kell ellenőrizni és ezzel lehet, hogy megoldódik a motor gond is.
Van itt tennivaló.Az még egy érdekesség, hogy emelkedőn most sem lehet felmenni vele. Simán megáll és csak pörög a motor, de 6000 környékén, ahol meg pláne nincs benne semmi erő. Szóval át kell nézni a hajtást is. Valami hangolási gond. Bár azt nem értem a mai napig sem, hogy a már új kuplunggal sem pörgött ki a kereke sáros úton. Akkor sem, ha nem is ültem rajta. Csak "üvöltött" 7000 környékén. Itt van benne erő, de nem a full fordulat, tehát a kuplungon keresztül fogta a főtengelyt, de még sem tapadt annyira a kuplung, hogy a kerék is kipörögjön. Viszont bekékült a harang. Nem értem.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
A kuplung egy Doppler SX86 állítható. Az eredeti is 5500 környékén tapadt meg és ezt is kb oda hangoltam. A kuplung 107-es, a harang a gyári. Az is érdekesség, hogy néha viszonylag rendesen el lehet indulni vele, néha nem.
A lámpánál én értem, amit mondasz, viszont itt nem lehet az alap robogó felállás szerint szemlélni a dolgokat, mivel itt nincs világítótekercs. Olyan a rendszer, mint egy autónál, tehát a világítás az akksiról megy és a gyújtás ráadásakor már világít. Persze itt is lehet látni, ahogy alapjáraton ég a lámpa, akkor gázadásra kissé fényesebben világít, de az viszont elárulta a "hibát, hogy a xenon a gyári tompított csatijába dugva nem tudott gyújtani és ahogyan próbálta létrehozni az ívet, a helyzetjelzők rendesen lehalványodtak. Viszont közvetlenül az akksiról meg simán begyújt és a helyzetjelzőkön ebből semmit nem lehet észrevenni. Az is elképzelhető, hogy valahol testhiba van. Elképzelhető, mert a xenonhoz külön testet is húztam.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
A nagynyomású csöveket mindet kicseréltem korábban 12bar-os Semperit csövekre. Csak az AC előtti csövek nem lettek cserélve, de azokban nincs is nyomás se. Nem volt elöregedve, hanem én csíptem oda véletlenül a vázhoz. Tegnap vettem csövet, de ugye hajlított csövet ide maximum gyárit lehetne venni, ha lehetne kapni egyáltalán, így az még lehet, hogy küzdelmes lesz. Aztán az is lehet, hogy berakom az AC-t a lábtartó alá. Úgyis van ott elég hely.
A kivillogtatás itt is megy. Ugye alapvetően ugyanaz a rendszer van benne, mint a Ditech-ben az AC-tól kezdve az injektor, a kompresszor és az ECU, csak az ECU szoftvere más. Mások a befecskendező időzítések.
A kivillogtatás itt is így megy, hogy full gázzal gyújtást ráadni, check lámpa világít, majd elalszik és mikor újra kigyullad, akkor kell elengedni a gázt és akkor kezdi kivillogni a hibakódokat..
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
-
-
TayRol
veterán
igen, és ezzel mit szerettél volna mondani?
azért kérdeztem, hogy miket nézegessek (400-tól felfelé esetleg) hogy visszaigazolást kapjak, nem volt hülyeség az 500-asban gondolkoznom. vagy esetleg felesleges ekkora, maradjon a 300-350 körüli.
sosem volt robogóm, eddig nagymotoroztam, nem tudom, melyik mit bír.
[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
Most nem mentem vele mert épp parkettát csiszolok,de kivettem a gyertyát NGK BP6HS van benne,még új,most kezd szineződni elfelé a kerámia vagy mi.
Amúgy szép barnás színt látok,a menetnél volt olajos és picit kormos.
Viszont úgy meg volt húzva a gyertya hogy alig bírtam kilazítani. -
slloyd
senior tag
Meg is van a készlet
Remélem az enyém is benne leledzik...
Holnap szétkapom a karbit ismét és megnézem a számozását a gyári fuvókának.
Kb mennyivel kell nővelni a fuvóka méretet?
Mindig a számozás szerinti következőt vagy átugorhatok mondjuk kettőt?
Valamint a shubert tű állását is feljebb vegyem vagy egyenlőre az nem szükséges?(Kímélném magam és a mocit a felesleges szerelésektől)
Nem vagyok annyira analfabéta a mocikhoz mint ahogy kinézek de robogóm pláne 4t még soha sem volt Nekem ez a járgány "kínai"
[ Szerkesztve ]
-
slloyd
senior tag
Azt már csak honlap tudom meg miután meló után beletúrok a lelkébe ismét
Viszont nem gáz mert egészen 120 ig találtam fuvókákat az már csak jó lesz bele
Ezzel a fuvókázással még a végén olyan fogyasztást rittyentek rá hogy slagon keresztül beszìvja a tankot is[ Szerkesztve ]
-
urbi73
senior tag
Azért elég szívás egy ilyen hiba miatt nem lehet indítani a motort . Egyszer már a féklámpakapcsoló is megszívatott pont ugyan így . Elég sokba fog kerülni még így is a javítása hogy magam csinálom . Egy feszültségszabályzó 6-7 ezer ,új akku , 8 -10 között ,2 darab halogén izzó 5 ezer .
-
-
benceman00
tag
Inkább úgy mondanám hogy a nyomatékgörbéje sokkal optimálisabb. Egy 4T alacsony fordulaton is le tud adni nagy nyomatékot és egyenletesen növekszik a fordulattal. Míg a 2T kis fordulaton "alig" ad le nyomatékot de 6-7 ezer körül meg hatalmasat. Ezért mocskos nehéz megülni egy 300as 2T motort.
Tothgera30: Hát igen, kevés itthon a jó szaki sajnos.
Üdv, ASZPi
-
Lacko32
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- EAFC 24
- bambano: Bambanő háza tája
- SkyShowtime
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- iPad topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Távozott az OpenAI társalapítója
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen