- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen processzort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple notebookok
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen videókártyát?
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
Hirdetés
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #19777 üzenetére
azzal több kárt csinálsz, mint hasznot. Akár megölheted a blokkot is, ha beszorul a gyűrű, meg a többletrakódás se jó.
a pihenőket meg hagyjuk kérlek. tudod mikor kell pihenőt tartani? ha emelkedőn felfelé már 3at visszaváltottál és nem akar felmenni. na akkor bedagadt a dugó a hengerbe, és TÉNYLEG pihenőt kell tartani.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Attila17 #19772 üzenetére
konkrétan hiányzik egy fogaskereked a hátulsó csapról, ami a nagyfogaskerék/szabadonfutó felett van. az egy közlőfogaskerék, ami az önindítótól jönne.
varió alapján ennek a motornak alig van végsebessége is.valami ilyesmi:
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #19984 üzenetére
típustól függően szinte ugyanazzal a blokkal szerelték a yamahát is meg az apriliát is, úgyhogy majdhogynem tökmindegy. ki kell próbálni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz barack1997 #19988 üzenetére
azért írtam hogy típustól függően.
jajjmáNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz latyak17 #20001 üzenetére
az soha nincs 41 ló, felejtsük el ezeket a kamu számokat.
bazz, ahhoz, hogy 40 ló legyen k*vára oda kell figyelni rá, hogy szét ne hulljon egy pillanat alatt, és a karbira úgy kell figyelni, hogy milyen fúvóka van milyen külső körülményhez. vicc.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz SzlobiG #20003 üzenetére
manapság ha valami le van fojtva 15 lóra akkor szinte lehetetlen eltávolítani a fojtást belőle, van hogy a hengert kevesebb átömlőcsatornával gyártják le, nem egy alátétet kell kiszedni, hogy 30 ló legyen.
Nem működne jól a motor, ha 30 lovas motort csak lefojtanának. A motor egy egység amit valahova hangolnak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz latyak17 #20058 üzenetére
ha hengerfejes lenne, (ami 2T nél mást nem jelent, mint hogy az O gyűrű elengedett maximum, nem pedig, hogy deformálódik az egész aluöntvény, mint 4T nél) abban a pillanatban a víz bemenne a dugattyúdhoz és úgy megragadna mint a szar.
amíg ezek mennek addig semmi bajuk nincs jóformán.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz PLaci58 #20338 üzenetére
Ahhoz mindenképp látni kéne, lemérni. Szemre ez nem megy. Ha nem okoz végsebességváltozást, akkor egész egyszerűen baszottmerev.
Főtengelycsapágyra gondolsz? Szerintem ez nem tudja szétütni. Vagy milyen csapágy? Előbb csúszik meg a szíj a variátoron, minthogy közvetítsen akkora erőt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #20901 üzenetére
egyébként nem kell túlmisztifikálni.
injektort szemrevételezéssel meg lehet állapítni, hogy gáz e vagy sem. Ha nem porlaszt, csak spriccel, vagy nem olyan homogén a porlasztás, azt egyből meglátni. Légtömegmérő emlékeim szerint nincs benne, csak fojtószelepszenzor. a piaggio blokkosokban van külső nyomásmérő, állítólag, az ecuban azt ennyi. A fojtószelep is csak dísznek van benne. a potméter a lényeg, amit néz az ecu.a kompresszor sztm nem gyenge pont, csak cserélni kéne a légszűrőt rendesen.
amúgy gameboyyal meg lehet nézni km től függetlenül, hog yhány órát üzemelt a blokk.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz barack1997 #21152 üzenetére
baszki teljes homály.
7,5 barnak tudtommal nem kell lennie, mert a kompresszor miatt úgyis nagyobb a sűrítési végnyomása üzemben.
ECU beállítás maximum annyi tud lenni, hogy vagy ki lesz ütve a fojtás, vagy nem.
Főtengely a baja, de nem a sonka, hanem a csapágy. meg tud forogni a csapágyban a főtengely csapja kb 30e km nél.
légszűrőt azért kell pucolni, hogy ne vágja szét a kompresszort, nem az eltömődés miatt.
Kompresszornak nincs villanymotorja a forgattyústengely sonkája nyomogatja a dugattyút. nincs külön motorja. Azért nem tölti ki a forgattyúsházat, illetve azért asszimetrikus alakú.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz DigitXT #21380 üzenetére
egyetértek, amíg nincs baja, addig menjen. 50est biztos azért rakott bele, mert kopott a dolog.
gyertyáról annyit, hogy én nagy fordulatú injektoros gépekhez voltam szokva, ott konkrétan fehér a gyertya és semmi lerakódás nincs még 12 000km után sem, de azért ott kapja az ívet rendesen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #21424 üzenetére
Ezt a choi nori anyagminőséget honnan vetted?
Semmi baja nincs, csak gondozni kell, mint minden robogót.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #21403 üzenetére
Ha az égvilágon semmi baja nincs, akkor le kell szarni a km órát és megvenni. Tökmindegy hány km van benne. Ha jó, akkor jó.
Egyébként ha túl nehéz a görgő, akkor tud ilyen lomha lenni, vagy ha a variátorcsap ki van kopva. Egyik sem egy egetrengerő tétel, szóval ha a próbaúton nem robban fel a blokk, jóformán meg lehet venni az ilyen minarelli blokkos robogókat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Uzmany #28983 üzenetére
ezek a dolog amiket írtál az akkor jellemző ha:
gyertya-ha az injektor fej rossz és állandóan leköpi, vagy valamilyen trafó hiba.
légkompresszor- ha nincs tisztítva rendesen a légszűrő, vagy hanyagul van felújítva
injektor fej o gyűrű, ezt alapból minden szétszedés után cserélni kéne vadonat újra, nem a régit visszarakni.
injektor tisztítás- ilyenről nem is hallottam, ha egyszer beszart, akkor ki kell cserélni, nincs értelme bőrözni az injektor fejet. van annak szűrője, ha nem működik, akkor vége lenne abban a pillanatban.
új dugó, megragadás-valamilyen keverék probléma lehet, talán a gyertyát is emiatt ette állandóan. halmozott hiba miatt van, nem az olajzás hiba miatt valszeg.
benzincső- no komment. rá van írva mennyit bír ki, és mennyi a benzinnyomás. sztm elég könnyű leolvasni a számokat. meg normálisan felrakni a csövet.
légtömegmérő- ditechben tudtommal ilyen nincs. csak gázállásérzékelő van benne és csókolom.
normálisan össze van rakva akkor működik, csak sokat kell rá költeni, h működjönNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #29021 üzenetére
Igyvan. Mi vettunk egyet, vettunk hozza gameboyt, kabelt, darabokra szedtuk es megneztuk mi merre meddig.
Meg volt mellette egy leg es egy vizes blokkos ditech, azzal kiserleteztunk, melle meg egy 70 es malossi ditech. Mind morini. Erdekes modon ilyen halmozott dolgok sosem jottek ki, mint amiket irtak. Azok mind szarrahajtott olasz hulladekok, amik epp hogy mennek. Ra kell kolteni egy 100-150 et es utana megint jok egy darabig. De ilyet senki sem hajlando, csak a ganyolas megy.
Szoval lehet otthon szerelni, csak sok penz az elejen, meg krva nagy turelem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Uzmany #29039 üzenetére
Nem. krva sok drága alkatrészt tartalmaz.
kompresszor, levegőszelep, inektor, benzinpumpa. ezek drágák. a morininál a leggyengébb ezek közül az injektorfej. nyomáshatárolót fel lehet újítani, azt nem soroltam fel, meg olcsó.de ilyet balgaság kérdezni, h mi fog nyekkenni.
attól függ hogy használták, mennyire gondozták, mennyire tisztították a levegőszűrőt, mennyire szartak a szervizre.
légtömegmérő nincs benne.
benzinszivattyú a legdrágább, de az jól bírja, és ugyancsak felújítható. injektorfej nem újítható, nem tisztítható. az cserés.de ilyet látatlanba hogy gondoltad, hogy megmondja valaki, hogy mi lesz a szar egy befecs robogóba???
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz horvathkrisz #29049 üzenetére
morininek 30 e km környékén már a főtengelycsapágya is gatya, nem kell egyből szarrámennie az injektornak. ami meg fog történni 30 e alatt kb 2x. szóval lehet rá költeni, de az alacsonyabb benzinköltséggel kb egálban van egy karbissal.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #29059 üzenetére
Ebbol egyedul az injektor a huzos, a tobbit azert annyira nem kell venni.
Meg aki megveszi a gyari benzincsovet 8 papirert... Nevetseges ar egy csoert.
Fojtoszelep... Ez most a szenzor, vagy az egesz fojtoszelephaz cakk pakk? Valszeg igen.
A dugattyu nem tetel, karbisba is tudsz venni ennyiert.
Dragabb technologia, teny, de ezt inkabb tesztelni kellene, h mennyi az alkatreszek kifutasa, utana tudnank mondani, h mi eri meg, meg mi nem.
Amigy is azert csinaltak a befecs ketutemet, mert az egyre szigorodo karosanyagkibocsajtas szabalyzas mar nem teszi lehetove a karbis ketutemet.
Ket alternativa van: ditech, vagy a tetulassu 49 ccm 4t.
Nagyobb erot kapsz, jobb karosanyagkibocsatast, meg a 4t nel is.
Ezert van letjogosultsaga.
Nalunk, ahol mas orszagokbol kidobott, szar motorokkal jarunk, nincs sok ertelme, csak ha televan valaki. Nalunk meg szabalyzas sincs, h mi mehet meg mi nem az utakon.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #29068 üzenetére
Na igen, de 30000 km re vetitve boven belefer akar 3 injektorfej is a benzinpenzbol a karbishoz kepest. Na ez sem mindegy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #29072 üzenetére
Sztm 2 litert meg tudsz vele sporolni/ 100. A 70 es malossi eszik 1 lityoval kevesebbet.
De igazad van hajszalnyi a kulonbseg, nekunk ide ebbe a csoro orszagba nincs letjogosultsaga.
A vetelarat egyaltalan nem kalkulaltam bele, csak a fenntartast.
260 e nel mar nem annyira gaz.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #29081 üzenetére
A joval kevesebb motorolaj felhasznalast se szamoltuk bele.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #29603 üzenetére
Hat ja. Enis a easyparts.nl rol rendeltem mindent az egvilagon, hamarabb megjott, mint a magyar kereskedotol! )
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #29645 üzenetére
Ezek igaziak.
Az indiai Bajaj, illetve LML mind ugyanugy nez ki, mint a vespa, csak a sokkal regebbi design alapjan. Nem lehet osszekeverni az uj vespakkal.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #29959 üzenetére
hát sztm nem
a fickó megcsinálta 4 hengeresre, két külön főtengellyel mart aluból, és akkor a hajtásra nem gondolna?
ott is van okosság, első blikkre az össes csavar ki van cserélve titánra, karbon dekli. váz valszeg alu csőváz, biztos nem gyári. sztm müködőképes a dolog. persze értelmetlen, de nagyon mehet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz enginev3.0 #30573 üzenetére
valszeg fojtószelep poti.
anélkül h nincs szétszedve nem tudhatunk semmit.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nagyon egyszeruen meg tudod nezni mi a hiba.
Amikor inditozol egy kicsit fogd be a legszurohaz nyilasat. Ezzel lefojtod a motort, es kevesebb levegot kap ugyanannyi benzinhez. Ilyenkor mindig roffenni szokott, ha a hideg miatti szegenyedes, vagy szivatobaja van.
Leghuteses motoroknak nagyon hidegben/szesoseges esetekben a karbi is be tud fagyni, a vizes minarelli ezert vezeti be a karbiba a hutovizet pl.
Gyertyat mindenkepp ki kellene venni, megnezni. Bar nem hiszem, h tiszta benzin lenne, inkabb szegeny a keverek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #30702 üzenetére
Hmm. Ha szivatoval megindul, akkor egyertelmuen szegeny keverek, amit valszeg a hideg levego okoz, meg uzemmelegen is. Melegebb idoben valszeg nem fogja csinalni. Ha igen akkor egy egyszeru beallitas, esetleg szivocsonk repedes okozhatja.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Reibek #30751 üzenetére
Hat az a par ezer forint az egy tizes.
A vertex/vossner t ismerem, az egy molibdenbevonatos dugo, eleg jonak nez ki.
A meteor meg sima. Ki kell probalni, csak utana lehet velemenyt mondani rola. Rosszat nem hallottam rola, de biztos nem olyan minosegu, mint a fentebb emlitettek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz máyköl #31001 üzenetére
akkusavat gondolom hat kis tartályba kaptad, tele kell tölteni az akkut vele. pont passzolni fog a lyukakhoz.
ha egy nagy tartályban kaptad, és nem gondozásmentes az akku, akkor nem lenne rossz egy refraktométer sem, hogy megnézd az akksav sűrűséget. de ha nem akarsz vele bszakodni, akkor van egy upper és egy lower level, csíkokkal a kettő közé töltsd fel, aztán ennyi. deszvizet ne rakj bele.
vannak szárazon töltött akkuk, amiket nem kell fltölteni, miután felnyomtad savval, ezt jó lenne tudni milyen.
de érdemes lenne tölteni rá normálisan.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Cyberpunk 2077
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Xbox Series X|S
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Alkoholista nevelde
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Hegesztés topic
- BestBuy topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen