- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Milyen videókártyát?
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #49668 üzenetére
Azon mi vicces pontosan, hogy sorban dobáljuk el a motorkákat?!
Skizz szerint Mancika utolérhetetlen volt... Gyorsan eljutott a csúcsra,
de utána hamar lelohadt a lelkesedés: a hátsó gumi teljesen lelankadt!
Mindezt ugye ugratón! Ehhez képest a szolid csúszás, Fogatlannal.
Jó 50 métert vert rám 70 méteren a drága. Gerincvédőt használjatok!Szerk: nem akartam itt "haknizni" az esettel, direkt töröltem is a topikot,
de ha már benéztem, és szóba került, nos: nem, kivételesen nem vicc...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #49687 üzenetére
Az a nagyon szuper, hogy a 2000 Ft-ért meghegesztett index pont
ugyanott tört most is ketté, csak most csúnyábban. (Jó, hogy nem
költöttem rá tízezreket, hogy gyári hibátlan(nak látszó) legyen...)
Mondjuk most a búra is eltört, nem lesz elég a hegesztés sajna.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz wertigo1984 #49703 üzenetére
Jó kis motor az! (De a neve végén nincs "c".) 300K körül már használható
állapotúak... Viszont 180-ashoz nemhogy a B jogsi, de a B125 sem elég!
Ami sokkal olcsóbb, arra biztosan költeni kell. Ami nem? Talán arra is.Aktuális hirdetések közül az elsőről üvölt, hogy 250-es: ennyire ért hozzá.
A második külföldi, plexije sehol. Harmadik "best buy" "beteg" hanggal,
kipufogó hővédőlemeze sehol, madárka eltörte az orrát, hát persze...
Vajon miért kellett a hűtő rendszert kicserélni? Viccből azt nem szokás...
Továbbá forgalombahelyezve sincs. Az első, amit megnéznék, a "Special"
már 280K... Meg a következő, ami szintén annyi. Bár a plexije nem gyári,
a futásteljesítménye meg erősen kozmetikázott, dehát melyiknek nem.Megjegyzés: a 250K-s képekről nagyon szép, de nem 100K lepapírozni...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz tyuli76 #49725 üzenetére
Bendix lesz az: nem jó, ha csörög, szétkopik. Nézd meg, hogy a varió
rendesen a helyén van-e, minden hézagolót/alátétet úgy raktál-e vissza,
ahogy korábban volt. Adott esetben a tengely iránya is számít, mert ha
nem teljesen egyenes, felfeküdhet, nem lesz a helyén a külső tárcsa...
(Mondjuk egyetlen ilyen esettel találkoztam, de sokat nem is szereltem
bendixes motort, az az egy sem az enyém volt, csak szíjat cseréltünk.)Szerk: azt nem tudom, hogy olajozni/zsírozni kell-e/jó-e... Ha semmi
nem segít, akkor lehet, hogy meg van benne nyúlva a rugó, és cserés...
(Csak az furcsa lenne, mert ha korábban nem csinálta, akkor érted...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
Nem röhög! Mondtam, hogy nem csapódtam be semmibe.
Csúszott az oldalán vagy 50 métert: darálta a lábtartót, kiput...Szerk: bogyó, ez nagyon szép lett! De mit ér? Élőben ehhez a
művelethez egy kicsit több kell, mint a PS. Idővel fényeztetem.Szerk: linkek javítva, elnéztem, hogy honnan linkelem.Szerk: én nem mondtam, hogy (G)TK-ra törtem. Kiesett alólam
nem nagyon kicsi tempónál: otthagyott a dög. Futhattam utána.
Viszont néztem, hogy mi történik. Csúszott, és nem csapódott.
Ennek ellenére mintha egy picit balra húzna, lehet, hogy kapott
az első villa - kértem a szerelőt, hogy majd nézzen rá erre is.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Jó, ez most nem a ki csapta oda jobban topik... vagy az?
- Hi, my name is kcsa, and this is the jackass...
Szerk: jobban belegondolva, topikot tévesztettem a képpel.Skizz: ez nagyon nagy. Ugye a kompresszor az ugyanaz, mint a turbó, csak nem a kipufogó gáz hajtja, ha jól emlékeszem. Egy kipróbálást megérne.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Norbika88 #49742 üzenetére
Mondjuk elküld KPM vizsgára a motorkával, és lefagy a mosoly az arcodról.
Igaz, eleve rendszám nélküli gépről nem tudja levenni a rendszámot, de egy
zsíros bírságot kiszabhat, bevonhatja a jogosítványodat, vagy egyéb mókák.kcsa: na igen, mintha Mercikben lenne elterjedt dolog. Tartósság? Minek.
tsigalko87: az, de írja a hirdető, hogy nem helyezhető forgalomba, ezért ő
"50-esként" használja... Ahogy az ugye meglehetősen elterjedt pl. Bp-en...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #49761 üzenetére
Van az a pénz...
-
DigitXT
félisten
A budinülős póz újraértelmezése...
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #49839 üzenetére
elkezdem téli álomba szenderíteni a kis sárkányomat
Lefekteted, betakargatod?huszi.gyb: teljesen egyetértek. Csak az időjárás számít, a dátum semmit. A tél kellős közepén is lehet olyan nap, amikor akár 10+ fok van, kár lenne nem kihasználni. Inkább az, hogy ha csapadékos az időjárás (hó, ónos eső), és/vagy nagyon hideg van, nem szerencsés közlekedni, mert könnyen perec lehet belőle, az meg drága (a hideg sem tesz jót a gumik tapadásának, kevesen szereltetnek fel "téli gumit" robogóra, noha létező termék). Meg az extrém hideg az ízületeknek sem tesz jót, szélvédelem ide, vagy oda. Szerk: 3 fokban, esőben, nyári kesztyűben: brr.... (Eddig ez volt a legrosszabb utam, de legalább esés nélküli.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #49848 üzenetére
Én nem szoktam nézni, véletlen futottam beléjük - de ez a jelenet vicces volt...
Szerk: meg még a 600 sport vs. Babetta/bicikli videó "interjús" vágása is tetszett.
Hát hajnali 5-ös indulással azért picit hamarabb* vége van a szezonnak, ez tény...*: ti. egy hajnali fagy reggel 8-9-re még lehet motorozható pár fok.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Akkor jó: ahova kell, oda érdemes használni, mert nem véletlenül kell. Persze
azt, hogy hova kell, azt vagy a szerelő tudja fejből, vagy a szervizleírásból kinézi.
(Nekem egy 400 oldalas szervizleírásom van a géphez, már egész jó barátságba
kerültem vele, más kérdés, hogy a blokkot én nem kezdeném otthon szétkapni.) -
-
DigitXT
félisten
válasz Vangelis #49942 üzenetére
Oké, csak azért írtam, mert ha tényleg más méret, és szerelő
nem tudta felrakni, akkor nem akarom lehülyézni, meg ilyenek.Az első szíjcsere nálam is necces volt, mert rosszul csináltam:
össze kell nyomni a kuplungot (kb.) tengelyig behúzva a szíjat,
hogy elöl nyugodtan tudj dolgozni: a varió külső felére essen!
Ha elöl a tengelyhez megy, ott rossz helyen van, azon akadhat
fent a tárcsa, s ha ráerőszakolod, megszorulhat/sérülhet a szíj! -
DigitXT
félisten
válasz Vangelis #49966 üzenetére
Ha végsebességet akarsz növelni, ahhoz áttételt kell növelni - már ha a motorerő elegendő. A könnyebb görgő kevésbé tudja kiemelni a nyomólapot, így sajnos végsebesség csökkenéssel jár, viszont növeli a gyorsulásod. (Nem gondoltam, hogy 0,5 grammot megérez a technika, de ezek szerint igen.) Dr. Pulley féle csúszó "görgőkkel" pl. simán ki lehet tolni az áttételt (miközben jobban gyorsul az elején!), de azok egy kisebb vagyonba kerülnek, és nem hiszem, hogy 50 ccm-be is gyártanák... Bocs, tévedtem, gyártják! (Csak kérdés, hogy megéri-e a rengeteg pénzt azért a pár plusz km/h-ért?) Ha pont lesz*rod a gyorsulást, akkor a gyárinál nehezebb görgőkkel is hasonló hatást érhetsz el. Megjegyzem: ezek pl. NEM Dr. Pulley görgők. Szerk: csak "megtévesztő az elnevezésük"...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Vangelis #49976 üzenetére
Az igen. Nem tudtam, hogy ilyen régóta megvan.
-
DigitXT
félisten
válasz Vangelis #49978 üzenetére
Ezt te tudod. 7 év hiba nélkül? Az nagyon jó! Ugyanakkor átlag évi 2500 km nem túl sok. Ha többet mész, hamarabb jönnek a gondok, többet kell(ett volna) rákölteni időarányosan. De ez evidens. Tegyük hozzá, hogy újonnan vetted, ami hatalmas előny. Újabb 7 éved nem lesz hiba/felújítás nélkül, sajnos. Kopik a henger, minden. A B125-öt arra írtam, hogy napi 85 km-re nem kicsit kényelmesebb/gyorsabb. És sokkal többet sem eszik. Mondjuk nem mindig mentél ennyit, gondolom, mert akkor már 120000 km lenne benne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs