- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Autóhifi
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- HTPC (házimozi PC) topik
- SSD kibeszélő
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
MSI Thin: gamer notebook két változatban
ph Egy olcsóbb és egy drágább verziót is kipróbáltunk az MSI belépőszintre pozicionált játékos noteszgépéből.
-
Nagy akkumulátor és külső kijelző
ma Ez jellemzi majd a Honor kagylótelefonját, amit kis híján egy éve várunk már.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Beni_Racing #42126 üzenetére
Az összeállításról senkinek semmi véleménye?
Nekem csak annyi, hogy qrvasokba került. 110K? De nem szólom le,
mert én is szerettem a robogómat (Majesty 180): költöttem rá rendesen.
Azért még egyszer nem fogok annyit rákölteni (Madison 400) az ziher...
Amúgy nevedből ítélve, versenycélokra építed, úgy van értelme. Közútra,
napi közlekedésre 50-est (embertelen pénzekből!) feltuningolni nem sok. -
DigitXT
félisten
válasz Beni_Racing #42129 üzenetére
Mondjuk ahogy írod, még többet akarsz rákölteni... A világ minden pénzét
el lehet locsolni tuningra, a végén lesz egy baromi erős 50-es (?) géped...
(Ha nem a haverok + a tuning feeling hajtana ebben, hanem racionálisabb
szempontok mentén szeretnél feljebb lépni, én mindenképp lebeszélnélek
a dologról. De így nem: ez is egy hobbi. Drága hobbi. De hát mi nem az?)Példának okáért, ha vennél egy Runner 180 FXR-t, jóval előrébb lennél - ha
csak a nyers teljesítményt / motorozhatóságot nézzük. Ne hallgass rám:
30 éves múltam, meglehet, hogy szimplán öreg vagyok én már az efféle úri
huncutságokhoz (főtengely cserebere, nagyobb hengerrel!), és inkább csak
a "fotelrobogókat" szeretem... Abból még lehet sportosabb, már amennyire
ez értelmezhető egy bálnánál. De kicsivel nem közlekednék(!) napi szinten.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #42132 üzenetére
Mi a fura benne? Dorog, 18K. Van most fontosabb. Időben / pénzben.
Én most pénteken tettem le, de ma még valóban teljesen jó lett volna.Szerk: lehet közlekedni kocsival a városban, bár néha dugós, viszont
cuccokat cipelni BKV-n semmiképp nem kényelmes, s nem gyors.
(Ha lenne saját kocsim, szerinted szórakoztam volna, hogy a Majára
felkötözzem a Madison kerekét, csak hogy elvigyem felnishez?)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz hermanyi #42154 üzenetére
Ja, azt én is észleltem, hogy mínuszban többet darált a Maja is.
Mondjuk ha bemelegszik, elmúlik, csak értelemszerűen lassabban
melegszik be. Nem is kapja annyira az ívet, hiszen csúszhat az út.Szerk: amúgy én is a beígért hó miatt tettem le: volt is egy kisebb
megcsúszásom, aznap reggel, de az a hó aztán nem maradt meg.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
És ez szarrá volt törve, vagy szarrá volt törve? És tekert órás is, meg minden?
De nagyon jó a szöveg. Nem csörög, zörög, nem kell rá költeni! 9000 km után...
De azért új rajta "minden", csak jófejségből... (Goto 1.) -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #42192 üzenetére
Hát jah...
30z.Samu: pontosan milyen motorod is van?
Szerk: keveréket már nem nagyon kapsz kúton. Magadnak
keverni meg "úri huncutság": a legtöbb (modern) 2T szépen
adagolja a benya mellé az olajat. Az elégetett olaj szaga
meg teljességgel összetéveszthetetlen. A 4T sem illatos
persze, főleg túl dús keverékkel, csak épp másképp büdös,
mint a 2T, ha érted, mire gondolok; a dízel meg a harmadik,
de azt motorba még nem láttam, pedig kereslet lenne rá.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #42195 üzenetére
De akkor miért merült fel benned, hogy olajat kéne benne cserélni?*
Most olvastam vissza, eleve írtad, hogy 4T -> olajcsere. Így már tisztább.Még jó, hogy nem volt hozzá olajleeresztő csavar, az vicces lett volna.később akarok saját motort is
Előtte azért kérdezd meg itt, hogy javasolják-e a kiszemelt példányt.*: azt is olvastam: igazából arra vonatkozik a kérdés, hogy ha a cégé, és
nem hagyják (!), hogy karbantartsad, akkor nem kell karbantartanod..."Ő dóga..."
Ha baja van, oldjam meg...
Ja, hogy így értik, hogy ne vidd szervizbe? (Jófej kis cég, nem mondom.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nekem van egy ősrégi Bieffe sisakom... Sokáig hordtam, mert gyönyörű
a festése, és mégiscsak az volt az ELSŐ motoros vásárlásom. Na, az volt
anno valami 40K, több mint 10 éve! Akkor az diákként az iszonyat érvágás
volt. Motorom sem volt, de úgy voltam vele, hogy inkább megveszem, mint
széttörjön a fejemen egy "rohambili". Hűen szolgált sokáig (már a burkolat
elöregedése miatt is ajánlották, hogy cseréljem), míg egy szép reggelen a
kezembe maradt a plexije. Kettétört konkrétan... Utólag szar belegondolni,
hogy egy esetleges balesetnél vajon mennyit védett volna, ennyi idő után?!
Azért egy pár napig még használtam, aztán végül megvettem az N103-at...
Szerk: talán 58K volt akciósan, most hirtelen nem tudom. De "jó vétel" volt.
Viccen kívül. Nagyon jó az anyagminősége, a kezelhetősége, kényelme.
Haveromnak egy olcsóbb sisak 1 év után "esett szétfele", de mondta, hogy
nem baj, mert akkor vesz egy újat, hiszen olcsó. Nade ha évente lecseréli?hátsó fékre nem gyullad a féklámpa? Hol keressem az okát?
Első körben szerintem a féklámpakapcsolót nézd meg a fékkarnál...probléma, ha a fékkarok lötyögnek
Ha csak minimálisan, akkor nem (kell a holtjáték), ha nagyon, akkor igen.30z.Samu: erősen függ a köbcentitől. 50-esből a 4T annyira "harmatos",
hogy azt szerintem senki nem ajánlaná innen, aki valaha is ült olyanon...
B125 mellett már lehet gondolkodni 4T-ben, mert mégiscsak "emberibb",
kellemesebb, még ha lomhább is (pláne egy kihegyezett 2T-hez képest).
De ez ilyen szinten már lehet hit és meggyőződés kérdése is, sz'al nem
akarom felbőszíteni a 2T hívőket: van ám feelingje, de otthonra nem kéne.Nekem.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #42209 üzenetére
Pontosan. A 2T sokkal harapósabb, ha szabad ilyet mondani egy 50-esről.
125-ös mocit vezethessenek B-s jogsival?
Ezt nem vezették be, viszont egy rövid/olcsó tanfolyamon "B125" jogosítványt
szerezhetsz, ami tkp. megfelel egy A1-nek, csak gyorsabb, és olcsóbb volt...Szerk: és egy 125-ös 2T összehasonlíthatatlanul erősebb az 50-es társánál,
de abban a köbcentiben már a 4T is vállalható... (Egy gyári 50-es 2T-t simán
ver, miközben kevesebbet eszik, stb.) Egy a baj, hogy ha az embert elkapja
a gépszíj, és menne 250-re, ahhoz már A2 jogosítványt kell csinálni. Persze
ha valakinek a kora megvan, akkor mehet rögtön korlátlanra, és egy életre le
van tudva a gond: olyan motort vesz, amilyet akar. (Ésszel választ és ésszel
vezet, akkor nem döglik meg.) Runner 125 amúgy úgy tudom 250 ccm alatt
még a 2T-re esküszik, mert ott még jelentős a különbség. Feljebb meg már
nem akkora, és/vagy nem minden esetben éri meg az extra macera, vagy pl.
a motor karakterisztikája lehet már kellemetlen (túl erős). Van is egy cikk itt.
Igaz, nem robogókról szól, meg nem "kis motorokról", de annyira nem OFF.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz hori-zoli #42238 üzenetére
Faja, grat hozzá. Széles utat, gumi fákat.
MÁS. Madison sebességmérő modding: észrevételek.
1) nem lila! Kék, csak a gyenge izzó fényében lilul be.
Megoldás: hideg fehér LED (T10) gyönyörű kék szín...2) nem égett ki semmi: hanem konstrukciós hiba van.
Megoldás: hideg fehér LED szalag, amivel, überfasza,
homogén a háttérvilágítás! A gond ugye az volt vele,
hogy csak 40-nél és 140-nél volt megvilágítva, így fent
középen tök sötét volt, leolvashatatlan gyakorlatilag...3) a mutató nincs megvilágítva - így sem látszik jól.
Megoldás: mutató csere plexire + külön megvilágítani.
Ez azért felvet pár kérdést, amit nem teszek fel, mert
csőstül jönnének a linkek, hogy hol keressek ilyet.Képek nincsenek - nem vittem le a telót. De elhihetitek,
hogy "ég és föld". Már csak a T10-es LED is a gyári f*s
sárgás fényű T10-es izzóhoz képest, hát még a szalag!
(Majd csinálok azért képeket, a miheztartás végett...) -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #42242 üzenetére
9 LED-es. Rohadt jó fénye van, huszi.gyb tanúsíthatja:
a Maja rendszámvilágításában is ilyen van. Hideg fehér.
A nővéremnek viszont "nem jött be" a fénye az Ignisbe
utastér világításnak. Jogos amúgy, mert felső lámpába
tényleg túl hideg, túl modern/kellemetlen volt a fénye...
(De a kalaptartó alá azért befigyelt a LED szalag, mert
az okos "japók" nem raktak oda semmi gyári fényt, az
utastér világítás meg nem világít át a kalaptartón: LOL.)Szerk: T10-ből csak ez a kettő van benne (km órában).
A többi műszer kisebb. Ott T5-ösök vannak. Ránéztem,
mennyivel jobban lehetne látni az index visszajelzőt, ha
LED világítaná meg, szóval rendelek abból is párat: ráér.
Viszont a refi visszajelző meg van görbülve. Röhej, de
konstrukciós hiba. Látszik, hogy a tompított visszajelző,
mivel az gyakorlatilag mindig ég, melegítette a műanyag
csövet, amitől az picit elszíneződött. A mellette lévő refi
meg meghajlott. LED lett volna benne, semmi gáz.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #42243 üzenetére
Most nézem, hogy zöld. Mármint nem csak a foglalata. Direkt?
Amúgy a km óra 86 mm-es, a benzinszintmérő/hőmérő meg 56 mm.
Azért írom be, hogy ha elfelejteném s később eszembe kéne jusson,
ITT megtalálom. A KOSO mérőim 48-asok. A kicsik díszburkolatába
kiválóan passzolnak. A díszburkolatot (álcsavarokkal!) már egész
rutinszerűen szedem le/teszem vissza... Egyedül az bosszant, hogy
a belső plexi ragasztva van - így a végső összeszereléskor nekem is
ragasztanom kell. (Meg a szétszedés sem volt triviális: lehet, hogy a
lámpáknál bevált módszert kellett volna alkalmazni, melegíteni picit?)Szerk: a most kapható 9 LED-es T10-es izzók picit másképp néznek
ki, mert nagyobb chipek vannak rajta: 5050-es, chipenként 3 LED-del.
Azt műszerfala válogatja, hogy elfér-e egy hosszabb izzó - vagy sem.
Amiket már jó 3 éve vettem, ki tudja, milyen LED-del szereltek.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #42247 üzenetére
Ha most hagyományos izzód van, akkor egy ilyen rövid izzó tuti elfér.
Remélhetőleg a lyuk sincs annyira kicentizve a műszered hátuljában,
hogy ne férjen át rajta a szélessége miatt: picit szélesebb az izzónál.Vágom, hogy azért zöld a foglalat, hogy jelezze, hogy ez bizony zöld
LED, csak arra vonatkozott a kérdés, hogy szándékosan ZÖLD háttér
világítást akarsz-e rakni a kocsiba. Ha igen, akkor nincs kérdésem.
(Amúgy a Dacia 1310-ben is az volt, ha jól emlékszem... Izzó volt, de
egy zöld plexin keresztül világította meg a műszerfalat: de rég is volt.) -
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #42261 üzenetére
Miért, eddig dolgozott? (Elfogyott az energy?)
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #42269 üzenetére
Szubjektív, de ha ő is "szétpimpelné", akkor mindegy.
(Annyi a különbség, hogy ha ő tuningolja fel fél millából,
akkor legalább tudja, hogy pontosan mi is van benne és
mennyit futott, közben hogyan hajtották. Ha veszi vkitől,
nem tudhatja: lehet pénztemető+megbízhatatlan a gép.)Robogószervizben volt egy ilyen motorka: mondta a tulaj,
hogy mennyi pénzt locsolt rá, s hogy egy pizzafutár meg
megvette melózni. Nem volt jó ötlet, sírva hozta vissza:
"menőzni" jó vele - de napi használatra, munkára felejtős.
(Mondjuk az is szubjektív, hogy kinek mi a menő... LOL.)30z.Samu: ez csak 125-ös? Tök jól néz ki.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #42282 üzenetére
Egyetértek, viszont ha peches, akkor egy 200K-sba is úgy belenyúl, hogy
rálocsol annyit, hogy eléri a 400K-t. (De utána jogos lesz 200K-ért eladni.)nagynandi
Sajnos csak 120k-m van!
Tegyél még mellé, vagy keress valami olcsóbb típust. Az árkategória alja
általában (ha nem vagy mázlista) olyan lelakott sz*r, hogy tényleg rá kell
költeni: ha csak 120K-d volt, annyiért vetted, az első lerohadásnál véged.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz nagynandi #42290 üzenetére
Téli áron, ez jó. Ennek örömére én is "leakcióztam" a motorkámat.
-
DigitXT
félisten
válasz SirKero #42292 üzenetére
Árazásnál figyelembe vettem, hogy van rajta min. 60K-nyi extra, amit kérésre
leveszek róla, máris vihető 270-be, ahogy itt javasolták. Tudod, itt 2XX-ért is
megvesznek 50-es motorokat: miért ne vennének mások, nagyobbat jó áron...
(Amúgy egyetértek, hogy nem "könnyű" az eladás, már ha arról van szó, hogy
baromi megterhelő az embernek, hogy várni kell, s az "nehéz". Tél van, na.) -
DigitXT
félisten
válasz SirKero #42297 üzenetére
Jogos, ez egy ilyen bicikli. Korlátlan jogsim volt: léphettem volna egyből
400-ra, de apró lépésenként haladtam. Lehet, hogy most lesz meg a böjtje.
(Mondjuk az elején a Maja is egy "rakétának" tűnt, városba bőven jó az.)Egyébként pont egy 400-as (?) Burgi volt még a "jelölt" anno...! Kivéve egy
olyan "icipici" ámde nem elhanyagolható apróságot, hogy az akkora batár,
hogy nem tudtam volna vele otthon parkolni, tehát meg volt kötve a kezem:
kis kasztniból kellett nagy(obb) teljesítmény - rendszámmal. Ez jött össze.
Tudom, egyből a Velvet 400-ra kellett volna ülni: akkor talán már nem élnék.huszi.gyb: a lámpatest még mindig érdekel, kísérletezésképpen (projektoros
xenon mod). Egy újabb bontós szeánszban is benne vagyok, hogy ne kelljen
szerelőnek kifizetni a drága óradíjat. Mondjuk 1K/órát én is keresek, de ha
munkaidőben - ebéd helyett - el tudunk menni bontani, az a legjobb.Tothgera30: nincs autófényező ismerősöm, de tényleg megérne egy fújást.
Csak ez olyan dolog, hogy kezdjem el megint rákölteni a 10-20-30K-kat?
Hogy aztán úgyis lealkudják a sárga földig, és elvigyék nyomott áron? Pff...
(Ülést is újra kéne húzatni, mert ki van repedve, de hát az is idő, és pénz...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #42298 üzenetére
érdekes lett volna úgy visszavinni, hogy jégcsapok lógnak róla
Na igen. December 31-én lejár a hirdetés: szerintem hagyom. Majd
tavasszal jön napsütés, a "matricátlanítás", a mosás -> új fotók stb.
Bár örülnék, ha februárra lenne belőle pénz, majd meglátjuk. Tudom
amúgy, mi a gond! Rendszámos. Ezért sokba van és nem lehet "B"
jogsival vezetni, mint sok 50-es papíros társát. Kemény az élet...Amúgy is le kéne fotózni gyári kipuval is. Ha esetleg vinnék közben
a 4Roadot. Bár az nekem sem lenne (igazán) jó, mert csökkentené
az egyediségét, ami miatt esetleg itt a fórumon is elkelneolcsón.
Neked amúgy is van kedvezménykuponod, de 4Road nélkül ugye... -
DigitXT
félisten
Mert civilként biztos közlekedhetek megkülönböztető fény- és hangjelzéssel...
Szerk: ez meg egy echte magyar Nexus! Vagyis olasz... Vagyis... Tricolor.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz nagynandi #42306 üzenetére
Van benne igazság, de képzeld el a következőt: van egy JÓ motorod, tudod,
hogy mennyit ér, és reméled, hogy adott, értelmes áron előbb-utóbb elviszik.
Fogod ezt a lelakott, esetleg szarrá tört/hiányos motorok árszintjén hirdetni?
Nyilván NEM. Szóval nem attól lesz jó a motor, mert 200K-t kérnek érte, de
azért kérnek érte 200K-t, mert megtehetik. Előbb-utóbb el fog kelni azon az
áron. Mert jó motor. Ha egy lelakott, törött/hiányos sz*rért akar valaki annyit
kérni, egyrészt körberöhögik, másrészt rajta fog rohadni az idők végeztéig...Nagyon ritka eset, hogy az ember mondjuk a valós piaci ár feléért kínálja a
hibátlan cuccát, mert nagyon gyorsan akar pénzhez jutni. Nem mondom,
hogy nem fordul elő soha, hisz' előfordul, de azt hinni, hogy ez az általános,
balgaság. Nyilván mindenki olcsón szeretne venni. Olcsón ÉS jót! Nehéz.Kiírnám pl. 150K-ra a Maját, szerinted mennyi ideig maradna rajtam?
De nem akarom, mert nem fogom az értékének a felét elbukni - tudok várni.
Mondjuk ez meg fordítva érdekes, mert ha túl olcsón hirdetem, akkor biztos
azt mondanák, hogy azért, mert sz*r, hiszen ennyiért nem lehet jót kapni...
Mert a piac kereslet/kínálat alapon működik, "féláron" mondjuk fél motor jár.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz nagynandi #42306 üzenetére
Ennyi erővel egy 200k fölötti motornak is ugyan úgy lehetnek rejtett hibái!
Pontosan. Annyi kimaradt, hogy nem biztos, hogy az eladó tud róla, hiszen
épp azért rejtett hiba, mert előtte is rejtve maradt. Ha viszont tud róla, és ez
később jól kiderül (adásvételi szerződésben ugye nyilatkozik, hogy nincs itt
semmi hiba), akkor le lehet rajta verni a dolgot kártérítés formájában: nyilván
a nehezebb része az, hogy bizonyítsd, hogy tudott-e róla. De ha mondjuk
végigfotózta a motorka élettörténetét, és részletesen ledokumentált hibákat,
akkor nincs kérdés: egyértelműen tudott róla. Ha elhallgatta, akkor bebukta.Pl. nekem eszi a motor az olajat: szelephézagot kéne rajta állítani, mert 6K
kilométer az előírás*, és 10K óta nem volt állítva... Ezt még lehet, hogy meg
is fogom csináltatni tavaszig, mert ha jön egy vevő, és nem mondom el neki,
hogy barátom, ebbe bizony után kell tölteni 1000 km-enként pár decit, akkor
egyrészt tönkremegy alatta a motor, mert olaj nélkül "nem nyerő", másrészt
leveri rajtam, hogy elhallgattam a dolgot, pedig ismert (és rejtett) hiba volt.Már csak azért is meg kéne nézetni, mert riogattak a srácok (vajon ki), hogy
fúrni kell a hengert, azért eszi az olajat. Viszont mások meg megnyugtattak,
hogy akkor netán füstölnie kéne kéken, amit meg nem csinál. Szóval hézag.
Meg a sportkipu.Amúgy láttunk itt már fúrt hengert is besülni, muhaha.*: mentségemre legyen szólva, nem tudtam: decemberben mondta a szerelő.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #42325 üzenetére
Hát ja: az enyém rendszámmal (!) volt 340, akkor ez okmányok nélkül?
Használni nem lehet, mert üvölt róla, hogy 400-as -> bontásra jó, de akkor
meg drága. A hátsó kereke ennek legalább nem belsős, meg a mondjuk
a műszerfalat is elfogadnám kompletten, tesztelni.* De átíratni nem kell.
Index burkolatok hiányoznak, kipu rozsdás, de a tyúk... A tyúk priceless!
Azt hittem, hogy egy tyúkudvart találok a megjelölt címen, de nem...
Lehet, hogy újra akarta értelmezni a "chicks on bike" kifejezést?*: meg mondjuk visszaalakítani gyárira eladás esetére... Teszem hozzá,
hogy a sebességmérő mod gyönyörű, már csak egy plexi mutatót kéne
lőnöm valahonnan. Vmi ilyesmit, csak nem készletben és nem ennyiért.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #42326 üzenetére
Na, az ebay link lemaradt: RED LED NEEDLE KIT DASHBOARD SPEEDO
kezdek vele valamit
Lámpatest stipi-stopi. Esetleg az ülés, szintén a mod miatt. De rá kéne
próbálni az enyémre. Elhozhatom BKV-val pénteken, max. rajtam röhög
majd a fél város. Mondjuk vittem már Dacia kiput is a villamoson anno.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #42329 üzenetére
Az hagyján, de fel is szereltem otthon! És tudod, amikor levettem a rohadt dobot...
Mondom ezt ki kell próbálni! Mentem egy kört dob nélkül. Mint egy krosszmotor.
Viszont nem ment. Mármint nagy hangja volt, de ugyanúgy (nem)ment, mint addig.jóval drágábban elkelnek a műanyag cuccai, mint egy Dionak
Nyilván, már csak az anyagköltség/méret miatt is. (Eleve "súlyra" is többet ér...) -
DigitXT
félisten
Azért az nem semmi: mc1, mc2? Kombináljuk: mc12
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz razzorr #42367 üzenetére
Na jó, de 2T-ben az olaj el is ég: az lenne meredek, ha nem fogyna. 4T-ben
meg csak a kenésért felel, így normál esetben nem fogyhat. Ha egy 4T úgy
eszi az olajat, hogy azt égeti (kéken füstöl), ott már nagy gondok vannak.SW600 néven keress rá, volt már róla szó: böszme gép, combos fogyival.
De azt mondják, akkor legalább már megy is. (Vmi 50LE körül van talán.) -
DigitXT
félisten
válasz motorace #42369 üzenetére
Csak az évjárathoz tudok hozzászólni: a műanyag idomokba
bele van ütve, hogy az idomot (!) mikor gyártották: ha nagyon
összevissza vannak, akkor darabokból rakták össze a gépet,
de ha kb. egyeznek, akkor nagy valószínűséggel az a motor
évjárata. (Ritka, hogy a teljes burkolatot kompletten cserélik.)
Lámpa búrákban is benne van amúgy, stb. Mindenben.
Ha egy egy idomon van eltérés, akkor az volt csak a cserés. -
DigitXT
félisten
Eskü, be akartam írni ezt a variációt is, csak nem akartam túlkombinálni.
Az akkutöltőre akkor a 4K ajánlat még áll? Belinkelem ide is a jelenetet!
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #42381 üzenetére
[GONOSZ ON]
Nem hát, mert mégis mi romolna el benne, amíg csak áll? Naponta csak nem
endurózol vele a pizzériába. Óraállás barchoba... Rákérdezek: 16700 km?
Ja, bocsi, azóta már eltelt másfél év, szóval belement még 500 km legalább...
[GONOSZ OFF]
Gonoszkodáson kívül: tényleg más egy rendesen használt gépről tapasztalatot
mondani, meg egy múzeumban tartottról, ami fűtött garázsban áll egész évben.Amúgy azt nem vágom, hogy runner miért van ennyire kiakadva a Burgi 400-ra:
volt valami afférja a Burgisokkal, vagy mi? Oké, hogy a Nexus a "legkirályabb",
de azért meredek minden egyes robogót ahhoz hasonlítva lefitymálni. Nem?
Miközben azért ha valaki Burgit keres, akkor ésszerűen, nem keres Nexust is.
(Mert a két motor ég és föld. Totál nem ugyanarra vannak kitalálva... Ennyi.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen