- Autóhifi
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- iPad topik
- Amazon Kindle
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Jövő év őszén jön a Mortal Kombat mozifilm folytatása
gp A folytatásban felbukkan végre Johnny Cage is, akit Karl Urban alakít majd.
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Ha az az érzésed, hogy nemmegynemmegynemmegy, majd elindul, akkor
lehetséges, hogy "2-esben" indul, tehát nem pörög fel eléggé, nincs benne
erő, amikor már betapad a kuplung... Komplett hajtásláncot szétborítanám.
(Ez a jelenség beragadt görgők miatt is előállhat, amiatt nagy az áttételed,
de lehet a kuplungban elgyengült kisrugó, amikkel túl hamar tapad be stb.)Olyan szervizbe meg NE vidd, ahol azt mondják, hogy a szíjcsere után azt
már többet össze nem rakják, mert nagyjából rutinmunkának kéne lennie a
szíjcserének, ha az ember nem tökkuka hozzá: ha ő nem tudja összerakni
(ezt el tudom képzelni) tényleg ne vidd hozzá. Az nem szerviz, hanem vicc.
Típustól függően 6-12-20000 km-enként szíjcsere... ők kidobnák a robogót? -
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #67436 üzenetére
Egy 180-as Maját "kendácsoltunk" anno a Borároson. Alapjárata volt,
de amint húztál gázt, semmi erő... Nem lehetett felpörgetni, nem húzott.Asszem, valami rongyot betömködve a a légszűrőbe sikerült annyi "erőt
belerakni", hogy hazavánszorogjon, aztán kiderült, hogy karbi membrán.Nehéz így fórumos leírás alapján szerelni, vagy tanácsot adni, mert még
az sem teljesen egyértelmű, hogy mit jelent, hogy nem megy? Felpörög,
de nem húz? Fel se pörög csak "erőlködik"? Sztenderen azért forgatja a
kereket? Ha már forgatja, úgy felpörög? stb. Megannyi kérdés, amiből
legalább sejteni lehetne, hogy most motorikus gond van, vagy hajtás. És
ha hajtás, akkor annak konkrétan melyik része. Elöl-hátul, mindenhol.Nekem meg a 400-as Madisonomon akadt fenn a varió a spéci görgőkön.
Na az tényleg olyan volt, mintha 2-esben indultál volna vele: de felpörgött
és nagyobb tempónál rendesen működött. Csak rövid áttételem nem volt.Szerk: amúgy én is a kontrasztrugót gyanúsítottam, de a felborult görgő
volt az egész oka. Erre akkor jöttem rá, amikor beraktam a jó erős rugót
és meg is javult, majd 1-2 km után megint elromlott: szétszedtem, voilá!vagy esetleg eltörve
Eeegen, 180-as Majával jártam úgy, hogy 3-ból 1 rugó eltört: alapjáraton
kúszni akart, tehát folyton fékezni kellett a lámpánál, nehezebben indult,
de ha már volt némi tempó, akkor nem lehetett érezni, hogy gond van.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #67440 üzenetére
Én meg a mai napig is használom, mert a jobb gyorsulás mellett kitolja a
végsebességet is, és csökkenti a fogyasztást - igazi univerzális csoda!
Csak hát, ha valami oknál fogva felborul, akkor tud meglepetést okozni.Volt nekem J.Costa varióm is, amit sokan istenítenek, de nekem nem vált
be, mert már a Dr. Pulley görgőkkel is ki volt maxolva a hajtásláncom, sőt.
Még azon gondolkodom, hogy visszarakom könnyebb súlyokkal, de senki
nem tudott még abban segíteni, hogy csereszabatosak-e azok a súlyok... -
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #67442 üzenetére
Úgy látszik, hogy nálam a mezei görgőkkel nem zár össze teljesen a két tárcsa,
mert már 130-nál leforogja kb. a 8000-et a motor, ott meg már gyengébb.
Érdekes módon csodagörgővel meg alig 7000-en van ugyanitt és van még tovább.Természetesen egyetértünk, ha valakinél nem így van, ott nem lesz ilyen hatása.
(Ez nem ajánló akart lenni, pláne, hogy nekem 50-esekkel nincs tapasztalatom.) -
DigitXT
félisten
válasz spanglee001 #69257 üzenetére
Ehhez minek szerviz? Mondjuk én könnyen vagyok, mert a fészerbe most lépni
sem lehet a szerszámoktól és motoralkatrészektől, pedig se szerelő nem vagyok,
se több motorom nincs, csak egy van szétkapva éppen. A lent felsoroltakból csak
az önindítót nem buzerálnám magamnak, ha nem muszáj, a többi sima liba.Szétszedés: általános szerszámok, ami mindenkinek van otthon (remélhetőleg)
Variátor anya lekapása: légkulcs, vagy elektromos ütvecsavarozó (nem ütvefúró)
Kontrasztrugó szerelés: nagy dugókulcs, esetleg kuplungösszenyomó, de ha itt
kisköbcentis gépről van szó, akkor szerintem kézzel össze lehet nyomni simán;
azzal a nagyobb dugókulccsal lennék egyedül bajban, mert a 400-asba már vmi
56-os méret kellett, vagy már nem is tudom mekkora, a 125-öshöz "csak" 46-os
(És az utóbbi pont nincs már meg, így itt meg is buktam a kuplungszereléssel.)
Töltés ellenőrzése: multiméter, vagy vmi spécibb mérőműszer (van mind a kettő)
Akkucsere: értelemszerűen (nem rövidrezárni, ha új + fel kell savazni*, ügyesen)*: a magam részéről jobban szeretem a gondozásmentes kiadást, mert valahogy
nem barátja a bőrömnek az akkusav. Nade nem véletlen írom, hogy ügyesen...Szerk: szervizt sajnos nem tudok ajánlani. Többet kell utána dolgozni otthon és
rengeteg pénzt elkérnek, hogy elbasszák a dolgokat. Akkor inkább magamnak![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #69295 üzenetére
Én ősszel pont a lerohadás előtt eltekergettem a karbit.
Picit túldúsíthattam, szóval megint lesz vagy 8L/100. -
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #69297 üzenetére
Igazából durva, hogy az alapjárati rendszer magában így el tudja vinni a fogyit...
-
DigitXT
félisten
válasz KTMHobby3 #84558 üzenetére
Na mondjuk ennek a vetítési képnek pont semmi köze nincs a szabványhoz.
És az egy dolog, hogy az erős része a vonal alatt van, de menyi szórt fény van
fölötte? Mert hogy van, és biza az (is) vakít: aki konkrétan úgy ver szembe éjjel,
hogy bevilágít az ablakon, az nem ez a kategória, tiszta sor, de ez se tökéletes
abszolút nem látszik az éles levágás, nem is vízszintes, hanem egy nagy paca.
Esetleg a miheztartás végett nincs ilyen fotód a motor eredeti izzójával?Szerk: az, hogy nem állított meg rendőr, semmit nem jelent. Engem sem, szar
Xeonnnal sem. Aztán csináltam jobb Xenont, mivel én kértem elnézést, amikor
a szembejövők levillogtak. (Természetesen ha téged nem villogtak le 5 év alatt,
akkor alapvetően jó úton jársz, elképzelhető, hogy tényleg nem vakít. Annyira.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz KTMHobby3 #84562 üzenetére
Igen, a szórt fény IS vakít, pont azért van meghatározott szabványos vetítési kép.
Ami aszimmetrikus, kis hazánkban, meg úgy általában jobboldali közlekedésnél,
a bal oldalon éles levágással: egy homogén paca középen az minden, csak nem
szabványos. Elég sok motort láttam már szemből, sőt, nem csak szemből, de a
tükörből is, és nem egy vakít mint állat: gyári lámpával is, ha reflektorral mennek,
mert fontosabbnak érzik azt, hogy látsszanak, mint hogy érdekelje őket, hogy ez
másokat zavarhat... Amikor nappal bántó a tükörbe pillantani egy ilyen IQ huszár
miatt, akkor képzelem, az mit tolhat este. Az eseteden látszik, hogy próbálkozol
(és elismerésre méltó, hogy nem vagy IQ huszár!), lejjebb tekerted, hátha... Nos,
én is ezt tettem anno a BA20D Xenonnal (igaz, annak már 10 éve), és "elvoltam".
Igen, nekem is megvolt, hogy amikor gyári izzó volt benne, az gyertyaláng.Nem engem kell megnyugtatnod, hanem a hatóságot, ha esetleg balesetezel.
Engem amúgy az nyugtatna meg (HA és amennyiben tényleg ilyen szar a gyári
lámpa képe is), hogy lősz róla egy fotót, csak a miheztartás végett. Meg mérsz
egy fényerőt a hotspotban (ahol gyertya) + balra fent (ahol nem kéne világítania).Csak a miheztartás végett. Megjegyzem, nagyjából kizárható, hogy pontosan
ugyanúgy nézzen ki a reflektor, csak egy picit feljebb: annak ugye az a feladata,
hogy messzebbre világítson, cserébe kutya kötelességed lekapcsolni, ha valaki
érkezne szembe (vagy bárkit utolérsz!), mivel az de facto vakít... (A két fotód kb.
olyan, mintha egy reflektorod lenne, amit "tompított módban" lefelé irányítasz...) -
DigitXT
félisten
válasz KTMHobby3 #84567 üzenetére
A LED-est nem tudod beállítani, mert a fényforrásod messze nem pontszerű.
Viszonyításképpen előtúrtam összehasonlító képet kétfajta xenon megoldásról:
a másodiknál akárhova tekered, akár a lökhárítók szintjére, úgy is vakít, sajnos.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz KTMHobby3 #84570 üzenetére
Elhiszem, bár a képen kicsit másképp néz ki... Ettől még a vetítési képe rossz...
Lehet, hogy pont olyan, mint gyárilag! De hát mit várunk egy ilyen kerek lámpától,
Fresnel lencsével, nem igaz? (Éppen a Fresnel lencse miatt iszonyatosan fontos
lenne, hogy pontosan fókuszban legyen a fényforrás, nem csak a vakítás, hanem
a megfelelően messzire világítás céljából.) Amúgy ezt a képet Te lőtted, nem?
Csak mert ha erről beszélünk, akkor szemre jóval szélesebb, mint egy izzószál:
talán még erről tudnám jobban elhinni, hogy kellően fókuszban van a fényforrás... -
DigitXT
félisten
válasz Tamás9x #84572 üzenetére
Nem gondolod rosszul, biztosan eltér a kettő, csak ne legyen már meglepetés,
hogy a szórt fény vakít. Az akkor is vakít, ha SMKP-ból indul, meg akkor is, ha
személygépjárműből. Ha ott jelenik meg fény, ahol nem kéne, az kellemetlen...
(Mondom, van különbség, hogy direktbe, szemberefizik, vagy csak nagy a szórt
fénye: utóbbi szimplán zavaró, de nem életveszélyes, előbbi viszont totál elvakít.
Szóval vannak fokozatok, de ha azt mondom levágás kell, akkor levágás kell.)Szerk: érdekes a kérdésfelvetés, gyors guglizással angol szabályozást találtam:
A jobb felső sarokban (hülye angolok ugye baloldalon közlekednek) ki van zárva
a bevilágítás, mert az vakítaná a szembejövőt. Pont. (Kitakarás, levágás kell....)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Tamás9x #84575 üzenetére
Na várjál, szóval adott egy OT-s motor, aminek a gyári lámpája olyan, amilyen,
de azért tegyünk bele COB LED-et, mert ugyanolyan szar a vetítési képe, mint
74-ben, cserébe a fényárama 5x akkora, tehát ami a gyertyalánggal tolerálható
volt, az nagy fényerőn közúti közlekedésre alkalmatlan is lehet?! Mi vaaaan?KTMHobby3: nekem ezzel nincs is bajom, sok balesetmentes km-t hozzá...
Azokat mondjuk nem komálom, akik refivel járnak, nappal is, mert észreveszik
őket, de hát ez van. Amíg nem engem vakít, addig csinálják, de sajnos lehet a
motoron dupla xenon meg a motoroson láthatósági öltözet, néha akkor is kijön
az autós, miután még a motorossal össze is nézett, hogy látja, hogy érkezik...
Vagyis nézi! De nem látja. Nekem annyi lett volna a megjegyzésem, hogy nem
biztos, hogy másnak is nyugodtan lehet ajánlani ezt a tuningot (adott LED-del),
mert ha nem csak nappal megy vele, akkor lehetnek vakítási problémák...De inkább megyek, mert nem akarom, hogy azt higgyétek, kötekedni jöttem...
Ui: tegyetek rá hangos kipufogót is, mert akkor meg hallják! 90%-ban segít.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz perge666 #84585 üzenetére
Ha gyertyaképet alapjáraton nézel, akkor az alapjárati keverékről kapsz infót...
Ahhoz, hogy érdemben vizsgálni lehessen a dolgokat, első, hogy be kellene a
blokknak melegedni, majd elmenni kihúzatni. Az, hogy hidegen, hirtelen gázra
fullad, kvázi normális: elszegényedik... Ha (szintén hidegen) nagy tartott gázra
is fullad, nem annyira normális, de olyankor a szívató még aktív, dús a keverék.
Jó, írtad, hogy 4-5 percig járattad: ennyi idő alatt bemelegedett? Szívató nuku?Sajnos 2T-hez nem értek, de a fulladás lehet szegény és dús keverék miatt is,
tehát mindenféleképpen célszerű lenne a karburátort kitakarítani. Alaposan.
Főleg, ha valami lerakódás volt benne korábban, eldugulhatott minden IS.
Ha tiszta, és az úszó is jól áll, akkor lehet gondolkodni, hogy milyen gázállás,
s milyen terhelés mellett csinálja a torpanást, kitalálni, melyik alrendszer sz*r.Engem is érdekelt a téma, így végül széles sávú lambda szondát építettem be
a vasba, tehát most már elvileg be fogom tudni lőni a keveréket tavasszal.
Ja, hogy előtte akkora falsot szívott, mint ide Lacháza, s ahhoz volt karburálva:
az ilyesmi hibalehetőségeket is jó tisztázni bármiféle hozzányúlás előtt.Szerk: nekem pl. hirtelen gázra most egy kicsit torpan, még melegen is: pont
látom a műszeren, hogy rövid elszegényedés miatt. Vélhetően azért, mert az
átmeneti rendszer picit lyukas, amit viszont a benzinszinttel lehetne "állítani",
magyarán nem kellett volna eltekergetnem az alapjáratot, amíg az nem volt jó,
de kézenfekvőnek tűnt, mert egy szívócső csere után rohadt dús lett, ahogy a
fals levegő ki lett zárva. Szóval kompletten be kéne hangolni... De azért megy.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #84588 üzenetére
Hú, most nincs meg sajnos. Beírtam a keresőbe, hogy lambda, erre ilyeneket talál. Sírvaröhögős, de valahol kellemes emlékeket ébreszt. Tán még nosztalgia topiktali is összejöhet, ha mindenki kitolja karanténba zárt garázsából a bontószökevényt...
-
DigitXT
félisten
válasz FeniX- #84686 üzenetére
Azért egyetlen motorból nem lehet általánosítani...
Van olyan, hogy homlokfelület, meg alaktényező.
Nem általánosságban igaz a plexi előnye, hiszen a
mérete és formája sem mindegy... Lehet akkora is,
ami konkrétan nagyobb légellenállású. C'est la vie!Szerk: ettől függetlenül én is ezt tapasztaltam. Uis
a menetszél csuda kellemetlen tud lenni 130 körül:
ha a plexi leveszi a terhet kényelmesebb a haladás.
(Cserébe, tud olyan, turbulens levegőt kreálni, hogy
durva a hangorkán mögötte... ha meg akkora batár,
hogy teljesen kitakar, és át kell nézni rajta, az a baj!
Főleg mondjuk éjszaka, esőben. Ablaktörlő nélkül.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Tamás9x #84692 üzenetére
Nekem addig volt jó a pinlock, amíg alá nem folyt a plexitisztító, és meg nem
marta a felületét, onnantól használhatatlan torzításokat csinált, szóval kuka...
Drága tanulópénz volt. De amúgy tök jó találmány! A magam részéről télen a
nagyplexi + résnyire nyitott rostély kombót tudom használni: annyi szelet így
nem tol az arcomba, hogy fázzak, viszont annyit igen, hogy lepárátlanítsa.
Ugyanez kisplexivel agyhalál, közvetlen jön a szél - szétfagy az ember feje...Ehhez hozzátartozik, hogy nálam a nagyplexi teteje is a látómezőm alá esik,
csak olyan magas, hogy levegye a szelet a mellkasomról, cserébe hangos a
menetszél, de legalább azt tudja, hogy lefújja a vízpermetet, ha éppen esik...
Kisplexi ilyesmire alkalmatlan, inkább dizájn elem, bár valamit az is fog.Plexi nélkül sajnos nagyon, de nagyon csúnya a motorom, s brutál erővel tol
hátra a menetszél, cserébe az már egyáltalán nem turbulens, tök "selymes",
bőven hallod a navit 100 km/h-nál is, kisebb tempónál meg a motor zörejeit... -
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #84702 üzenetére
Menet közben viszonylag ritkán áll rendelkezésre szappanos víz...
Ez a plexi tisztító meg kifejezetten plexire van: néhány spriccni, áttörlés, és
mehetsz tovább úgy, hogy teljesen tisztán látsz. Annyi, hogy a pinlock fólia
háklis rá, szóval ha azt használsz, akkor kétszer gondold meg, melyik jobb?
De amúgy a koszos plexi a jobb, mivel télen, amikor kritikus a pinlock, azért
jóval kevésbé lesz bogaras, ki lehet bírni hazáig. (Jobb a megmart fóliánál.)Szerk: ahogy a művelt német mondja: "I've learned that the hard way..."
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #84704 üzenetére
Nekem a doboz nem elcsúfítás, hanem alap. Kell a cuccaim tárolásához, amikor
parkolok... Motorozási stílusról esetemben nehéz beszélni, főleg, hogy 1 éve kb.,
hogy utoljára ültem rajta. Viszont nagyon régen nálam se volt plexi tisztító, ám
amióta kaptam egy ilyen tippet, tartok a dobozban. (Amiben amúgy a sisak lakik,
ha épp nem a fejemen van. Egyesek szerint azért nem kell doboz, mert a sisakot
a fejeden hordod, és nem a dobozban... A gerincvédőt meg a hátadon, és nem az
ülés alatt: nagy spíler volt a fószer, de hát nem is vettem meg a T-Maxot.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #84710 üzenetére
Hatalmas plusz egy: rohadt jó kis kompakt cucc. A saját akku miatt nem kell,
hogy szivargyújtós legyen, de éppenséggel szivargyújtós USB adapterről is fel
lehet tölteni, ha pont akkor, és ott fogy ki a delej. Vagy otthon bármiről.Tényleg sokat bír, a szelepre való csatlakoztatás meg egyenesen fenomenális.
(Rollerhez vettem alapvetően, de fújtam már vele a motort, és igen, autót is.)Rollernél kritikus, hogy amikor leveszed a csatlakozót, mennyi levegő szökik...
Na ebben zseniális ez a csavaros megoldás, mivel praktikusan semmi: icipicit
szisszen és tizedbarban sem mérhető a veszteség, tényleg annyi marad bent,
amennyit belerakott, miközben egy "hagyományos" kompresszor csatlakozás
leválasztása rollernél 0.3-1 bar buktát is jelenthet, annyira kicsi a térfogat.Annyit trükközik max. a felhasználói élményért (miközben önmagában nagyon
jó, hogy nem kell rá figyelni, elcsörömpöl magának a célértékig fél-egy percet),
hogy nem rögtön állítja meg, amikor elérte a célértéket, hanem (icipicit) túlfújja
a felső határig... magyarán tuti nem lesz alacsony a nyomás utána. Pont jó.Szerk: Madison guminyomás beállítása az előírt 2.0/2.2 értékre, pipa...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
A hideg olaj nagyobb viszkozitása pl. nagyobb kopást okoz* minden indításnál.
Plusz ugye lassabban melegszik a blokk, eleve tovább tart ez a fokozott kopás
állapota, de az ember haladna, kvázi hidegen terheli... Tovább kell a szívató (ha
nem injektoros), és ez a dúsabb keverék jobban mossa hengerfalról az olajat...Szóval szerintem alapvetően rosszabb kenési körülmények, mármint 4T esetén.
2T-hez nem értek. Ja és ha léghűtéses a blokk, az télen túl tud hűlni: vízhűtéses
esetben ezt kezeli a termosztát nagyjából**, levegősnél nem tudom hogy megy.*: nehezebben szivattyúzható az olaj (ezért lassabban jut el a kenési pontokra).
**: a tapasztalat szerint egy zárt termosztáttal közlekedő motor legalább 10-20
fokkal hidegebb a (nyári) üzemi hőmérsékletnél - ami természetesen visszahat
az olaj hőmérsékletére, ezzel a viszkozitására... (Lászik is, hogy magasabb lesz
az olajnyomás: ilyenkor kvázi túl van hűtve. Nagy hidegben akár le is szokták
takarni (részlegesen) a hűtő radiátor felületét, kisebb legyen a menetszél.) -
DigitXT
félisten
válasz FeniX- #84729 üzenetére
Ha igazán drágát akarsz, akkor oemparts.hu.
-
DigitXT
félisten
válasz KTMHobby3 #84739 üzenetére
Nem az oktánszámmal van baj, hanem az adalékolással...
Esetünkben az E10 alkoholtartalma okozhat gondot, főleg
öregebb vasaknál... Nekem viszont anno annyira félre volt
karburálva, hogy a klasszikus benzin, amit ma már csak a
prémium szegmensben kapsz, ha egyáltalán fuldokláshoz
vezetett. Az E10-et viszont imádta a kis iszákos... -
DigitXT
félisten
válasz Rivaul #84764 üzenetére
Meglehetősen biztos vagyok benne, hogy le lehet programozni úgy az
elektromos motor vezérlését, hogy hasonló legyen a vezetési élmény,
mint egy belső égésű motorral volt. Most az, hogy nagy átlagban erre
szarnak, valószínűleg arra vezethető vissza, hogy vmivel el kell adni...
2 mp 0-100? Arra felkapja a fejét az ember. (De hogy mi értelme van?)Ui: nekem nem hiányzik a kipufogó "illata". Főleg nem egy 2T motoré.
Mindig a frász jön rám, hogy ég valami, aztán rájövök, hogy fél km-rel
előttem megy egy robogó. Amint lehet, előzök. Annyira nem bírom.
De amúgy motorkerékpárnál neccesebb az elektromosra váltás, mert
az akku energiasűrűsége még mindig szar a benzinhez képest...
De legalább lenne 4T. (A 2T után a dízelek füstje van a listámon, majd
az öreg benzinesek, karöltve a félekarburált motorokkal, amik után az
egész utca egy percig bűzlik: szerencsére a sajátomat nem érzem.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Mentem egyszer a Blinkee-vel. Tök jó buli volt. 3 fokozatban kapcsolható a hajtás,
1-esben simán araszolsz, ha kell, 3-asban meg szerintem halad annyira, mint egy
50-es, legalábbis egy gyengébb 50-es. (Ha van nálad saját sisak, akkor talán nem
is olyan gusztustalan, mint a hajhálós, közösségi sisak.) Árban a BKV jeggyel jól
összevethető rövidebb utakra, főleg ha átszállás is lett volna benne, és arányaiban
sokkal olcsóbb, mint a bérrollerek, mert azokhoz képest rendesen haladós.
(Hosszabb viszonylat kiváltására viszont lehet, hogy kicsit drága, nem tudom...)Szerk: és hogy miért kell kapcsolgatni: kicsit érzékeny a gázkar... Ahogy a bácsi
mondta: szép, szép, de otthonra nem kéne. Lenne ilyenem, tuti beszabályoznám:
a ~4000W-os rolleremmel simán tudok lépésben haladni, nem akar bakkecskézni
legnagyobb fokozatban sem (nem kell a teljesítmény kapcsolóval folyton játszani).[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Lacixfater #84784 üzenetére
Kéne mérni egy feszültség értéket az akkusarun, akkor okosabbak
lennénk: írtad, hogy új az akku, de azt nem, hogy fel is lett töltve. -
DigitXT
félisten
válasz Lacixfater #84790 üzenetére
Jót akkor sem jelent. Ha nincs töltés, akkor azért, ha túltölt, akkor azért.
Mérni kell nyugalmi feszt, álló motornál, meg alapjáraton is, és kiderül... -
DigitXT
félisten
válasz Zoli bácsi #84839 üzenetére
Ha ez egy ennyire modern, injektoros gép, sokminden lehet... Lambda szonda,
injektor, benzinnyomás nem elegendő (dugulás az üzemanyagrendszerben).
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Láncfűrész topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Autóhifi
- BestBuy topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen