Hirdetés
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Nincs olyan az alapjárati csavarnál, hogy kiindulópont, ezt nyogo is leírta már. Rossz, vagy nem tökéletes keverékképzés esetén is tudsz alapjáratot állítani a csavarral. A keverékképzés beállítása előtt állíts be egy kb olyan alapjáratot ami fülre/érzésre jó, azt később majd ráérsz módosítani ha a levegőcsavar is a megfelelő pozícióban lesz.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Gabis
őstag
Köszönöm szépen az ajánlásokat, és a többieknek is, hogy megosztottátok a tapasztalataitokat.
Más: ma is tudtam foglakozni kicsit a Scarabeo-val. Ellenőríztem az akkumulátor folyadék szintjét (egy nagyon picit töltöttem is rá) illetve a gyertyát is szemrevételeztem. Az előző tulaj NGK BR8ES-t rakott bele, holott a gyári BR7HS lenne. Az E-nek 19mm a menethossza, míg a H-nak 12,7mm. Cserélni akarom úgy is, csak érdekelne, hogy ekkora különbség okozhatott e problémát a motornak?
-
Topikgazda
-
zombei
aktív tag
Ma cseréltem olajat, és ránéztem a CDI-re, hogy az gyári e még, és az-az még nincs is bevágva. Bevágás, vagy másik CDI dobna valamit ? (Érdemes is volt ránézni, mert az akksiról mindkét saru le volt lazulva, és az egyik menetes lapja már a tálca alján is volt.)
Valamikor majd ránézek a variátorra is, mert úgyis le kell szedni a deknit a berúgó miatt. (Nem jön vissza, csak kis segítségre, úgyhogy ki kell pucolni, és át zsírozni.)
-
NYPD
aktív tag
Szerk: A rendelet ugye csak gépjárművet említ, illetve azt írja, hogy ha a gépjármű honossága okirattal hitelt érdemlően nem igazolható, akkor csak nem hatósági áron értékesíthető az üzemanyag. Már most látom, hogy ebből nagy cirkuszok lesznek a kutakon, mert ha esetleg valamelyik kutas beleáll, hogy márpedig nem tudod igazolni mert nincs forgalmid, a biztosítást meg nem fogadja el, viszont azt meg nem tudja, hogy mi minősül gépjárműnek, máris mehet a cigánykodás az 50-esek esetében.
Ha csak a rendelet szövegét nézem, akkor az smkp-ra nem alkalmazható, csak szerintem ezt sok helyen nem fogják tudni.
-
macilaci78
nagyúr
Nemcsak SMKP, ott van egy sor más önjáró eszköz rendszám nélkül: kerti traktor, targonca, fűnyíró, de ide lehet sorolni akár az benzinmotoros kerekes székeket is, amiből vidéken látni még...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
nyogo83
Topikgazda
A nagy fejetlenseg kozepette nem csodalkoznek, ha ugy lett volna.
Pl en is lattam ezt a kiirast OMV kuton, gondoltam majd szolnak ha nem okes.
En ugy tudom, hogy ez a "kannaba" tilos tankolas csak arra vonatkozik, ha a normal uzemanyag kannatol eltero (tehat 3-5-10l-es kicsi uzemanyag kanna) kannaba akarsz tankolni. Tehat amikor mindenfele kannaval (eredetileg etolajos, vegyszeres, adblues, stb-stb) megrohamoztak az elejen a kutakat, azt akartak ezzel kizarni. -
nyogo83
Topikgazda
Szepen el lehet helyezni az egeszet egy probanyakon, az arduinot fel kell programozni(esetleg modositani a programot rajta, ha valami egyedi kell/pl futofeny sebessege,stb/).
Az egesz mehet egy pici zart muszerdobozba, a kabelek vegen saruval ami a gyarira siman bekotheto, hogy konnyen visszaalakithato legyen. -
macilaci78
nagyúr
Ezeket az anyagokat forgatónyomaték szerint skálázzák, milyen erőhatásra engednek el. Nézd meg, hogy a tükörszárat mekkora erővel kell lehúzni és aszerint válassz.
Amúgy nálam nincs semmilyen kence, a száron van egy kontraanya gyárilag, tettem alá egy rozsdamentes alátétet, hogy ne rohadjon oda.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Rugós alátét is elég lehet. Nekem is folyton elállítódott a tükörszáram, meguntam. Addig-addig húztam az anyát, hogy az egyik oldalt az alumínium anyában elfogyott a menet. kapott 8.8-as rozsdamentes anyát, szerencsére épp a megfelelő menetirány adta meg magát.
Azóta van 13-as és 14-es villáskulcs is az ülés alatt.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Én otthagytam volna, majd visszamegyek érte, ha lesz időm, türelmem hozzá. A sajátomat ott is hagytam, amikor megállt alattam. Egyszer szerencsére rokon környékén, így csak 3 saroknyit kellett tolni egy udvarig, egyszer meg kolléga céges kisteherautóval segített elhozni másnap. Legutóbb kellett hazatolnom, de az 2,5 km volt "csak".
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
dond
csendes tag
-
macilaci78
nagyúr
Egy ujjnyi lyukon keresztül kellene kiszáradnia egy vizes szivacsnak nulla légmozgás és magas páratartalom mellett... Már ha a vizes légszűrő a hiba oka.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
A Lada Samaránk csinálta, hogy nagy esőben annyi víz jutott a motortérbe, hogy a gyertyakábel külsején ment a villám, így dadogott a motor. Persze üzemmeleg motorral elég volt 1-2 percet állni, vagy csak lassítani és pikk-pakk kiszáradt. Gondolom, nálad ez már nem lehet gond.
Ha sok a víz, a CDI is lehet zárlatos, bár annak látszódnia kéne.
Ugyancsak lehet valami biztosíték a ludas. Mondjuk, az enyémben csak egy darab olvadóbiztosíték van az akku mellett.
De lehet, a hiba független az esőtől és rossz helyen keresünk. Nem lehet, hogy a vákuumos benzinpumpa makacsolta meg magát?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
perge666
veterán
Én motorba,rotációs kapába,fűnyíróba,fűkaszába,láncfűrészbe csak 100-ast tankolok nem adok más véleményére. Nekem megér annyit a felár hogy nyugodtan aludjak,csövek,tömítések csak tovább bírják így szerintem.
Havi szinten 10-15 liter ha elmegy ezekbe a gépekbe akkor sokat mondok,inkább 10.Abba a +3000ft-ba nem halok bele…..Na kocsiba már nem tankolok 100-ast,ott már sokkal több külömbség jönne ki.
Tudom nem te kérdezted,de valamiért rád kattintottam a válasszal.
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
Blahán 1 óránál többet? Még le sem szálltál a mociról, már ott vannak melletted, hogy "leszállnál végre, mert vinnénk".
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
macilaci78
nagyúr
Nekem újkora óta ilyen. alán KTM-hobby linkelt egy feszültségstabilizáló áramkört, ami a generátor felől jövő kb 12V-ot pontosan 12V kimenetté alakítja.
Engem is érdekelt, de nem ért annyit. Mivel a lámpa fix helyen van, nem mozdul a kormánnyal, így mindegy, hogy oldalra mennyi lux-ból nem jut egy deka se. Az a megfigyelésem, hogy lassan nem egyenesen menni szoktam, hanem kanyarodni, vagy pl teremgarázsban, udvarban forgolódni.
Aminek még látnám értelmét, hogy a lámpa ne a generátorról, hanem az akkuról menjen, persze csak gyújtáson. Így sötétben a helyére tolni is könnyebben látok.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
KTMHobby3
tag
Az általad leírtakból valószínű hogy döglődik az akksid. Műszeres méréssel pontosan meg lehet állapítani. Meg kell mérni az akku feszültségét, ha rákapcsolod a világítást, 12V alá nem szabad mennie. Aztán meg kell mérni járó motornál hogy van-e töltés. Csak ezek után lehet behatárolni a hibát.
-
KTMHobby3
tag
Ha a világításod váltóáramú, (sajnos a kapcsolási rajzról ezt nem tudtam kideríteni) akkor fontos hogy az izzó teljesítménye azonos legyen a gyári izzóéval. A többi világító készülék, ami akkuról megy, erre nincs befolyással. Ha átalakítanád ledesre a világításodat, akkor akkuról mehetne a világításod. A ledek fogyasztása kicsi, ezért akkuról jól világítana, alapjáraton is, ha az akku töltése rendben van.
-
KTMHobby3
tag
Szia!
Én már 5 éve ledes világítással járok. Sötétedés után nagyon ritkán, de nappal is tökéletes. Az a sok "kuka" autós már messziről észrevesz és nem hajt ki elém. Nekem ez a fontos. Sötétben is sokkal jobban világít, mint a halogén. Az index, meg a féklámpa is ledes, azoknak is erősebb a fénye, mint a hagyományos izzóké. -
Zoli bácsi
őstag
Kösz
Hát, annyi biztos, hogy a mostani sisak is a fülemnél szorít.
Néztem, Váchartyánban van egy olyan bolt, ahol van választék. Ha Sopron mellől elmegyek, pálya díj, üzemanyag..Többe lenne az út, mint amennyiért tegnap a sisakot vettem Győrben.
Mindegy, felhúztam magam a sikertelenségen, motorra már úgysem ülök, várok.
Tavaszra elválik. Azt nem értem, régen ugyanez a fejem volt, na jó nem volt ennyire ronda, de a méret elvileg ugyanaz...... De Kiskőrösi sisakból mindig volt méret, pedig elszaggattam párat...... -
KTMHobby3
tag
Szerinted az eredeti izzó is piros? Az hogy Neked tetszik a fénye, ha rá süt a nap, akkor is jó? A piros ledek fénye sokkal gyengébb, mint a fehér ledeké. Attól a közép, vagy a sárga ledek fénye is jóval erősebb.
Amiről írsz, az teljesen független a hátsó ledtől, nézd át a csatlakozókat, mert csak ott lehet a hiba. -
FeniX-
aktív tag
Anno az autóm műszakijánál nekem is kötekedtek ezen, hogy az index búrája sárga, de a benne lévő izzó fehér, és túl erősen világít, ezért nem teljesen sárga az index színe, hanem fehéres. Anno a yamaha féklámpájához én is kifejezetten piros ledet vettem, de akkor val.-szeg azért volt halványabb.
-
-
nod1
csendes tag
Hello!
Lehet kicsit állítanod kellene a karbin, most, hogy jön a hideg nem jó neki a nyáron beállított levegő/benzin keverék. Én lehet tennék bele gyertyából is egyel melegebbet.
Az enyém 10 fok környékén teljesen meghülyült, nem akart bemelegedni, össze vissza járt. Próbáltam játszani a karbival, de jó sosem lett.
Hidegindításnál egy tipp, hogy ha sokáig kell tekertetned akksival, akkor inkább gyújtás, kettőt-hármat csavarsz a gázon, és rárúgsz egyet. Elvileg így el is kellene indulnia szinte azonnal.Ha már leveszed a varitorházat nézz rá a szíjra, hogy milyen.
És hajtóműolajat mikor cseréltél utoljára?
Illetve ha már tisztogatod a karbit, a szekunder levegő rendszerre is ránézhetsz. A hengerfejen van a csatlakozója, abból indul egy hosszabb műanyag cső, rajta egy szűrő. az a kipufogógáz visszavezető szűrő. Amikor én néztem az enyémet, elég dzsuvás volt, megköszöni az is a takarítást. Taposó alatt kell lennie, alulról be tudsz nyúlni. De sokról ledugózzák egyébként, nem tudom, hogy a tiéden rajta lesz e még.Ha megunod a karbival a szívást, és hosszútávra tervezel, van a Motoforce-nak egy karbija, többen dícsérték akik a gyárit ledobták, és ilyennel etetik akár a nagyobb hetvenes hengert is.
Csak ennek is elment az ára..
De a karbid kapott felújítást annó nem?
át is fúvókázták, ha jól emlékszem
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen