- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Melyik tápegységet vegyem?
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Milyen TV-t vegyek?
- E-book olvasók
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Milyen videókártyát?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
ph Egy 16 és egy 18 hüvelykes, Stealth sorozatú megoldás látott napvilágot, amik Intel Core Ultra platformra és NVIDIA GeForce RTX 4000-es GPU-kra épülnek.
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #19073 üzenetére
Végnyomást (hétköznapi nevén kompressziót) egy 4t-nél frankón lehet mérni. Kérj kölcsön egy mérőt és nézd meg. Az olajfogyasztást általában kopott motor okozza. Nem szokott füstölni?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
zsolt19900
őstag
válasz DigitXT #19073 üzenetére
okés, meg az lenne a lényeg, hogy az utazó 90 meglegyen, ergó, hogy ne toljanak le, mert most a runnerrel csak az agyas autósok -mehogy ez motor és biztos lassabb mint ééén- tolnak le
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #19078 üzenetére
..amitől még csipkedni szokták az olajat, az a nyitott kipufogó. De, te hangtompítóval használod igaz? ..kíváncsiságképp én tuti megmérném. Enyémet épp a minap mértem meg, 8,2 BAR 26.000km-rel, de ugye ez 2t..
Ettől függetlenül, ha könnyen indul és úgy érzed, h van benne erő, akkor nem kell foglalkozni vele.Másik fele;
Mit jelent a "hosszú táv"? Én simán leverek ezzel napi 34-34km-t, ami szerintem meg sem kottyan egy ilyen robogónak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vaksi8
senior tag
válasz DigitXT #19078 üzenetére
Először is nem örülök,hogy ilyen kötekedősre vetted a figurát én nem annak szántam!
Másodszor nem kell feltuningolt távszerelőnek lenni ahhoz,hogy ha valaki azt írja hogy zabálja az olajat akkor az motor kopás!
Harmadszor kicsit olvass vissza mielőtt itélkezel!
" Egy 180ccm-nek simán kellene vinni a 120-at (elgondolásom alapján) meg hát pláne 1 személlyel sem nagyon szabadna erőlködni alattad én ezt írtam!
A burgonya nem megy 120-al de 110 el igen!Ehhez képest írtam hogy a Te 180-as gépednek simán vinni kellene a 120-at HA NINCS BAJA!
És mellesleg ha tényleg eszi az olajat akkor hidegen,csőgázon igenis kéken kell hogy füstöljön...[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #19081 üzenetére
Meg szabad kérdezni miről írsz? Minek köszönhető ez a tördelés?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
vaksi8
senior tag
válasz DigitXT #19081 üzenetére
Még egyszer le írom nem kötekedés volt a cél.
Idézlek
"zabálja az olajat akkor az motor kopás
Mit jelent neked, hogy zabálja? Előtted kb. 5 perccel runner 125
rögtön írt egy alternatívát, szóval ennyit arról, hogy "rávágod", mi
a baj... Miközben nincs baj: a keréknyomás volt baj legutóbb. ezt viszont most nem értem.Te magad írtad
" Ja, egy mégis van: az enyém eszi az olajat. Írták itt, hogy ez nem
normális, de ez van... Ettől eltekintve, hogy utántöltöm: minden jó.
Fogyasztás sem vészes, pedig hajtom rendesen "
Egy 4 ütemü motornál nem nagyon szoktak olajat után töltögetni,ugyanis nem szabad hogy annyi fogyjon.Erre persze hogy rávágja akárki hogy mi a baj,mert egyértelmű..
Részemről befejeztem!!![ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz DigitXT #19078 üzenetére
nincsenek meg a papírok hozzá ha komolyan gondolom a motorozgatásos dolgokat, és egyben lesz a gép, meghirdetem és eladom és veszek egy papíros 125 öt, elvileg lesz ilyen dinamikus mint a mostani
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz DigitXT #19081 üzenetére
bocsi letelt a szerkesztés
hát valamikor csak úgy nekiruccanok a runnerral is egy 50-60km túrára bejárni a környéket, ez arra teljesen megfelelő, gondolom akkor a maja is az lenne
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz DigitXT #19089 üzenetére
én csak is b125 be gondolkozom, autó mellé bőven elég lesz, akkor inkább nézek egy fasza 125 runnert szerintem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
1972
csendes tag
válasz DigitXT #19127 üzenetére
Köszi!
Gondoltam én is arra,hogy elviszem a dokihoz, de előtte kicsit próbálkoznék vele.
Osztrák importból való (lomis) .Papírjai megvannak, első tulajtól vették.50000Ft volt az ára, szerintem nem sok.
Hidegen is indul tökéletesen ,de akkor semmi erő nincs benne.Miután kicsit megmelegszik akkor tér észhez.A blokkon lévő hőgomba vezetéke le van szakadva. Az nagy gond?[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #19142 üzenetére
Azt már akartam modani az előző vidinél is, h a motor melegítésével nem nagyon szarozol.
Full hidegen ilyen erős gázt húzni nem szerencsés. Persze ez a saját rigolyám, én minden esetben melegítek mindent. Még a fűnyírót is járatom 1 percet, mire beletolom a fűbe.
Az egyébként teljesen korrekt teljesítmény. Végsebességre kb. ennyit tud a 180-asom is.
Igaz végsebességnél - akármilyen érdekes is - 2t létére ez alig forog 8000 fölött.Egyértelműen nem arra való, ez a végsebesség arra frankó, ha az ember egy kamiont akar előzni. Arra tökéletes, majd utána szépen vissza illik állni vele 90-100-ra, legalábbis én így használom.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsolt19900
őstag
válasz DigitXT #19185 üzenetére
és vaksi8 kérdés volt csupán, de akkor nem lehetséges, abból indultam ki, ami említve lett itt fórumon, hogy egy 44kw-os gépnek 22kw-os papírjai voltak gyárilag.
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Tothgera30
Ármester
válasz DigitXT #19717 üzenetére
Gondolom mikor megállok, leállítom a motort, megállás előtt meg már nem húzom neki.
#19718 persuader: Igen, jól tudod, vizes. Azért én nem kínzom, mégiscsak magamnak kímélem. bár a korábbi hsz.-ben inkább a levegős motorokra utalgattam, mert anno az MZ-vel mentem "túrázgatni", az NRG-vel nem sokat voltam. Choi Nori-t pedig nem bántani, rohadt aranyos kis motor, ha lenne 2T-ben (Minarelli vagy Piaggio blokkal), már réges-régen vettem volna egyet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
zack
nagyúr
válasz DigitXT #19824 üzenetére
Igazából néztem a 2008-as specifikációit, és láttam az injektort, de valaki mintha azt mondta volna hogy karbis, és elbizonytalanodtam.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #19828 üzenetére
Végre!
Totalbike kezedményezésre már láttunk példát; meglett a B125.
Itt az újabb. Most fognak torkosan szívni, akik 50-esként használjáka nagyobb robogókat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz DigitXT #19828 üzenetére
Ez sajna igaz, mer nekem is gondom támadt a most vásárolt papírokkal és végül én nem is tudom le rendszámoztatni, hanem el kell vinni a kereskedésbe ahonnét az előző tulaj vette és csak ők tudják megcsinálni. Pedig direkt rákérdeztünk hogy minden rendbe van-e. Na de mind1 a lényeg, hogy megcsinálják.
-
zack
nagyúr
válasz DigitXT #19875 üzenetére
Nem vagyok szaki, de szerintem inkább szimering gond ez mint gyűrű, vagy a kopott hengerből eredendő gond.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #19875 üzenetére
..fentebb is írtam már, h az olajfogyasztást okozhatja a nyitott kipufogód, 1 hengereseknál pláne, de a kopott motor is.
Szerezz egy kompressziómérőt és mérd meg a végnyomást. 4T-nél pontos érték mérhető. Abból kiderül minden.
Meg a másik; melegítsd be a motort. Ha, úgy téped hidegen mindig a száját, ahogy a videón, akkor nem kell csodálkozni. A legnagyobb kárt a motorokban a hidegen hajtás eredményezi.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #19949 üzenetére
Tyű, ez tényleg faxa.
Nem is hallottam még ilyenről, h őszinte legyek. Viszont engem ez ennyira soha nem mozgatott meg. Csal valamennyit oszt' kész.dJ Peer
italmondo.hu
scooter-shop.hu
vatera-n is szétnézhetszPlusz; Google.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mocsanisi
senior tag
válasz DigitXT #20111 üzenetére
Persze hogy tettem bejelentést, még járkáltam is az örsre hogy nem lehetne-e valami kiemeltebb figyelmet szentelni neki mert a kapitányságról 2-3 utcányira látták már nem 1x. Válasz: ők nem tudnak mit kezdeni vele, keressem meg, győződjek meg róla hogy 1000% az enyém, hívjak járőrt, és ők onnantól tudnak segíteni akármit is.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #19058 üzenetére
Ezt anno (kicsit) benéztem: 8,9 km volt az a 9,2, szóval bár javult a helyzet a
guminyomás rendbetételétől, de nem annyit. (Nem lett halál pontos utána.)Csak azért, mert azt számolgatom, hogy mennyit csal lefelé a távolságmérés,
és gyanús volt, hogy nem lett annyival rosszabb, mint "lennie kellett volna".Szóval eddig lapos gumival jó +5% távot mértem, felfújva jó +3%-ot, most meg
jó -10%-ban vagyok, úgy, hogy a sebességmérést helyretettem a kalibrálóval...
Ez csak a fogyasztási adatok számítása miatt lesz érdekes. De megoldom. -
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #20299 üzenetére
Persze, pozitív irányba fogja eltolni a gyorsulást, mivel ezen variátoroknak más a görgőpályájuk, illetve maga a varió kupszöge is más, így a szíj is más - előnyösebb - pályán fog futni.
Azt hozzátenném, h nagy mértékű csodára nem kell számítani, mivel továbbra is viszonylag kicsit lökettérfogatról beszélünk.
Noh pl. az 500-as Nexus-nál bátran ki merem jelenteni, h ott tényleg csoda történik a gyári állapothoz képest, persze itt adott már 460ccm űrtartalom.Ha, korrekt áron be tudod szerezni a variót, meg lehet próbálni.
Arra Rotax blokkra nincs 200-as vagy nagyobb henger. A 125-ösre van alternatívaként 177ccm-es Malossi és 172ccm-es Polini henger.
Max. ilyenbe akkor ruháznék be, ha a gyári már menthetetlen.
mod.
Lauda
Első hsz.-ban végén lévő táblázat?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz DigitXT #20321 üzenetére
Egyik ismerősnek a Boosterére ült rá két barna kisgyerek, a parkolóban. Addig hintáztatták (előre-hátra ugráltak rajta) míg el nem tört a sztender, és oldalra nem borult. A srác szerencsére kijött, és fordulásból akkor pofont kevert le a gyerekeknek hogy ott estek hátra! Sajnos a szülőktől nem tudott pénzt kicsikarni, mert munkanélküliek voltak, a motor fél oldalát újra kellett fényezni. Másik ismerősnek a Simson S51-ből lopták ki a karbit, egy tele tank benzin elfolyt, de gondolom a színesfém tolvajoknak megért a karburátorért! Tehát én 5-10 percnél tovább még sehol nem hagytam nyílt területen a gépet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #20323 üzenetére
Valóban nem olcsó mulatság, hogy de inkább elővigyázatosságból "basszak" el 20-30K-t, minthogy egyszer meglepődjek, hogy ugrott a 300K.
Ugyanezt a típust néztem én is. Olvasva a történetedet, felvetődött bennem egy kérdés. A tárcsafékre rárakott lakat nem okoz kárt, deformálódást, sérülést abban az esetben amit leírtál? nagy erővel megtolják a motort és az megakad?
Láncból runner125 által is linkelt ABUSsal szimpatizálok.
Bár jobb lett volna valami olyasmi ami merev, mert Runner ülésén alulról van neki hely elvileg, így nem foglal plusz helyet. -
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #20391 üzenetére
Nah jah, Magyarisztán, mit várunk?!
...ezeket a jogszabályváltozásokat is olyan gyökerek hozták, akik az életben nem motoroztak, de még a biciklit sem tudják tekerni, mert a bőr forgószékben való napi pár órás izzadás teljesen kimeríti őket.
Az egyik hozzászóló alul írja, h német lakcímmel kint 50 euro-ért beütik az A.-t, akinek 2 évnél öregebb az A1 vagy Ak. jogsija - mindenféle boozyskodás és PÉNZLEHÚZÁS nélkül! Hétszentség így csinálnám, ha ilyen helyzetben lennék.
_
Egy kis érdekesség: a
A PM Tuning cég elég régóta csinál minőségi tuningot maxi blokkokhoz, itt látható a variójuk. Nem semmi mennyire ki van könnyítve, a Malossi és Polini variónál is könnyebb, biztosan sokkal jobb a teljesítmény leadása is.mod.
AndrewTdi
Nem tudom kapsz-e valami kedvezményt, de a jelen idióta jogszabályozást kihasználva, ha most állnék motorjogsi előtt úgy csinálnám, h leraknám a B125-öt 30-40k-ért, majd utána egyszerre elmennék különbözetire 20k-ért, és max. 60k-ból lenne A jogsim.
Vicc ez az egész, mivel gyakorlatilag így (autójogsi birtokában) 17 évesen vezethetsz Hayabusa-t.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
g@bo
nagyúr
válasz DigitXT #20580 üzenetére
" te vagy az "etalon" az úton " nem én, a kresz, városban -jellemzően- 50 km/h a megengedett sebességkorlát, ahol nem, ott tábja jelzi mennyi.
" És ha az autód órája csal? " feltételeztés.
" mert szerinted(!) annyi a limit? " mégegyszer, 50 km/h a limit és nem szerintem.
" de civilként közöd hozzá nulla " miért is? kényszerít a nagyobb sebességre, a követési távolságot nem tartja be, majd balesetveszélyesen előz? összességében agresszív vezetési stílusával nap mint nap "terrorizál" másokat?
" amikor épp te emberkedtél azzal, aki megpróbált megelőzni " ok, okozat.napi közlekedésben motort használok, amely végsebessége max 50 km/h, lehetőségem sincs a száguldozásra, akarva akaratlanul is betartom a városban előirt maximális sebességet ( ami robogónak max 45 ) nincs olyan nap, amikor ne szorítanának le kisebb nagyobb mértékben, mikor ne előznének 60-70 el legalább, ( dudát -hallok-, középső ujjat naponta látok ) mikor ne vágnának be elém 10 méteren majd blokkolnak a lámpa előtt, nyitják rám az ajtót a járdáról - mert ugye az út szélén kell nyomorogni-, és a többi.
-
PLaci58
őstag
válasz DigitXT #20586 üzenetére
A budapesti közlekedésben (hiába város + hiába 50 a limit) nem elegendő
egy 50 km/h végsebességre (!) képes jármű!Nem csak Budapesten nem elég az 50-es vég
Én is belefutottam egy előttem 45-el kocogó előzésébe a max. 50-es robival. Kicsit folyt rólam a víz mire sikerült. Soha többet!"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #20718 üzenetére
Ugyanaz.
SymbianOS
Normális jelenség.
Berugóval való indításnál az akkunak nincs szerepe, de nem kell foglalkozni vele.
Totális megoldást erre egy manuális szivató sem nyújt. Hidegindításkor érdemes gyújtás nélkül 1x rárúgni, és utána gyújtással indítani.Szakértő nem én vagyok, abszolút hobbysta.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #20805 üzenetére
...én meg sem lepődök rajta, az összes eddigi általa linkelt olasz kotla, nem is értem h nem veszi észre a lelakottság szintjét. Tiszta puritán az is, az ilyet még 50x30-as indexképből is kiszúrom.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
doc
nagyúr
válasz DigitXT #20967 üzenetére
ugy ugy
amugy nem tudom minek ezen ennyit vergodni
elozo nap a netrisk.hu-n vagy biztositok.hu-n megkotod a motorra a biztositast (filleres cucc) masnapi kezdessel, es nincs stressz
nekem is elobb volt KGFB-m az autora, mint autom anelkul egy centit sem megyek
gondolj bele, ha balesetet okozol, mondjuk nekidolsz egy szep uj bmw-nek, sokszazezres/millios karteritest kell NEKED kifizetned (mivel biztosito ugye nincs)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs