Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Alig három hét múlva jön a következő The Future Games Show
gp A stream adás alatt számos új bejelentésre számíthatunk a leleplezett játékok friss részletei mellett.
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
g@bo
nagyúr
üdv
egy robogót kellene beújitanom, mert iszonyatos a közlekedés mifelénk, Piaggio Zip 4T 50 tipust néztem, most akciósban 300k ból kijönne, ( ilyen, de itt nem annyi... [link]) picit többért akad aprilia ami szimpatikus /itt a blokkokat irtátok mijó mi nem, ez passz, gondolom a szalonban látható / [link].
hálás lennék, he megdobnátok némi tippel.
/ olcsóságuk miatt keeway motowell cuccokat is néztem, 200k körül vannak gépek, de félek.. /
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
válasz Tothgera30 #15461 üzenetére
4t, mert 10 fogorvosból 8 azt ajánlotta. miért érdemes a 2 ütem mellett voksolni?
2t nem is olcsóbb, amugy elfogadható az a piaggio 300k ért?
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15465 üzenetére
igen, itt 370 a piaggio, de ebből a tipusból tudok 300 ért vacsi újat.
mármint a 4 ütemű többet eszik, de erősebb, és egyszerűbb a javitása, vagy a 2t előnyeit mondtad?
2-es linken szép a moci, de sok az ár is. oké hogy sr, de egy új sportcity ára.
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
válasz Tothgera30 #15468 üzenetére
kösz urak.
sok motorhirdetést láttam, de ami jó is, pedig.... jó pár éves, majd új áron kinálgatják.
ugye, most tél előtt, ki lehet fogni némi akciót az utolsó darabokból.
300k+ nem kevés, abból most kijönne egy suzuki swift /2000-es/, de a fogyasztás, az összköltségek, parkolási előnyők miatt kellene motor. 2 otó nem kell a családba, a tömegközlekedés meg botrány, árban is.[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15535 üzenetére
elmentem ma meglesni a mocit, **** piaggio zip 50 4t. kegyetlenül tukmálta a kereskedő utolsó darab volt, 1,8 km el az órában. az istennek se akarta beüzemelni, mondom mennék vele 20 métert, hogy húz, valami.
tetszetős a gép, kinyitottam az ülését, " piaggio ..... guanghzou made in china " ójes. mind ott készül?
mivel nem próbálhattam ki, nem mertem megvenni, záróra előtt 2 percel előkerült egy benzines kanna, de nem röffent be a gép a berugó karra. az ár baró a többiekhez képes, 300k, 2 év garral.
nemtom mitévő legyek.
kép a cuccról: [link]
-
g@bo
nagyúr
senki nem vesz szivesen használt cuccot, ha megyek vele, más nem veszi meg, mert "használt". ezt mondták. de zárás előtt 1 perccel már hajlottak némi próbára, fura, 300k azért nem kevés....... oké, akciós cucc, de azért csak megnézném mit veszek.
egy 10 ropis cipőt is felpróbálok, jó e... nem otthon nyavajgok hogy a bal szorit, de sebaj, olcsó volt.
szóval ott toporzékoltam 17 től 18h ig, addig fűtött, mien okés az ár, nekem találták ki, mondogathattam, hogy röffennék azé egyet, de nem. 18 órakor kapott egy fél lityi krafot, próbálták berúni /akku kiszedve/ de nem ment. eljöttem, hogy alszom rá... tetszik, de igy necces vásárolni.
-
g@bo
nagyúr
válasz slynevem #15550 üzenetére
elindult, röfögött kicsit, és leállt. nem volt benne akku... meg elvileg vadi új.
ettől függetlenül, made in china. egy fórumban olvastam, igaz 2007 es post volt, ahol a kinait szidták, ez is elvette a kedvet. gondoltam, meglesem máshol is, mit árulnak. a padlólemeznél /műanyag../ fura, hogy az alsó eláll a felsőtöl, nem zár, passzos. a homloklemezt egy fekete csavar tartja, ékeskedik a fronton, de elvben ez ilyen. -
g@bo
nagyúr
válasz Tothgera30 #15557 üzenetére
akkor érdemes ráugrani? / kínai....... összeszerelés/ 300k ért jó.
amúgy a hirdetésekben / képes motor jófogás használt autó / a jó cuccok pl 2007 2008 2009... es mocik, pik pak elkelnek, és nem occón.
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15580 üzenetére
jó, de egy aprilia sportcity 50 4t is 399000.... annyira nem kicsi a piaggio zip. csak kinai....
-
g@bo
nagyúr
hi
kinéztem magamnak egy Vespa et4 125 -ös mocit, ( 215.000 pénz) 1998-as. 50-es papírozás megoldható, 9000km van elvben benne. olasz papírok, forgalmi, kivonás, adásvételi.... este megnézem milyen.
tipp, javaslat, ötletekért igen hálás lennék.
a cucc: [link]
-
g@bo
nagyúr
no, ráugrottam egy piaggio zip 50 4t-re, érdről haza is döngettem vele / 30 km / 50 es tempót vitte -fojtással, 1000 km után első szerviz ( 16000 ft. jippi ), akkor kiveszik.... és elérhető lesz a 65 km/h.
kellemes kis jószág, 299000 pezó volt. majd tolok fel pár képet, ha valakiz izgat.
-
g@bo
nagyúr
tudtok ajánlani a robogóra max 10k ig egy elfogadható bukót, amibe nem pálik bele a haj, van rostélya? link pls.
-
g@bo
nagyúr
lopás ellen, mi a véleményetek? va esetleg más??
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15706 üzenetére
nane... már csak ez a bukó kell, és mehetek is. [link]
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15727 üzenetére
bizony. 30-40 ig úgy ahogy húz a zip, és 50 a vége sik terepen. majd 1000 km után...
nos, tudtok valami nyitott sisakot, ami nem aranyárban van?
-
g@bo
nagyúr
üdv
erről a láncról /ABUS/ [link]
16000 pénz a hosszabb, 8mm lánc. jobbra nincs pénzem, de ha érdemes, gyűjtögetek még, alapvetően ez az ár se pite... amit vinni akarnak viszik, vágják.
ennek ellenére tipp? természetesen motort, a hátsó kerekén zárnék.
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15801 üzenetére
a szipus nem, a gyakorlott flexes meg este levágja, bármelyiket.... esetenként még nappal is.
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15807 üzenetére
300k volt a motor, és vadi új piaggio. nem parázom, de jobb félni....
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
válasz róland #15814 üzenetére
nekem fojtással 50-et megy a zip, nekem elég, de az 1000 es szerviznél tuti kikapatom az összes fojtást...
amugy urak, 4 ütemű verdánál a szelephézagot 5000 km enként ellenőriztetni kell, ennyire kényes?
DigitXT, bringával is elütnek, és ott nincs lóerő... ésszel kell közlekedni, és engedni a sok tahót haladni, majd lehet a pirosnál becsulázni az ablakán.
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15819 üzenetére
megvan a lánc. sajna a 140-es nem éri át a motortestet / lábnál / + oszlop... nemtudom, a hátsókerék rögzitése biztonságos?
-
g@bo
nagyúr
válasz róland #15828 üzenetére
of3 nekem bevált.
mi a véleményed a 4 ütemünél, tényleg 5000 km enként kell szelephézagot állittatni a szervizben? vagy van a kötelező ( 1000 5000.. ) , és megy a gép amig kell.
ezt [link] 389k ért odaadták volna, de 2 ütemű, v jobb lett volna? kevesebb gond, de nagyobb étvágy.
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15831 üzenetére
netes cikk, valami papa 30k kilómétert szaggatott a kymco 4t vel, ott irták a szelephézagot. nem örültem neki, hogy ilyen sűrűn kellene, de akkor jó. már 120 km et beletettem a verdába 1 hét alatt... hihetetlen, hogy mindenki előz, és türköl.
nekem tetszik a 4t, 50-55 el megy folytással, baromi jó. húz rendesen. a fogyasztásra leszek kiváncsi.
" - rendszeres, 2000 kilométerenkénti olajcsere
- 5000-ként szükséges egy új gyertya, (a gyár 3000 km után kontrollt ír elő)
- 5000-ként a szelephézagot is egységesen 0,04mm re állítjuk kipufogó és a szívó szelepnél is, a motor hideg állapotában 35 fok alatti helység hőmérsékletnél.
"[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
válasz Tothgera30 #15845 üzenetére
a rutinos.....
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15872 üzenetére
patent cucc.... ez most is ilyen állagú?
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15879 üzenetére
xenon izzó motorba? nem eszik sokat?
-
g@bo
nagyúr
válasz Tothgera30 #15927 üzenetére
zár alatt mit értesz? pl hátsó keréken lánc? letakarás mit oszt?
mocsanisi, részvétem.... éljen hungary.
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
lenyomtam a 300 km-t a piaggio zip-el, azt kell mondjam, egyre jobban megy.
mivel tökighúzva gyorsitok, 2,5+ L lett a fogyi... és hajlamos vagyok közlekedésnél is cibálni a gázt, eszetlen dolog, majd ha kiveszik a fojtást, jobban érzem a végét, hogy 50, ne húzd tovább, elég ennyi.
ma sikerült a lánc lakat kombinációt bevágni az ülés alá és klikk, bezártam......... mák, hogy előtte szétkaptam a csomót, pótkulcs kulcs megoldásra..
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15988 üzenetére
" a gázt kapcsolóként használva ezt is ki lehet nyírni "
ezt hogy érted?
én most a zip 4t-t azért engedem 50-el menni, mondjuk az már majd ütközésig tekert gáz, fojtás erősen van még benne.....
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #16002 üzenetére
jah, hogy nem folyamatosan tekeri, adja a szaftot.... mondjuk én is jobban megtekerem, mint ahogy gyorsul, kulönben nem menne.... de nem nyelezek, mondjuk lehetne finoman, folyamatosan tekerni, de akkor az összes autó belök az árokba.
2 v 4 üteműre igaz, hogy igy vágják haza a mocit?
-
g@bo
nagyúr
zip 50 4t.... hát, közeledve az 500 km-hez, a mostani fogyasztásom 150 km-re -> oszt szoroz 3,13 liter lett....
ez kb ennyi a bejáratásnál / fojtás még 1000 ig játszik / vagy sok? mondjuk 0 kilóméterhez képest jobban megy a cucc, és megyek is vele ahogy kell / csutkagáz nincs / de mintha a kezdeti tankolás óta nőtt volna az étvágya.
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #16027 üzenetére
100 kg.... mondjuk 2l fogyit mondogatnak 3l a 2T-re jellemző... pont a fogyasztás miatt lett 4 ütemű.
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #16035 üzenetére
nagy a v@lagam? na majd a fojtás kiiktatása után...
-
g@bo
nagyúr
megyek főúton /üllői/, 50-el ahol ennyi elvben a max, de mindenki 70-el előz. kár hogy nem vettem bivalyabb gépet, ennyi tuskót az utakon....
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #16084 üzenetére
hát, én 1 hónap alatt belevágtam 500 km-et a verdába, és csak melóba járok.. ezért filózom egy erősebb 2T / aprilia sportcity 50 / modellben, vagy baromság 4t után? nyerek 10km / h és ennyi?
vagy, 125-ös verda, 50 esként.. de már nincs kedv használt cuccot venni. hondánál láttam, csak ugye 5-6 kiló...[link] pl, 50 es papirral...
-
g@bo
nagyúr
válasz jaktib #16088 üzenetére
teljesen jó az 50 ccm, csak városi közlekedésben problemás. hiába az 50-es tábla, agybafőbe előznek, a lámpa előtt 10 méterrel kikerül és elémvág. nemtudom, de az a gyanúm hogy ez -csak- a magyar tuskókra jellemző. kéne egy kis plusz kraft, hogy ne az árokparton, az összes úthibát átugratva kelljen közlekedni. amugy nekem az 50-60 km/h bőven jó lenne, csak a közlekedési morál miatt nem elég. aztán lehet ha megy az ember 70+, akkor hol a yard, hol egy újabb tuskó kerülne elő.
róland, nekem is erősödik a zip, alig várom, hogy kivegyék a fojtást, mert egy 60+ már igen jót tenne.
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
válasz Gergello #16097 üzenetére
alapvetően élni is veszélyes. gyalogost bringást is gázolnak.
busszal is megyek melóba, a megállónál úgy előznek a tahók, hogy már a szemközti sávban kell megálljanak, hogy visszahúzzon a sávjába.
minap, a busz átenged a gyalogosátkelőn, egy görény már előzte is... kidugtam az orrom érezve ,hogy nem egyszerű átkellni, akkor blokkolt.... 2 autó balról / szemközti sáv is/ 1 jobbról. barbár mocsok nép. legalábbis pesten.[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
na, ma egy hónapos a verda, letoltam 600 km-et, az sok? még 400 és pápá folytás.
amugy baromi jó mocizni, rugalmas, gyors /bkv.../ relativ olcsó. csak jó lenne ha 70-80 lenne a vége.
Új hozzászólás Aktív témák
- A Samsung bemutatta a Galaxy XCover 7-et
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Milyen videókártyát?
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen