- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Milyen monitort vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Bluetooth hangszórók
- Steam Deck
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
Hirdetés
-
Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
ma iPhone-hoz, Androidhoz és számítógépekhez egyaránt használható kiegészítők érkeztek.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hosszabb bemutatón a SteamWorld Heist II
gp A folytatás premierje még kicsit odébb van, augusztusban érkezik a teljes változat.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
g@bo
nagyúr
válasz Brogyi #16157 üzenetére
kerékpárúton nem döngetünk segédmotorral, csak lakott területen kivül, ha tábla nem tiltja.
nekem ugatott egy autós paréj, persze leszoritani azt tud.
ami még veszélyes, pl jászberényi úton -duplán lerakott- vonatsin keresztezi az utat, csúszik, kis kerék be is szorulhat...nem megfelelő ráhajtási szögnél.
ma egy busz által felnyomott aszfalrész dobott meg finoman, gyors vérnyomásugrás után csak pislantottam egyet. -
g@bo
nagyúr
asszem ha lemegy a gari, kap a piaggio 50 4t egy ilyent... [link], de ha most, az 1000 es első kötelező szerviznél meghívom a mocit egy malossi sport variátorra, az pénzkidobás, vagy érne valamit? ( ennél a típusnál.. )
-
g@bo
nagyúr
válasz Gergello #16177 üzenetére
hát, öntöttvas blokk, / fórumokban/ elég pöpecnek írják. konkrét adatom nincs, de tuti hogy nem 50 km/h lesz a motor vége... lehet, inkább egy "kiszolgált" motort érdemes felújítani vele, nem egy 0 kilométerest.
de nekem, egyszerűen nem elég az 50 es végsebesség nem kell 100, de legyen tartalék.inkább a "tuning" variátor beruházása érdekelne, megéri e... ( az is 16 pénz )
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #16179 üzenetére
szerintem, akinek nem mai a motorja, esetleg kevesli a lóerőket, érdemes lehet egy ilyen hengerszettet meglesni, persze nem olcsó mulatság /ahogy a pc bu.ulás se/ de hát ez is hobby...
a vario-ra valami tipp, ott érdemes tolni, ha a henger még komoly falat?
-
g@bo
nagyúr
uraim, lassan megvan az 1000 km, mennem kell első szervizre, ahol ezennel kirittyen a fojtás is...... és kapok +20 km/óra ajándékot.
tudtok Piaggio szervizet megbízhatót? / listám van, de tapasztalatból jobb kellene /
ahol vettem intéznék, de Érden van... és csúszik mán az út. igaz, a 16000 ruppós szervizdíjat lealkudta magának 10-re, ha kimegyek..
amugy, lehet extra kérés a kötelező / gari miatt/ 1 szerviznél? jobb olaj, szijcsere, variátor tuning... gondolom + zsé, de van értelme?
-
g@bo
nagyúr
lemostam a verdát nagynyomásúval -okos....- ünnepélyesen haza is toltam, nem indul.
akkor a lámpa -halványan- se égett, most már tér magához, de még csak köszörül.
tipp uraim?
-
g@bo
nagyúr
urak, adjatok tippet mert valaki át akar verni...
egyik szerviz aszongya ( piaggio zip 4t ) hogy az 1000 es szerviz 10000 ft, a fojtás kivétele és meló - igy egyben- 16000.
a másik szerviz a kötelezőre mond 10000 ft, de a fojtás kivétele +16000, tehát összesen 26k.
az egyik csak elektronika cserét említ, a drágábbik meg új görgőket, fúvóka csere, etc....
melyik hihető?
vagy az egyik tényleg csak elektronikát cserél, a másik meg precízebb, görgőzik, fúvókázik, vagy kamuzik és lehúzna?
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #16365 üzenetére
köcce.
elektromos "fojtás" tuti van, és lehet, hogy csak az van.
de a görgő és fúvókacsere és az abból adódó többletköltséget csak az egyik szerviz említette.másik fórumban amúgy a fojtás teljesen más formát kapott, variátor, karburátor, kipufogó hármasban volt 1-1 megoldás, de lehet, hogy az a 2T modellre értették. lehet, hogy a 4t csak elektromosat kapott.
aztán nem elképzelhetetlen, hogy a drágább szerviz valóban görgőt cserél, és fúvóka szettet, az esetben pöpecebb a tuning...... vagy csak egy elektronika, és a többi rizsa, és 10k lerántás befigyel.
-
g@bo
nagyúr
válasz Brogyi #16382 üzenetére
igen, őket is hivtam, ők voltak a legdrágábbak... /26k/
19k ért megcsinálják vecsésen, az OLd Riders-nél.
bár... valamié csak tukmálod a lurdis csapatot.
tuning nincs szinte 4T-nél.... csak a fojtások, meg egy pici más, max 70km ami kijön, a piaggio 2t amit széthúznak, de hengerszett itt is akadna, 70 km már nekem elég, összetörni magam.
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
piaggio zip 4t.
nos uraim, elvittem az első, 1000 km -es szervizre, ami 8-10000 ft, szerviztől föggően, és +10 ropi a folytás kivétel.
vecsés....... 2 óra volt a meló. mikor bevittem a mocit, ment a gép 50-et, le is fényképeztem.
mikor kihoztam, ment 45-öt, kellően lomhán !!! jó idegesen, visszamentem, kipróbálta az arc, tényleg nem megy többet. mondom faca, nem ezért fizettem?
görgőcsere. 5,3grammos helyett 6,5. hurrráááááááá, újra megy 50-et, egy dekával se több.
kérdem, akkor most mi a kép, mert a nagy semmi nem ér +10 12 ropit. nézelődés a végtelenbe, passz.
visszakaptam a lét. a tun ing részt.......
most ugyanannyit megyek, mint előtte, siker!!!!!
felhivtam azokat a szervizeket, ahova nem mentem el mert jóval drágább volt ( tutto, a lurdynál ) vagy kellően messze ( mille motor az m3 nál ).
mindkettő elküldött majdnem a pecsába, " hogy most azt tegyünk rendbe, amit a másik elqrt ? "
mondom nem, kifizetem az árat, és megcsinálod a tuningot, nem ingyé melózol... végülis beletörődtek, jövöhéten várnak. ahova majd időt egyeztetek.
szóval kicsit szopi, mert őszintén én nem fizetnék a semmiért, ha most megy 50, mondjuk az ő segge alatt, akkor adja úgy vissza hogy 60-65 esetleg 70.
ez igy marha lutri. és ahhoz képest hogy szakszervizek, jó sumákok.
azt mondani sem merem, hogy a szerelőtöl kifele belerúgtam egy csavarba. modom, csak nem az enyém? á nem, zsebre.
az ajtó előtt csekkoltam a deknit, az enyém volt........ vissza, becsavarta.szal most volt egy szervizem 10 ropiért, és egy nagy semmi. fél nap alatt.
ami elvileg történt....... megvágva egy spéci ponton az elekrtonika, igy nincs fordulat tiltás, most már nagyobb -nehezebb- görgő, fúvóka dörzsár, meg amiről nem tudok.
és repesztek annyival, mint eddig.
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #16452 üzenetére
jah. vissza. miután picit ferdén néztem érezte, nem korrekt ha nem.
viszont a másik meg anyázik, mert az alap szervizen is kaszálnak rendesen.... gondolom a 10 ropiból 1000 az olaj, a többi óradij, a "tuning" 10 ropijából meg max a görgő ára....
tipp?
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16454 üzenetére
most elég jól húz, de 50 nél beáll, mint a gerely.
már nem sok kedvem van vele elmenni máshova. mert lerántanak, és megy 10km el többet. jó lenne egy piaggio-s....... hasonló géppel, infóval.
ráadásul, nem tudom hogy az elekronikát hogy vágta meg /fűrészlappal, cdi / állitólag garivesztés, de mindegyik szakszerviznél "alap" beavatkozás..... v mi.
-
g@bo
nagyúr
válasz Tothgera30 #16459 üzenetére
mi ez? fly ment 80-at?
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #16463 üzenetére
kövir a valagunk?
sztenderen mintha jobban pörögne a motor........
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
válasz Tothgera30 #16465 üzenetére
ok, de a max fordulat.... csak vezérlésfüggő.
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #16477 üzenetére
nekem 280 mpa volt ráirva, beleküttem 2,8 bárt... remélem, duplaanyi, mint kéne.
-
g@bo
nagyúr
70 el mentünk a nagykörösin, és egy piaggio zip megelőzött. irigykedve néztem. lehet 2t volt, de akkor is rohadjon meg.
-
g@bo
nagyúr
válasz h1n1_900 #16490 üzenetére
hát igen, ez a 2l fogyi kamu, vagy a súly miatt nem jön ki, pedig nem tépem, igy nem az igazi. bár 3 literrel jobb eljárni, mint a verdával 7l, csak már lefagyok...
amúgy, ha mégegyszer nekiindulok, kinai blokkos / összeszerelésű moci nem kell ( pl az aprilia sportcity 400k+ ért is az ) inkább egy tuti olasz vespa, vagy honda 600k körül - rákaptam a motorra -.
-
g@bo
nagyúr
válasz Tothgera30 #16521 üzenetére
hmm, lupo nem is rossz. [link]
amúgy jégen, nyirkos úton mindenkinek elkél a szerencse...
-
g@bo
nagyúr
válasz h1n1_900 #16540 üzenetére
volt hogy engem is, de utolértem, és kinyitottam az ajtót ( persze előtte megnéztem, nem e 1 500 kilós gyökszi ül bent ) volt vernyákolás.......
na, végre egy normális szerelő. 80-as polini öntöttvas hengerszett. aszongya, cserélhetjük, de mivel a motor fordulatszáma nem nő, csak az ereje, nem lesz gyorsabb a verda, ha cseréljük a kuplungot, variátort, hátsó áttétet mondogatott, akkor jó esetben +15-20k többlet lesz, mindegy munkadíj és egy tonna alkatrész mellet, kb. +100k lenne.
hehe, 4T (50 ccm) egy szopi.
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #16542 üzenetére
jah, picit körbejártam a kérdést, és be kell látnom, hogy a 4t kis fogyi/sebesség terén bajnok, ez van. eddig nem motoroztam, nekem a kis fogyasztás volt a lényeg, de az de oké mert 3L alá nem megy.
ez esetben nagy kerekű 2t kellett volna, aprilia sportcity, v piaggio typhon. ( ezek is kínaiak...)
amúgy is lerugdosták az elégedettségi szintem, eddig vigyorogtam, hogy kínai összeszerelés de legalább olasz blokk a piaggio zip, de a szervizes leszólt, hogy ez tiszta kínai szar, a kymco agility 4t is jobb, mert az tajvani.. és tény, pl az illesztések/munka minősége azonnal látszik, a kymco javára.
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #16549 üzenetére
100 kg felett....
azért frankó, hogy azt elfelejtik leírni, hogy a 2L/100 egy 75 kilós felnőttre vonatkozik, utána minden +kiló + 0,04 dl benya.
digit, ne alázz... nem arról volt szó, hogy az 50ccm etióp sofőrőknek lett fejlesztve.
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #16565 üzenetére
miért? egy férfiember 70-100kg. 60 az göthös. a nők 160 cm magasság mellé kb 50 kilók, 170+ cm magasság mellé nem ritka a 60-70.
én is voltam 63 kg a 195 centi magasság mellé, amúgy szánalmas kinézettel , hogy 2 téglával jártam, hogy ne fújjon el a szél.
és most sem vagyok dagadt...... -
g@bo
nagyúr
válasz Tothgera30 #16591 üzenetére
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #16601 üzenetére
de az a polini variátor szett csak dob valamit nem?
ha már motor fétis játszik , lehet pici tuning... de ha 0 a haszna, akkor kihagyom.
arról lassan leteszek, hogy rádobjak a 4t re 100 ropit, és 50 helyett nyomjak 65-el..
amúgy ma is csapattam, nekem nagyon bejön a motorozás, lehet hogy a vége tényleg egy erősebb verda lesz, mert bevált ez a közlekedési /élvezeti/ módszer.
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #16640 üzenetére
lehet a variátorszettre rányomok, az nem egy extra kiadás.
ja, elkezdett a motor menni, áttörte az 50-et, enyhe emelkedőn is, sima uton ahol eddig 50L ment, majdnem megynalta a 60-at.........
-
g@bo
nagyúr
válasz cstomi15 #16813 üzenetére
úgy kerestem, hogy typhoon tömités.
szerintem ez kell, fém fémmel nem tömit tökéletesen, bár egy kipufogónál egy kis kifújás elmegy...
50-es 2t? aszittem min 70-es tuning szett.
(szerintem jövöre én megjátszom a malossi 70-es öntöttvas hengerszettet, nem érdekel az a kis kiadás, 125 ös moci meg nem kell)
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #16850 üzenetére
hát ez bizony szép verda..... ha előbb nézegettem az ilyeneket, de nefélj, nyáron nem voltak ilyen gépek, a jobbakat kb 1 nap alatt elvitték.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Babzsákfotel
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs